Oud 18-06-2005, 15:14
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Citaat:
Lauranrzoveel schreef op 17-06-2005 @ 13:35 :
Ja ROC vind ik ook wel een optie. Alleen je schijnt beetje weinig begeleiding te krijgen daar. Dus je hebt discipline nodig. Of bijles.
Ik ben wel 18 ja trouwens.
Maar krijg je wel een volwaardig diploma op zo'n volwassenenonderwijs, aangezien je certificaten krijgt enzo. Dat is niet een compleet diploma toch? Of telt dat in combinatie met je cijferlijst van de middelbare school als hetzelfde?
Mja ik ga er dit weekend wel es over nadenken allemaal.
Ben overigens officieel gezakt nu , 4 voor wisk, 4 voor natuurkunde, 5 voor bio. Toch knap he.
Bijles is niet nodig, begeleiding krijg je wel als je erom vraagt maar het is heel normaal om op een roc heel het jaar je gezicht niet te laten zien en alleen bij de se's even te komen kijken
Sommige lessen zijn er dus wel maar dan zit je alleen (was bij ons het geval) dus moet je de leraar gaan halen om les te krijgen.
Discipline heb je inderdaad nodig, maar ook dat hebben er weinig op het roc waar ik zat..
Je krijgt een volwaardig vwo diploma, gewoon een normaal diploma dus.
Als je nog vragen hebt laat je het maar weten, ik heb dit jaar het hele pakket op een roc gevolgd
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Advertentie
Oud 18-06-2005, 15:17
Liss
Avatar van Liss
Liss is offline
Citaat:
Liss schreef op 02-06-2005 @ 00:30 :
Bij mij hangt het er echt om denk ik (zal je altijd zien dat ik het ruim haal, maar zo kan ik niet denken ik wil altijd alles zeker weten, het zekere voor het onzekere)
Maar ik denk dat ik alles NET haal. Engels bv een 2,8 bij de 0 nomering terwijl ik een 2,6 nodig had en zo bij mn andere vakken ook een beetje denk ik, scheelt net een paar tienden teveel of te weinig bij de 0 nomering..
Ik ben echt benieuwd
Zou het niet heel erg vinden om te zakken, heb er echt weinig aan gedaan en vorig jaar nog havo examen gedaan dus er staat niet echt druk op te slagen in een keer ofzo, zou alleen wel erg mooi zijn
Whoei, ik ben gewoon geslaagd met nog leuke cijfers ook
Had het echt niet verwacht (die cijfers) dacht dat als ik geslaagd zou zijn het magere zesjes zouden zijn, een vijf en een vier.
Heb allemaal zevens en een 4,4 voor mn Engels maar die ga ik herkansen
__________________
Everything should be made as simple as possible, but not simpler.
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap [STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen.
Verwijderd
110 21-09-2006 01:04
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 21:32
Verhalen & Gedichten Blauwe ogen
joes
34 16-07-2005 00:11
Verhalen & Gedichten probeerselverhaal
Shadowme
24 04-09-2003 15:48
Muziek Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!!
OLD DIRTY BASTERD
24 25-07-2002 19:04
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen help ik zit al aan een 2.7 en zal nog zakken
konijntje
7 11-03-2001 20:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:51.