Oud 30-12-2004, 12:01
Verwijderd
Toon je medeleven aan Azië. Er zijn naar schatting bijna 100.000 doden! Families uiteen gerukt, vrienden die elkaar nooit meer zullen zien, kinderen die nooit meer zullen spelen….Dit had voorkomen kunnen worden als ze hadden gewaarschuwd, maar dat deden ze niet, dat zou slecht zou zijn voor het toerisme. Zet een (#) voor je naam en toon je medeleven aan het getroffen gebied in Azië!
Advertentie
Oud 30-12-2004, 12:05
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Sterf a.u.b.

(Ik toon respect aan jou omdat ik het netjes vraag! )
Oud 30-12-2004, 12:08
Verwijderd
Vergeet natuurlijk ook niet de * als je tegen kanker en aids bent.
Oud 30-12-2004, 12:10
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
En de "(_(_)" als je er geen reet om geeft.
Oud 30-12-2004, 12:11
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Wat moet een (#) eigenlijk voorstellen?
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 30-12-2004, 12:12
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Dit hoort hier niet.
__________________
Czech us out
Oud 30-12-2004, 12:24
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Want dan was dat hele gebied even geevacueerd?

Dan zouden de rijken gespaard zijn en alleen de armen doodgaan.
Inderdaad veel beter.
Oud 30-12-2004, 12:31
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Btw, ik denk niet dat die mensen in Azië wat hebben aan dat tekentje.
__________________
Du bist ein N00b!
Oud 30-12-2004, 12:33
KiimmiieJ
Avatar van KiimmiieJ
KiimmiieJ is offline
Citaat:
Vice schreef op 30-12-2004 @ 13:11 :
Wat moet een (#) eigenlijk voorstellen?
__________________
Love & Peace \m/
Oud 30-12-2004, 12:35
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
de nutteloosheid hiervan is werkelijk onmeetbaar.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 30-12-2004, 12:36
Odin
Avatar van Odin
Odin is offline
Nee.
Oud 30-12-2004, 12:39
Verwijderd
Wat een kleinburgerlijke replies allemaal. Niet alles hoeft nut te hebben.
Oud 30-12-2004, 12:42
bartvanlent
bartvanlent is offline
JESUS ik vind da zo dom als je tege kanker bent zet je dit voor je naam als je tege iets anders bent zet je weer iets anders voor je naam, TRIEST het is logisch da je mee leeft met azie en het is logisch dat je tege kanker bent!! duuhh!! daar hoef ik gin tekentje voor m'n naam voor te hebbe hoor!
Oud 30-12-2004, 12:51
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
Snees schreef op 30-12-2004 @ 13:39 :
Wat een kleinburgerlijke replies allemaal. Niet alles hoeft nut te hebben.
Nee, wow.
Zullen we allemaal maar in bananenpakken gaan rondlopen? Zo tonen wij onze respect aan de bavianen in Afrika!

Mijn MSN-naam is te goed om verpest te worden door breezer tekens die staan voor breezer idealen.
Oud 30-12-2004, 12:55
bartvanlent
bartvanlent is offline
Citaat:
RanC schreef op 30-12-2004 @ 13:51 :
Nee, wow.
Zullen we allemaal maar in bananenpakken gaan rondlopen? Zo tonen wij onze respect aan de bavianen in Afrika!

Mijn MSN-naam is te goed om verpest te worden door breezer tekens die staan voor breezer idealen.
Zo is ut!
Oud 30-12-2004, 12:58
Verwijderd
(%P) staat voor een pijnlijke dood voor *MIJAM*. Iedereen moet dát in z'n naam zetten.
Oud 30-12-2004, 13:00
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
RanC schreef op 30-12-2004 @ 13:51 :
Nee, wow.
Zullen we allemaal maar in bananenpakken gaan rondlopen? Zo tonen wij onze respect aan de bavianen in Afrika!

Mijn MSN-naam is te goed om verpest te worden door breezer tekens die staan voor breezer idealen.
aldus sprak de voorzitter van het anti-breezer genootschap.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 30-12-2004, 13:00
KiimmiieJ
Avatar van KiimmiieJ
KiimmiieJ is offline
Citaat:
Sylph schreef op 30-12-2004 @ 13:58 :
(%P) staat voor een pijnlijke dood voor *MIJAM*. Iedereen moet dát in z'n naam zetten.
__________________
Love & Peace \m/
Ads door Google
Oud 30-12-2004, 13:02
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
of je stort gewoon geld op giro 555
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 30-12-2004, 13:06
KiimmiieJ
Avatar van KiimmiieJ
KiimmiieJ is offline
Citaat:
Escapism schreef op 30-12-2004 @ 14:02 :
of je stort gewoon geld op giro 555
Hmm ja dat kan ook maar het schijnt dat je dan á 5 euro verzendkosten/inkomen voor de bedenkers/onbekend iets moet betalen voordat je je geld kan storte . Dus stel dat je 10 euro wilt storte komt er nog is 5 euro bij Dit is toch ook niet zo bij WNF enz enz?
__________________
Love & Peace \m/
Oud 30-12-2004, 13:19
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
http://www.giro555.nl/content/doneer/doneer.asp
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 30-12-2004, 13:21
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Ik heb 10 euro gedoneerd.
Oud 30-12-2004, 13:27
Verwijderd
Ik heb € 1,51 gedoneerd, ik zie wel of dat ze er iets mee doen.
Oud 30-12-2004, 13:28
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
20 euri en nog wat sms-jes gister bij tmf..
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Oud 30-12-2004, 13:47
lipglossnblack
Avatar van lipglossnblack
lipglossnblack is offline
Ik heb 10 euro gedoneerd

en ik doe niet aan stomme msn-tekentjes
Advertentie
Oud 30-12-2004, 13:56
Verwijderd
welke retard gaat dat nou doen, als je je centjes eens op giro 555 stort ipv zon loze actie daar hebben ze tenminste iets aan
Oud 30-12-2004, 13:56
Verwijderd
Citaat:
*MIJAM* schreef op 30-12-2004 @ 13:01 :
Toon je medeleven aan Azië. Er zijn naar schatting bijna 100.000 doden! Families uiteen gerukt, vrienden die elkaar nooit meer zullen zien, kinderen die nooit meer zullen spelen….Dit had voorkomen kunnen worden als ze hadden gewaarschuwd, maar dat deden ze niet, dat zou slecht zou zijn voor het toerisme. Zet een (#) voor je naam en toon je medeleven aan het getroffen gebied in Azië!
dit vind ik nu echt belachelijk, ik doe niet mee aan deze debiele meeloperij!

wat zijn die mensen in Azië er nu mee als jij in je nick een #-teken gaat zetten, waarna JIJ weer gezellig gaat zitten chatten, lost dit iets op aan de verschrikkelijke situatie in Azië? NEEN!

--> zware



DOE EEN DONATIE, maak jezelf nuttig, of ga daar zelf heen om met Artsen zonder Grenzen mensen te helpen !
Oud 30-12-2004, 14:03
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
stort wat op giro 555, daar hebben ze wat aan. niet aan een getypt # in je msn
Oud 30-12-2004, 14:05
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
KiimmiieJ schreef op 30-12-2004 @ 14:06 :
Hmm ja dat kan ook maar het schijnt dat je dan á 5 euro verzendkosten/inkomen voor de bedenkers/onbekend iets moet betalen voordat je je geld kan storte . Dus stel dat je 10 euro wilt storte komt er nog is 5 euro bij Dit is toch ook niet zo bij WNF enz enz?
dat was als je stort bij de postbank, daar moet je tregenwoordig voor betalen. maar dat hbbn ze al veranderd geloof ik
Oud 30-12-2004, 14:08
Verwijderd
Dat lijkt me sterk. Die regel wordt namelijk door alle banken gehanteerd. Contant storten op andermans rekening kost altijd geld. Dat komt doordat de banken de klanten liever niet binnen aan de balie willen hebben. Ze moeten thuis met overschrijvingskaarten werken - of beter nog, bankieren via internet. Daarom kost het geld om sommige handelingen aan de balie te verrichten.
Oud 30-12-2004, 14:18
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
hmm, op stand.nl was ook al iemand die beweerde dat hij een machtiging van 10 euro deed en dat vervolgens 50 werd afgeschreven.

geen idee hoe of wat, ik moet zeggen dat zoiets bij mij nog nooit is voorgekomen. (volgens mij is meer afschrijven dan gemachtigd uberhaupt niet mogelijk)
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 30-12-2004, 14:20
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 30-12-2004 @ 15:18 :
hmm, op stand.nl was ook al iemand die beweerde dat hij een machtiging van 10 euro deed en dat vervolgens 50 werd afgeschreven.

geen idee hoe of wat, ik moet zeggen dat zoiets bij mij nog nooit is voorgekomen. (volgens mij is meer afschrijven dan gemachtigd uberhaupt niet mogelijk)
ik krijg zware boekhouding en fiscaliteit op school en ook ik dnek dat dit gewoon weg ONMOGELIJK is!

wat wel kan, is dat je m.b.v. een fiscaal attest (vanaf 30 euro gift) dit bedrag in mindering op je belastingsaangifte kan brengen.

zo daalt je nette belastbaar inkomen en dus ook je belastingsaangifte --> je bijdrage zal dalen..
Oud 30-12-2004, 14:22
~Hadiya~
Avatar van ~Hadiya~
~Hadiya~ is offline
Jaarlijks gaan er honderden mensen dood aan aids.

Doe een (F) voor je naam als je daar om geeft!


Jaarlijks sterven er honderden mensen aan kanker.

Doe een (K) voor je naam als je daar om geeft!

what's new...
__________________
Puur het feit dat jij te dom bent om het bovenstaande te begrijpen maakt het nog niet onjuist. || ~jan-e-man!~ || Ik ben een knuffel-allogtoon
Oud 30-12-2004, 14:32
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
nare man schreef op 30-12-2004 @ 15:08 :
Dat lijkt me sterk. Die regel wordt namelijk door alle banken gehanteerd. Contant storten op andermans rekening kost altijd geld. Dat komt doordat de banken de klanten liever niet binnen aan de balie willen hebben. Ze moeten thuis met overschrijvingskaarten werken - of beter nog, bankieren via internet. Daarom kost het geld om sommige handelingen aan de balie te verrichten.
als je wilt storten op 555 rekeken ze niet extra kosten in rekening.
waren geloof ik 2 kleine kindjes die allebei 5 euro wilden storten en toen 6 euro erbij moesten betalen, haha
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Oud 30-12-2004, 14:52
Verwijderd
Citaat:
Escapism schreef op 30-12-2004 @ 15:32 :
als je wilt storten op 555 rekeken ze niet extra kosten in rekening.
waren geloof ik 2 kleine kindjes die allebei 5 euro wilden storten en toen 6 euro erbij moesten betalen, haha
Dat zou inderdaad lomp zijn. Ik denk dat de samenwerkende hulporganisaties gewoon een vast bedrag betalen aan de bank, net als bij een postbus. Dat om te vermijden dat mensen minder gaan storten resp. sturen als ze zelf de stortings- resp. portokosten moeten betalen.

@ geilespookje: dat je 'zware boekhouding en fiscaliteit' op school krijgt is natuurlijk mooi, maar niet zo relevant. Ik heb zelf twee jaar bij ABN Amro gewerkt en ik kan je zeggen, waar mensen werken worden natuurlijk fouten gemaakt
Oud 30-12-2004, 14:54
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 30-12-2004 @ 15:52 :
@ geilespookje: dat je 'zware boekhouding en fiscaliteit' op school krijgt is natuurlijk mooi, maar niet zo relevant. Ik heb zelf twee jaar bij ABN Amro gewerkt en ik kan je zeggen, waar mensen werken worden natuurlijk fouten gemaakt
zoals in scholen bijvoorbeeld..
Ads door Google
Oud 30-12-2004, 14:54
Verwijderd
Nou nou nou, het nut van #-tekens in je MSN-naam is niet zomaar te bagatelliseren, hoor.
Oud 30-12-2004, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 30-12-2004 @ 15:54 :
Nou nou nou, het nut van #-tekens in je MSN-naam is niet zomaar te bagatelliseren, hoor.
hahahaha
Oud 30-12-2004, 15:02
kitesurfertje
kitesurfertje is offline
zet een (^) voor je naam als je bij de bond voor de korenwolf hoort
zet een (&) voor je naam als je de rosse vleermuis van uitsterven wil behoeden
zet een (@) voor je naam als jij ook hoopt dan de masoeraibarmi-indianen een eigen gebied moete krijgen
zet een (!) voor je naam als t je allemaal geen reet boeit wat voor een onzin er allemaal bedacht wordt om geld uit mensen lost te troggelen om wat we nu weer massaal zielig moeten vinden

ps je hebt ook nog bonsaikatjes,MEN2B(erge vorm van kanker,komt opzetten in nederland HELP DIE MENSEN),het smelten van onze poolkappen,het uitsterven van orginele smilies op msn,enz enz enz
Oud 30-12-2004, 15:02
Verwijderd
Citaat:
geilespookje schreef op 30-12-2004 @ 15:54 :
zoals in scholen bijvoorbeeld..
Hoe goed controlesystemen in bijvoorbeeld banken ook zijn, je ontkomt er niet aan dat er fouten worden gemaakt en dat klanten daarvan soms de dupe worden. Soms hebben de klanten er ook voordeel bij.
Oud 30-12-2004, 15:06
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 30-12-2004 @ 16:02 :
Hoe goed controlesystemen in bijvoorbeeld banken ook zijn, je ontkomt er niet aan dat er fouten worden gemaakt en dat klanten daarvan soms de dupe worden. Soms hebben de klanten er ook voordeel bij.
heb ik nog nooit meegemaakt
Oud 30-12-2004, 15:10
Verwijderd
Citaat:
geilespookje schreef op 30-12-2004 @ 16:06 :
heb ik nog nooit meegemaakt
In de regel zullen banken dat bedrag ook altijd terugvorderen. Je hebt er immers geen recht op.
Oud 30-12-2004, 15:12
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
ik had eens * gezet voor mijn nick. veel nut heeft het eigenlijk niet.
Ik bedoel maar, die mensen die daar sterven en lijden hebben ook niet veel aan een sterretje op msn
als je echt wil helpen, sponsor dan een unicef of andere organisatie.
Oud 30-12-2004, 15:14
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 30-12-2004 @ 16:10 :
In de regel zullen banken dat bedrag ook altijd terugvorderen. Je hebt er immers geen recht op.
ik heb iets tegen banken

ze hebben hier trouwnes altijd f*cking onhandige openingsuren
de banken, 't zijn smeerlappen!

hier in belgië wou de grootste Bank-en verzekeraar FORTIS (NL bedrijf) geld aanrekenen wanneer je je eigen geld zou willen afhamen (er waren wel criteria).. ze profiteren er soms echt van, en dan moet je weten dat de banken hun nettowinsten blijven stijgen!!!


(maar de mijne zal met mij als klant onderhand wel tevreden zijn )
Oud 30-12-2004, 15:23
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
Citaat:
geilespookje schreef op 30-12-2004 @ 16:14 :
ik heb iets tegen banken

ze hebben hier trouwnes altijd f*cking onhandige openingsuren
de banken, 't zijn smeerlappen!

hier in belgië wou de grootste Bank-en verzekeraar FORTIS (NL bedrijf) geld aanrekenen wanneer je je eigen geld zou willen afhamen (er waren wel criteria).. ze profiteren er soms echt van, en dan moet je weten dat de banken hun nettowinsten blijven stijgen!!!


(maar de mijne zal met mij als klant onderhand wel tevreden zijn )

hahaha mijn mama is bij Fortis. Ja ze zei dat wnr je geld afhaalt ze telkens 6 frank -dus ongeveer 16 c.- aanrekenen aan hun rekening.
En de openingsuren van alle nationale gebouwen zijn hier stom. zowel het gemeentehuis als de post en de bank.
Oud 30-12-2004, 15:31
Verwijderd
Citaat:
imène schreef op 30-12-2004 @ 16:23 :
hahaha mijn mama is bij Fortis. Ja ze zei dat wnr je geld afhaalt ze telkens 6 frank -dus ongeveer 16 c.- aanrekenen aan hun rekening.
En de openingsuren van alle nationale gebouwen zijn hier stom. zowel het gemeentehuis als de post en de bank.


idd, maar het smerigste is dat ze pas geld aanrekenen wanneer je vermogen minder dan x € bedraagd, de armsten betalen dus!

rijke mensen moeten zich geen zorgen maken, dat is pas schandalig!

gelukkig heeft 'ons Freya' daar een stokje voor kunnen steken, enigsinds toch.? (a)

freya = Minister van Consumentenzaken Freya Van den Bossche, eveneveens mijn partijgenoot.

en jah, het gemeentehuis
bij mij in Brasschaat valt het misschien nog wel mee, maar meestal hebben die echt kl*teopeningsuren!

Ah ja, je ziet het, het zijn geen commerciële bedrijven, ze MOETEN geen winst maken, dus is 'klantgerichtheid' blijkbaar niet belangrijk.. fout is dat, heel fout!

MAAR we wijken af..
Oud 30-12-2004, 15:37
Jasmijn.
Avatar van Jasmijn.
Jasmijn. is offline
yeps. Maar Brasschaat is toch provincie A'pen? Openingsuren komen toch niet altijd overeen zoals in Brussel?
Naja in Brussel zijn de openingsuren van gemeentehuizen alszins heel stom. Ik moest 's morgens vroeg opstaan -tijdens d vakantie dan nog- om mijn identiteitskaart te gaan afhalen.
Oud 30-12-2004, 15:48
Verwijderd
Citaat:
lipglossnblack schreef op 30-12-2004 @ 14:47 :

ik doe niet aan stomme msn-tekentjes
en geld storten op giro 2002 of 555.
Oud 31-12-2004, 01:25
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Als iedere nederlander gewoon ff minimaal €1 stort hebben ze zo'n 16M+ Euri om aan die mensen daar te geven...dat helpt ze een stuk meer dan een lame hekje in je MSN naam...dr zijn daar mensen dakloos, hun hele familie is uitgeroeid, zijn zelf zwaar gewond..krijgen strax allemaal enge en vieze ziektes omdat dr nog allemaal rottende lijken om hun heen liggen.... en wat doen wij? wij zetten hekjes in onze MSN naam
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 31-12-2004, 01:42
Lenny K
Avatar van Lenny K
Lenny K is offline
Citaat:
iedereen schreef op 31-12-2004 @ 02:25 :
(#) is stom en helpt toch niet, je kunt beter geld overmaken op 555
__________________
Freedom is indivisible. As soon as one starts to restrict it, one enters upon a decline on which it is difficult to stop.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:24.