|
|
Bekijk resultaten poll: De Tweede Fase maakt slagen makkelijker | |||
Ja, en dat is een slechte zaak. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
9 | 26.47% |
Ja, maar dat is geen enkel probleem. |
5 | 14.71% |
Nee, de kansen zijn gelijk gebleven. |
10 | 29.41% |
Nee, het is juist moeilijker geworden om te slagen. |
10 | 29.41% |
Aantal stemmers: 34. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En idd wat Professor2 zegt... het is ook moeilijker om een hoog eindcijfer te halen. Daarbij is het ook zo dat ze de mensen nu eerder naar een lager niveau laten overstappen. Vroeger zakten er volgens mij meer mensen, die nu bijv. naar een lager niveau zijn gegaan. Hierdoor heb je dus een hoger slagingspercentage.
||
Citaat:
![]() nou, ik vind de 2de fase echt helemaal niks! vooral als je merkt wat voor gezeik er bij ons op school over is!
||
Citaat:
![]()
![]() |
||
Citaat:
En bij havo wiskunde b1 hadden van de iets van 100 mensen maar 4 een voldoende waarvan de hoogste voldoende en 6,3 was. ![]() Maar volgens mij zijn dit grote uitzonderingen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
De laatste wiskunde toets die wij hebben gehad (van de eerste van de drie van dit jaar) was echt moeilijk. Van de 80 leerlingen hadden er maar 18 een voldoende en de hoogste voldoende was een 7.5 ofzo. Maar de rest had onvoldoendes, en dan bedoel ik zware onvoldoendes... (2-en, 1-en) Denk maar niet dat ze dan bij ons op school de normering gaan aanpassen hoor. Dan moet je maar iets beter je best doen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik vond het centraal examen behoorlijk simpel als ik het vergelijk met m'n SE's. Terwijl ik me herinner dat mijn broer (oude stijl) zijn tentamens even moeilijk vond als zijn examen. Zijn tentamens waren dus veel makkelijker. Hij zelf zegt dat het zo is omdat er toen maar heel globaal op de stof werd ingegaan.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Over de Tweede Fase zelf kan ik niet oordelen, ik heb er niet in gezeten, maar ik vind dus dat er wat dat betreft niet veel veranderd is en ik twijfel dus of het idd makkelijker is geworden (wat ik wel zeker weet is dat het niet zo is door de dingen die jij noemt, omdat er wat dat betreft dus amper wat veranderd is met voor de Tweede Fase). |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |