Oud 23-12-2004, 12:07
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 23-12-2004 @ 10:16 :
maar er zijn ook leerlingen die vragen wat die schilder van dat museum verkeerd gedaan heeft.


lol

Hoe idioot wereldvreemd kun je zijn
Woon je notabene in t land waar 1 van de beroemdste schilders heeft vertoeft en uit afkomstig is en die al een hele tijd dood is en denk je dat Theo van Gogh die schilder is,.... riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight

Citaat:
De directie geeft ook nog een tip mee aan alle docenten: ga niet met leerlingen in discussie en geef ze mee dat een moord in Nederland altijd strafbaar is.


er... waarom moet de discussie vermeden worden?

Citaat:

Ook hebben ze voor het eerst stukjes van de film Submission gezien.


lol (waarom maar stukkies eigenlijk? )

Citaat:
De reacties komen ongevraagd op gang. Het is één brok haat en agressie tegen van Gogh, tegen Ayaan Hirsi Ali, tegen alle ongelovige Nederlanders, tegen de politiek, tegen de media, tegen alles en iedereen. Het is een ongecontroleerde woede, alsof hun vader of moeder is mishandeld.


wat een pubers

Citaat:
[b]
Vooral het persoonlijke karakter van de woede vind ik eng en zorgelijk. De leerlingen spreken tegen mij alsof ik het kwaad ben.


ja, die idioterie ben ik ook es tegen gekomen toen een discussie op gang werd gezet en er alleen maar een stelling werd gedeponeerd om de discussie aan de gang te zetten en opeens was ik de "tegenpartij".

Heb ook es duidelijk gemaakt aan een gast van het IS (jaja,... daar ga ik wel es mee in discussie) die oorspronkelijk uit Iran kwam dat ik geen tegenpartij ben, maar een gesprekspartner.

Citaat:
Om de boel te sussen volg ik de tip op van de directie: Geen enkele discussie, monden dicht en gewoon les. Het wordt rustig in de klas, maar ik voel dat de spanning blijft.


Nee, dat zal de oplossing zijn

Citaat:
De leerlingen willen praten over de moord op Van Gogh, maar ze roepen maar wat, zijn agressief en tonen geen respect.


t lijkt het Lagerhuis wel.

Citaat:
Wat ik aan het eind van de les terug krijg is een bundel van haat, wrok en agressie. Ik ben er zelf van ondersteboven. Ik weet wat ze denken, maar zo op papier is het nog zorgwekkender. Er zitten openlijke oorlogsverklaringen tussen. Wat moet ik hiermee?


een boekje van maken en publiceren. Verdien je ook nog es wat

Citaat:
Ik durf het eigenlijk aan niemand te tonen. Het blijven toch mijn leerlingen en ik wil ze ook beschermen tegen idioten die hier misbruik van kunnen maken.


dan geef je t anoniem uit

Citaat:
Het is stil op school.


ja zo ook in de rest van de maatschappij. Tis wat gesust.

Citaat:
Het is en blijft een kruidvat.


Sure. Haat jegens elkaar is groeiende helaas. Niet alleen op school hoor.

Citaat:
Er zullen meer mensen worden vermoord,


tsja, dat heb je in een maatschappij he.. sommige mensen vermoorden andere mensen nu eenmaal....

Citaat:
er volgen meer aanslagen,


een profeet heeft opgestaan?

Citaat:
er volgt meer woede, haat en angst.


bij meer moorden, aanslagen en een verdere polarisatie wel ja.

Citaat:
Dit is Nederland, dit is Amsterdam zo houd ik mij voor. Accepteer het. Het zijn en blijven altijd mijn leerlingen en ik blijf hun meester. Maar ik ben niet langer naïef. Ik ben namelijk geen moslim, geen Marokkaan, geen deel van hen. Ik ben en blijf die witte, Hollandse, ongelovige meester.


Zeggen ze "meester" op het VMBO?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-12-2004, 12:12
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 23-12-2004 @ 10:56 :
Om de radicalisatie tegen te gaan, moet je je spectrum verbreden, en niet alleen naar de allochtonen kijken.
hmmm zij het dat de meerderheid van een minderheid radicaal is (allochtonen) in tegenstelling tot een minderheid van de meerderheid (autochtonen).

Althans zo ervaar ik dat.

Nouja, het komt er altijd op neer dat er een paar lui in NL zijn die het leuk vinden het klimaat flink te verzieken en die met hun gebrabbel, met hun ziekelijk woordgebruik en ideeen, andere lui die makkelijk vatbaar zijn voor dergelijke woordvirussen ook ziek maken.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 12:14
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-12-2004 @ 11:22 :
Precies. Ik volg de media al enkele jaren op de voet en het is gewoon schrikbarend als je ziet hoe het begrip 'allochtoon' van een enigszins neutraal begrip verzandde in een negatief begrip, dat te pas en te onpas wordt gebruikt door mensen die het oneigenlijk gebruiken. Verder werd het begrip 'allochtoon' synoniem van 'moslim' en later van 'Marokkaan'. Dat heeft nou ook niet bepaald bijgedragen aan een positief zelfbeeld van die groep.

Het valt niet zo op als je er dagelijks met je neus bovenop zit, maar als je eens kranten naast elkaar legt van de afgelopen jaren dan zie je echt een ongelooflijke verschuiving in toonzetting. Dan vind ik het ook niet zo gek dat Marokkaanse jongeren zich uitgekotst, niet begrepen en in een hoek gedrukt voelen. Natuurlijk leidt dat tot radicalisering en verharding van standpunten.
ja aan de andere kant hebben bepaalde marokkanen in Amsterdam iig al jaren lang ook voor flinke problemen gezorgd waartegen de politie vaak niet opgewassen was omdat ze er op de 1 of andere manier altijd onderuit wisten te komen.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 12:14
DEADLOCKED
Avatar van DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
Gatara schreef op 23-12-2004 @ 13:07 :


lol

Hoe idioot wereldvreemd kun je zijn
Woon je notabene in t land waar 1 van de beroemdste schilders heeft vertoeft en uit afkomstig is en die al een hele tijd dood is en denk je dat Theo van Gogh die schilder is,.... riiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiight

[/B]
Ik begreep eerst niet over welke schilder ze het hadden.
__________________
Let's leave for other worlds, leave the future behind
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 12:15
DEADLOCKED
Avatar van DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
Gatara schreef op 23-12-2004 @ 13:12 :
hmmm zij het dat de meerderheid van een minderheid radicaal is (allochtonen) in tegenstelling tot een minderheid van de meerderheid (autochtonen).

Het zullen er inderdaad procentueel meer zijn en tevens is er denk ik een vrij grote groep die het stilzwijgend goedkeurt.
__________________
Let's leave for other worlds, leave the future behind
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 12:16
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 23-12-2004 @ 11:28 :
Wat ik hier mee wil aankaarten is dat er wel degelijk een probleem is met de moslim jeugd en dat het eigenlijk vrij moeilijk is radicalisering tegen te gaan. Scholen schieten tekort, moskee's schieten tekort en ouders helpen ook niet echt mee vrees ik.
In zulk soort milieu's worden weer nieuwe Mohammed B.'s gekweekt.
Ik kan hierin meegaan behalve met het woord "moslimjeugd". Zoals al eerder is aangegeven lijkt dit probleem zich voornamelijk in bepaalde wijken en gebieden voor te komen waar dit zo drastisch is. Zoals bv. Amsterdam-West.
Moslim en Marokkaan-zijn zijn niet synoniem voor radicale mensen.
Laten we dat even niet vergeten
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 12:17
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 23-12-2004 @ 13:14 :
Ik begreep eerst niet over welke schilder ze het hadden.
dude,...



jij bent ook erg
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 12:18
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 23-12-2004 @ 13:15 :
Het zullen er inderdaad procentueel meer zijn en tevens is er denk ik een vrij grote groep die het stilzwijgend goedkeurt.
njah, maar waaronder ook behoorlijk wereldvreemde mensen tussen zitten die imo alleen maar naar Al-Manar kijken aangezien ze Theo van Gogh gelijkstellen met Vincent van Gogh.

__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 12:19
DEADLOCKED
Avatar van DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
Gatara schreef op 23-12-2004 @ 13:16 :
Ik kan hierin meegaan behalve met het woord "moslimjeugd". Zoals al eerder is aangegeven lijkt dit probleem zich voornamelijk in bepaalde wijken en gebieden voor te komen waar dit zo drastisch is. Zoals bv. Amsterdam-West.
Moslim en Marokkaan-zijn zijn niet synoniem voor radicale mensen.
Laten we dat even niet vergeten
Mee eens, mijn fout, soms kun je doorschieten met het generaliseren.
__________________
Let's leave for other worlds, leave the future behind
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 12:20
DEADLOCKED
Avatar van DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
Gatara schreef op 23-12-2004 @ 13:18 :
njah, maar waaronder ook behoorlijk wereldvreemde mensen tussen zitten die imo alleen maar naar Al-Manar kijken aangezien ze Theo van Gogh gelijkstellen met Vincent van Gogh.

Er zijn ook teveel cultuurbarbaren onder de autochtone bevolking, dus dat kun je ze niet echt verwijten.

Reacties als: "huh, Rembrandt? Nooit van gehoord." hoor ik maar al te regelmatig.
__________________
Let's leave for other worlds, leave the future behind
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 12:22
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-12-2004 @ 11:42 :

Wat mensen niet inzien is dat radicalisering een probleem is dat volkomen losstaat van het gebrek aan scholing en de achterstanden in bepaalde wijken van de grote steden. Dat laatste leidt wellicht tot kleine straatcriminaliteit, overlast en hoge werkloosheid, maar niet tot radicalisme.
jawel hoor

hoge werkloosheid, meer criminaliteit, e.d. kunnen onder de wat intelligentere figuren voor Mohammed B.s zorgen aangezien het leidt tot grotere ontevredenheid en t gevoel van de underdog te zijn en ongeaccepteerd te zijn in het grotere geheel (Nederland).
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 12:22
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 23-12-2004 @ 13:20 :
Er zijn ook teveel cultuurbarbaren onder de autochtone bevolking, dus dat kun je ze niet echt verwijten.

Reacties als: "huh, Rembrandt? Nooit van gehoord." hoor ik maar al te regelmatig.
Ja hoor maar ik wil alleen maar zeggen daarmee dat ik hen niet zo serieus neem
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 12:27
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 23-12-2004 @ 12:18 :
Dit is nog wel het walgelijkst.
ach,.. ik heb ook kritiek op hoe mensen in t westen vaak met elkaar omgaan

vaak zo geforceerd gemaakt vriendelijk dat het gewoon irritant wordt
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 12:31
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-12-2004 @ 12:25 :
Tot nu toe blijkt uit het onderzoek naar die zogenaamde Hofstad-groep dat radicalisering vooral voorkomt onder hoger opgeleide, goed geïntegreerde jongeren. Geen achterlijke, ruziezoekende Murat D.'s. Het zijn beheerste en rustige jongens die hun eventuele acties zorgvuldig voorbereiden.

De zwarte scholen zijn misschien een probleem, maar niet dít probleem. Ik weet dat je dat graag wilt geloven, want dat zou betekenen dat je een hele poel van verdachten hebt om in te vissen. Maar de werkelijkheid is gewoon dat je gekken altijd houdt en je ze nauwelijks vantevoren kunt opsporen.
Zwarte scholen dragen imo wel bij aan t probleem omdat die "intellgentere Hofstad groupies" zien dat hun mede broeders en zusters zwaar in de shit zitten en waarschijnlijk niet omhoog kunnen klimmen in een maatschappij waarin zij - van de zwarte scholen - met hun - van de witte scholen - steeds verder uit elkaar groeien.

Waarbij ze voor het gemak vergeten dat hun eigen radicale gedrag dit niet bepaald positief voedt en het alleen maar erger maakt.

maar misschien willen ze dat wel. En willen ze een revolutie. De andere kant op, weliswaar. Die van de islam. Net zoals die stormfronters ook in hun vuistjes aan het lachen waren na die brandstichtingen enzo na de moord op van gogh aangezien sommigen hoopten op een soort van burgeroorlog om die "verderfelijke allochtonen" het land uit te schoppen.

Radicalisering,.. bah
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 12:32
DEADLOCKED
Avatar van DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
Gatara schreef op 23-12-2004 @ 13:27 :
ach,.. ik heb ook kritiek op hoe mensen in t westen vaak met elkaar omgaan

vaak zo geforceerd gemaakt vriendelijk dat het gewoon irritant wordt
We mogen natuurlijk ook zelf wel de hand in eigen boezem steken en kijken hoe ontzettend decadent we geworden zijn. Onze normen en waarden laten ook wel te wensen over...
__________________
Let's leave for other worlds, leave the future behind
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 12:34
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 23-12-2004 @ 13:32 :
We mogen natuurlijk ook zelf wel de hand in eigen boezem steken en kijken hoe ontzettend decadent we geworden zijn. Onze normen en waarden laten ook wel te wensen over...
njah

Balkie pleit ook voor een herleving van bepaalde normen en waarden, maar de zijne zijn helaas niet de mijne
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 12:36
DEADLOCKED
Avatar van DEADLOCKED
DEADLOCKED is offline
Citaat:
Gatara schreef op 23-12-2004 @ 13:34 :
njah

Balkie pleit ook voor een herleving van bepaalde normen en waarden, maar de zijne zijn helaas niet de mijne
Mogen wel niet precies die van jou zijn, maar hij is wel een kruisvaarder voor het moreel goede doel, en betere omgangsvormen.
__________________
Let's leave for other worlds, leave the future behind
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 13:13
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
DEADLOCKED schreef op 23-12-2004 @ 13:36 :
Mogen wel niet precies die van jou zijn, maar hij is wel een kruisvaarder voor het moreel goede doel, en betere omgangsvormen.
Dit is echt om te huilen zo slecht
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 13:58
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Jaja, vind je het gek. Op de VMBO-school. Kweet niet wel een beetje vage school. Bij mij in de klas iig, was iedere moslim tegen de moord van theo. En van de havo ook...vmbo-ers ken ik niet. Ook een zwarte school btw...domme dagboek.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 14:20
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 23-12-2004 @ 14:58 :
.domme dagboek.
ja, dom gedoe he? ach, boeiend, bet is immers de realiteit maar.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 14:43
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
http://www.metalsi.nl/images/noordafrikanen.avi
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 14:49
JackieZ
Avatar van JackieZ
JackieZ is offline
Ik ben eigenlijk het bangst voor onze "eigen" Geert Wilders. Die man is extremer dan extreem. Als dat soort mensen nog de ruimte hebben om in de peiling op 27 zetels te staan dan denk ik niet echt dat er veel reden is om ons zorgen te maken over de extreme Marokkanen, als er al zoveel Nederlanders zijn die op dat soort .. tsja facisten gaan stemmen. Heel gevaarlijk hoor. Zeker na die uitspraken van hem dat hij de Moslima's de hoofddoekjes wel van het hoofd wilde rukken.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 14:52
Verwijderd
Citaat:
JackieZ schreef op 23-12-2004 @ 15:49 :
Ik ben eigenlijk het bangst voor onze "eigen" Geert Wilders. Die man is extremer dan extreem. Als dat soort mensen nog de ruimte hebben om in de peiling op 27 zetels te staan dan denk ik niet echt dat er veel reden is om ons zorgen te maken over de extreme Marokkanen, als er al zoveel Nederlanders zijn die op dat soort .. tsja facisten gaan stemmen. Heel gevaarlijk hoor. Zeker na die uitspraken van hem dat hij de Moslima's de hoofddoekjes wel van het hoofd wilde rukken.
Gaan we weer, iemand wil iets tegen de arme zielige allochtoontjes doen en hoppa, meteen is hij eng en fascistisch enzo. Jij bent zelf net zo erg door zo over hem te denken, voor het geval je het niet doorhad.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 14:53
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
precies, iedereen zit zo te zeiken, maar hoeveel van doe moslim jeugd zoals hierboven heb je wel niet.
kanker nederlanders dit, kanker nederlanders zus.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 14:53
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 23-12-2004 @ 15:52 :
Gaan we weer, iemand wil iets tegen de arme zielige allochtoontjes doen en hoppa, meteen is hij eng en fascistisch enzo. Jij bent zelf net zo erg door zo over hem te denken, voor het geval je het niet doorhad.
Ooit eens gedacht dat die "allochtoontjes" net zo Nederlands zijn als jou?

En Wilders is een xenofoob. Maar dat is slechts mijn mening.
(En geloof me, ik ben alles behalve een "linkse rukker")
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 14:57
Verwijderd
Citaat:
RanC schreef op 23-12-2004 @ 15:53 :
Ooit eens gedacht dat die "allochtoontjes" net zo Nederlands zijn als jou?

En Wilders is een xenofoob. Maar dat is slechts mijn mening.
(En geloof me, ik ben alles behalve een "linkse rukker")
Ze zijn zo nederlands dat ze schijnbaar een hekel hebben aan dit land. Dan vind ik ze niet net zo Nederlands als ik ben. Daar kan het feit dat ze hier toevallig geboren zijn niets aan veranderen.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Blackwater_park schreef op 23-12-2004 @ 15:57 :
Ze zijn zo nederlands dat ze schijnbaar een hekel hebben aan dit land. Dan vind ik ze niet net zo Nederlands als ik ben. Daar kan het feit dat ze hier toevallig geboren zijn niets aan veranderen.
generalisatie de gekste!
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:08
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 23-12-2004 @ 16:04 :
generalisatie de gekste!
Ben je nou echt zo achterlijk of doe je maar alsof?
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:09
JackieZ
Avatar van JackieZ
JackieZ is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 23-12-2004 @ 15:52 :
Gaan we weer, iemand wil iets tegen de arme zielige allochtoontjes doen en hoppa, meteen is hij eng en fascistisch enzo. Jij bent zelf net zo erg door zo over hem te denken, voor het geval je het niet doorhad.
Ik haat Geert Wilders niet. Ik heb ook liefde voor die man. Maar hij is gevaarlijker dan Moslims, als we het toch over "gevaarlijk" hebben.

Trouwens heeft een professor die afgestudeerd is op rechts-extreme groepen verklaard dat Wilders extremer is dan Jan-Maat, Filip de Winter en die Franse gast.

Vind jij hetn ormaal dat een man met zulke denkbeelden dat hij allochtonen de hoofddoeken van het hoofd wil rukken zetels krijgt?
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:10
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Gatara schreef op 23-12-2004 @ 13:31 :
maar misschien willen ze dat wel. En willen ze een revolutie. De andere kant op, weliswaar. Die van de islam. Net zoals die stormfronters ook in hun vuistjes aan het lachen waren na die brandstichtingen enzo na de moord op van gogh aangezien sommigen hoopten op een soort van burgeroorlog om die "verderfelijke allochtonen" het land uit te schoppen.
Ja, wat dat betreft wel jammer dat dat niet gebeurd is. Ik had het wel interessant gevonden om te zien hoe dat zou verlopen.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:12
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 23-12-2004 @ 15:57 :
Ze zijn zo nederlands dat ze schijnbaar een hekel hebben aan dit land. Dan vind ik ze niet net zo Nederlands als ik ben. Daar kan het feit dat ze hier toevallig geboren zijn niets aan veranderen.
Oh.
Jij bent zo'n nationalistisch typ?
'Ze zijn tegen Nederland, dus moeten ze maar opzouten.'

En 'toevallig' geboren, ze zijn hier net zo toevallig geboren als jij en ik. Namelijk omdat hun ouders besloten hier te blijven wonen.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:14
Verwijderd
Citaat:
Blackwater_park schreef op 23-12-2004 @ 16:08 :
Ben je nou echt zo achterlijk of doe je maar alsof?




Kom op zeg, personen als jou werken radicalen in de hand.
Ga vooral door.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:14
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
RanC schreef op 23-12-2004 @ 16:12 :
Oh.
Jij bent zo'n nationalistisch typ?
'Ze zijn tegen Nederland, dus moeten ze maar opzouten.'

En 'toevallig' geboren, ze zijn hier net zo toevallig geboren als jij en ik. Namelijk omdat hun ouders besloten hier te blijven wonen.
Je vraagt je alleen af wat ze hier dan doen als ze tegen Nederland zijn. Hoewel dat niet moeilijk te bedenken valt.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:15
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
Floris_22 schreef op 23-12-2004 @ 16:14 :
Je vraagt je alleen af wat ze hier dan doen als ze tegen Nederland zijn. Hoewel dat niet moeilijk te bedenken valt.
Wel, dat lijkt me vrij helder; Nederland is aanzienlijk welvarender dan Marokko, en vrijer ook.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:16
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Floris_22 schreef op 23-12-2004 @ 16:14 :
Je vraagt je alleen af wat ze hier dan doen als ze tegen Nederland zijn. Hoewel dat niet moeilijk te bedenken valt.
Ach.
Mensen hebben altijd wat te zeiken. De desbetreffende ongelukkige Moslims omdat ze hier niet kunnen leven volgens hun opvattingen. (Zoooo tolerant zijn wij hier ook weer niet.)

Lonsdale-gozers omdat ze zo kansloos zijn en denken dat buitenlanders het voor hen verpesten.

Ik ga hier een profetische uitspraak doen:

Zolang mensen zich gedragen als idioten met oogkleppen op, blijft dit weinig interessante "probleem" bestaan.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:18
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
RanC schreef op 23-12-2004 @ 16:16 :
Ach.
Mensen hebben altijd wat te zeiken. De desbetreffende ongelukkige Moslims omdat ze hier niet kunnen leven volgens hun opvattingen. (Zoooo tolerant zijn wij hier ook weer niet.)

Lonsdale-gozers omdat ze zo kansloos zijn en denken dat buitenlanders het voor hen verpesten.

Ik ga hier een profetische uitspraak doen:

Zolang mensen zich gedragen als idioten met oogkleppen op, blijft dit weinig interessante "probleem" bestaan.
Prive mogen ze doen wat ze willen. Alleen in het openbaar niet, je hebt nog altijd aan onze normen, waarden cultuur, gebruiken etc etc te houden.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:19
Verwijderd
Citaat:
S. schreef op 23-12-2004 @ 16:14 :




Kom op zeg, personen als jou werken radicalen in de hand.
Ga vooral door.
En mensen zoals jij bedekken de problemen en blijven ontkennen dat er iets aan de hand is. Ga zo door.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Floris_22 schreef op 23-12-2004 @ 16:18 :
Prive mogen ze doen wat ze willen. Alleen in het openbaar niet, je hebt nog altijd aan onze normen, waarden cultuur, gebruiken etc etc te houden.
"onze normen en waarden"?
en wat als een Nederlander moslim wordt?
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:21
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
RanC schreef op 23-12-2004 @ 16:16 :
Ach.
Mensen hebben altijd wat te zeiken. De desbetreffende ongelukkige Moslims omdat ze hier niet kunnen leven volgens hun opvattingen. (Zoooo tolerant zijn wij hier ook weer niet.)

Lonsdale-gozers omdat ze zo kansloos zijn en denken dat buitenlanders het voor hen verpesten.
Verschil is natuurlijk dat de Lonsdale-jeugd (stomme term trouwens) niet fundamenteel gevaarlijk is voor de cultuur van het land, en de radicale Marokkanen wel.
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:23
Verwijderd
Citaat:
Blackwater_park schreef op 23-12-2004 @ 16:19 :
En mensen zoals jij bedekken de problemen en blijven ontkennen dat er iets aan de hand is. Ga zo door.
Als je de topic goed gelezen hebt, zul je zelf inzien dat ik helemaal niet bezig ben met "het bedekken van problemen".
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:23
JackieZ
Avatar van JackieZ
JackieZ is offline
Citaat:
McCaine schreef op 23-12-2004 @ 16:21 :
Verschil is natuurlijk dat de Lonsdale-jeugd (stomme term trouwens) niet fundamenteel gevaarlijk is voor de cultuur van het land, en de radicale Marokkanen wel.
Ik denk niet dat Lonsdale-lieden meer tot onze cultuur behoren dan radicale Marokkanen. En sowieso; waarom wil jij deze cultuur beschermen? Cultuur is juist mooi omdat het zich ontwikkelt
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:24
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
S. schreef op 23-12-2004 @ 16:21 :
"onze normen en waarden"?
en wat als een Nederlander moslim wordt?
Tsja, zelfde. Zolang hij het maar prive doet. Maakt me geen donder uit of het Turk, Zweed, Duitser of wat dan ook is. Als die persoon hier is moet hij/zij zich aan onze normen en waarden etc houden. Ongeacht welke religie hij/zij aanhoudt.

Verschil is alleen, dat je allochtonen het land uit kunt zetten.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:24
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Blackwater_park schreef op 23-12-2004 @ 15:57 :
Ze zijn zo nederlands dat ze schijnbaar een hekel hebben aan dit land. Dan vind ik ze niet net zo Nederlands als ik ben. Daar kan het feit dat ze hier toevallig geboren zijn niets aan veranderen.
het erge is niet dat ze een hekel hebben aan Nederland, want Nederland heeft ook een kloteklimaat (regen, regen en nog es regen), maar meer dat men zich tracht een andere identiteit dan de Nederlandse aan te meten en zichzelf hiermee buiten sluiten van de Nederlandse maatschappij

naar mijn bescheiden mening
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:25
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
omg wat een zielige gasten

tenzij t sarcastisch is bedoeld, maar dat onderscheid kan ik ook steeds slechter maken
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:27
Verwijderd
Citaat:
Floris_22 schreef op 23-12-2004 @ 16:24 :
Tsja, zelfde. Zolang hij het maar prive doet. Maakt me geen donder uit of het Turk, Zweed, Duitser of wat dan ook is. Als die persoon hier is moet hij/zij zich aan onze normen en waarden etc houden. Ongeacht welke religie hij/zij aanhoudt.

Verschil is alleen, dat je allochtonen het land uit kunt zetten.
Nogmaals: wat zijn onze normen en waarden??
Het zijn twee begrippen geworden zonder inhoud.

whahaha, allochtonen kun je het land uitzetten
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:28
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 23-12-2004 @ 16:24 :
het erge is niet dat ze een hekel hebben aan Nederland, want Nederland heeft ook een kloteklimaat (regen, regen en nog es regen), maar meer dat men zich tracht een andere identiteit dan de Nederlandse aan te meten en zichzelf hiermee buiten sluiten van de Nederlandse maatschappij

naar mijn bescheiden mening
Dat bedoelde ik dus.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:28
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Gatara schreef op 23-12-2004 @ 16:25 :
omg wat een zielige gasten
En ze kunnen ook nog eens niet rappen
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:28
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Gatara schreef op 23-12-2004 @ 16:25 :
omg wat een zielige gasten

tenzij t sarcastisch is bedoeld, maar dat onderscheid kan ik ook steeds slechter maken
Nou dat lijkt me nog zacht uitgedrukt. Zulke mensen dienen ons land per direct te verlaten.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:29
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
JackieZ schreef op 23-12-2004 @ 16:09 :

Trouwens heeft een professor die afgestudeerd is op rechts-extreme groepen verklaard dat Wilders extremer is dan Jan-Maat, Filip de Winter en die Franse gast.


Le Pen is die Franse gast.

Ik ken deze quote niet en "ene professor" zegt me niks waarin is dit gezegd?

Citaat:

Vind jij hetn ormaal dat een man met zulke denkbeelden dat hij allochtonen de hoofddoeken van het hoofd wil rukken zetels krijgt?
hij heeft nog geen zetels,.. ja ene, die van hemzelf.

en dat mensen zo massaal op m zouden stemmen (peilingen) was duidelijk een eerste ingeving na de moord op van gogh. Later toen t geweld en de haat wat wegebden, verloor Wilders wat zetels.

Maar njah,.. zolang er nog steeds beledigende dingen over en weer worden gezegd (jij kutmarokkaan en jij xenofoob) zal het niet veel beter erop worden.

en wilders moet naar de kapper
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 23-12-2004, 15:29
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Citaat:
Floris_22 schreef op 23-12-2004 @ 16:28 :
Nou dat lijkt me nog zacht uitgedrukt. Zulke mensen dienen ons land per direct te verlaten.
Het irritante is dat ze waarschijnlijk in Nederland geboren zijn en een Nederlands paspoort hebben.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:46.