Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-12-2004, 23:54
domino4u
Avatar van domino4u
domino4u is offline
LIEFDE installeren op je computer

Helpdesk (HELP) : Goeden morgen mijnheer, waarmee kan ik u van dienst zijn?
KLANT : Ik heb er lang over nagedacht, maar ik wil nu LIEFDE gaan instaleren. Kunt u mij daar stap voor stap bij gaan helpen?
HELP : Ja zeker kan ik dat, Bent u er klaar voor?
KLANT: Wat moet ik het eerst doen?
HELP : De eerste stap is het openen van u HART. Weet u waar u HART zit mijnheer?
KLANT : Ja, dat weet ik, maar er worden nu verschillende andere programma`s uitgevoerd. Kunnen die tijdens het installeren blijven draaien?
HELP : Welke programma`s zijn dat mijnheer?
KLANT : Laat me eens kijken, op het ogenblik worden OUD-ZEER.EXE, WROK .EXE en WREVEL.COM uitgevoerd.
HELP : Geen probleem. OUD-ZEER.EXE wordt geleidelijk wel door LIEFDE gewist uit uw huidige besturingssysteem. Het kan zijn dat het in het geheugen aanwezig blijft, maar dan laat het andere programma`s ongemoeid. LAGE-ZELFWAARDERING. EXE wordt op den duur wel door een module van LIEFDE overschreven die HOGE- ZELFWAARDERING. EXE heet. Maar WROK. EXE en WREVEL. COM moet u helemaal afsluiten. Door deze programma`s kan LIEFDE niet goed worden geïnstalleerd. Kunt u deze afsluiten mijnheer?
KLANT : Ik weet niet hoe dat moet. Kunt u mij daarbij helpen?
HELP : Met genoegen. Ga naar u startmenu en klik op VERGEVING. EXE. Doe dat net zolang tot WROK. EXE en WREVEL . COM helemaal zijn gewist.
KLANT : O.K., dat is gebeurd. Nu is LIEFDE zelf gestart. Is dat normaal?
HELP : Ja hoor. U moet nu een melding krijgen dat het opnieuw wordt geïnstalleerd voor de levensduur van uw HART. Krijgt u die melding?
KLANT : Ja, die zie ik. Is LIEFDE nu helemaal geïnstalleerd?
HELP : Ja, maar denk eraan dat u nu alleen nog maar de basisprogramma`s heeft. U moet de andere HARTEN aansluiten voor de programma- uitbreidingen.
KLANT : Oei. Ik krijg al een foutmelding. Wat moet ik nu doen?
HELP : Welke foutmelding?
KLANT : Er staat "[font=Times]FOUT-412-PROGRAMMA WORDT NIET UITGEVOERD OP INTERNE COMPONENTEN[/font]." Wat wil dat zeggen?
HELP : Geen zorgen , mijnheer. Dat is een probleem wat wel vaker voorkomt. Het wil zeggen dat LIEFDE is ingesteld om op externe HARTEN te worden uitgevoerd, maar dat het nog niet op uw eigen HART draait. Het ligt nogal ingewikkeld, maar in lekenterm wil het zeggen dat u pas aan "LIEFDE" voor anderen toekomt als u eerst "LIEFDE" voor u eigen computer draait.
KLANT : Wat moet ik dan doen?
HELP : Kunt u de directory "ZELF-AANVAARDING" openen?
KLANT : Ja die heb ik.
HELP : Mooi zo. U word er echt goed in.
KLANT : Dank u.
HELP : Graag gedaan. Klik op de volgende bestanden en kopieer die naar de directory "MIJN- HART", VERGEEF-JE-ZELF.DOC, KEN-JE-WAARDE.TXT en ERKEN-JE-BEPERKINGEN.DOC. De computer zal alle bestanden overschrijven die problemen geven en programma`s verbeteren. U moet ook OVERDREVEN-ZELFKRITIEK.EXE uit alle directory`s wissen en dan de prullenbak leegmaken zodat u zeker weet dat het programma voorgoed verdwenen is en nooit meer terug kan komen.
KLANT : Zo dat is gebeurt. Hela! Mijn HART loopt vol met nieuwe bestanden. GLIMLACH.MPG draait nu op mijn beeldscherm en geeft aan dat VREDE . COM in mijn HART worden overschreven. Is dat normaal?
HELP : Dat gebeurt wel eens , ja. Voor sommige duurt het een tijdje, maar op den duur worden alle programma`s geladen. Maar alles op zijn tijd. Dus LIEFDE is nu geïnstalleerd en wordt uitgevoerd. Vanaf nu moet u het allemaal zelf aankunnen. Ik heb nog één ding , voordat ik ophang. KLANT : Ja?
HELP : LIEFDE is een gratis programma. Zorg ervoor dat u het programma en de modules ervan geeft aan iedereen die u maar tegenkomt. Die geven het dan weer u soortgelijke andere mooie modules.
KLANT : Dat zal ik doen. Bedankt voor u hulp. Hoe heet u trouwens?
HELP :Noem me maar de Goddelijke Cardioloog , maar ik sta ook bekend als De Grote Heelmeester, maar de meeste mensen noemen me gewoon God. Men vindt dat een jaarlijkse controle voldoende is voor een gezond hart, maar de fabrikant (ik dus) Beveelt een dagelijkse onderhoudsbeurt aan, wil men optimaal functioneren. Anders gezegd, blijf contact houden......
__________________
wij volgen niet een betere weg, wij volgen slechts een andere weg.
Advertentie
Oud 25-12-2004, 00:03
Verwijderd
Oud 25-12-2004, 00:13
Verwijderd
Oud 25-12-2004, 00:24
Verwijderd
Nee.
Oud 25-12-2004, 00:29
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware Alternatieve OS'en
Praganonut
94 12-11-2007 23:08
Software & Hardware [Alg] Ontwerp van centrale linux topics.
freyk
14 06-07-2006 20:18
Games Gratis downloadbare MMORPGs?
Stofzuigerslang
86 15-05-2004 01:31
Games fps drops
dingokoning
15 12-05-2003 15:58
Levensbeschouwing & Filosofie kerstofobie: IK HAAT KERST!
frankzinnig
71 30-03-2003 07:46
Liefde & Relatie geloof jij in liefde op het eerste gezicht?
Kirk22
55 21-07-2002 10:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:41.