Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Nieuws, Achtergronden & Wetenschap
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-01-2005, 21:23
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Uitkeringsgerechtigden naar Azië sturen

BERGEN - De gemeente Bergen heeft de regering dinsdag opgeroepen te onderzoeken of het mogelijk is uitkeringsgerechtigden te laten meehelpen bij de wederopbouw van de door de zeebeving getroffen gebieden in Azië. Dit zou moeten gebeuren met behoud van uitkering en op vrijwillige basis. Volgens Bergen staat staatssecretaris Van Hoof van Sociale Zaken positief tegenover het voorstel.

Volgens een woordvoerder van de gemeente Bergen heeft Van Hoof toegezegd het voorstel aan alle ministers en de minister-president voor te leggen. De overheden ter plekke moeten natuurlijk wel instemmen met het voorstel, liet de gemeente Bergen weten. Het college van de Noord-Hollandse gemeente denkt dat hulp in natura voor de getroffen gebieden voor langere tijd nodig is.

Bergen gaat er vanuit dat onder mensen met een uitkering veel deskundigheid aanwezig is, die kan worden ingezet bij de wederopbouw van de gebieden. De gemeente stelt zich voor dat vrijwilligers voor een periode van drie tot zes maanden kunnen worden ingezet, met steun van de ministeries. Bergen heeft de Vereniging van Nederlandse Gemeenten (VNG) opgeroepen dit voorstel te ondersteunen.

Bron: Telegraaf
----------------------------------------------------------------------
Wat vinden jullie ervan? Zijn ze toch nog ergens nuttig voor?

Laatst gewijzigd op 04-01-2005 om 21:30.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-01-2005, 21:35
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
de mensen die onrechtvaardig een uitkering hbbn mogen daar blijven van mij
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 21:40
Floris_22
Avatar van Floris_22
Floris_22 is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 04-01-2005 @ 22:35 :
de mensen die onrechtvaardig een uitkering hbbn mogen daar blijven van mij
Goed idee! Daar zijn ze tenminste wel nuttig.
__________________
Roger Thornhill: "The Moment I meet an attractive woman, I have to start pretending I have no desire to make love to her".
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 21:55
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Als het vrijwillig gebeurt, is het natuurlijk goed. Maar waarom alleen uitkeringsgerechtigden? Waarom niet gewoon een ieder die er zin in heeft?

En ik weet ook niet op welke manier ze zichzelf nuttig zouden kunnen maken. Het geld dat je gebruikt om deze mensne daar na toe te brengen, kan je misschien beter op 555 storten.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 21:59
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
Love & Peace schreef op 04-01-2005 @ 22:55 :
Deze was voor jou he.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 22:00
Love & Peace
Avatar van Love & Peace
Love & Peace is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 04-01-2005 @ 22:59 :
Deze was voor jou he.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 22:11
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
ow great, omdat je toevallig werkeloos bent mag je tussen stapels lijken heen graven?

nee dus, waardeloos idee.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 22:12
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
T_ID schreef op 04-01-2005 @ 23:11 :
ow great, omdat je toevallig werkeloos bent mag je tussen stapels lijken heen graven?

nee dus, waardeloos idee.
Het is geen straf. Aangezien ze niets beters te doen hebben is het teruggeven aan de maatschappij. Misschien gewoon simpelweg helpen omdat je meeleeft met de mensen. Of een plekje in de hemel reserveren ofzo?
Kunnen ze trouwens ook weer zeggen dat ze iets goeds hebben gedaan als iemand zeikt om hun uitkering.

Laatst gewijzigd op 04-01-2005 om 22:16.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 22:24
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
dus mocht jij toevallig ontslagen worden wanneer er een ramp gebeurt dan mogen we jou ook dingen laten doen waarbij je een zwaar trauma zult oplopen?
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 22:27
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
T_ID schreef op 04-01-2005 @ 23:24 :
dus mocht jij toevallig ontslagen worden wanneer er een ramp gebeurt dan mogen we jou ook dingen laten doen waarbij je een zwaar trauma zult oplopen?
Ik word nooit ontslagen zonder dat ik erna weer een baan vind.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 22:28
Verwijderd
Onaanvaardbaar. Wanneer je rondkomt van een uitkering ben je niet ineens vogelvrij en zomaar voor alles inzetbaar. What's next, gedwongen zonder vergoeding de poep uit bejaardenluiers schrapen? Tussen de lijken rondwaggelen? Echt een dom plan dit.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 22:31
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 04-01-2005 @ 23:27 :
Ik word nooit ontslagen zonder dat ik erna weer een baan vind.
er bestaat nog zoiets als frictiewerkeloosheid en conjunctuur.

werkelozen die werkeloos willen zijn zijn extreem zeldzaam.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 22:56
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
T_ID schreef op 04-01-2005 @ 23:31 :
er bestaat nog zoiets als frictiewerkeloosheid en conjunctuur.

werkelozen die werkeloos willen zijn zijn extreem zeldzaam.
Niet volgens de domme mensen die denken dat ze slimmer zijn dan hun soortgenoten.

Maar inderdaad, ik ga mee met T_ID/Nare
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 23:04
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Maar wat vinden de uitkeringsgerechtigden zelf er eigenlijk van. Ik denk niet dat er veel mensen vrijwillig tussen de lijken lopen. Als het vrijwillig is, anders is het wel idioot om werklozen nog eens te straffen door ze nog eens naar Azië te sturen. Alsof ze vrijwillig werkloos zijn.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 23:23
Verwijderd
Daarom. Wat gaat er nu gebeuren, gaan de bijstandsmoeders met kinderen uitgezonden worden naar Thailand om daar lijken te ruimen? En die kinderen dan? Draagt de gemeente Bergen ook zorg voor die kinderen, of moeten die mee met een klein schepje om in het zand te graven?
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 23:34
Tukker_2000
Tukker_2000 is offline
"Dit zou moeten gebeuren op vrijwillige basis"

Volgens mij is hiermee alles gezegd. Dit neemt niet weg dat ik liever heb dat ze voortaan niet alleen op uitkeringsgerechtigden doelen maar iedereen in het algemeen.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 23:35
Verwijderd
Er zijn al genoeg aanmeldingen van mensen die iets willen doen, daarvoor hoef je echt het uitkeringsgerechtigde deel van de beroepsbevolking niet voor aan te spreken.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 23:47
Verwijderd
Uitkeringsgerechtigden kunnen zich toch sowieso al opgeven als vrijwilliger voor een NGO?

Ik zie het punt niet.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-01-2005, 23:48
Verwijderd
Citaat:
Mephostophilis schreef op 05-01-2005 @ 00:47 :
(...)

Ik zie het punt niet.
Bergen heeft zeker een CDA/VVD/Leefbaar Bergen-college, dat ervan uitgaat dat iedereen met een uitkering wel lui zal zijn en de hele dag films kijkt.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 23:49
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 05-01-2005 @ 00:48 :
Bergen heeft zeker een CDA/VVD/Leefbaar Bergen-college, dat ervan uitgaat dat iedereen met een uitkering wel lui zal zijn en de hele dag films kijkt.
Hans Teeuwen - Werklozen
Met citaat reageren
Oud 04-01-2005, 23:56
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Citaat:
nare man schreef op 05-01-2005 @ 00:48 :
Bergen heeft zeker een CDA/VVD/Leefbaar Bergen-college, dat ervan uitgaat dat iedereen met een uitkering wel lui zal zijn en de hele dag films kijkt.
Om precies te zijn, het college is VVD/PVDA/Gemeentebelangen BES/D66
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 00:16
Verwijderd
Citaat:
McCaine schreef op 05-01-2005 @ 00:56 :
Om precies te zijn, het college is VVD/PVDA/Gemeentebelangen BES/D66
Paars.

(blijft een dom plan natuurlijk)
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 01:19
oneMen
Avatar van oneMen
oneMen is offline
Het is toch op vrijwillige basis. Stel dat je graag wilt helpen in het gebied, en daarmee waarschijnlijk vervoer en onderdak geregeld krijgt door de overheid, dan is dit een unieke kans. Ik zie het probleem dus niet, want iemand die er niets in ziet hoeft ook niet te gaan
__________________
oneMen can make a difference | Maar dat is mijn mening... |
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 01:24
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
nare man schreef op 05-01-2005 @ 00:48 :
Bergen heeft zeker een CDA/VVD/Leefbaar Bergen-college, dat ervan uitgaat dat iedereen met een uitkering wel lui zal zijn en de hele dag films kijkt.
Euh, het is op vrijwillige basis

Als ik kon was ik ook wel willen gaan helpen eigenlijk, maar ik kan niet ff een maand onbetaald verlof opnemen.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 08:29
Zaina
Avatar van Zaina
Zaina is offline
Het leger heeft ook niet zoveel te doen..
__________________
Czech us out
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-01-2005, 09:01
Verwijderd
Citaat:
Zaina schreef op 05-01-2005 @ 09:29 :
Het leger heeft ook niet zoveel te doen..
En het leger kost de samenleving behoorlijk wat meer dan de uitkeringstrekkers, maar is even nutteloos. Dus laat inderdaad het leger maar gaan
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 11:37
PGWR
Avatar van PGWR
PGWR is offline
Citaat:
nare man schreef op 05-01-2005 @ 10:01 :
En het leger kost de samenleving behoorlijk wat meer dan de uitkeringstrekkers, maar is even nutteloos. Dus laat inderdaad het leger maar gaan
Ik acht het leger wel van enig belang voor onze samenleving.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 11:44
Verwijderd
Citaat:
PGWR schreef op 05-01-2005 @ 12:37 :
Ik acht het leger wel van enig belang voor onze samenleving.
Het leger is louter van politiek belang.

Hoewel, dat valt ook wel mee. IJsland heeft geen leger en is NAVO-lid.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 11:48
EggeD
Avatar van EggeD
EggeD is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 05-01-2005 @ 12:44 :
Het leger is louter van politiek belang.

Hoewel, dat valt ook wel mee. IJsland heeft geen leger en is NAVO-lid.
Ijsland heeft de goden van de vulkaan.
__________________
Lampaan.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 11:48
PGWR
Avatar van PGWR
PGWR is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 05-01-2005 @ 12:44 :
Het leger is louter van politiek belang.

Het leger is ook van belang als het gaat om de veiligheid, mits je het legere daar ook voor gebruikt. Daarnaast kan het ook een economisch belang hebben. Kijk maar naar de VS.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 11:53
Verwijderd
Citaat:
PGWR schreef op 05-01-2005 @ 12:48 :
Het leger is ook van belang als het gaat om de veiligheid, mits je het legere daar ook voor gebruikt. Daarnaast kan het ook een economisch belang hebben. Kijk maar naar de VS.
Ik zie het economisch belang van geldverspilling niet zo in, maar dat kan natuurlijk aan mij liggen.

Het leger fungeert in de VS als dure bijstandverstrekker.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 12:05
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 05-01-2005 @ 10:01 :
En het leger kost de samenleving behoorlijk wat meer dan de uitkeringstrekkers, maar is even nutteloos. Dus laat inderdaad het leger maar gaan
Daarvoor hebben we dus een leger, en is het dus niet nutteloos

Ik heb ook een plan, laten we die mensen uit de gemeente bergen die dit een goed plan vinden erheen sturen en hun baan aan een werkloze geven
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 12:33
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 04-01-2005 @ 22:23 :
[size=3]Dit zou moeten gebeuren met behoud van uitkering en op vrijwillige basis.
wat is het probleem dus?

ik vind het wel een goed plan hoor. alleen benieuwd hoeveel mensen er ook daadwerkelijk heen gaan. en waarom alleen mensen zonder werk? kun je beter gelijk heel nederland oproepen, en de weg naar azie wat begaanbaarder maken. er zullen vast en zeker sociale wezens zijn die zich aanmelden.
laat ze gaan .
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 12:35
ikkeleerlinge
ikkeleerlinge is offline
Citaat:
=zwart wit= schreef op 05-01-2005 @ 13:33 :
wat is het probleem dus?

ik vind het wel een goed plan hoor. alleen benieuwd hoeveel mensen er ook daadwerkelijk heen gaan. en waarom alleen mensen zonder werk? kun je beter gelijk heel nederland oproepen, en de weg naar azie wat begaanbaarder maken. er zullen vast en zeker sociale wezens zijn die zich aanmelden.
laat ze gaan .
Mensen die hier al werk hebben kunnen niet zomaar weggaan denk ik.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 12:37
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
ikkeleerlinge schreef op 05-01-2005 @ 13:35 :
Mensen die hier al werk hebben kunnen niet zomaar weggaan denk ik.
nee oke. hangt er natuurlijk ook af hoe lang je daar wilt blijven. en om alle mensen nou op te roepen tot onslag nemen en daar verder je leven te slijten is ook weer zo wat .
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 12:42
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Ik denk trouwens ook dat dit plan erg eerlijk is tegenover alle werkelozen in de getroffen landen zelf.

Stel je voor dat een visser zijn boot en familie kwijt is, doodsbang is de zee op te gaan, en vervolgens nog in armoede terecht komt omdat wij zo nodig mensen moeten dwingen tot dwangarbeid?


nee dus, hulp is op vrijwillige basis en dat moet zo blijven.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-01-2005, 12:43
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
=zwart wit= schreef op 05-01-2005 @ 13:33 :
wat is het probleem dus?

ik vind het wel een goed plan hoor. alleen benieuwd hoeveel mensen er ook daadwerkelijk heen gaan. en waarom alleen mensen zonder werk? kun je beter gelijk heel nederland oproepen, en de weg naar azie wat begaanbaarder maken. er zullen vast en zeker sociale wezens zijn die zich aanmelden.
laat ze gaan .
Zullen we dan ook burgers naar de mijnen van China sturen? Of naar Roemenië om de vrouwenhandel tegen te gaan?
Zullen we met z'n allen naar achtergestelde gebieden emigreren?

Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 12:44
Verwijderd
Citaat:
RanC schreef op 05-01-2005 @ 13:43 :
Zullen we dan ook burgers naar de mijnen van China sturen? Of naar Roemenië om de vrouwenhandel tegen te gaan?
Zullen we met z'n allen naar achtergestelde gebieden emigreren?

Ja! Dat zal de structurele economische problemen doen verdwijnen als sneeuw voor de zon.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 12:55
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
RanC schreef op 05-01-2005 @ 13:43 :
Zullen we dan ook burgers naar de mijnen van China sturen? Of naar Roemenië om de vrouwenhandel tegen te gaan?
Zullen we met z'n allen naar achtergestelde gebieden emigreren?

ik weet het, uitzendingen mislukken .
denk even na voordat je iets post.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 13:03
PGWR
Avatar van PGWR
PGWR is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 05-01-2005 @ 12:53 :
Ik zie het economisch belang van geldverspilling niet zo in, maar dat kan natuurlijk aan mij liggen.

Het leger fungeert in de VS als dure bijstandverstrekker.
Dankzij hogere defensie-uitgaven innoveerden Amerikaanse bedrijven meer dan hun Europese concurrenten. Veel producten zijn later ook nog eens omgebouwd voor consumenten. Bij mijn weten is internet daar een goed voorbeeld van.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 05-01-2005 @ 13:05 :
Daarvoor hebben we dus een leger, en is het dus niet nutteloos
In dat verband stel ik voor om alle wapens, tanks, camouflagepakkies e.d. te verkopen aan een ander land zodat onze op de Mookerhei keiharde getrainde bikkels lijken kunnen gaan ruimen in een ander land. Maar dan mag hun salaris ook wel wat omlaag.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 13:06
RanC
Avatar van RanC
RanC is offline
Citaat:
=zwart wit= schreef op 05-01-2005 @ 13:55 :
ik weet het, uitzendingen mislukken .
denk even na voordat je iets post.
Ach ja.
Als jij maar doorhebt dat het naief en hypocriet is om alleen maar mensen naar Azië te sturen, en niet naar andere "zielige" landen.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 13:09
Verwijderd
Citaat:
PGWR schreef op 05-01-2005 @ 14:03 :
Dankzij hogere defensie-uitgaven innoveerden Amerikaanse bedrijven meer dan hun Europese concurrenten. Veel producten zijn later ook nog eens omgebouwd voor consumenten. Bij mijn weten is internet daar een goed voorbeeld van.
Dat is een positief nevenverschijnsel, maar direct investeren in de wetenschap en onderwijs is natuurlijk vele malen efficiënter.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 13:14
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
RanC schreef op 05-01-2005 @ 14:06 :
Ach ja.
Als jij maar doorhebt dat het naief en hypocriet is om alleen maar mensen naar Azië te sturen, en niet naar andere "zielige" landen.
*laat tot zich doordringen*
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 13:15
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Volgens mij is het plan juist dat wanneer iemand werkloos is en wíl helpen daar, dat die persoon door de staat daarin hulp krijgt...
Et hoeft toch niet lijkenruimen te zijn? en kan toch ook het bouwen van huizen zijn of het aanleggen van wegen?
De schade is in de landen veel te groot om voor die mensen daar zelf in een korte tijd op te bouwen...en als je toevallig in jouw landje werkloze mensen hebt die willen helpen dan is dat toch alleen maar mooi?
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 13:33
Verwijderd
Zelfs áls het plan het gehaald heeft, worden de vrijwilligers pas over een paar maanden ingezet. Van lijken ruimen is geen sprake. Eerder huisjes bouwen.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 14:03
PGWR
Avatar van PGWR
PGWR is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 05-01-2005 @ 14:09 :
Dat is een positief nevenverschijnsel, maar direct investeren in de wetenschap en onderwijs is natuurlijk vele malen efficiënter.
Dat is maar de vraag, aangezien men dan niet hoeft te concureren.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 14:21
Verwijderd
Citaat:
PGWR schreef op 05-01-2005 @ 15:03 :
Dat is maar de vraag, aangezien men dan niet hoeft te concureren.
De geschiedenis van de wetenschap leert ons dat universiteiten de meeste ontdekkingen doen wanneer zij (min of meer) onafhankelijk van het bedrijfsleven functioneren. In het leger wordt veel geld verspild, omdat wapens nu eenmaal geen bijdrage leveren aan de welvaart en het wel productiefactoren kost om ze te maken.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 14:28
PGWR
Avatar van PGWR
PGWR is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 05-01-2005 @ 15:21 :
De geschiedenis van de wetenschap leert ons dat universiteiten de meeste ontdekkingen doen wanneer zij (min of meer) onafhankelijk van het bedrijfsleven functioneren. In het leger wordt veel geld verspild, omdat wapens nu eenmaal geen bijdrage leveren aan de welvaart en het wel productiefactoren kost om ze te maken.
Wapens kunnen wel degelijk welvaart opleveren, aangezien ook veiligheid voor de welvaart van belang is. Daarnaast zorgt de productie van legermaterieel -dat zijn niet alleen maar wapens- wel voor welvaart, aangezien het lijdt tot werkgelegenheid.

Daarnaast vergeet je dat in de huidige tijd de meeste uitvindingen door private ondernemingen worden gedaan. Zelfs als het gaat om medicijnen.
Met citaat reageren
Oud 05-01-2005, 14:38
Verwijderd
Citaat:
PGWR schreef op 05-01-2005 @ 15:28 :
Wapens kunnen wel degelijk welvaart opleveren, aangezien ook veiligheid voor de welvaart van belang is. Daarnaast zorgt de productie van legermaterieel -dat zijn niet alleen maar wapens- wel voor welvaart, aangezien het lijdt tot werkgelegenheid.
Dat is een misvatting. Immers, als het toch nutteloos is wat er gedaan wordt kun je die mensen beter thuis houden, dat is een stuk goedkoper. Alleen 'werkgelegenheid' zegt natuurlijk niks over een bepaalde sector al dan niet nuttig werk verricht. Je kunt wel 1000 mensen laten werken aan het maken van één brood - levert veel werkgelegenheid op - maar het is slecht voor de welvaart omdat het door veel minder mensen gedaan kan worden en die andere mensen iets nuttigs kunnen gaan doen. De analogie gaat volledig op voor defensie, hoewel er natuurlijk sprake zal zijn van frictiewerkloosheid wanneer er fors bezuinigd wordt.
Citaat:
Daarnaast vergeet je dat in de huidige tijd de meeste uitvindingen door private ondernemingen worden gedaan. Zelfs als het gaat om medicijnen.
Daar is in de vakgebieden waarin ik actief ben - de natuur- en wiskunde - niet of nauwelijks sprake van, terwijl deze wetenschappen tot de belangrijkste (in economische zin) behoren.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:26.