Haai!
ik ben gezakt naar alle waarschijnlijkheid!
maar ik heb ff een vraagje en daarom ga ik jullie even opzadelen met mijn persoonlijke situatie.
Ik heb 8 vakken eindexamen VWO:
-de 4 talen : geslaagd
- eco:: ik vind dat ik hier een 4 voor kom te staan(met veel geluk een 5)
-ak:(profielvak) Hiervoor sta ik met zekerheid een 5 op mn eindlijst(als die komen gaat...

)
-
gs (profielvak): hiervoor moet de normering minstens 1.8 worden wil ik voldoende(=5.5) staan
-wisk (profielvak): hiervoor moet de normering 1.3 worden wil ik een voldoende staan.
Economie1 is een vrijeruimtevak, maar wel een vereiste zegmaar! Zonder eco1 zou ik niet genoeg studielasturen hebben..
Nou optie slagen kan ik vergeten. Optie zakken + her zit er nog in toch? Om dan één 5 weg te werken? Want ik mag toch twee 5-en in mn profiel?
En klopt het dat als je eindcijfer een 7 of hoger is voor een bepaald vak, je die vakken niet meer hoeft te volgen als je dus toch gezakt bent?
En nog wat: kan iemand bij de normeringen van voorgaande jaren bij bepaalde vakken vertellen, of vertellen waar die te vinden zijn?
Whaa, die spanning van het wel of niet halen is toch veel leuker dan dat je het al zeker zou weten dat je geslaagd ben

btw boeit het mij geen reet of ik slaag of zak

Zijn er hier nog meer gezakten die ff hun gevoelens willen uiten ?
Groetjes Simone!