Oud 02-01-2005, 19:18
PGWR
Avatar van PGWR
PGWR is offline
Citaat:
De identificatieplicht

Per 1 januari 2005 geldt in Nederland een algemene identificatieplicht. Elke burger moet zich voortaan legitimeren zodra een politieambtenaar daar om vraagt. Daar moet zo'n politieambtenaar dan wel een goede reden voor hebben, maar 'het handhaven van de openbare orde' is, volgens de nieuwe wet, reden genoeg. En dat is een erg ruim begrip.

De politie is niet altijd je beste vriend. In landen waar al langer een algemene identificatieplicht geldt, worden mensen met een kleurtje en 'alternatieve' jongeren opvallend vaak staande gehouden. Het is hinderlijk en vernederend als je telkens je papieren moet tonen, alleen maar omdat je uit een ander deel van de wereld komt of er een andere levensstijl op nahoudt.

We moeten voorkomen dat ook in Nederland 'overijverige' dienders misbruik gaan maken van hun nieuwe bevoegdheden. De nieuwe wet kunnen we voorlopig niet ongedaan maken, maar we kunnen wel iets anders doen.

Ook politiemensen zijn wettelijk verplicht zich te legitimeren… als jij daar om vraagt.

Hoe werkt het?

Als voldoende mensen, zodra om hun papieren wordt gevraagd, antwoorden met: 'Gelijk oversteken!', dan zullen onnodige identiteits-controles minder vaak plaatsvinden want…
[list=1][*]de procedure kost dan al gauw twee keer zoveel tijd; [*]de diender ondervindt zelf hoe vervelend het is zijn of haar naam te moeten geven aan een onbekende; [*]bij controles met een racistisch of politiek motief en controles die niets meer zijn dan een pesterijtje kan tegen de agent in kwestie, met naam en toenaam, een klacht worden ingediend. [*]Als een agent, die jou staande houdt, weigert zich te legitimeren, neem dan zo snel mogelijk contact op met de plaatselijke politie. Als de agent zich per auto verplaatste, onthoud dan het nummerbord. Vraag naar de hoogste in rang en probeer alsnog achter de naam van de agent te komen. Dien vervolgens een klacht tegen hem of haar in. Als je geen naam loskrijgt, dien dan een klacht over de hele gang van zaken in bij de commissaris. En laat het ons ook even weten: klachten@gelijkoversteken.org. Wij willen van misstanden melding maken op deze website.[/list=1]
Ik vind dit een goed initiatief. Ik was tegen de invoering van identificatieplicht, en met behulp van deze actie zullen veel agenten niet zomaar vragen om je Ausweis.

Wat vinden jullie van deze actie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2005, 19:21
Verwijderd
Natuurlijk. Gisteren ben ik al twaalf keer op straat om mijn ID gevraagd, alleen omdat ik een tintje heb
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 19:22
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
lol, dit is iets dat ik altijd al deed, teveel mensen laten zich neppen of zelfs beroven door mensen die zich als agent verkleden.

tja, ik heb nog geen identiteitscontrole gezien, dus of dit initiatief nu een doel heeft....
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 19:22
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
wel een leuk idee, je kunt ook geen ID meenemen en als ze er om vragen aangifte doen van diefstal, zijn ze 10 keer zo lang bezig
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 19:32
Verwijderd
Nee, ik vraag waarom ze om mijn ID vragen, aangezien dat niet mag tenzij ik een verkeersovertreding bega of de openbare orde verstoor.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 19:53
Verwijderd
Je kunt ervan uitgaan dat als jij, als bijdehand kereltje dat zijn ID niet wil tonen een agent om zijn identificatie gaat vragen, je nog eens extra hard wordt aangepakt.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 20:00
Verwijderd
Bovendien wil ik het wetsartikel wel eens zien waaruit blijkt dat agenten verplicht zijn hun identificatie te tonen aan burgers.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 20:13
PGWR
Avatar van PGWR
PGWR is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-01-2005 @ 20:53 :
Je kunt ervan uitgaan dat als jij, als bijdehand kereltje dat zijn ID niet wil tonen een agent om zijn identificatie gaat vragen, je nog eens extra hard wordt aangepakt.
Waarna een regelrechte aanklacht ingedient zal worden.

Citaat:
Bovendien wil ik het wetsartikel wel eens zien waaruit blijkt dat agenten verplicht zijn hun identificatie te tonen aan burgers.
Natuurlijk.

Citaat:
"Op grond van artikel 2 van de Ambtsinstructie […] is de politieambtenaar die in burgerkleding optreedt, gehouden zich ongevraagd te legitimeren en de politieambtenaar in uniform legitimeert zich op verzoek daartoe."
Bron: Gelijkoversteken.nl
Meer informatie: http://www.identificatieplicht.nl/memorie29218
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 20:16
Verwijderd
Citaat:
PGWR schreef op 02-01-2005 @ 21:13 :
Waarna een regelrechte aanklacht ingedient zal worden.



Natuurlijk.



Meer informatie: http://www.identificatieplicht.nl/memorie29218
Goed, maar dan nog gaat Nare Man's opmerking op: als je een partij bijdehand gaat lopen doen zullen ze je zeker een bekeuring geven.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 20:21
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 02-01-2005 @ 21:16 :
Goed, maar dan nog gaat Nare Man's opmerking op: als je een partij bijdehand gaat lopen doen zullen ze je zeker een bekeuring geven.
op grond van?, als zij het vragen, en je vraagt het eerst aan hun, moeten zij zich legitimeren, en dan jij, klaar.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 20:22
Verwijderd
Citaat:
metroidminded schreef op 02-01-2005 @ 21:21 :
op grond van?, als zij het vragen, en je vraagt het eerst aan hun, moeten zij zich legitimeren, en dan jij, klaar.
Als zij om je ID vragen, heb je een overtreding begaan. Anders mógen ze helemaal niet om je ID vragen. Doen ze dat toch, kun je simpelweg in beroep gaan.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 20:29
Verwijderd
Citaat:
PGWR schreef op 02-01-2005 @ 21:13 :
Waarna een regelrechte aanklacht ingedient zal worden.
Ik geloof dat jij je iets teveel voorstelt van de rechtsbescherming van burgers tegen de politie.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 20:34
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-01-2005 @ 21:29 :
Ik geloof dat jij je iets teveel voorstelt van de rechtsbescherming van burgers tegen de politie.
Mooi toch.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 20:35
Verwijderd
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 02-01-2005 @ 21:34 :
Mooi toch.
Ik kan me voorstellen dat, wanneer je als agent een stel van die vervelende pubers moet aanpakken, je strontziek ervan wordt als ze bijdehand gaan doen door om je ID te vragen of te mekkeren dat je je pet niet op hebt (ook zo'n 'urban myth').
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 20:37
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 02-01-2005 @ 21:22 :
Als zij om je ID vragen, heb je een overtreding begaan. Anders mógen ze helemaal niet om je ID vragen. Doen ze dat toch, kun je simpelweg in beroep gaan.
dat mochten ze altijd al, waarom er nu zoveel ophef over is, is omdat ze het nu ook mogen als ze iets vermoeden
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 20:38
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-01-2005 @ 21:35 :
Ik kan me voorstellen dat, wanneer je als agent een stel van die vervelende pubers moet aanpakken, je strontziek ervan wordt als ze bijdehand gaan doen door om je ID te vragen of te mekkeren dat je je pet niet op hebt (ook zo'n 'urban myth').
Nou ja nee. Ik vind politieagenten nogal zeikerds heel vaak met het bekeuringen uitdelen.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 20:39
Verwijderd
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 02-01-2005 @ 21:38 :
Nou ja nee. Ik vind politieagenten nogal zeikerds heel vaak met het bekeuringen uitdelen.
Ik vind jongeren ook heel vaak zeikers met bekeuringen krijgen.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 20:41
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-01-2005 @ 21:39 :
Ik vind jongeren ook heel vaak zeikers met bekeuringen krijgen.
Bijvoorbeeld iemand met bloedende handen van het vuurwerk krijgt gewoon even een bekeuring en weg is de politie.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-01-2005, 20:42
Verwijderd
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 02-01-2005 @ 21:41 :
Bijvoorbeeld iemand met bloedende handen van het vuurwerk krijgt gewoon even een bekeuring en weg is de politie.
Ah, nu komen de verhalen. Geweldig
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 20:48
meisje
meisje is offline
Ik heb mn id helemaal niet bij me en ik heb me tot nu toe overal uit gekletst.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 20:49
Verwijderd
Citaat:
meisje schreef op 02-01-2005 @ 21:48 :
Ik heb mn id helemaal niet bij me en ik heb me tot nu toe overal uit gekletst.
Ben je al vaak aangehouden dan?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 21:06
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 02-01-2005 @ 21:41 :
Bijvoorbeeld iemand met bloedende handen van het vuurwerk krijgt gewoon even een bekeuring en weg is de politie.
en terecht, want had ie z'n hand dicht gehouden dan had hij in plaats van een bebloede helemaal geen hand meer gehad.

typisch een situatie waarin de mensen indirect tegen zichzelf in bescherming worden genomen.


Voor de rest zijn de meeste agenten prima mensen, ook vaak nog eens behoorlijk redelijk, providing dat je zelf je ook redelijk gedraagt uiteraard.

Dan heb je nog een slag junior agenten en stadswachten die zich proberen te bewijzen, die zijn irritant, maar die haal je er ook al gauw uit.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 21:30
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-01-2005 @ 20:53 :
Je kunt ervan uitgaan dat als jij, als bijdehand kereltje dat zijn ID niet wil tonen een agent om zijn identificatie gaat vragen, je nog eens extra hard wordt aangepakt.
Het bijdehante kereltje moet je toch al niet uithangen. Gewoon vriendelijk vragen om identificatie voor je zelf je portomonaie trekt is heel normaal en bovendien verstandig.
Maar ik geloof dat het hier eerder gaat om onterechte controle, want bij een overtreding had je je legitimatie ook voor 2005 moeten laten zien. Dus hoe zou je extra hard aangepakt moeten worden als je niets gedaan hebt?
__________________
I like my new bunny suit
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 21:34
Verwijderd
Het gaat erom dat agenten niet zitten te wachten op bijdehante mannetjes die denken dat ze stoer zijn. Die komen ze tijdens de gemiddelde straatdienst echt wel vaak genoeg tegen.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 21:48
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Maar iedereen neemt die tyfus politie altijd in bescherming, terwijl zij complete razzia's houden met licht controles. Bij ons zijn er twee scholen, er is een plek waar iedereen langs moet. DUs staan ze daar ook in de winter met een aantal motoren en veel agenten. waarom? om wat pukkelige pubers op licht te controleren. Dat word ik zo langzamer hand ook goed zat.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-01-2005, 21:51
Verwijderd
En waarom zouden die pukkelige pubers geen licht hoeven te hebben?
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 21:55
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-01-2005 @ 22:51 :
En waarom zouden die pukkelige pubers geen licht hoeven te hebben?
paar jaar geleden moes ik mijn licht om de week laten maken
Plus de boetes die erbij kwamen omdat hij het dus niet deed
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 21:55
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-01-2005 @ 22:51 :
En waarom zouden die pukkelige pubers geen licht hoeven te hebben?
Dat is zo cliche. Ik heb helemaal geen puisten en een familielid van mij die al in de 20 is ergens nog wel heel erg.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 21:55
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
O ja, die handige lampjes die je erop klikt, mogen ook niet
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 21:56
Verwijderd
Wat voor handige lampjes? Als jij een wit voorlicht en een rood achterlicht op je fiets klikt is dat prima in orde. Knipperende lichtjes mogen inderdaad niet.

Trouwens, het feit dat licht op fietsen vaak kapot gaat is bekend, dat heb ik zelf ook regelmatig. Maar dat is geen reden om dan maar niet meer te gaan bekeuren, want dan gaat iedereen zonder licht rijden. Ik weet niet of jij autorijdt, maar als je eenmaal een fietser in het donker zonder licht bent tegengekomen en je hem bijna onder de wielen had, dan weet je hoe ongelooflijk belangrijk licht op je fiets is.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 21:56
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 02-01-2005 @ 22:55 :
O ja, die handige lampjes die je erop klikt, mogen ook niet
Mijne gaan automatisch aan... Ze hangen er nog wel aan alsof ze er elk moment afvallen majah.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 21:58
TD
TD is offline
Citaat:
PGWR schreef op 02-01-2005 @ 20:18 :
Ik vind dit een goed initiatief. Ik was tegen de invoering van identificatieplicht, en met behulp van deze actie zullen veel agenten niet zomaar vragen om je Ausweis.

Wat vinden jullie van deze actie?
Om maar eerlijk te antwoorden, een enorm kinderachtige, puberale en weinig zinnige actie.

Ik betwijfel ook of het iets zou uitmaken, ik vrees dat het gewenste effect uitblijft
__________________
"God has not created man, but man created God." (L. Feuerbach)
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 21:59
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-01-2005 @ 22:56 :
Wat voor handige lampjes? Als jij een wit voorlicht en een rood achterlicht op je fiets klikt is dat prima in orde. Knipperende lichtjes mogen inderdaad niet.

Trouwens, het feit dat licht op fietsen vaak kapot gaat is bekend, dat heb ik zelf ook regelmatig. Maar dat is geen reden om dan maar niet meer te gaan bekeuren, want dan gaat iedereen zonder licht rijden. Ik weet niet of jij autorijdt, maar als je eenmaal een fietser in het donker zonder licht bent tegengekomen en je hem bijna onder de wielen had, dan weet je hoe ongelooflijk belangrijk licht op je fiets is.
Jaja, ik weet dat het nodig is, maar mijn licht was dus om de week kapot. En dan de boetes omdat ik een dag geen tijd had om hem te laten maken. ehm.. ik had het niet over de knipperende lampjes, maar die gewone. werd een vriend van mij voor aangehouden
o ja, en het ging ook even om het overdreven gedoe, twee motoren
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 21:59
Verwijderd
Ja, goed, daar kun je inderdaad wel van zeggen dat het overdreven is. Maar dat neemt niet weg dat de politie moet controleren op drukke punten omdat anders iedereen zonder licht fietst. En dat is gewoon enorm link.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 02-01-2005 @ 22:55 :
O ja, die handige lampjes die je erop klikt, mogen ook niet


Dan mogen ze wel eens bij mij in de straat komen staan. Genoeg mensen die die klikdingen hebben.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 22:01
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-01-2005 @ 22:59 :
Ja, goed, daar kun je inderdaad wel van zeggen dat het overdreven is. Maar dat neemt niet weg dat de politie moet controleren op drukke punten omdat anders iedereen zonder licht fietst. En dat is gewoon enorm link.
jaja, maar niet elke dag met twee motoren. Het zijn gewoon zeikerds die geld nodig hebben
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 02-01-2005, 22:08
MH
Avatar van MH
MH is offline
Citaat:
nare man schreef op 02-01-2005 @ 22:56 :
Wat voor handige lampjes? Als jij een wit voorlicht en een rood achterlicht op je fiets klikt is dat prima in orde. Knipperende lichtjes mogen inderdaad niet.

Trouwens, het feit dat licht op fietsen vaak kapot gaat is bekend, dat heb ik zelf ook regelmatig. Maar dat is geen reden om dan maar niet meer te gaan bekeuren, want dan gaat iedereen zonder licht rijden. Ik weet niet of jij autorijdt, maar als je eenmaal een fietser in het donker zonder licht bent tegengekomen en je hem bijna onder de wielen had, dan weet je hoe ongelooflijk belangrijk licht op je fiets is.
Om maar te zwijgen over uitvallende stroom. Gebeurde hier in de stad 1.5 maand geleden. Bovendien was het nog mistig en als brildrager kun je dan geen 20 meter fietsen zonder je glazen droog te poetsen.
En ja hoor, toen was het donker en was ik een van de weinigen die nog zijn licht voerde. Al die miepen die dan denken ongestoord aan de verkeerde kant te fietsen zonder licht, in de niet kapot te krijgen hoop dat ik ze wel zie in het donker, met 5 meter zicht. En dan heb jij het nog gedaan als ze bijna tegen je aan fietsen.
Met citaat reageren
Oud 02-01-2005, 22:36
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
MH schreef op 02-01-2005 @ 23:08 :
Om maar te zwijgen over uitvallende stroom. Gebeurde hier in de stad 1.5 maand geleden. Bovendien was het nog mistig en als brildrager kun je dan geen 20 meter fietsen zonder je glazen droog te poetsen.
En ja hoor, toen was het donker en was ik een van de weinigen die nog zijn licht voerde. Al die miepen die dan denken ongestoord aan de verkeerde kant te fietsen zonder licht, in de niet kapot te krijgen hoop dat ik ze wel zie in het donker, met 5 meter zicht. En dan heb jij het nog gedaan als ze bijna tegen je aan fietsen.
Jah, zulke gasten vinden het doodnormaal om zonder licht te fietsen. Wie maakt ons wat? Nee dat automobilisten je praktisch niet zien, en dat je daardoor onder een auto kunt komen, met het gevolg dat je een paar dagen later in een kist onder de grond komt. Dat maakt niet uit, want de automobilist zit toch fout.

Ik vind het trouwens wel goed dat agenten zich ook moeten legitimeren als je daarom vraagt. Maar je kunt zelf toch wel inschatten wanneer je dat moet doen. Ga niet de bijdehandte puber uithangen en elke keer om zijn/haar ID te vragen wanneer je zelf wat verkeerd doet.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 11:24
PGWR
Avatar van PGWR
PGWR is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 02-01-2005 @ 21:16 :
Goed, maar dan nog gaat Nare Man's opmerking op: als je een partij bijdehand gaat lopen doen zullen ze je zeker een bekeuring geven.
Die bekeuring krijg je hoe dan ook. Daarnaast zou je ook op een vriendelijke manier aan de agent kunnen vragen om zich te legitimeren.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 11:25
Verwijderd
Citaat:
PGWR schreef op 03-01-2005 @ 12:24 :
Die bekeuring krijg je hoe dan ook. Daarnaast zou je ook op een vriendelijke manier aan de agent kunnen vragen om zich te legitimeren.
Het is totaal nutteloos om een agent in uniform te vragen om zijn identificatie als je zelf ook al een bekeuring krijgt omdat je fout zat.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 11:40
PGWR
Avatar van PGWR
PGWR is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-01-2005 @ 12:25 :
Het is totaal nutteloos om een agent in uniform te vragen om zijn identificatie als je zelf ook al een bekeuring krijgt omdat je fout zat.
Oh, dus bij jou zou het dus ook een nep-agent kunnen zijn...
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 11:41
Verwijderd
Citaat:
PGWR schreef op 03-01-2005 @ 12:40 :
Oh, dus bij jou zou het dus ook een nep-agent kunnen zijn...
Hoe groot is die kans?
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 11:50
juno
Avatar van juno
juno is offline
De verlichtingsactie was ook boetegeld verdienen, en nog nutteloos ook, want de inzet van mankracht en materieel was duurder dan de opbrengst. Kom op, laten ze boeven gaan vangen,, wat meer mankracht inzetten voor het oplossen van al die achterstallige zaakjes.

Een handiger actie was geweest om gewapend met een overvalwagen vol van die leuke lampjes te gaan staan en die uit te delen tegen kostprijs, inplaats van alleen een bekeuring, waarna de eigenwijze fietser nog steeds zijn licht niet laat maken, want die boete was al zo duur en je licht wordt toch weer kapotgetrapt.

Als het toch om de verkeersveiligheid gaat?

Ik ben overigens nog nooit om mijn ID gevraagd dooor de politie. Wel door het postkantoor, de bank, het telefoonbedrijf, de tentamensurveillanten, het uitzendburo, mijn werkgever...noem maar op. En die mensen vroeg ik toch ook nooit om hun ID.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 11:58
Verwijderd
Citaat:
PGWR schreef op 03-01-2005 @ 12:40 :
Oh, dus bij jou zou het dus ook een nep-agent kunnen zijn...
Dat zou kunnen, maar die kans van één op vijfhonderdduizend ben ik bereid te accepteren.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 12:01
PGWR
Avatar van PGWR
PGWR is offline
Citaat:
nare man schreef op 03-01-2005 @ 12:58 :
Dat zou kunnen, maar die kans van één op vijfhonderdduizend ben ik bereid te accepteren.
Ook wanneer jij je auto kan kwijt raken? Dure grap, dan.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 12:30
Verwijderd
Citaat:
PGWR schreef op 03-01-2005 @ 13:01 :
Ook wanneer jij je auto kan kwijt raken? Dure grap, dan.
Ik kan er ook niets aan doen dat ik niet geboren ben met een ziekelijk wantrouwen jegens alles wat met 'de overheid' te maken heeft.

En ja, als een agent mijn auto of rijbewijs wil invorderen vraag ik natuurlijk om zijn legitimatie. Het gaat er maar om dat agenten echt geen zin hebben in bijdehante kut-hangjongeren die gaan mekkeren over hun legitimatie terwijl ze zelf de boel op stelten zetten. Voorstellingsvermogen, anyone?
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 12:30
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 02-01-2005 @ 22:48 :
Maar iedereen neemt die tyfus politie altijd in bescherming, terwijl zij complete razzia's houden met licht controles.
en terecht, laatst reed ik bijna weer zo'n onverlichte malloot van z'n sokken.

Als ik even slecht op had zitten letten als diegene had ik hem waarschijnlijk nog aan gort gereden ook, en dan maar zeiken.....
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 13:31
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
juno schreef op 03-01-2005 @ 12:50 :
De verlichtingsactie was ook boetegeld verdienen, en nog nutteloos ook, want de inzet van mankracht en materieel was duurder dan de opbrengst.
Geweldig, dit ontkracht meteen het argument dat ze dat alleen maar deden om geld te verdienen
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 17:20
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Manus J. van Alles schreef op 03-01-2005 @ 14:31 :
Geweldig, dit ontkracht meteen het argument dat ze dat alleen maar deden om geld te verdienen
Nee hoor, het zegt alleen dat ze hun doel niet gehaald hebben.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2005, 17:33
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
juno schreef op 03-01-2005 @ 18:20 :
Nee hoor, het zegt alleen dat ze hun doel niet gehaald hebben.
Alsof het alleen om geld gaat.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Gelijk oversteken?
Kayleigh
44 18-06-2006 14:48
Verhalen & Gedichten Welk boek lees je nu? Deel 6!
hasseltboy
500 10-08-2005 14:02
Seksualiteit Jezelf post-mortuum laten prostitueren
Riconoscente
101 06-08-2003 04:51
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Formatie
NN
357 03-05-2003 03:05
De Kantine [Poll] Het spoor (bij geen overgang oversteken, kan dat?
Field
21 18-07-2002 19:00
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap VVD rechtser dan LPF
Rabbi Daniel
77 16-05-2002 16:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:54.