Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-01-2005, 14:32
Verwijderd
Ik zit in het examenjaar.
Na mijn examen wil ik GRAAG werken...

Hoe pak ik dit aan?
Bij S de B heb ik al gevraagd om te vakkenvullen, incl solicitatie enzo...maar dat wordt nix ivm ik ook nogal hoog sport en dus 2 avonden en zaterdag(middag of ochtend) van huis ben...

Is een uizendbureau ofzo een optie?

En over V&D, klopt het dat je daar maar max. 3 week kan werken als ex-examenkandidaat? (omdat er zoveel vraag is)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-01-2005, 14:34
Verwijderd
Het kan natuurlijk nooit kwaad om jezelf in te schrijven bij zoveel mogelijk uitzendbureau's. Als ze werk hebben bellen ze je, als je geen zin hebt dan meld je dat en zij zoeken dan verder. Prima toch?
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 18:54
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
SX-SuperFly schreef op 18-01-2005 @ 15:32 :
En over V&D, klopt het dat je daar maar max. 3 week kan werken als ex-examenkandidaat? (omdat er zoveel vraag is)
dat zou erg dom van hen zijn als het zo was. Ze moeten nieuwe mensen immers inwerken en dat kost geld. Het is veel goedkoper om iemand één maal in te werken en vervolgens een tijd te laten werken.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 20:18
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 18-01-2005 @ 15:34 :
Het kan natuurlijk nooit kwaad om jezelf in te schrijven bij zoveel mogelijk uitzendbureau's. Als ze werk hebben bellen ze je, als je geen zin hebt dan meld je dat en zij zoeken dan verder. Prima toch?

oke bedankt, ik ga wel ff langs tempo en randstad
Met citaat reageren
Oud 19-01-2005, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Balance schreef op 18-01-2005 @ 19:54 :
dat zou erg dom van hen zijn als het zo was. Ze moeten nieuwe mensen immers inwerken en dat kost geld. Het is veel goedkoper om iemand één maal in te werken en vervolgens een tijd te laten werken.

ja dat lijkt mij ook, maar mn moeder heeft er gewerkt (16 jaar geleden dat wel) maar toen was het zo...

tsja ik ga wel gwoon ff heen
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 10:23
Ivo
Ivo is offline
Je kan het ook zonder uitzendburo proberen. Gewoon overal langsgaan waar het je leuk lijkt om te werken.
De leukste baantjes krijg je op deze manier. Iemand die spontaan langskomt voor een open sollicitatie en zelf moeite doet om een baantje te krijgen, heeft meestal voorrang als er een vacature is (en die hebben de meeste bedrijven in de zomer wel). Pas als er niemand is die zich op tijd spontaan aanmeld, gaan werkgevers kijken of ze bij het uitzendburo niet nog een geschikte werknemer kunnen vinden.

Kortom, ga niet alleen even naar het uitzendburo om jezelf in te schrijven, maar blijf zelf ook zoeken.
En vertel al je vrienden/familie/kennissen dat je op zoek bent naar een (vakantie)baan.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 12:07
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Toen ik in het examenjaar zat kregen we op het eind allemaal een boek over fulltime werken met allemaal informatie erover. Ik weet niet of ze bij jou op school ook zulk soort informatie geven, maar zou er naar kunnen vragen.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Vice schreef op 20-01-2005 @ 13:07 :
Toen ik in het examenjaar zat kregen we op het eind allemaal een boek over fulltime werken met allemaal informatie erover. Ik weet niet of ze bij jou op school ook zulk soort informatie geven, maar zou er naar kunnen vragen.
thnQ! das een goeie tip, morgen gelijk langs de decaan!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2005, 18:06
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
SX-SuperFly schreef op 18-01-2005 @ 15:32 :

Bij S de B heb ik al gevraagd om te vakkenvullen, incl solicitatie enzo...maar dat wordt nix ivm ik ook nogal hoog sport en dus 2 avonden en zaterdag(middag of ochtend) van huis ben...
Ik heb ook ooit bij een supermarkt gewerkt (Hoogvliet) en toen kon ik ook nooit op vrijdag of zaterdag werken ivm met 'hoog sporten'. En toch ben ik aangenomen om op die andere dagen te kunnen werken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Na de havo?
Saakje
2 15-05-2014 09:27
Lichaam & Gezondheid Betablokkers en astma/rijexamen
Daantje_0705
16 05-03-2012 18:07
Studeren werken na examen
Lieeen.
2 09-12-2010 19:43
Studeren Na studie geneeskunde in het buitenland werken
Diamera
1 28-09-2010 11:15
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie Nederland is vol?!?
kate_temp
16 07-04-2004 19:39
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen kroongetuige
SuSaNnE
4 12-02-2002 14:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:54.