Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb er wel last van ja, maar je mag dat wel vinden en zo zijn, het is jouw leven en jouw keuze, maar ik vind niet dat je moet verwachten dat andere mensen het gaan accepteren en dat we onze gemeenschap moeten aanpassen voor dit soort mensen aangezien er geen wetenschappelijk bewijs voor dit en het verzonnen is door mensen die te veel op tumblr zitten en bij een minderheid willen horen en mensen nog meer willen onderscheiden.
Zoals in Zweden, daar hebben ze zelfs scholen en verwijswoorden voor dit soort mensen, ook scholen voor kleine kinderen die worden gebrainwashed en wijs worden gemaakt dat er geen geslacht is. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Geslacht is in beginsel puur biologisch en niet een sociaal verzinsel. Neemt niet weg dat mensen zich als man/vrouw/geslachtloos enz. kunnen voelen terwijl ze dat biologisch niet zijn. Daarnaast kun je het geslacht (in bepaalde mate) veranderen.
Wat is jouw leeftijd, geslacht, woonplaats, afkomst en religie?
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik vind het allemaal prima. Je kan niet bij iemand in z'n hoofd kijken en niet voelen wat iemand anders voelt. Ik snap dat er mensen zijn die zich een ander geslacht voelen dan ze zijn, maar echt begrijpen zal ik het nooit, omdat ik het niet zo voel. Lig ik daarvan wakker? Nee hoor. Lig ik ervan wakker dat mensen andere mensen op basis van een gevoel dat ze hebben niet accepteren? Ik lig niet zo snel ergens letterlijk wakker van, maar tof vind ik het niet. Want hoe veel last heb je er nou van hoe iemand zich identificeert? Jij persoonlijk hebt er volgens mij geen last van dat er mensen zijn die zich geen man of vrouw voelen. Ik denk dat die mensen daar meer last van hebben dan jij, zeker als je die attitude hebt.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Geslacht=biologisch. Er bestaan meer dan 2 geslachten, en bij mensen kan het gebeuren dat iemand geen geslachtsorganen heeft (of zeer rudimentaire) of je zelfs alletwee. In principe is er niet zo heel veel verschil en een eikel is niet veel meer dan een opgezwollen clitoris. Gender is een ander verhaal; dat is de identiteit die iemand zelf geeft aan hoe ze zich identificeren. |
Ads door Google |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
https://www.metronieuws.nl/nieuws/bu...tad-van-europa |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oke mensen, laat maar, ik erger me te erg aan een onderwerp waar ik vrij weinig mee te maken heb en het heeft weinig tot geen invloed op mijn leven, ik geloof nog steeds niet dat gender en geslacht verschillend is maar ik stop wel want ik ben nu de gene die mijn ideologien foceer, je mag denken wat je wil en zeggen wat je wil. ik denk wel dat geslacht binair is en andere mensen niet.
Als het hun blij maakt, moet ik het niet verpesten, ik accepteer dat nu. Laatst gewijzigd op 02-08-2017 om 11:58. |
![]() |
||
Citaat:
Maar goed, je bent al verwijderd, dus whatever.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|