Oud 22-05-2005, 11:29
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
vorige

__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Advertentie
Oud 22-05-2005, 11:31
Verwijderd
O mijn God, wat ben ik op eens verdrietig.

It means no worries,
for the rest of your days.
It's a problem free filosophy,
Hakuna Matata
Oud 22-05-2005, 11:31
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ik begin overnieuw. Met een schone lei, en dit keer ga ik bijna alles goed doen..
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 22-05-2005, 11:57
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Slecht geslapen, eng gedroomd Ik voel me er helemaal naar van en bang
Oud 22-05-2005, 12:11
Verwijderd
pff te lang geslapen,en zit nu aan mn huiswerk.. en ik haat dat Frans gewoon zo erg, ben zooo blij als ik er vanaf ben
Oud 22-05-2005, 12:31
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
jeeeeeeeej morgen weer stage lopen
ik wil echt niet meer...we hebben nog 1.5 maand (nog 3 weken voor de eind opdracht) dus nog zo een 25 diensten...
BAH
ik wil ziek worden ofzo...een maandje
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 22-05-2005, 12:39
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Misschien is het beter om iets niet te hebben
Dan om het gelijk al weer kwijt te zijn
Waarom zou ik dat wat ik niet heb verspelen
Want het enige dat ik ervoor terug krijg is pijn

*blaat*
Oud 22-05-2005, 12:48
farai
Avatar van farai
farai is offline
mn dag btje slecht begonnen vandaag. moe, buikpijn, mn moeder die lastig deed omdat ik lastig was, had echt ff zin om te janken, pfff.....
Mn buikpijn is nu gelukkig (ik vrees tijdelijk) weer over maar ik voel me nog steeds een halve zombie terwijl ik toch best wel goed had geslapen en een mooie droom heb gehad. vaag weer . tis weer 1 van die dagen zullen we maar zeggen zeker....?

och, kom der langzaam wel door heen. kleine inzinking moet kunnen af en toe.
__________________
(f) Dream as if you'll live forever (f) | ♥ Katje houdt van acrobaatje ♥
Oud 22-05-2005, 12:51
Mariekje*
Mariekje* is offline
Oew, nu kocht ik 2 weken geleden een klein dwergpapegaaitje, maar ik kon het niet laten om er gisteren nog eentje bij te kopen. En aaaaaah.. ze zijn geweldig; een nieuwe voorliefde voor vogels vrees ik. En zojuist deed ik wederom de ontdekking dat ik m'n vriend nu wel heel erg mis
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 22-05-2005, 14:10
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Jarig
Morgen examens

Blegh, ik val van de ene emotie in de andere, heel irritant
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 22-05-2005, 14:19
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 22-05-2005 @ 14:10 :
Jarig
Feli.

Ik ga mijn boek even verder lezen. Leven lijkt even geen vorm te hebben, daarin wordt de vorm voor me gecreëerd. Zo veel makkelijker...
__________________
I like my new bunny suit
Oud 22-05-2005, 14:22
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 22-05-2005 @ 14:10 :
Jarig
Morgen examens

Blegh, ik val van de ene emotie in de andere, heel irritant


succes morgen
ook voor alle andere examen mensjes!!!

en *knuf*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 22-05-2005, 14:33
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
@Vogelvrij: Gefeliciteerd!

OT: Bah, ik begin echt steeds meer op te zien tegen die examens. Nergens voor nodig eigenlijk, maarja, zenuwachtig ben ik wel. Ben ook echt zooo bang dat ik vannacht slecht slaap, dat ik alleen daarom al vannacht sowieso niet goed kan slapen.
Oud 22-05-2005, 14:37
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 22-05-2005 @ 14:10 :
Jarig
Morgen examens

Blegh, ik val van de ene emotie in de andere, heel irritant
Gefeliciteerd Geniet er nog even van en laat je niet teveel leiden door je examens. Ik zag er vreselijk tegenop maar het viel ontzettend mee en toen ik er eenmaal een gehad had vond ik de rest eigenlijk ontzettend leuk
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 22-05-2005, 15:13
Verwijderd
Ik heb mijn eigen Degen gekregen! Woeh! Nu kan ik lekker schermen als ik zin heb .

Old English Fudge is niet veilig Die halve zak is nu al leeg
Oud 22-05-2005, 15:21
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 22-05-2005 @ 14:37 :
Gefeliciteerd Geniet er nog even van en laat je niet teveel leiden door je examens. Ik zag er vreselijk tegenop maar het viel ontzettend mee en toen ik er eenmaal een gehad had vond ik de rest eigenlijk ontzettend leuk
Leuk

Dank jullie wel

Dolores: jij ook veel succes met de examens! Ik ben ook zo bang dat ik slecht slaap, ik slaap de laatste tijd sowieso nogal moeilijk in, maar het gaat vast wel goedkomen *veinst positieve gedachtes*
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 22-05-2005, 15:21
bindmiddel
Avatar van bindmiddel
bindmiddel is offline
6je is niet good enough I fear.....
__________________
wooptiediddleyf*ckingdoo
Oud 22-05-2005, 16:04
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 22-05-2005 @ 14:10 :
Jarig
Morgen examens

Blegh, ik val van de ene emotie in de andere, heel irritant
Nog een keer gefeliciteerd

Vandaag gezellig sociaal gedaan met huisgenoten
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Ads door Google
Oud 22-05-2005, 17:21
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
ik word zo gek van mn lichaam, waarom kan het nou nooit gewoon fit zijn en kan ik me nou nooit echt lekker voelen...

Heb trouwens weer na zitten denken over mn studie, word ook daar gek van en even worst-case-senario afgegaan en dat blijkt eigenlijk best mee te vallen...
Stel dat ik niet ingeloot word aankomend jaar, ga ik door met rechten, heb ik 2 jaar afgerond en kan ik het 3e jaar decentraal proberen binnen te komen. In het 3e jaar rechten moet ik toch een minor doen, dus dat vul ik dan in met geneeskunde en hoef ik alleen nog maar af te studeren dat jaar, dat moet vast mogelijk zijn. Hoe dan de master gaat, dat is dan van latere zorg, maar misschien kan ik dat over 2 jaar verspreiden. Maar hoe dan ook binnen 10 jaar mn diploma en als alles meezit twee. Vind ik geneeskunde niet leuk, heb ik m'n rechten ga ik gewoon 1 of 2 masters doen .
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~

Laatst gewijzigd op 22-05-2005 om 17:25.
Oud 22-05-2005, 17:24
Verwijderd
Ik zou moeten zeggen, willen zeggen: "Laat me met rust alsjeblieft" , maar ik kan het niet. Ik wil het niet.

Bah,
Oud 22-05-2005, 18:23
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
damn....weer die gevoelens
nutteloos
niets waard
slecht
lelijk
onbelangrijk
andere zijn leuker, beter, gezelliger.....kan echt niets (goed) doen
ik faal...
ik heb al gefaald als vriendin, dochter, zus(je) en tante
ik ga falen als student verpleegkunde



-----------------------------------------------

Everything you say to me

Take’s me one step closer to the edge

And I’m about to break


duurt echt niet lang meer....
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.

Laatst gewijzigd op 22-05-2005 om 18:25.
Oud 22-05-2005, 18:47
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Aaaargh, dilemma... welke studie moet ik gaan doen?
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Oud 22-05-2005, 19:35
Freestyler*
Freestyler* is offline
godver het grote voedings en gezondheidstopic is gesloten
waar moet ik nu mijn shit kwijt
__________________
I love dr Phil :D
Oud 22-05-2005, 19:56
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
ik heb een knuffel nu zo hard nodig....

t gaat echt niet goed
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 22-05-2005, 20:01
Verwijderd
Citaat:
rare kwast schreef op 22-05-2005 @ 19:56 :
ik heb een knuffel nu zo hard nodig....

t gaat echt niet goed
knuffel
Advertentie
Oud 22-05-2005, 20:18
moon
Avatar van moon
moon is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 22-05-2005 @ 19:56 :
ik heb een knuffel nu zo hard nodig....

t gaat echt niet goed
*knuffel* sterkte hč!




ot: Wat een naar gevoel die onzekerheid en die angst om mensen te verliezen. Het maakt me zo eenzaam. Als ik er lichamelijk net zo aan toe was als ik geestelijk soms ben, dan zouden ze me met 1 vinger omver kunnen duwen. Ik sta echt niet stevig op mijn benen. Zo onzeker, zo weinig vertrouwen en zo gevoelig.....zou wel willen dat het eens 1 dagje anders kon. 1 dagje een 'normaal' leven leven. *zucht*
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 22-05-2005, 20:21
Verwijderd
Rare dag. Ik geloof dat dat alles is wat ik erover te zeggen heb.

En natuurlijk dat ik mijn knuffeltjes gezien heb.

Ik kom het liefste als je luistert,
naar een onverwacht mooi lied.
Ik kom pas kijken weken maanden
na het echte groot verdriet.
Oud 22-05-2005, 20:28
Verwijderd
Waar is ze nou? Ik heb iemand nodig die me opbeurt. Die me vertelt dat het allemaal goed komt. Die me aan het werk zet.
Oud 22-05-2005, 20:30
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
moon schreef op 22-05-2005 @ 20:18 :
*knuffel* sterkte hč!




ot: Wat een naar gevoel die onzekerheid en die angst om mensen te verliezen. Het maakt me zo eenzaam. Als ik er lichamelijk net zo aan toe was als ik geestelijk soms ben, dan zouden ze me met 1 vinger omver kunnen duwen. Ik sta echt niet stevig op mijn benen. Zo onzeker, zo weinig vertrouwen en zo gevoelig.....zou wel willen dat het eens 1 dagje anders kon. 1 dagje een 'normaal' leven leven. *zucht*

*big knuf terug*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 22-05-2005, 20:35
Verwijderd
*knuffelt voor rare kwast*
Gefeliciteerd @degene die vandaag jarig is.
Iedereen die deze twee weken examen doet; veel succes! Niet te veel stressen, jullie kunnen het!

En nou nog OT;
Deze dag was heel dubbel.
We spelen leuke stukken. Wel moeilijk, en pffft dat tempo...
Maar voel me wel weer rot. (Of nog steeds.) Barst bijna in tranen uit steeds...
Ik weet neit of ik dit nog lang volhoud...
Oud 22-05-2005, 20:52
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
Citaat:
sonho schreef op 22-05-2005 @ 20:35 :
*knuffelt voor rare kwast*
Gefeliciteerd @degene die vandaag jarig is.
Iedereen die deze twee weken examen doet; veel succes! Niet te veel stressen, jullie kunnen het!

En nou nog OT;
Deze dag was heel dubbel.
We spelen leuke stukken. Wel moeilijk, en pffft dat tempo...
Maar voel me wel weer rot. (Of nog steeds.) Barst bijna in tranen uit steeds...
Ik weet neit of ik dit nog lang volhoud...
knufft terug...kop op hé
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 22-05-2005, 20:57
Verwijderd
Ik word verdomme hartstikke gek van al die vragen die dat kutkind maar de godganze tijd stelt. Ik zit verdomme niet in een kruisverhoor.
Oud 22-05-2005, 21:41
Isiyanka
Avatar van Isiyanka
Isiyanka is offline
Citaat:
Freestyler* schreef op 22-05-2005 @ 19:35 :
godver het grote voedings en gezondheidstopic is gesloten
waar moet ik nu mijn shit kwijt
Hier? ik mis het ook wel, hoewel ik er eigenlijk nauwelijks postte maar aan de andere kant begrijp ik het ook wel.
*knuffelt rare kwast en feliciteert vogelvrij*

ik weet het even niet meer en ik heb geen zin en blijkbaar is dat schattig.
__________________
Reina de la Calle
Oud 22-05-2005, 21:55
Mara
Mara is offline
Ergernis all the way.

Sinds een maand of 2 na de vorige zomervakantie probeer ik een vakantie te regelen met mijn vrienden. Ja, zo vroeg, want ik ken m'n vrienden. Moeten 't aan hun ouders vragen, vergeten ze, duurt 't weer langer. Daarna moeten we 't nog eens worden over waar we heen gaan, wie er tenten meeneemt etc. Op tijd regelen dus.

Gezeik begon toen al. Waarom ik zo vroeg al begon. Waarom ik ze de hele tijd pushde met 't vragen voor toestemming aan de ouders. Wat was ik toch ook vervelend en zeurderig.

Toen was 't januari. Eindelijk bekend wie mag, éindelijk bekend waar we ongeveer heen willen. En ja hoor, de camping zit vol. "Hadden we 't eerder moeten regelen!" Joh, je meent 't

Nu zijn we bezig met een lijstje te maken van wie wat meeneemt. 'Vriend' van me zit nu óveral moeilijk over te doen. Voorbeeld.
Ik: "Fietsen moeten ook mee, kan ook makkelijk, we hebben een kar."
Hij: "Wat zit je nou te zeiken dan? Er rijden toch gratis bussen"
Ik: "Overdag ja. 's Avonds en 's nachts niet, dus niet echt handig voor het uitgaan. Er rijden dan alleen taxis die natuurlijk hun tarieven aangepast hebben op de jeugd."
Hij: "Nou en, betalen we dat toch gewoon, 't is maar geld"
Ik: "Niet iedereen heeft 't even breed. Daarbij is 't gewoon raar om dan geld te gaan betalen, terwijl we net zo goed fietsen mee kunnen nemen, we hebben er toch de ruimte voor"
Hij: "Blablablabal (vul hier wat dom geblaat in)"

Ik: "<naam vriendin> neem jij een doosje lucifers mee? Anders vergeten we dat weer, echt zo iets kleins raars"
Hij: "Jeeeetje dat kunnen we toch ook gewoon kopen wat doe je nou dom dan!"
Ik: "Eh, dan koop je meteen 8 doosjes. Daarbij kan ze toch wel gewoon doosje lucifers meenemen, stelde ze zelf ook voor, heb jij toch geen last van"
Hij: "ik vind 't gewoon dom man zo'n doosje kost haast niets en dan gooien we de rest wel weg als we thuis zijn."

Álles wat ik voorstel vindt hij dom. Als hij nou een andere mening heeft, en uitlegt waarom, en er zit een logische redenering achter wil ik best m'n mening veranderen of een compromis sluiten. Maar nee, hij brult en probeert me belachelijk te maken. Hij haalt 't bloed onder m'n nagels vandaan.

Als ik geen initiatief getoond had, waren we nooit op vakantie gegaan. Nu had ik liever dat ik dat niet had gedaan, want ik begin die vakantie nu gewoon als een verplichting te zien
Oud 22-05-2005, 23:00
Verwijderd
Zie dan gewooon dat ik je mis, godvergeten eikel.

en dat iedereen zijn examens maar goed mag maken komende week. ik duim voor ze.
Oud 22-05-2005, 23:03
Verwijderd
Ik ben blij dat ik nog geen examens heb, maar blugh volgend jaar
Ads door Google
Oud 22-05-2005, 23:15
BeertjeColargol
Avatar van BeertjeColargol
BeertjeColargol is offline
vrienden kunnen echt geweldig zijn af en toe
__________________
afrika! | meer liefde op het forum!
Oud 22-05-2005, 23:16
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Zusje is echt zenuwachtig voor haar examens... En ik heb serieus mijn twijfels of ze zich goed voorbereid heeft . Zo heeft ze geen enkele 'Samengevat' gekocht, maar doet ze 't alleen met haar boeken. En ze heeft amper bijles gevraagd voor de vakken waar ze minder goed in is. Nou ja, ze is natuurlijk niet zoals ik, dat is waar. En ook minder actieve mensen haalden hun eindexamen.
Vandaag echt een fijne dag gehad. Echt lekker alle leuke dingen kunnen combineren. En Vriendje is echt zo enorm lief! Ik kan gewoon steeds weer opnieuw verliefd op hem worden... Heerlijk!
Bleek dat ik in het vorige topic reactie 499 had... En dat heb ik niet eens gemerkt .
Oud 23-05-2005, 00:27
Verwijderd
Gister was een fijne dag.
Eerst naar een vriendin geweest om o.a. huiswerk te maken. We heben ook lekker veel lol gemaakt .
Daarna naar mn oma, was helemaal gezellig. Ik had haar een tijdje niet gezien omdat we allebei met vakantie waren geweest. We hebben lekker saampjes gekookt en gegeten en weer lekker bijgekletst. Heel fijn .
Daarna lekker naar huis gefietst (ja, het regende, maar toch was het lekker ).
Was nog lekker alleen thuis, poesje binnen gehaald. Die liep natuurlijk meteen weer door naar boven en vond het heel gezellig in mijn kamer .
Daarna poes na een gezellig uurtje maar weer naar beneden gebracht.
Mn ouders kwamen heel laat thuis. Heerlijk dagje gehad zonder ze !
Vandaag was iets minder... Mn vader was weg, maar mn moeder bleef thuis. Ze deed niet super moeilijk ofzo, maarja, toch...
Ik heb mn kamer opgeruimd terwijl ik eig moest werken , maarja t moest toch gebeuren.
Kep t hele weekend niet gehuild ben trots op mezelf !!!
Oud 23-05-2005, 10:26
Mennuz
Avatar van Mennuz
Mennuz is offline
Ik denk teveel, en ik ben hypocriet, en ik ben een hufter.
Oud 23-05-2005, 10:28
deringmeester
Avatar van deringmeester
deringmeester is offline
opzich vind ik de wereld best leuk.
__________________
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid.
Oud 23-05-2005, 11:34
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
ik ga nu echt weg... doeg iedereen ...


wil echt niet meer!!
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Oud 23-05-2005, 11:39
Verwijderd
Citaat:
ilse schreef op 23-05-2005 @ 11:34 :
ik ga nu echt weg... doeg iedereen ...


wil echt niet meer!!
Heel veel sterkte en succes!
Oud 23-05-2005, 11:42
Mariekje*
Mariekje* is offline
Fuck, wat een gezeik toch weer. Mensen doen moeilijk over de stomste dingen en zijn gewoon diep triest wat betreft hun opmerkingen. Sommige figuren zijn wel zó onuitstaanbaar!

Veel mensen die ik ken hebben nu examens, dus ik ben erg benieuwd hoe het allemaal gaat lopen, denk wel goed.

Verder kunnen we straks alweer naar de hoefsmid, 3de keer deze maand.
__________________
<3 Everyday I love you more....
Oud 23-05-2005, 12:15
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Ik zie er echt vreselijk uit. En zo voel ik me ook.
Ik ben helemaal kapot.
En dat terwijl ik morgen examens heb.
Eigenlijk zou ik nu moeten leren, zo goed ken ik de stof nog niet. Alleen ik ben veel te moe.
Misschien dat ik vanavond nog wat leer.

Maar het weekend was wel heel leuk!
Oud 23-05-2005, 12:22
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Verdorie, ik wil gewoon dat nu dat examen begint Hoe lang kan een ochtend duren, echt , pfff.
Oud 23-05-2005, 12:32
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Zusje en Vriendje zitten te stressen. Zusje voor haar havo-examens en Vriendje voor zijn nieuwe baan en alles wat hij daarvoor moet doen en regelen. En ik zit overal midden tussen in. Ik voel haast plaatsvervangende stress, terwijl ik iedereen rustig probeer te houden. En dan heb ik donderdag dat gesprek... Reken dus maar dat ik ook stressig ben. Verdorie!
Nou ja, nu nog even wat aan school doen en dan ga ik nog even computeren - The sims university. Even ontspannen voor ik weer naar college ga. Hopelijk wordt het weer net zo leuk als vorige week. Dit is echt een leuk en interessant vak!
Oud 23-05-2005, 12:55
Verwijderd
Ik wil niet ik wil niet ik wil niet ik wil niet ik wil niet.
Argg, de stof ken ik onvoldoende (globaal wel), ik ben bang dat ze over begrippen gaan praten waar ik net niet de juiste beteknis van weet. Blabla, oh well het is maar school.
Oud 23-05-2005, 13:04
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
Grmpf bloedbad
Oud 23-05-2005, 13:38
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Argh!
Goed, huiswerk. Waar is verdomme die zon? Ik wil gewoon lekker in de tuin kunnen leren...
__________________
I like my new bunny suit
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin I Summon Panopticon!
Verwijderd
46 09-10-2018 21:32
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 11:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:46.