Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2006, 10:46
Flip!
Avatar van Flip!
Flip! is offline
Vorige

<3


Morgenavond dan eindelijk, waarschijnlijk, hopelijk bij hem slapen
__________________
take a walk on the wild side ت
Advertentie
Oud 23-02-2006, 11:07
Verwijderd
Jeetje, het gevoel is echt goed terug ook!
Gisteren vond ik ook nog een telefoongesprek van ons wat hij opgenomen had op zijn telefoon. Echt leuk om te horen, want ik wist echt niet meer dat hij dat had opgenomen etc En ik weet gewoon precies hoe en wanneer hij gaat lachen etc. En dan lig ik dus met een glimlach op mijn gezicht in bed
En vanmorgen werd ik wakker en zag ik dat ik een voicemailbericht had en toen bleek dat hij me gebeld had vannacht nog. Even kletsen. En vanmorgen ook smsjes enzo Woei!
Oud 23-02-2006, 11:45
Multilot
Avatar van Multilot
Multilot is offline
Ik mis hem... Nog 2 weken en dan zie ik hem na 2 maand eindelijk weer...
__________________
Lief zijn!
Oud 23-02-2006, 12:33
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
Tja. Hij is 16. En zijn niveau is wat lager denk ik. En het is nog pas anderhalve maand uit met mij ex.
Maar mijn mening dat hij irritant was is wel heel erg veranderd
__________________
Don't worry, be happy
Oud 23-02-2006, 13:10
koekiemonstertje
Avatar van koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
Pfff... ik word zo moe van hem
__________________
Dromendief
Oud 23-02-2006, 13:11
Verwijderd
Verdomme we zijn zo leuk samen!
Oud 23-02-2006, 13:22
Verwijderd
Mannen zijn zo makkelijk! Tenminste, dat blijkt uit het college. (nu moet ik er nog even één strikken met mijn opgedane kennis)
Oud 23-02-2006, 13:40
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Cytherea schreef op 23-02-2006 @ 14:22 :
Mannen zijn zo makkelijk! Tenminste, dat blijkt uit het college. (nu moet ik er nog even één strikken met mijn opgedane kennis)
Heu .. een man strikken is makkelijk .. maar een degelijke leuke man vinden die niet alleen seks wil lijkt me toch een stuk moeilijker? ..
Oud 23-02-2006, 13:46
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 23-02-2006 @ 14:40 :
Heu .. een man strikken is makkelijk .. maar een degelijke leuke man vinden die niet alleen seks wil lijkt me toch een stuk moeilijker? ..
Dat is wel zo, maar op dit moment maakt het me niet zo veel uit
Oud 23-02-2006, 14:06
Kindmeisje
Avatar van Kindmeisje
Kindmeisje is offline
Hij gaat bijna voor heel lang naar Amerika.

Maar we gaan wel mailen en af en toe kort bellen en elkaar missen.

EDIT: Lang als in 10 dagen.
__________________
So I take what is mine, and hold what is mine, suffocate what is mine, and bury what's mine.
Oud 23-02-2006, 15:18
Verwijderd
Nog 5 nachtjes slapen en dan ga ik hem eindelijk weer zien.
Oud 23-02-2006, 15:40
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
De afgelopen paar dagen waren echt heerlijk.
Zo fijn om in de vakantie een paar dagen samen te zijn, zonder enige echte verplichting. Heerlijk relaxen en tijd voor elkaar hebben.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 23-02-2006, 15:43
Rieno
Rieno is offline
GOED!


Oud 23-02-2006, 16:38
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Ben ik de enige die vindt dat deze topics net iets te snel gaan?

OT: supergoed, we kunnen dus echt makkelijk een week bij elkaar zijn, zonder ons te gaan ergeren aan elkaar
__________________
Tsja
Oud 23-02-2006, 16:56
Verwijderd
Citaat:
snoopy schreef op 23-02-2006 @ 17:38 :
Ben ik de enige die vindt dat deze topics net iets te snel gaan?
Het is wel begrijpelijk, als je hele omgeving al strontziek is geworden van dat continu gemekker over hoe gelukkig je wel niet bent, dan kun je altijd nog gezellig met medelovers in het zevenentwintigste hoevoeljijjeoprelationeelgebied-topic posten
Oud 23-02-2006, 17:00
Verwijderd
En degenen die er het hardst op kankeren zijn de meest trouwe lezers
Oud 23-02-2006, 17:09
Verwijderd
Citaat:
Katje schreef op 23-02-2006 @ 18:00 :
En degenen die er het hardst op kankeren zijn de meest trouwe lezers
en de mensen die zelf niet gelukkig zijn in de liefde
Oud 23-02-2006, 17:39
chocomelsletje
Avatar van chocomelsletje
chocomelsletje is offline
Wat doen we nu moeilijk, we weten beiden wel what's up.

Edit: misschien verbeeld ik me alles wel.
__________________
Haar bijna jongensborst, haar haar van goud

Laatst gewijzigd op 23-02-2006 om 19:06.
Ads door Google
Oud 23-02-2006, 18:11
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik zit liever bij hem dan bij mijn ouders. En dat ligt niet aan mijn ouders maar aan mijn broer
__________________
<):o)
Oud 23-02-2006, 18:39
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ik ben al weer bijna een maand single. Bij mij begint weer zo'n fase te komen dat ik dat ook wel leuk vind, want ik vind dat ik wel 100% over mijn laatste vriendin heen ben. Al heb ik haar al een tijdje niet meer gezien.
Na de carnaval is er misschien wel wat veranderd op liefdesgebied, wie weet... al heb ik er op dit moment dus niet zo'n behoefte aan.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Oud 23-02-2006, 18:40
Verwijderd
er is gewoon iets.. en ik vind het eng. Zijn naam alleen al en dan zijn baan en alles.. maar toch is er iets. ik mag niet verliefd worden.
Oud 23-02-2006, 19:00
T!ne
Avatar van T!ne
T!ne is offline
Hij wil mij terug.. Ofja, hij stuurde met de vraag of er hij nog een kans had bij mij (maar dat is hetzelfde hé..). En ik stuurde trg om te zeggen dat ik na het school wel even wou praten en toen antwoordde hij "maakt t uit?"
WTF !? Tuurlijk maakt dat uit! Ik wil praten praten praten en dat moet nu toch juist het énige zijn wat hij niet kan..
Hij vertrekt morgen op skivakantie.. Moment van bezinning voor beiden?

edit: kom ik te weten dat derna zijn beste vriendin (ex) aan het station stond.. Argh.. Ik ga het tijd geven (en ik weet dat dit onzin is en dat ik dat niet volhou, maar ik moet het mezelf wijsmaken..
__________________
Having again my favourite dream.

Laatst gewijzigd op 23-02-2006 om 19:23.
Oud 23-02-2006, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Scarlett schreef op 23-02-2006 @ 14:11 :
Verdomme we zijn zo leuk samen!
Haha, maar verder is hij wel een inconsequente klootzak die nooit doet wat hij zegt dat hij gaat doen & andersom.
Oud 23-02-2006, 19:20
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Scarlett schreef op 23-02-2006 @ 20:07 :
Haha, maar verder is hij wel een inconsequente klootzak die nooit doet wat hij zegt dat hij gaat doen & andersom.
en het kan NOG subtieler

maar ik neem aan dat het idd zo is, anders zeg je t niet zo "lief''
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 23-02-2006, 19:23
Fides
Fides is offline
Alles gaat super tussen ons. Alleen dat wachten tot het weekend is zo vreselijk. Maar het is het waard <3
Advertentie
Oud 23-02-2006, 19:31
Verwijderd
Het is stil. Té stil.
Oud 23-02-2006, 19:33
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Skyblue schreef op 23-02-2006 @ 20:31 :
Het is stil. Té stil.
nou, ikzou zeggen, beantwoord de startvraag zelf maar
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 23-02-2006, 20:36
Yolcu
Yolcu is offline
Ik wil aandacht!
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Oud 23-02-2006, 20:40
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
T!ne schreef op 23-02-2006 @ 20:00 :
Hij wil mij terug.. Ofja, hij stuurde met de vraag of er hij nog een kans had bij mij (maar dat is hetzelfde hé..). En ik stuurde trg om te zeggen dat ik na het school wel even wou praten en toen antwoordde hij "maakt t uit?"
WTF !? Tuurlijk maakt dat uit! Ik wil praten praten praten en dat moet nu toch juist het énige zijn wat hij niet kan..
Hij vertrekt morgen op skivakantie.. Moment van bezinning voor beiden?

edit: kom ik te weten dat derna zijn beste vriendin (ex) aan het station stond.. Argh.. Ik ga het tijd geven (en ik weet dat dit onzin is en dat ik dat niet volhou, maar ik moet het mezelf wijsmaken..
Meid een ding ik heb een half jaar achter mn ex aangelopen en toen kwam het allemaal weer 'goed tot 2 maanden later hij weer met hetzelfde kwam van het gevoel blablabla
En hoe verdomd moeilijk het ook is hem te vergeten het is wel het beste...
het tijd geven hem even niet meer spreken en dan kijken of het eventueel vriendschap kan worden als ej dat dan zou willen
maar voor nu moet je gewoon afstand nemen volgens mij


en hier ja carnaval he en vrijgezel dus ja t zal wel gezellig worden denk ik zi
En zoals ik al eerder postte ik mis hem niet zozeer volgens mij of tenminste dat heb ik mezelf dan wijsgemaakt maar ik heb me de afgelopen 2 weken nog niet zo goed gevoelt
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 23-02-2006, 20:54
Inges
Avatar van Inges
Inges is offline
Citaat:
Skyblue schreef op 23-02-2006 @ 20:31 :
Het was stil. Té stil.
En nu is het uit.
Oud 23-02-2006, 21:21
Verwijderd
Hij zegt zelfs lieve dingen als hij slaapt! 'Je bent lief en je bent mooi schatje.' Van mij mag hij vaker in zijn slaap praten

Vandaag een leuk, doch vermoeiend dagje gehad. Allemaal cadeautjes gekocht voor mensen die idioot genoeg allemaal in Maart jarig zijn. Gelukkig erg gezellig, en hij is verliefd op mij zegt hij
Vanavond helaas (alwéér) slaapdienst, maar morgen heb ik hem lekker de hele dag en gaan we s'avonds stappen. Heb er zin in!
(ik zit alleen nou al weer te wachten tot hij belt... echt, ik begin deze diensten zat te worden )

Mijn lieve broer/beste vriend komt trouwens morgen langs, en dat is maar goed ook want die heb ik veel te lang niet meer gezien.
Oud 23-02-2006, 21:48
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
I feel good . Nog steeds. Heerlijk. Ik haal voldoening uit andere dingen. Ik mis totaal niets van dingen die vriendjes bieden normaal. Al had ik natuurlijk ook alleen een vriendje die ik 3x per maand zag, maar toch...

Alleen heb ik af en toe een bui dat ik wel zou willen zoenen ofzo, maar ja, het valt me heel erg mee . Ik had verwacht dat ik de intimiteit veel meer zou missen...

Het enige wat nu nog in m'n hoofd zit is de vraag of ik m'n ex zal bellen. We hadden afgesproken om in maart eens te kijken hoe het ervoor staat. Of we elkaar nog eens zouden zien, af en toe iets doen samen, een soort vriendschap ofzo. Eigenlijk wilde ik dat, zodat ik hem niet meteen 100% kwijt was. Dat het iig niet voelde alsof ik hem kwijt was, niet helemaal iig.

Maar ikweet het niet. Ik weet niet of het verstandig is. Ik weet niet of ik 100% over hem heen ben. Ik weet niet of hij onderhand met dat andere meisje heeft. Maar aan de andere kant, misschien ben ik dan helemaal overtuigd en over hem heen... lastig. Maar de echte behoefte die ik 2 maanden terug had, is weg en dat is fijn ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 23-02-2006, 22:04
Clientje
Clientje is offline
vergeten duurt ietsje te lang.. (half jaartje maar )
Oud 23-02-2006, 22:12
Hakkie
Avatar van Hakkie
Hakkie is offline
Euh tussenpauze?
__________________
But store up for yourself treasures in heaven...
Oud 23-02-2006, 22:39
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
MTPower schreef op 23-02-2006:
Met zo'n instelling blijf je de rest van je leven vrijgezel
Dat iemand knap is wil nog niet zeggen dat je geen kans maakt...
Maak gewoon eens een praatje met d'r, als ze je niet moet merk je dat snel genoeg zonder hard op je bek te gaan
Maar dat denk ik lang niet van alle vrouwen hoor. Er zijn meiden die in mijn 'league' vallen en meiden die ik niet eens in mijn 'league' wil hebben. Maar er zijn dus ook vrouwen die buiten mijn bereik liggen en dat kun je dan maar best accepteren. We hebben het hier over iemand die werkelijk elke man zou kunnen krijgen die ze zou willen. Ze kan zo verschrikkelijk kieskeurig zijn als ze wil. Het is waarschijnlijk dat ze van alle mannen dus de knapste en de beste man kiest en dat ben ik niet. Ik ben wel zo eerlijk dat ik dat toe kan geven.
Oud 23-02-2006, 22:49
Verwijderd
Ja, 'elke man zou kunnen krijgen die ze wil', op welke manier? Ze kan elke kerel in bed krijgen voor een avondje, of ze kan een duurzame en diepe relatie aangaan met elke man? Van dat laatste geloof ik dus niets, omdat ook voor zo'n miss perfect net zo goed geldt dat het toevallig met een vent moet klikken, en als zij een béétje volwassen is dan kijkt ze ook echt wel verder dan alleen uiterlijk.
Ads door Google
Oud 23-02-2006, 22:52
Papillonne
Avatar van Papillonne
Papillonne is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 23-02-2006 @ 23:39 :
Maar dat denk ik lang niet van alle vrouwen hoor. Er zijn meiden die in mijn 'league' vallen en meiden die ik niet eens in mijn 'league' wil hebben. Maar er zijn dus ook vrouwen die buiten mijn bereik liggen en dat kun je dan maar best accepteren. We hebben het hier over iemand die werkelijk elke man zou kunnen krijgen die ze zou willen. Ze kan zo verschrikkelijk kieskeurig zijn als ze wil. Het is waarschijnlijk dat ze van alle mannen dus de knapste en de beste man kiest en dat ben ik niet. Ik ben wel zo eerlijk dat ik dat toe kan geven.
Een beetje realistisch zijn kan geen kwaad, maar jij kunt toch niet voor haar bepalen of zij wel of niet op jou zou vallen? Als je gewoon wat onschuldig contact zoekt, merk je waarschijnlijk vanzelf wel hoe zij over je denkt (als in: hmmm gaat wel/aardig/heel aardig). Sowieso eerst elkaar leren kennen voordat je totally in love geraakt lijkt me? Anders schiet je er niets mee op en blijft het bij smachtende blikken in haar richting. Hoe lang wil je dat volhouden?



Ontopic: heb hem sinds zaterdag niet meer gesproken en twijfel of ik hem wel echt leuk vind.. misschien toch maar goed dat ik nog geen actie ondernomen heb.
Oud 23-02-2006, 22:54
Misti
Avatar van Misti
Misti is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 23-02-2006 @ 23:39 :
Maar dat denk ik lang niet van alle vrouwen hoor. Er zijn meiden die in mijn 'league' vallen en meiden die ik niet eens in mijn 'league' wil hebben. Maar er zijn dus ook vrouwen die buiten mijn bereik liggen en dat kun je dan maar best accepteren. We hebben het hier over iemand die werkelijk elke man zou kunnen krijgen die ze zou willen. Ze kan zo verschrikkelijk kieskeurig zijn als ze wil. Het is waarschijnlijk dat ze van alle mannen dus de knapste en de beste man kiest en dat ben ik niet. Ik ben wel zo eerlijk dat ik dat toe kan geven.
Voor elke vrouw is dat anders, de ene man is voor de ene vrouw super, terwijl dat voor de andere vrouw niet zo is. Je weet toch niet wat ze zoekt in een man? Dus wie weet...

Ontopic: zag hem vandaag en hij deed me niets. Al vond ik het wel niet netjes dat hij me niet eens deftig begroette (een flauw glimlachje maar...) Dan zou je denken dat ik degene zou moeten zijn die er problemen mee heeft omdat hij mij gedumpt heeft... Jongens! *zucht*
__________________
Soija.nl
Oud 23-02-2006, 23:24
Flowtje
Avatar van Flowtje
Flowtje is offline
Pfff.. hoe moeilijk kan je het maken?!

En het gaat hier gewoon alleen om een vriendschap..
__________________
Wark!
Oud 23-02-2006, 23:42
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Papillonne schreef op 23-02-2006 @ 23:52 :
Een beetje realistisch zijn kan geen kwaad, maar jij kunt toch niet voor haar bepalen of zij wel of niet op jou zou vallen? Als je gewoon wat onschuldig contact zoekt, merk je waarschijnlijk vanzelf wel hoe zij over je denkt (als in: hmmm gaat wel/aardig/heel aardig). Sowieso eerst elkaar leren kennen voordat je totally in love geraakt lijkt me? Anders schiet je er niets mee op en blijft het bij smachtende blikken in haar richting. Hoe lang wil je dat volhouden?
Oh, maar ik ben ook helemaal niet op haar verliefd ofzo. Ik zou ook geen relatie met haar willen. Er is zelfs een ander meisje dat ik leuker vind. Het is alleen toevallig zo dat dit meisje waar we het nu over hebben, de mooiste is die ik ooit heb gezien. En ja, ik kijk graag naar mooie meiden. Hallo, daar ben ik een mannelijke twintiger voor ok?

Maar al zou ik wel iets van d'r willen, en daarom ging ik in op Nare Man, dan nog zou het niks worden. Want:

Citaat:
nare man schreef op 23-02-2006 @ 23:49 :
Ja, 'elke man zou kunnen krijgen die ze wil', op welke manier? Ze kan elke kerel in bed krijgen voor een avondje, of ze kan een duurzame en diepe relatie aangaan met elke man? Van dat laatste geloof ik dus niets, omdat ook voor zo'n miss perfect net zo goed geldt dat het toevallig met een vent moet klikken, en als zij een béétje volwassen is dan kijkt ze ook echt wel verder dan alleen uiterlijk.
Natuurlijk kijkt ook zo iemand verder dan alleen het uiterlijk. Maar voordat jij naar innerlijke schoonheid gaat zoeken, ga je toch eerst ook af op de buitenkant? Je moet je er toch ook tot aangetrokken voelen? Laten we niet hypocriet doen.

En dan zijn er reeël gezien veel meer jongens die beter bij d'r zouden passen. Serieus, ik zie ook wel eens meiden met echt van die 'sukkels' als vriendjes en dan denk ik: "nee meid, doe dat nou niet, da's toch zonde". Zij en ik zouden gewoon niet matchen. We hebben wel eens een keertje een beetje gepraat, gewoon vriendelijke chit-chat over school. Ze is heel aardig denk ik zo, maar haar schoonheid is ook intimiderend vind ik.
Oud 24-02-2006, 00:16
Papillonne
Avatar van Papillonne
Papillonne is offline
Citaat:
Mark Almighty schreef op 24-02-2006 @ 00:42 :
Ze is heel aardig denk ik zo, maar haar schoonheid is ook intimiderend vind ik.
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een meisje ontmoet die knap EN aardig EN slim EN grappig EN sociaal EN niet arrogant EN niet aandachtsgeil was.
Mijn conclusie: knappe meisjes weten dat ze er goed uitzien, maken hier over het algemeen gebruik van en doen vaak uit de hoogte.
Dit zijn puur mijn ervaringen, ik wil niemand kwetsen die wel 'perfecte' meisjes kent of zichzelf onder die categorie rekent.
Oud 24-02-2006, 00:37
Mark Almighty
Avatar van Mark Almighty
Mark Almighty is offline
Citaat:
Papillonne schreef op 24-02-2006 @ 01:16 :
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een meisje ontmoet die knap EN aardig EN slim EN grappig EN sociaal EN niet arrogant EN niet aandachtsgeil was.
Mijn conclusie: knappe meisjes weten dat ze er goed uitzien, maken hier over het algemeen gebruik van en doen vaak uit de hoogte.
Dit zijn puur mijn ervaringen, ik wil niemand kwetsen die wel 'perfecte' meisjes kent of zichzelf onder die categorie rekent.
Oh er zijn ook zat mensen die het niet van zichzelf doorhebben hoor, geloof me vrij. Ik heb ze gekend. Heel vervelend is het zelfs als ze gaan zeuren dat ze er niet uitzien. Ik weet natuurlijk niet in hoeverre het opgaat voor dit meisje, aangezien ik haar niet echt ken, maar ze lijkt me wel het 'type' dat het weet van zichzelf. Ik heb d'r nog niet kunnen betrappen op arrogant gedrag, ze zegt ook altijd vriendelijk gedag. Maar voor hetzelfde geld is het wel een vreselijke bitch, weet ik veel.
Oud 24-02-2006, 01:09
Verwijderd
Citaat:
Papillonne schreef op 24-02-2006 @ 01:16 :
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een meisje ontmoet die knap EN aardig EN slim EN grappig EN sociaal EN niet arrogant EN niet aandachtsgeil was.

Wat Mark A. zegt, die zijn er dus wel.
Mijn reactie voegt niets toe maar dat wilde ik dus even gezegd hebben.
Oud 24-02-2006, 01:30
Verwijderd
Citaat:
Papillonne schreef op 24-02-2006 @ 01:16 :
Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een meisje ontmoet die knap EN aardig EN slim EN grappig EN sociaal EN niet arrogant EN niet aandachtsgeil was.
Oh, ik ken best een aantal meisjes die EN knap EN aardig EN slim EN grappig EN sociaal EN niet arrogant EN niet aandachtsgeil zijn, en daarbij ook nog een flinke dot overige positieve eigenschappen. Dat is ook het soort waar ik het liefst mee omga.
Oud 24-02-2006, 07:44
Papillonne
Avatar van Papillonne
Papillonne is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-02-2006 @ 02:30 :
Oh, ik ken best een aantal meisjes die EN knap EN aardig EN slim EN grappig EN sociaal EN niet arrogant EN niet aandachtsgeil zijn, en daarbij ook nog een flinke dot overige positieve eigenschappen. Dat is ook het soort waar ik het liefst mee omga.
Misschien komen ze niet voor in Eindhoven Vind ik wel prima want voor niet perfecte meisjes is een perfect meisje in de omgeving uitermate frustrerend
Oud 24-02-2006, 08:26
Clumsy
Avatar van Clumsy
Clumsy is offline
Het is uit, na twee jaar. We namen een pauze om na te denken, ik had me net bedacht dat we ervoor moesten gaan omdat ik veel van hem hou, maar zijn gedachten gingen de andere kant op. Hij hakte gisteren de knoop door. Nu moet ik vanmiddag mijn spullen ophalen en we gaan nog even praten. Ik vind het zo moeilijk dat ik nooit meer lekker met hem in bed zal kruipen, nooit meer met hem zal zoenen, dat soort dingen. Ik heb de hele nacht gehuild, maar weet van binnen dat ik hier weer bovenop kom. Alleen moet dat nog even naar de oppervlakte komen.
Oud 24-02-2006, 09:00
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Sowieso, de mooiste vrouwen, lopen altijd met vreselijk lelijke kerels ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 24-02-2006, 09:24
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Gothic schreef op 24-02-2006 @ 10:00 :
Sowieso, de mooiste vrouwen, lopen altijd met vreselijk lelijke kerels ...
schijnt ja! loop ik door de stad, zie je echt zo'n meid, fotomodellenkwaliteit, met een kerel waarmee ze dan lichaamssappen staat uit te wisselen, en die kerel heeft een kop en dito lijf alsof ie tussen de tramdeuren heeft vast gezeten.

en toch klopt die stelling niet... volgens die stelling zou ik dan een mooie vriendin moeten hebben, en tot op heden is die afwezig
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Oud 24-02-2006, 09:31
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Orpheo schreef op 24-02-2006 @ 10:24 :
en toch klopt die stelling niet... volgens die stelling zou ik dan een mooie vriendin moeten hebben, en tot op heden is die afwezig
Hoeveel geld heb je op je bankrekening staan en hoeveel credit cards heb je?
Oud 24-02-2006, 09:38
Orpheo
Avatar van Orpheo
Orpheo is offline
Citaat:
Marcade schreef op 24-02-2006 @ 10:31 :
Hoeveel geld heb je op je bankrekening staan en hoeveel credit cards heb je?
2 creditcards, en een slordige 2000 op mn rekening, hoezo?
__________________
Gitaarbouwer. Schrijver. Vinoloog
http://www.seymourduncan.com/blog/author/orpheo
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied #21
WolterB
499 19-12-2005 18:28
Liefde & Relatie Kippenvel
puur
7 27-10-2005 19:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:34.