Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-01-2006, 15:30
Little me
Little me is offline
Om de hoeveel dagen scheer je je schaamhaar? En hoe snel komt het terug?

Bij mij is het de volgende dag al wel weer present

Heeft er iemand tips hoe dit langer weg kan blijven (op harsen na dan)? Misschien dat iemand iets heeft waardoor je niet meteen de volgende dag zou hoeven scheren, bij wijze van spreke.
Ik vind het ook vervelend om op een festival te scheren, hoe doen jullie dat? Gewoon niet of wel daar?
Oud 25-01-2006, 15:43
Mara
Mara is offline
Ik scheer 't alleen voor 't weekend, dan zie ik m'n vriend.

Op een festival scheer ik niet, kom op hee.
Oud 25-01-2006, 17:12
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Ik doe het wanneer het mij te lang wordt. Haar groeit best snel! Je zou je natuurlijk op een festival kunnen scheren, maar lijkt mij wel genant.
__________________
move your body next to me
Oud 25-01-2006, 17:16
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Ik doe het 2x per week maar voor het nette zou het elke dag moeten, dit doe ik alleen als ik op vakantie ben.
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Oud 25-01-2006, 23:05
Mariekje*
Mariekje* is offline
Om de 2 á 3 dagen haal ik er even een ladyshave of scheermesje overheen, enorm kutkarwei (Goh, hoe letterlijk toch weer). Maarja, op een festival ga je toch zeker niet scheren?

Enfin wie weet laat ik me ooit wel een keer laseren ofzo, om blijvend van het gezeik af te zijn (ver in de toekomst )
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 26-01-2006, 00:31
Verwijderd
Ik epileer altijd, dan duurt het behoorlijk langer voordat het terugkomt. hoelang weet ik niet precies.
En voor een festival epileer ik, zodat ik er gewoon niet aan hoef te denken.
Oud 26-01-2006, 07:48
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Piloff schreef op 26-01-2006 @ 01:31 :
Ik epileer altijd, dan duurt het behoorlijk langer voordat het terugkomt. hoelang weet ik niet precies.
En voor een festival epileer ik, zodat ik er gewoon niet aan hoef te denken.
Epileren met de pincet? Ben je wel ff mee bezig he... Ik heb het eens gedaan en het zag er niet uit Betert het naarmate je het meer doet?
Oud 26-01-2006, 09:44
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 26-01-2006 @ 08:48 :
Epileren met de pincet? Ben je wel ff mee bezig he... Ik heb het eens gedaan en het zag er niet uit Betert het naarmate je het meer doet?
Je kunt het ook met een epilady achtig apparaat doen
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Oud 26-01-2006, 11:50
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 26-01-2006 @ 10:44 :
Je kunt het ook met een epilady achtig apparaat doen
Dan zag het er volgens mij nog erger uit Of is dit normaal de eerste keren? Ik bedoel rode bultjes enzo, echt niet appetijtelijk
Oud 26-01-2006, 12:17
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik scheer me zo af en toe, als ik er zin in heb of als mijn vriend komt.

Ik doe het niet zo vaak omdat het zo'n zeer doet. Het voelt heel branderig aan, ook als ik het insmeer met bijv. zinkzalf. De dagen erna gaat het vreselijk jeuken. Wat doen jullie daartegen?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 26-01-2006, 15:32
Mara
Mara is offline
Citaat:
Muchacha schreef op 26-01-2006 @ 12:50 :
Dan zag het er volgens mij nog erger uit Of is dit normaal de eerste keren? Ik bedoel rode bultjes enzo, echt niet appetijtelijk
Bij mij trekken die bultjes weg? Daarom doe ik 't vaak ook de avond voor dat het 'nodig' is
Oud 26-01-2006, 18:08
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Tip: scheren met babyolie i.p.v. scheerschuim. Doet minder pijn, minder rode bultjes, en het wordt gladder.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 26-01-2006, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Muchacha schreef op 26-01-2006 @ 08:48 :
Epileren met de pincet? Ben je wel ff mee bezig he... Ik heb het eens gedaan en het zag er niet uit Betert het naarmate je het meer doet?
Nee, met zo'n ladyshave epileer ding. (zoiets.)

De eerste paar keer werd het er behoorlijk rood van, maar nu heb ik daar maar een paar uur last van. Ik smeer er daarna ook goedkope aftershave/epileer spul van het kruidvat op, da's of met aloe vera of met roos (die plant).
Oud 27-01-2006, 12:53
marrel
Avatar van marrel
marrel is offline
Gewoon als ik zin heb, over het algemeen eens in de week, soms 1,5 ofzo. Doe het altijd met een mesje onder de douche, ladyshave doet pijn *watje*
__________________
Bij gebrek aan beter, een .
Oud 27-01-2006, 13:42
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik scheer droog, onder de douche want als ik scheer met scheerschuim oid dan krijg ik weer een schimmelinfectie

Iemand tips om te zorgen dat het minder pijn doet en minder gaat jeuken?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 27-01-2006, 21:49
Misti
Avatar van Misti
Misti is offline
Citaat:
Piloff schreef op 26-01-2006 @ 21:15 :
Nee, met zo'n ladyshave epileer ding. (zoiets.)

De eerste paar keer werd het er behoorlijk rood van, maar nu heb ik daar maar een paar uur last van. Ik smeer er daarna ook goedkope aftershave/epileer spul van het kruidvat op, da's of met aloe vera of met roos (die plant).
Doet dat niet enorm pijn?

Ik heb ooit mijn benen willen ontharen met van die strips, en ik heb toen maar een deel van mijn rechterbeen gedaan omdat ik die pijn echt té erg vond... Heb ik meer dan een maand rondgelopen met een paar plekken die helemaal onthaard waren en andere plekken waar stoppels kwamen als ik een paar dagen niet scheerde
__________________
Soija.nl
Oud 27-01-2006, 23:13
Fainne
Avatar van Fainne
Fainne is offline
ik wil ook wel eens de beste manier weten , als ik scheer heb ik altijd verchrikkelijke jeuk met rode bultjes, maar het feit van dŕŕr te scheren vind ik altijd nogal beangstigend
maar kort knippen is niet genoeg zeker...?
Oud 27-01-2006, 23:35
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Ik epileer het met een epilady en smeer er daarna calendulan emulsie op. Het is dan wel even rood, maar ik doe het meestal 's avonds en dan zie je er 's ochtends niks meer van. Geen last van bultjes of ingegroeide haartjes en het blijft lekker lang weg

Pijn doet het niet echt meer, de eerste keer was niet echt prettig () en het is nog steeds geen fijn gevoel, maar het resultaat maakt het dat wel waard voor mij.
Oud 27-01-2006, 23:35
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
Fainne schreef op 28-01-2006 @ 00:13 :

maar kort knippen is niet genoeg zeker...?
Dat moet je toch zelf weten Als jij knippen, of helemaal niks doen, genoeg vindt moet je er verder niks aan doen lijkt me
Oud 28-01-2006, 15:03
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Bloem schreef op 28-01-2006 @ 00:35 :
Ik epileer het met een epilady en smeer er daarna calendulan emulsie op. Het is dan wel even rood, maar ik doe het meestal 's avonds en dan zie je er 's ochtends niks meer van. Geen last van bultjes of ingegroeide haartjes en het blijft lekker lang weg

Pijn doet het niet echt meer, de eerste keer was niet echt prettig () en het is nog steeds geen fijn gevoel, maar het resultaat maakt het dat wel waard voor mij.
Is er een goed alternatief voor calendulan? (ben er allergisch voor dus dat maakt de roodheid niet minder )
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 28-01-2006, 15:11
Bloem
Avatar van Bloem
Bloem is offline
Citaat:
grl schreef op 28-01-2006 @ 16:03 :
Is er een goed alternatief voor calendulan? (ben er allergisch voor dus dat maakt de roodheid niet minder )
Ghehe Ik weet het niet, misschien iets anders van 'huidherstellende creme' ofzo?
Oud 28-01-2006, 15:18
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 28-01-2006 @ 16:03 :
Is er een goed alternatief voor calendulan? (ben er allergisch voor dus dat maakt de roodheid niet minder )
Het kruidvat heeft 'lotion voor na het ontharen', doet niet zo veel maar het voelt koel aan en hydrateert een beetje, misschien helpt dat?
Oud 28-01-2006, 15:23
Lady Lazarus
Avatar van Lady Lazarus
Lady Lazarus is offline
Citaat:
grl schreef op 28-01-2006 @ 16:03 :
Is er een goed alternatief voor calendulan? (ben er allergisch voor dus dat maakt de roodheid niet minder )
Zinkzalf misschien?
Citaat:
Ik scheer droog, onder de douche want als ik scheer met scheerschuim oid dan krijg ik weer een schimmelinfectie

Iemand tips om te zorgen dat het minder pijn doet en minder gaat jeuken?
Een vriendin scheert het ook droog, eerst doet ze er veel mentholpoeder op en dan het mesje erover. Ze zegt nooit last te hebben van bultjes, heb het een keer geprobeerd en inderdaad geen bultjes. Een nadeel: het klinkt alsof je er met een rasp overheen gaat, dus voor mij geldt een keer en nooit meer
__________________
Dying. Is an art, like everything else. I do it exceptionally well. || "It's a wonder I'm here at all. My pussy got soaking wet."
Oud 28-01-2006, 18:46
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Droog en blijft 1 week weg.
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Oud 28-01-2006, 19:10
Verwijderd
Citaat:
Misti schreef op 27-01-2006 @ 22:49 :
Doet dat niet enorm pijn?

Ik heb ooit mijn benen willen ontharen met van die strips, en ik heb toen maar een deel van mijn rechterbeen gedaan omdat ik die pijn echt té erg vond... Heb ik meer dan een maand rondgelopen met een paar plekken die helemaal onthaard waren en andere plekken waar stoppels kwamen als ik een paar dagen niet scheerde
Nee, eigenlijk niet. De eerste paar keren wel, maar daarna is er gewenning.

Die strips vind ik zelf ook niets, eigenlijk. Rottige dingen en je blijft ook nog eens met hars zitten.
En het is duur.

@grl: kruidvat: creme voor na het ontharen. Is met roos oid, werkt prima.
Oud 28-01-2006, 19:10
ItsSuuS
Avatar van ItsSuuS
ItsSuuS is offline
Citaat:
Little me schreef op 25-01-2006 @ 16:30 :
Ik vind het ook vervelend om op een festival te scheren, hoe doen jullie dat? Gewoon niet of wel daar?
Huh?
Ik ben nog nooit op een festival geweest maar heb je daar geen douches op de camping ofzoow? Dan kan je toch gewoon je Venus mee nemen?
Doe ik ook op vakantie hoor
wat is daar erg aan??
misschien dat ik de vraag verkeerd begrepen heb

xxx
__________________
*Oi With the poodle allready!*
Oud 28-01-2006, 23:02
Verwijderd
Citaat:
ItsSuuS schreef op 28-01-2006 @ 20:10 :
Huh?
Ik ben nog nooit op een festival geweest maar heb je daar geen douches op de camping ofzoow? Dan kan je toch gewoon je Venus mee nemen?
Doe ik ook op vakantie hoor
wat is daar erg aan??
misschien dat ik de vraag verkeerd begrepen heb

xxx
ja volgens mij doen heel veel mensen dat? alleen er zijn ook festivals waarbij je een gezamenlijke douche ruimte hebt, dan is het wat minder
Oud 29-01-2006, 01:09
SilverBlue
Avatar van SilverBlue
SilverBlue is offline
Ik heb geluk mijn huid is niet zo gevoelig ik gebruik een wegwerpscheermesje (en zo'n zak kost 1.99 en 1 zo'n mesje doet ong 1/2 maanden mee)

het scherenzelf doe ik wanneer ik onder de douche ga en dat zal rond de 3/4 keer per week zijn

(de wegwerpmesjes is niet voor iedereen bestemd want me vriend haalt zich er gelijk aan open)

hoe ik het scheer hangt er vanaf in wat voor bui ik ben de ene maand doe ik streepje andere maand kaal en anders mooi bijgehouden (hebben de ogen van mijn vriend ook eens wat variatie te zien daar beneden)

over die vrouwlijke scheerschuim ( merk feet ?) had de brandwonden op mijn been staan doe zo iets nooit weer ben nergens allergies voor of gevoelig maar dat ik heb er paar maanden mee gelopen auw

hmja mijn vriend zijn scheerschuim werkt wel goed
__________________
Uhm dat moet ik nog verzinnen ;)

Laatst gewijzigd op 29-01-2006 om 01:14.
Oud 29-01-2006, 08:42
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Als je epileert, moet je dan niet wachten tot de haartjes terug wat langer zijn voordat je ze terug weghaalt? Lijkt me niet zo aangenaam
Oud 29-01-2006, 08:50
Verwijderd
Citaat:
Muchacha schreef op 29-01-2006 @ 09:42 :
Als je epileert, moet je dan niet wachten tot de haartjes terug wat langer zijn voordat je ze terug weghaalt? Lijkt me niet zo aangenaam
hmja, dat wel. bij 1 mm kan ik (dacht ik) weer epileren. Heb geen idee hoeveel dagen dat duurt, maar het zullen zo'n 3 zijn, denk ik.
Dat is altijd goed in te plannen.
Oud 29-01-2006, 09:10
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 27-01-2006 @ 14:42 :
Ik scheer droog, onder de douche want als ik scheer met scheerschuim oid dan krijg ik weer een schimmelinfectie

Iemand tips om te zorgen dat het minder pijn doet en minder gaat jeuken?
Babyolie geprobeerd? Vind ik zelfs nog fijner dan scheerschuim.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Oud 29-01-2006, 10:28
Little me
Little me is offline
Citaat:
ItsSuuS schreef op 28-01-2006 @ 20:10 :
Huh?
Ik ben nog nooit op een festival geweest maar heb je daar geen douches op de camping ofzoow? Dan kan je toch gewoon je Venus mee nemen?
Doe ik ook op vakantie hoor
wat is daar erg aan??
misschien dat ik de vraag verkeerd begrepen heb

xxx
Jawel, maar ik bedoelde meer dat het gewoon irritant is om daar te scheren. Het kan idd wel onder de douche, maar ik vroeg me af of er niet iets beters is, zodat je je niet op een festival hoeft te scheren.
Oud 29-01-2006, 13:56
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Roos schreef op 29-01-2006 @ 10:10 :
Babyolie geprobeerd? Vind ik zelfs nog fijner dan scheerschuim.
Nog niet geprobeerd maar ik ben bang dat als ik weer iets ga smeren ofzo dat ik dan weer een schimmelinfectie krijg Ik durf momenteel alleen met zinkzalf in de buurt te komen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 30-01-2006, 03:47
Didimeid
Didimeid is offline
Mijn lichaam is vrij overbehaard. Eerst zat ik daar erg mee. Dagelijks scheren was niet genoeg. Tot ik mij op een dag afvroeg waar ik mee bezig was. Scheren is toch niet verplicht.

Ik ben gestopt met het scheren van mijn vagina, mijn oksels, mijn armen en mijn benen. Vooral de ellende van het epileren tussen mijn billen zal ik nooit meer aan beginnen. Ik kan er niet goed bij en het is erg pijnlijk. Het kan me nu niks meer schelen hoe behaard ik ben.

Als ik ga zwemmen of naar de sauna ga word ik door iedereen aangestaard. Toen ik net gestopt was met scheren was dat erg wennen. Ik voelde me er ongemakkelijk door. Maar snel was ik daar over heen. Ze doen maar. Ze kijken vast naar me omdat ze me speciaal vinden
Ik vind al dat bekijks nu wel leuk.

Kusjes, Didi
Oud 30-01-2006, 09:38
Niemande
Avatar van Niemande
Niemande is offline
Oké, het zal vast wel een domme vraag zijn, hoor..

Maar ik snap echt niet hoe je nu alles weg zou kunnen scheren. Ik scheer wel, maar ik kan lang niet overal handig bij (en ik ben natuurlijk vreselijk bang me te snijden), dus ik knip de rest gewoon bij. Ik vind het op zich wel oké, hoor, maar vroeg me dat gewoon af, zeker als je droog scheert
__________________
Ik ben niemand, een zucht van de wind
Oud 30-01-2006, 10:28
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Gewoon onder de douche met een goed scherp scheermesje. Ik doe het al jaren zo, met een scheermesje van Wilkinson, en heb me nog NOOIT gesneden daar. Op mijn benen daarentegen wel
Oud 30-01-2006, 16:32
Verwijderd
Je leunt met een been op iets hogers (een tafel oid), dan kan je overal bij.
Oud 30-01-2006, 16:41
Mara
Mara is offline
Citaat:
ItsSuuS schreef op 28-01-2006 @ 20:10 :
Huh?
Ik ben nog nooit op een festival geweest maar heb je daar geen douches op de camping ofzoow? Dan kan je toch gewoon je Venus mee nemen?
Doe ik ook op vakantie hoor
wat is daar erg aan??
misschien dat ik de vraag verkeerd begrepen heb

xxx
Douches op festivals zijn nou niet echt je van het.
Oud 30-01-2006, 17:14
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
aansteker
__________________
niet alleen =)
Oud 31-01-2006, 11:49
Niemande
Avatar van Niemande
Niemande is offline
Citaat:
Piloff schreef op 30-01-2006 @ 17:32 :
Je leunt met een been op iets hogers (een tafel oid), dan kan je overal bij.
Ik scheer me in de douche. Hm, misschien ben ik ook gewoon niet lenig genoeg, in mijn oksel kan ik ook met moeite overal bijkomen, al die holtes ook
__________________
Ik ben niemand, een zucht van de wind
Oud 31-01-2006, 17:05
Valentine
Avatar van Valentine
Valentine is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 27-01-2006 @ 14:42 :
Ik scheer droog, onder de douche want als ik scheer met scheerschuim oid dan krijg ik weer een schimmelinfectie

Iemand tips om te zorgen dat het minder pijn doet en minder gaat jeuken?
baby olie, gebruik ik meestal.
Oud 31-01-2006, 17:47
Verwijderd
Citaat:
Niemande schreef op 31-01-2006 @ 12:49 :
Ik scheer me in de douche. Hm, misschien ben ik ook gewoon niet lenig genoeg, in mijn oksel kan ik ook met moeite overal bijkomen, al die holtes ook
Dan hou je je been gewoon omhoog en probeer je niet om te vallen.
Oud 31-01-2006, 20:13
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Ik gebruik nu een ladyshave, als ik zin en tijd heb, maar soms epileer ik alleen de zeikantjes ene beetje met een pincet, of scheer ik die even, heel zelden groeit er iets in, of gaat er iets jeuken... Ik krijg alleen de vorm er nooit mooi in. Eigenlijk wil ik wel zo'n epilady, maar daar heb ik nou niet echt geld voor, dus voorlopig maar ff zo .
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Oud 01-02-2006, 20:10
***ailá***
Avatar van ***ailá***
***ailá*** is offline
ik heb wel een epilady... k gebruikte het voor mn benen aangezien ik de PEST heb aan scheren haha. Maar dat doet VET pijn daaronder dat hou ik niet vol
Oud 05-02-2006, 22:11
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Ik heb het gisterenavond geepileerd met een epilator. Daarna heb ik er een Calendula-zalf opgesmeerd. Maar nu lijkt het net uitslag... (na >24u) Is dit enkel in het begin zo? Of is het gewoon geen goede manier voor mij?
Oud 06-02-2006, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Muchacha schreef op 05-02-2006 @ 23:11 :
Ik heb het gisterenavond geepileerd met een epilator. Daarna heb ik er een Calendula-zalf opgesmeerd. Maar nu lijkt het net uitslag... (na >24u) Is dit enkel in het begin zo? Of is het gewoon geen goede manier voor mij?
Dat was bij mij in het begin zo. Ik hield twee dagen rode bultjes, leek net uitslag, was erg geirriteerd.
Na enkele dagen ging dat over.
Met scheren had ik dit trouwens ook, daar moest mijn huid ook aan wennen, leek wel.
Oud 06-02-2006, 13:03
Poeperd
Avatar van Poeperd
Poeperd is offline
Een keer in de week, als ik naar mn vriend ga. Bij mij komt het helemaal niet snel terug. De volgende dag, of de dag erna, heb ik wel stoppeltjes, maar meer niet. Aan het einde van een week is het nog steeds niet echt veel of lang, hele kleine haartjes en je ziet ook niks als ik ondergoed aanheb ^^

Vaak scheren is niet echt goed, dan komt het sneller terug, meer kans op rode bultjes. En het hoeft toch ook niet altijd glad te zijn? Zolang niemand het ziet, doe ik geen moeite om het glad te houden.

Als het heel erg zou zijn, waardoor er bijvoorbeeld hele bossen onder vandaan komen als ik gym heb, dan zou ik het wel zo 'bijwerken' dat je niks ziet met gewoon ondergoed aan. Maar dat is niet het geval

Ik weet dus niet hoe erg het bij jou is, maar het lijkt me stug dat je echt heel veel haar hebt de volgende dag, dus ik vind dat je je er gewoon niet zo druk om moet maken. En zien veel mensen je kut op een festival? Anders vind ik het echt nutteloos om je dan te scheren. Doe het gewoon ervoor en laat het verder
__________________
'Scuse me, who ordered the hamburger - with AIDS?
Oud 06-02-2006, 13:19
Muchacha
Avatar van Muchacha
Muchacha is offline
Citaat:
Poeperd schreef op 06-02-2006 @ 14:03 :
En zien veel mensen je kut op een festival?
Wat blijft dat toch een vreselijk vies woord...
Oud 06-02-2006, 13:33
Onbekend
Onbekend is offline
Wat te doen als je al ingegroeide haartjes hebt? Wat kan je eraan doen?
Oud 06-02-2006, 13:39
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Poeperd schreef op 06-02-2006 @ 14:03 :
En zien veel mensen je kut op een festival?
Als ik de verhalen mag geloeven wordt er behoorlijk geslet en geneukt op festivals . Geen idee hoe dat bij TS zit, en hoe lang de festivals duren waar TS heengaat, maar er zijn zat mensen die meerdere sekspartners hebben op een festival (gezellig neuken in de tent )
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid schaamhaar scheren
SD.creatief
3 22-04-2016 16:23
Lichaam & Gezondheid schaamhaar scheren
loveyou123
16 19-02-2013 13:25
Lifestyle Schaamhaar Scheren & cultuur
supergirl#1
1 25-09-2009 09:06
Lichaam & Gezondheid jonges schaamhaar scheren?
Verwijderd
22 02-08-2009 11:28
Seksualiteit schaamhaar scheren bij meisjes -voor jongens
Janey
76 14-10-2004 19:47
Seksualiteit jongens ook scheren??
joepie3
2 27-03-2002 14:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:30.