Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-06-2009, 12:01
Verwijderd
De titel zegt het al.


Het is misschien een gek idee, maar is het niet handig om een extra bemiddelaar te gaan zoeken, want ik hoor regelmatig dat mensen (voor hun gevoel, is ook niet objectief) lang wachten op een bemiddeling. Ik ga er vanuit dat veel mensen het niet eens zijn met de waarschuwingen of sancties die ze krijgen en er zijn zo veel forumbazen die waarschuwingen en sancties geven, dat het misschien te kort is om alleen bij Marco en WolterB te mogen 'klagen'.

Zelf wacht ik nu ook al tijden op antwoord van Wolter en ik vind het eigenlijk vooral zielig dat Wolter en Marco al die dingen met zijn 2'en moeten doen.

Het is een beetje een vreemd verhaal geworden, maar waarom is zijn er alleen maar 2 mensen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-06-2009, 13:04
Verwijderd
M@rco is geen bemiddelaar
Met citaat reageren
Oud 19-06-2009, 15:18
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik ben de enige bemiddelaar, M@rco is beheerder.

En het valt ontzettend mee met hoeveel er te doen is, gemiddeld maximaal 2 tot 3 verzoeken per maand. Dat het soms lang duurt is dat ik ook moet overleggen met de betrokken forumbazen, ik dingen uit moet zoeken en dat nog terug wil koppelen naar zowel de betrokken leden als de betrokken forumbazen en plusjes/beheerder. Dat kost tijd vaak en meestal zijn de verzoeken binnen 3 dagen tot een week beantwoord.
Soms gaat het sneller, soms duurt het ook langer.

De keren dat het langer duurde heb ik dit ook netjes aangegeven aan de betrokken forumers en er is bij mij niet geklaagd dat het langer duurde. Mochten er klachten zijn waarom dingen lang duren, kan je altijd bij M@rco of mij terecht en geef ik de reden aan waarom het langer duurde.

Beide verzoeken die nu liggen, waaronder die van de TS liggen er al langer dan de week die ik hierboven zeg, maar beide forumers zijn hiervan ook van op de hoogte, dus ik snap niet waar deze ophef vandaankomt.

En hoe gek het soms ook klinkt, ook forumbazen(+), beheerders en zelfs bemiddelaars hebben een leven. En aangezien bemiddelingsverzoeken nogal wat tijd in beslag nemen kan/wil ik dat niet even in een half uurtje tussendoor doen, maar er rustig mijn tijd voor nemen.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2009, 18:24
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Citaat:

Het is een beetje een vreemd verhaal geworden, maar waarom is zijn er alleen maar 2 mensen?
Dit klopt niet helemaal. Je kan ook bij een plusje of een andere forumbaas aankloppen met je verhaal. Als je het niet eens ben met je ban/waarschuwing/slotje kan je ook eerst even de betreffende FB een PM/mail sturen. Wolter is er ook écht voor, maar het kan ook geen kwaad om bij een andere plus het verzoek neer te leggen.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2009, 18:33
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Het idee is ook gewoon dat als je het niet eens bent met een waarschuwing of ban, je in eerste instantie aanklopt bij degene die de ban/waarschuwing heeft uitgedeeld. Ben je het na uitleg van diegene er nog steeds niet mee eens, dan kun je Wolter een mail sturen.

Maar goed, dat terzijde. Zoveel waarschuwingen en bans worden er niet gegeven de laatste tijd, en ook maar een klein deel daarvan neemt überhaupt contact op met Wolter. Het is - zoals Wolter ook al zegt - niet een dusdanig zware taak dat we daar meerdere mensen voor nodig hebben. Dat het in jouw geval al een paar weken duurt is jammer, maar het kan gebeuren en Wolter heeft je dat van tevoren ook verteld, als het goed is.

Dus nee, geen extra bemiddelaar!
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2009, 05:58
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
je gedraagt je maar gewoon netjes

zal ik bemiddelaar worden
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2009, 10:47
Verwijderd
Ik heb niets gedaan dat is het probleem en ik wachtte niet alleen langer dan een week maar echt al langer dan een maand. Want ik begon met wachten begin mei. Het is een simpel verzoek om uitleg en dat duurt een maand.

Ik snap dat wolterb ook een leven heeft, maar daarom was het mijn aanrader om en extra persoon te hebben. Maar goed ik wacht nog wel een week en dan vraag ik het gewoon aan een plusje.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2009, 10:56
M@rco
Avatar van M@rco
M@rco is offline
Dat vind ik knap, aangezien het om iets van eind mei gaat. Ik weet ook niet waarom het in dit geval al zo lang duurt, maar ik denk niet dat een extra persoon de oplossing is.

Wolter zegt dat je na dit weekend/maandag een antwoord kunt verwachten!
__________________
What experience and history teach is this — that people and governments never have learned anything from history, or acted on principles deduced from it.
Met citaat reageren
Oud 20-06-2009, 10:58
Verwijderd
Ik kreeg net inderdaad een pm, maar het was wel jammer dat ik daar weken op wacht. Het is alleen een tip, om het wolter wat makkelijker te maken, Als hij geen tijd heeft, dan moet hij het niet doen, toch?!
Met citaat reageren
Oud 21-06-2009, 16:28
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
En daarbij werkt het ook niet als ik een pm blijk te ontvangen op een account dat geen bemiddelaar is en waar ik nooit op inlog. Het was dat ik ergens een mail voorbij zag komen dat ik een pm had, anders had ik nog van niets geweten

Daarom is een mail ook makkelijker dan een pm, weet je zeker dat het goed aankomt .
En ik ga er morgen mee bezig met afhandelen.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2009, 10:22
Verwijderd
Na welk weekend was het?
Met citaat reageren
Oud 25-06-2009, 11:36
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik vind je reactie een beetje jammer en onvolwassen.

Ik ben in de communicatie naar jou vrij duidelijk geweest en om dan op deze manier op BZ te reageren en tot binnen 5 minuten nadat je me een pm gestuurd hebt een topic openen of de laatste keer zelfs eerst hier reageren en dan pas contact met mij opnemen werkt natuurlijk niet.

Aangezien je een ban hebt aangevraagd kan ik je geen pm sturen en ga ervanuit dat je dit wel te lezen krijgt.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Beleidszaken Het huidige FB systeem
Verwijderd
419 15-01-2013 16:19
Beleidszaken Terugkoppelen n.a.v. inventarisatie issues
Simon
106 15-01-2013 09:45
Beleidszaken The end of the bemiddelaar
Simon
109 24-11-2012 17:56
Beleidszaken Bemiddelaar [afgesplitst van 'Chat']
Dark Phoenix
78 03-02-2009 17:08
Beleidszaken forum.scholieren.com gaat veranderen!
Enlightenment
281 26-04-2005 23:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:20.