Oud 02-05-2008, 11:28
Verwijderd
Sinds kort heb ik windows live mail op mijn pc staan. Dit omdat de ondersteuning voor Outlook express binnenkort komt te vervallen. Ik dacht eens bijtijds te zijn en ben dus maar meteen over gegaan op windows live mail (dit staat dus op je pc, ik heb het niet op de live mail waarop je inlogt via www.hotmail.com)
Nu is het vervelende echter dat als ik smilies typ in mijn mailtjes ik die MSN smilies te zien krijg. Ik heb persoonlijk een behoorlijke hekel aan die dingen en wil ze al helemaal niet in mijn e-mailtjes hebben.
Ik kan in de opties niet zo snel vinden hoe ik dit uitzet en de helpfunctie meldt mij alleen maar dat ik op undo moet klikken om de originele tekens te behouden. Ik heb echter geen zin om steeds op undo te klikken en wil de emoticons liever gewoon helemaal weg hebben. Ook google kan mij zo snel niet het juiste antwoord bezorgen.
Is er hier iemand die mij van die smilies kan verlossen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-05-2008, 13:01
Verwijderd
Wat ik heb begrepen van berichte op discussiegroepen is deze functie niet uit te schakelen. Er zijn wel mensen die al geklaagd hebben bij Microsoft hierover.

Er zijn 2 opties om te doen anders:

Zoals je nu doet, op "undo" klikken, of CTRL+Z gebruiken.

of

Berichten zonder opmaak versturen.

In te schakelen via "Extra > Opties > Tabblad "Verzenden" en dan bij de optie "Indeling voor verzenden van e-mail" kiezen voor "Tekst zonder opmaak".

Hopelijk heb je wat aan de work-around.

Gr. NF
Met citaat reageren
Oud 04-05-2008, 13:41
Verwijderd
>_> Typisch Microsoft dat je dit soort dingen niet kunt uitschakelen.

Bedankt voor je tips, ik zal m'n berichten voortaan zonder opmaak gaan versturen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:14.