Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-09-2002, 17:39
Bor
Avatar van Bor
Bor is offline
voor de fans..
__________________
Tering, dat kriebelt
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-09-2002, 17:44
Chelsea
Chelsea is offline
Citaat:
Bor schreef:
voor de fans..
Masked Mage
zo'n type die je eerst moet leren kennen
verder heb die een psych nodig.
__________________
*MaskedMage fan*
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 17:45
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Bor> grappenmaker, ondeugend, intelligent, zorgzaam, soms misschien een beetje onnadenkend, vlot, niet verlegen.
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 17:47
punkyfish
punkyfish is offline
Nu geen zin in. Doe ik later wel.
__________________
...amen...
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 17:48
Verwijderd
analyseer mij, analyseer mij! *wil aandacht*

Ik doe't na het eten wel.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 17:51
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
analyseer mij, analyseer mij! *wil aandacht*

Ik doe't na het eten wel.

oke paranoide

ehm.. heel erg sarcastisch, humor! lijkt me heel aardig, lief, ehm.. vrolijk, open, cool, sociaal, veel vrienden, wel aandachtvragend , zelfverzekerd in de positieve zin, en grappig erg grappig
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 18:09
shanli
shanli is offline
marte: lijkt me een fijn meisje,maar zo eentje waar je moeilijk contact mee kunt krijgen(daarmee bedoel ik niet dat je asociaal bent,eumz,eerder dat je een beetje wantrouwend bent).
Heeft altijd leuke foto's(denkt aan big brother collaag gedoe )
Ze houdt niet van hockey kleertjes( ) en lijkt me ook niet erg sportif
Verder zul je het zeker zeggen als je iets niet aanstaat en ben je niet op je mondje gevallen.
En lief lijk je mij ook

waarschijnlijk klopt het helemaal niet of zo,maar zo kom je(op mij althans) over ) *fluister* niet boos zijn *fluister*

masj: altijd hyperactief,heel vrolijk,leuke kledingsmaak,koele foto's,veel vriendjes en vriendinnetjes,niet op mond gevallen,...

Laatst gewijzigd op 16-09-2002 om 18:15.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 18:15
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Nou meneer Bor ik zou zeggen begin zelf
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 18:16
shanli
shanli is offline
Citaat:
Esmée schreef:
Nou meneer Bor ik zou zeggen begin zelf
*zwaait hééél subtiel naar esmée*
__________________
*woei* bijna scoutskamp *woei*
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 18:31
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Ik heb even zitten plukken uit het vorige analyseer je medeforummer topic,en de boel een beetje aangepast aangezien sommige personen zo verandert lijken te zijn

Joey:

Bijdehand ventje,ook een grote bek en een klein hartje..flapt er vaak dingen uit(en dan doel ik op het forum)waarvan die niet weet wat het losmaakt bij sommige mensen,terwijl je het niet kwetsend bedoelt.
Lapt andermans adviezen aan zn laars,wil alles eerst op eigen houtje uitproberen maar komt er wel op terug als je er achter komt dat je ongelijk had..wat ik een goed eigenschap vind btw
Heel lief,en zorgzaam
Snel geirriteerd/agressief zodra iemand aan zn vrienden komt,dan ben je zelfs in staat die persoon 4 koppen kleiner te maken...maar bedaard net zo snel weer.
Weet soms geen raad met zn eigen gevoelens en komt een beetje in de knoop te zitten maar is dan verstandig genoeg om bij mij aan te kloppen

Kelly:
Lieeflieflieffffff,iemand om mee te praten,bij uit te huilen en verschrikkelijk mee te lachen.
Een ieder en alles lievend mens,bang om mensen kwijt te raken,onzeker om onzin
Fantastisch meisje

Miss quasy:
Té lief,onwijs zorgzaam,intelligent,mensenkennis...echt een meisje waar ik tegen op kijk.
Heel mooi meisje ook,ookal neemt ze dat zelfs van de paus niet aan,wat me brengt op het volgende punt;ongeloovelijk onnodig onzeker.
Duidelijk in wat ze denkt,heel erg eerlijk en als ze ergens geirriteerd om is draait ze er niet om heen maar zegt ze gewoon waar het op staat.
Is heel nuchter op momenten dat het nodig is,altijd wel in voor een grapje...kan lekker gek met je doen
Je kan dingen altijd heel goed inschatten en weet vaak wat je wel of niet moet doen om iets te bereiken.
Als je iets wil zet je je er voor 100% voor in.
Beetje zoekend naar zichzelf.

Esmée
Echt een kakkertje,qua gedrag in kleding,gaat irl denk ik ook alleen maar om met kakkers,maar over msn maakt ze uitzonderingen
Netjes en beleefd,redelijk rustig maar als ze eenmaal op gang is gekomen kan ze volgens mij ook een behoorlijke druktemaker zijn.
Duidelijk in wat ze denkt en wat ze voelt,wat ze wil en wat ze niet wil.
Een redelijke bitch tegen mensen die dr gewoon niet aanstaan,je laat ze met rust als ze jou met rust laten maar 1 onvertogen woord en de hell barst los.
Ik denk dat je heel lief en liefdevol tegen vrienden bent die je echt vertrouwd en bij andere mensen eerst even de kat uit de boom kijkt.
Tevens denk ik dat je redelijk nieuwsgierig bent.

DWJ:Heel lief,zorgzaam,liefdevol...een heel erg warm persoon,echt..de warmte straalt gewoon van jou af
Heeft een duidelijke mening en laat die mening duidelijk klinken.
Gaat voor mensen waarom die geeft door het vuur.
Onwijs behulpzaam,voelt goed aan wanneer hij serieus kan zijn en wanneer het tijd is voor grappen...is heel goed in staat dingen voor mensen op een rijtje te zetten en ze te helpen in tijden van nood.
Zodra je hem boos maakt heb je een probleem want dan kom je er niet meer van af,wat dat betreft ben je net een bloedzuiger...je bijt je vast en laat niet meer los

Mortischauperkjoettige meis..je straalt zelfvertrouwen uit al ben je soms best onzeker.
Je hebt een echt eigen stijltje,je bent creatief en je hebt fantasie.
Je gaat ECHT voor mensen door het vuur,je staat voor ze klaar wanneer het nodig is,je staat open voor nieuwe dingen,bent nieuwsgierig wil graag het fijne van alles weten.
Kledingfreak,je laat je niet beinvloeden door andere mensen.
Altijd in voor iets geks,maar iemand waar mee je goed kan praten,en erg zorgzaam is.

Drama:Een echt totaal eigen persoon,ik ken geen enkele jongen die ook maar een beetje op jou lijkt..je bent echt anders
Komt op voor wat je denkt,je denkt ruim,heel erg openminded,een hele inteligente jongen,grappig.

Eztah:Ik bewonder jou echt,Je bent echt een bijzonder meisje..zo jezelf,en als persoon gewoon echt apart,hoe je over dingen denkt.
Ik kan altijd gezellig met je kletsen,je bent heel erg begripvol en snapt veel..je hebt veel mensen kennis.
Wilt alles zien,alles meemaken,leeft van dag tot dag.
Heel mooi meisje ook,je gezicht straalt vertrouwen uit.


Dy_luck
Sukkel....koosnaampje hoor *weet je het nog? *
Je bent een heel sterk persoon en laat je niet snel kennen,maar je hebt een klein hartje en mensen kunnen je heel erg raken.
Je bent de goedheid zelf.
Goed te vertrouwen en fijn om mee te praten.
Heel lief,zorgzaam..en je begrijpt mensen goed.


The exploding boy-~*Door*~
Heel bijzonder meisje,totaal eigen persoonlijkheid.
Heel slim,je begrijpt mensen zonder dat ze wat zeggen.
Je bent heel erg interessant om mee te praten want je hebt altijd wat te vertellen.
Je vind altijd leuke woorden uit
Goed te vertrouwen.
Maar als mensen je iets flikken kan je goed pissig zijn,en als vrienden je belazeren is het over en uit.
Mijn goatrance-golden god maatje

Ruby soho:
Ik vind je een heel ingewikkeld en gecompliceerd meisje,elke keer als ik denk dat ik weet waarom je iets doet of zegt..word het tegendeel weer bewezen.
Je bent denk ik heel erg op zoek naar jezelf en hebt niet door dat je daardoor soms mensen onwijs veel schade toedoet.
Voelt je erg snel buitengesloten en praat jezelf dingen aan,en gaat daardoor dingen zeggen en doen om aandacht te krijgen.
Heel erg stil in real life..een totaal ander persoon als op i-net.
Ik heb soms het idee dat je dingetjes verzint of verhalen aandikt om leuker over te komen,en heel erg bang bent om vergeten te worden en je daarom tussen mensen inwurmt..waardoor er onduidelijkheden ontstaan tussen andere personen..waar je dan onbewust gebruik van maakt.
Dat onze karakters heel erg botsen zijn we al eens eerder achter gekomen en ik denk ook niet dat we ooit echt maatjes zullen worden.

Thutshui:
Martin is oke olé olé
Echt een gezellige gast,ongeloovelijk prettig gestoord,maar voelt goed aan wanneer het tijd is om serieus te zijn.
Gaat niet op in op mensen die je niet boeien,je verspilt je aand8 er niet aan en laat ze gewoon links liggen.
Zet je in voor dingen die je echt intereseren.
Heel lief,betrouwbaar,en MIJN groupie,tis weer tijd voor een hotel maartje don't u think

Paranoide:

Persoon die ik altijd tegen kom op waterlooplein,maar die ik eigenlijk nog nooit 'echt' heb gesproken op wat oppervlakkige gesprekjes na
Heel lief meisje,zoekend naar zichzelf,betrouwbaar,op zoek naar stabiliteit en mensen op wie ze kan bouwen.
Prettig gestoord,soms iets te druk en walst dan een beetje over mensen heen maar heeft toch redelijk op tijd door als het irritant word en stelt zich dan iets minder aanwezig op.
Koel meisje,leuke kleertjes ook.

Ninnoc:

Een persoon die mij echt boeit,jou posts hier op het forum zijn vrijwel altijd interssant te lezen.
Altijd een zeer duidelijke mening wat niet gebaseerd is op poep of wat je door andere mensen hebt horen zeggen.
Leeft erg op jezelf en bent erg op je vrijheid gesteld,je hebt geen andere personen nodig om je te amuseren.
Ik denk dat je een hele fijne gesprekspartner bent,iemand die heel diep over dingen kan praten.
Heel nuchter en puur persoon.


Nare man:

Al ben je een totaal ander type dan mij denk ik dat ik goed met je zou kunnen opschieten.
Je meningen zijn altijd goed onderbouwd,al vond ik je in mijn newbie tijd een irritant en opstandig persoon,maar dat is verandert...ik heb respect voor je
Ik denk dat je mensen niet zo snel echt in je hart toelaat,pas als je iemand echt vertrouwt of als er moet meteen een klik zijn.
Heel duidelijk,intelligent,,nuchter en eerlijk.
Hebt een behoorlijke mensenkennis en zelfkennis.
Iemand met wie je kan lachen maar ook zeker gesprekken op hoog niveau kan voeren.


MoD

Apart persoontje waar ik niet echt hoogte van krijgt,beetje mysterieus.
Iemand met wie je onwijse lol kan hebben,heel duidelijk in je grenzen-wat je wel en niet wil-,neemt heel moeilijk mensen in vertrouwen.
Ik heb soms het idee dat je soms last hebt van moodswings hebt maar die goed onder controle hebt en je er niet door laat leiden.
lief meisje.

Punkyviz
Lief maar onzeker meisje,bang om mensen kwijt te raken,bang om alleen over te blijven.
Soms een beetje verstrikt in eigen gevoelens,en word daar verdrietig van,maar daar kom je weer boven op zodra je met mensen praat die je dicht bij het hart staan.
Heeft een eigen mening maar je draagt die mening niet aan andere mensen op,je houd het voor jezelf en bij mensen die je niet zo goed kent hou je je een beetje op de achtergrond,bij mensen die je wel kent sta je denkkik bekend als gangmaker en party animal.
Je kan denk ik heel erg gelukkig zijn om kleine dingetjes,je respecteerd mensen om wie ze zijn en geeft iedereen een kans om zich te bewijzen,maar toch heb je maar een paar personen die je echt vertrouwd denkkik.
Je hebt een muur om je heen gebouwd,die opgebouwd is door mensen die je heel erg pijn hebben gedaan/doen alleen die muur word niet hoger omdat de mensen die van je houden er weer steentjes afhalen...ik denk dat als jij niet zo onzeker zou zijn,meer op jezelf zou vertrouwen en niet alleen zekerheid bij andere personen zoekt je die muur helemaal kan afbreken.


Doe zo de rest wel
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 18:52
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
shanli schreef:
marte: lijkt me een fijn meisje,maar zo eentje waar je moeilijk contact mee kunt krijgen(daarmee bedoel ik niet dat je asociaal bent,eumz,eerder dat je een beetje wantrouwend bent).
Heeft altijd leuke foto's(denkt aan big brother collaag gedoe )
Ze houdt niet van hockey kleertjes( ) en lijkt me ook niet erg sportif
Verder zul je het zeker zeggen als je iets niet aanstaat en ben je niet op je mondje gevallen.
En lief lijk je mij ook

waarschijnlijk klopt het helemaal niet of zo,maar zo kom je(op mij althans) over ) *fluister* niet boos zijn *fluister*

masj: altijd hyperactief,heel vrolijk,leuke kledingsmaak,koele foto's,veel vriendjes en vriendinnetjes,niet op mond gevallen,...
oei . ik ga er leuk op reageren ik houd niet zo van mn hockeykleding enzo, maar ik ben wel redelijk sportief, niet heel erg, maar toch wel meer dan jij denkt . dat kwa contacten enzo klopt allemaal


WishfulDreaming...Lieke
heeeeel lief meisje, niet verlegen, maar ook niet echt super spontaan enzo, fotoverslaafd, te vertrouwen, niet heeeeel veeeeeel vrienden, maar gewoon hele goede!. geen vriendjesbehoefte!, fillipinosverslaafd (ik weet eindelijk wat het zijn ) open, vrolijk, gewoon koel, creatief, nirvanaliefhebber , bijzondere mening, ehm tja

Shanli...???
ken ik niet zo goed. wil wel graag aardig zijn tegen iedereen op het forum, sociaal enzo, belgs , wel grappig, eigen smaakje, eigen mening, tja

Punkyfish...Mirol
koel meisje!, leuke foto's, creatief, hecht veel waarde aan kleine dingetjes, verlegen, vrolijk, moodswings , lief, betrouwbaar, beetje gebrek aan zelfvertrouwen misschien...

Jewel...Plien
heel lief , nog niet vaak mee gepraat, ambiteus, sportief, creatief, dansen, zingen, toneel enz... beetje minderwaardigheidscomplex wat absoluut niet nodig is. betrouwbaar, beetje gesloten, veel kennissen en vrienden, gewoon


ehm later meer...
__________________
_love is gonna save us

Laatst gewijzigd op 16-09-2002 om 19:05.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 19:02
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
analyseer mij, analyseer mij ! :]
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 19:06
punkyfish
punkyfish is offline
Citaat:
wallflower schreef:
analyseer mij, analyseer mij ! :]
En mij! Want ik heb niet voor niks zo'n kladblokbestandje vol met die dingen Tralieloe.

Ik heb heus wel gelezen dat hierboven al over mij staat en dat is haaaaartstikke lief, maar op het moment heb ik koppijn én een kuthumeur (joehee) dus ik verwijder mijzelf snel van het forum. Later meer. Over!
__________________
...amen...
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 19:10
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
Citaat:
wallflower schreef:
analyseer mij, analyseer mij ! :]
Ik ken je niet heel goed, maar zal zeggen wat ik weet

Volgensmij ben jij een iemand m,et een heel hoog -schijt-aan-iedereen- gehalte. Doet lekker wat ze wil.
Ook vind ik je 'ouder posten' dan je bent, 13. Je komt wijs over, ook nadat ik een stukje van je heb gelezen op K&L.
Verder zie je er vrolijk en leuk uit op foto's, en ik ben benieuwd naar je kam
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 19:17
Bor
Avatar van Bor
Bor is offline
krijgen we nu weer zo'n topic met een paar mensen die heel de tijd om aandacht gaan vragen..


verlaag jezelf niet zo
__________________
Tering, dat kriebelt
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 19:18
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Marte, er klopte bijna niets van
nu ga ik het proberen:

Moondance [marte]:
heel lief en ook behoorlijk gek, ze heeft een eigen mening en die houdt ze ook niet voor zich, maar ze dringt hem ook niet op (dat vind ik echt goed van jou). ze heeft genoeg mensen waar ze van houd en dat vind ze wel best zo. niet altijd even vrolijk, maargoed . je doet lekker je eigen dingetje. maar je maakt het niet te gek want toch vind je de mening van anderen wel een beetje belangrijk. daarbij denk ik dat je een van de weinige meiden bent die niet echt onzeker over zichzelf is. heb echt wel bewondering voor je
dat dit uit mijn mond komt..

nou nog effe een paar dan, maargoed, ik ken de rest nauwelijks hoor, dus excuses als het niet klopt

Paranoide [mash]:
Echt zwaar gestoord, een echte kletser (vlotte babbel). zij kan je echt de oren van je kop lullen en zit boordevol fantasie. ze houdt niet van saaie conversaties en heeft allemaal leuke vriendjes en vriendinnetjes waar ze van houdt. ze denkt wel na over het leven en heeft er een eigen mening over, die ook zij niet opdringt, maar wel wil laten horen. ze wil onbekenden wel leren kennen, maar dan moeten deze wel meewerken. ze heeft zo haar eigen stijltje en dat vind ik hartstikke leuk aan haar. echt een topwijf

Wallflower [Sam] op verzoek :
jij gaat gewoon lekker je eigen gangetje. je hebt wel duidelijk een eigen mening, maar gooit die er niet zomaar uit, alleen als je heel chagrijnig bent, dan kan je heel pissed zijn je bent sterk geworden, ook vooral omdat mensen je vaak bekritiseren. aan die mensen schenk je ook niet zoveel aandacht meer. maar jouw echte vrienden kunnen op je rekenen. verder weet ik het niet zo goed

Jewel [Plien]:
ik moet jou ff analyseren, want ik moet het echt kwijt . jij hebt echt een groot minderwaardigheidscomplex wat ik toch zo zonde vind. je bent mooi, maar gelooft dat zelf niet, en je luistert niet eens als anderen het zeggen. het is denk ik zo moeilijk jou te overtuigen. verder heb je een eigen mening, en kan je leuk babbelen . Ik ben het heel vaak met jou eens als jij hier je mening verteld. je bent ambitieus en geniet van alles waar je zo goed in bent . er zijn heel veel mensen die onwijs veel om je geven, en jij geeft hun ook veel liefde terug. echt een rustgevend meisje. (tenminste, zo kom je op mij over, maar dat zal in het echt wel niet zo zijn). Iemand die pas ECHT een eigen stijl heeft. super

nu is het wel weer even genoeg
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 19:25
Bor
Avatar van Bor
Bor is offline
Rosi:


een denker, duidelijk in wat ze wil (en niet wil), is al een echte jongedame, intelligent, lijkt me een stijve hark tijdens de sex , valt op tikkeltje foute mannen met inhoud, beetje een slijmbal, kakker, heeft humor, moet volgens mij meer op dr gevoel afgaan



Aan de door Bor getypte tekst kan geen ruzie worden ontleend
__________________
Tering, dat kriebelt
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 19:28
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Bor schreef:
Rosi:
lijkt me een stijve hark tijdens de sex ,
Aan de door Bor getypte tekst kan geen ruzie worden ontleend
Nou jaaaaaa zeg
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-09-2002, 19:28
Mysterons
Mysterons is offline
wow hihi klopt niet helemaal maar wel redelijk



ehm.. nog een paar die ik eigenlijk niet echt ken

AtHell...Roy

grappig echt sarcastisch, fantasierijk, eigen mening (bv over genotsmiddelen ) ehm weet eigenlijk niet zoveel

Wallflower...Sam
lijkt me wel lief enzo, apart, kwa mening en stijl, origineel, het kan je niet schelen wat ze van je zeggen, heel sterk! jong kwa leeftijd, maar stuk volwassener in je hoofd.

CemetarySlut...Maartje (??)
droog, minderwaardigheidscomplex NIET NODIG, mooi , creatief, origineel (en daar trots op!), gesloten, moeilijk contacten leggen. maar als je mensen echt leert kennen heel betrouwbaar enzo. verlegen, beetje bitchy af en toe , ehm ja, je lijkt me wel koel!

ehm ja, het zal allemaal wel niet kloppen
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 19:34
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
nou maartje hij klopt nog steeds hoor
en jaja ik heb een heuse cemslut in mijn msn en zelfs jesus crust staat erin

ik zal morgen of zo een paar mensen doen, nu geen zin in
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 19:39
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
eztah : heel lief meisje, ook heel mooj past (imo) heel goed bij drama, verder ken ik je niet echt, maar je lijkt me zo iemand die met iedereen wel goed op kan schieten

wishfuldreaming : hmmjah.. jou ken ik ook niet echt
wel heel origineel op je eigen manier, niet extreem, maar gewoon echt jezelf heb ik t idee

moondance : heel aardig meisje, die ik eerst niet echt kon uitstaan omdat ze het regelmatig voor cem.slut opnam als ik daar een conflict mee had. maar op onzin ben ik dr een btje op een andere manier leren kennen en bleek ze heel aardig te zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 19:42
Mysterons
Mysterons is offline
Citaat:
wallflower schreef:
moondance : heel aardig meisje, die ik eerst niet echt kon uitstaan omdat ze het regelmatig voor cem.slut opnam als ik daar een conflict mee had. maar op onzin ben ik dr een btje op een andere manier leren kennen en bleek ze heel aardig te zijn.
__________________
_love is gonna save us
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 19:57
Verwijderd


Punkyvis/mirl
Mijn enige echte penvriendinnetje erg lief meisje, staat open voor alles en iedereen, en zal het even goed met een r&b mensje als met een alto kunnen vinden. Openminded en 'gewoon' open, raakt makkelijk in een dip maar vrolijkt weer net zo gauw weer op. Is gauw jaloers. Heeft humor, en weet die toe te passen.
*kusje voor mirl*

Faery/roel
Mijn enige echte groupie Eigenaardig jongetje, wat ergens - ik weet niet waar - toch wel heel lief is. Erg stil in het echt, praatziek over de telefoon, over het algemeen best aardig over msn. Heeft een sterke wil, ook al laat hij't meestal niet zien. ('Kom we gaan die kant op' 'Okay.' 'Oow, nee, shit, we moeten die kant op' 'Okay.' 'Zullen we toch maar die kant op gaan?' 'Ja is goed.' )
*kusje voor roel*

Dying Bride/kelly
Meisje wat ik veel, veel te weinig spreek de laatste tijd, maar waar ik toch heel veel van houd Neem een geweldig gevoel voor humor, een groot inlevingsvermogen, en een grote fantasie, en je hebt kelly. Je kan alles aan haar vertellen, en altijd krijg je een luisterend oor terug. Tenzij ze knetterstoned is, natuurlijk.
Erg lief, mooi meisje. 'k ben blij dat je het geluk hebt gevonden met remy, meis
*kusje voor kel*

En nu ga ik over op trefwoorden :/

Moondance
Probeert het iedereen naar zijn zin te maken, meestal vrolijk maar erg chagrijnig in haar mindere dagen(/weken/maanden ), staat klaar voor vriendjes en vriendinnetjes, maar helpt een wildvreemde niet zo gauw.

Jewel/Plien
Lief, creatief, en hyperactief. Vrolijk, lief, en huppelachtig. Bloemetjes, vlindertjes, vrienden. Vrijheid, blijheid, leven. Plien.

Shanli/elien
Onzeker, houdt van aandacht maar zodra ze die heeft schermt ze zich er voor af (*lijkt mij*), doet waarschijnlijk vaak onnodige moeite voor dingen die makkelijker kunnen. Lief meisje, wat zichzelf nog niet helemaal heeft gevonden

AtHell/roy
Vlaggen-fan

ruby soho/tara
Mede forum-slet, hoewel ze toch altijd 1 keer meer slet is als ik. Raar ook, ik ben helemaal geen slet. Taar is niet-sociaal, niet-aardig, niet-subtiel. Wel-openminded, wel-behulpzaam, wel-belangrijk (*insiders-joke*). Niet-onzeker, maar soms toch weer wel. Niet-drinkend, niet-rokend, niet-blowend. Wel-feestend, en wel-lachend. Heel vaak lachend, eigenlijk. Mede jongetjes-met-tongpiercings-verzamelster, mede-arrogant, en mede hyperactief. Wel-gestoord, en wel-in-bezit-van-stoer-haar-waar-ik-jaloers-op-ben .
*kusje*

Black Sugar/iris
Ik vind jou lief
Ik heb er echt bewondering voor hoe je altijd kalm en aardig weet te blijven, volgens mij doe je dat zelfs in extreme situaties. Je staat altijd klaar voor goede vrienden, en voor niet-goede vrienden of simpelweg voor vreemden eigenlijk ook. Denkt altijd goed na voor je iets doet, bent absoluut niet impulsief, kan goed luisteren, en wat dat betreft ben je iemand die eigenlijk iedereen in zijn of haar vriendenkring zou moeten hebben. Dan zou de wereld een stuk minder problemen kennen.

Bluh, ik zou nou eigenlijk nog veel meer mensen willen doen, maar ik heb eeeeecht geen zin meer, dus dat doe ik morgen
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 20:32
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Bertbart; Super koel persoon, stijlgevoel, humor maar ook iemand waar je geweldig mee kan praten over emoties.

Bor; Mooi jochie, mooie kleding, ongelofelijke slappe ouwehoer maar kan echt supergrappig zijn. Ik denk dat ik het irl wel goed met je kan vinden (of totaal niet)

Cem.Slut; lief meisje, wat zich zelf te veel onderschat. Onzeker, snel verdrietig denk ik, maar ook super melig, en vrolijk, volgens mij echt een supergoede vriendin.

Rosi; intelligent meisje, denkt veel na, af en toe wat truttig denkik

Ninnoc; denkt veel na, intelligent, tja wat moet ik verder over je kwijt? t boeit je geen fuck wat je aan hebt, en wat andere van je vinden, ik denk dat ik niet met je overweg zou kunnen eigenlijk irl..

S; jong jochie nog, ongelofelijk koele kleding, beetje erg mans afentoe..

verder... wie nog meer?
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 20:34
Verwijderd
Hehe, omdat ik gelijk een stel forummers op m'n dak kreeg omdat ik ze niet had geanalyseerd, bij deze toch nog:

WishfullDreaming/Lieke
Een van de weinige mensen waar ik het gelijk mee kan vinden op msn, en tevens een van de weinigen die Nirvana incluis Kurt niet oppervlakkig ziet. Wijst op intelligentie, uiteraard (). Net zoals de zuivelzacht-ijs-verslaving en de paars-groen-obsessie (DIE HEB JIJ JA )
Tja, Liek. Je weet je eigen mening goed neer te zetten, en als je het ergens niet mee eens bent dan laat je dat horen. Met duidelijke argumenten nog wel, en niet met het standaard 'nee, dat is niet leuk'. Sarcastisch, eigenwijs en eigenzinnig, niet gauw verliefd, waarschijnlijk erg koppig als het er op aan komt, en met een gemene beet waar je mensen die je niet aanstaan goed van je af kunt houden. Klasgenoten enzo. (*grin*)
Om heel eerlijk te zijn, toen ik je voor het eerst zag rondhuppelen hier, vond ik je gelijk een heel stoer meisje - en ik had gelijk.

Bor/Italianboy/Jip/Flip
Brutaal en eigenwijs, open en lief, maar volgens mij nog niet helemaal af van het voor-oordelenidee. Humor heeft ie wel, hoewel die humor soms ietwat irritant kan worden. Waarschijnlijk moet je altijd je zin hebben, en ga je door totdat dat ook werkelijk het geval is. Stiekem ken ik je nog niet zo heel goed, maar wat niet is kan komen, dus als dit topic lang genoeg boven blijft zal er vast nog een analyse komen.

otherside/geertje
Gek, en meer hoef ik niet te zeggen. *springt*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-09-2002, 20:45
kaleidoscope
kaleidoscope is offline
Rodinaa
Lief lief,gevoelig meisje,zorgzaam,liefdevol,te vertrouwen,goede gesprekspartner,jammer dat de vorige meeting niet door ging maar dat komt nog wel een keer,en de vlechtjes ook!
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 20:58
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Citaat:
CemetarySlut schreef:
Rodinaa
Lief lief,gevoelig meisje,zorgzaam,liefdevol,te vertrouwen,goede gesprekspartner,jammer dat de vorige meeting niet door ging maar dat komt nog wel een keer,en de vlechtjes ook!
jaa we gaan elkaar zeker nog een keer meeten en de vlechtjes waarschijnlijk ook enzo

je sig:
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 20:59
feline
feline is offline
Citaat:
Bor schreef:
voor de fans..
Bor: Mannetje,beetje kapsones, maar dat weet ie, en dat maakt t wel charmant eigenlijk. Goede zelfkennis, goede mensenkennis. Schrikt er niet voor terug mensen de waarheid te vertellen, en daarmee kan hij denk ik wel mensen kwetsen. Hij heeft veel in zn mars, goede sociale vaardigheden en een goed stel hersenen. Hij speelt met het leven, wil niet alles van de donkere kant bekijken.

Rosi: Heel lief, verantwoordelijk, verstandig. Wil graag mensen helpen, en dat mensen haar aardig vinden. In een groep ben je denk ik rustig.

Jewel/Plien: Met jou kan ik echt geweldig doorlullen over onze gezamelijke passie: dansen. Je bent lief, kan heel goed luisteren. Voor mijn gevoel 'klop' jij helemaal. Een persoon om een boek over te schrijven ofzo.

Rest komt later...
__________________
I'm a good girl, I am...
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 21:06
STP
Avatar van STP
STP is offline
Hukkie:
MIJN allerliefste vriendinnetje!

CemetarySlut:
Onwijs lief, zéér volwassen meisje. Laat dit op het forum niet altijd blijken hoewel ze naar mijn idee toch één van de meest volwassen personen is qua meningen.
Heb d'r samen met Marije deze zomer een week doorgebracht en dat pakte supergaaf uit.

DWJ:
Ken ik al superlang, één van de tofste gasten in real life van het forum naar mijn mening. Lijkt af en toe heel snel aangebrand maar is in real life de rust zelve (op uitzondering na )

Pfffff, verder wil ik mensen wel op verzoek anaal-yseren...
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 21:09
Florine
Avatar van Florine
Florine is offline
Citaat:
Bor schreef:
voor de fans..
Bor: niet zo arrogant als dat hij op scholieren.com overkomt (?)
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 21:30
Verwijderd
Martin! Psst! mijmijmij

Ik ben gewoon aandachtsgeil vandaag.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 21:31
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Athell = Silent when stoned.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 21:53
Mephisto
Avatar van Mephisto
Mephisto is offline
Egyptian:

Achterlijke eikel die zich de baas waant en stoer moet menen te doen met een auto.

(zoiets heet dus mijn broer)
__________________
Nothing says "I love you" like fisting.
Een gat is een gat en mijn lul heeft geen ogen.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 22:42
Avelon
Avatar van Avelon
Avelon is offline
miss quasy:
meisje dat heel goed kan praten. zorgen dat je praat. heel open. weet heel goed wie ze wel en niet aardig vindt, laat dat ook blijken. zeker niet schijnheilig. soms beetje gemeen voor de mensjes die zij niet zo aardig vindt. zelf onnodg (duh wie niet) onzeker.

--nu moet ik slapen
doe de rest later
__________________
voorikvergeet
Met citaat reageren
Oud 16-09-2002, 22:53
GRRR
Avatar van GRRR
GRRR is offline
wat saai zeg. helemaal geen haatgevoelens enzo. lijkt de frikking alto paradijs ofzo
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 06:15
dr martens
dr martens is offline
Ben ik ff blij dat jullie mij nie goed kennen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-09-2002, 06:15
dr martens
dr martens is offline
Dan had ik hiero hele handleidingen gevonden volgens mij
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 07:46
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Hoezeee!

STP: MIJN allerliefste vriendje! Uberpositief, eerlijk, Johny-fan (heee, heb jij 19 uuuurocent voor me..?), heeft een hekel aan kontenlikkers & mensen-die-doen-alsof, vrolijk, heeft in eerste instantie het beste met iedereen voor, is plots fervent sexualiteit poster

[edit]En bovenal: King&Queen![edit]

Er volgt meer
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....

Laatst gewijzigd op 17-09-2002 om 11:15.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 08:24
STP
Avatar van STP
STP is offline
Citaat:
Hukkie schreef:
Hoezeee!

STP: MIJN allerliefste vriendje! Uberpositief, eerlijk, Johny-fan (heee, heb jij 19 uuuurocent voor me..?), heeft een hekel aan kontenlikkers & mensen-die-doen-alsof, vrolijk, heeft in eerste instantie het beste met iedereen voor, is plots fervent sexualiteit poster

Er volgt meer
Sjoniiiiieeeeeeee Hahahaha:

heeeeeeeeeeeeej SWA, heb jij toevallig nog negentien uuuuuurocent ?? Dan kan ik ijsjes gaan halen bij de Eeedah HAHAHAHA... Kan je misschien ff naar de shop voor me ? Daar zit namelijk een gast die nog 3 uuuuuuuuuuuuro van me krijgt HAHAHAHAHA

[die kerel lacht gewoon zóóóó superkoel ]

Uhm, en je vergeet m'n "King And Queen"-heid

Paranoide:
Op dit forum komt ze over als een redelijk onschuldig meisje (op fototopics met gekke survival-film-imitaties en kontlik-acties na dan). Ik ga d'r 26 Oktober meeten dus dan kan ik een nog duidelijk beeld creeëren (neem ik aan)...
__________________
http://www.hardebaas.nl | http://hardebaas.hyves.nl
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 08:35
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Citaat:
Avelon schreef:
miss quasy:
meisje dat heel goed kan praten. zorgen dat je praat. heel open. weet heel goed wie ze wel en niet aardig vindt, laat dat ook blijken. zeker niet schijnheilig. soms beetje gemeen voor de mensjes die zij niet zo aardig vindt. zelf onnodg (duh wie niet) onzeker.

--nu moet ik slapen
doe de rest later
Ben ik gemeen? Dat slaat zeker op die fietsband maar zoiets heb ik nog nooit eerder gedaan hoor en ze had het verdiend, ze was in feite al achter Bas aan toen wij nog gewoon een relatie hadden
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 10:08
punxnotdead
Avatar van punxnotdead
punxnotdead is offline
ik wil ook wel een keer zo'n analyse *nog nooit geanalyseerd*
__________________
"I've got a fever and the only prescription is MORE COWBELL"
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 10:10
Shibby
Avatar van Shibby
Shibby is offline
IK OOK!! IK OOOK!!
__________________
"Whoever said a horse was dumb, was dumb." "There's nothin' in life that's worth doin' if it can't be done from a horse"
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 11:16
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Citaat:
STP schreef:


Uhm, en je vergeet m'n "King And Queen"-heid
Kheb em al ge-edit HAHAHA!

Btw: Paranoide is LIEF!!
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 11:28
Hukkie
Avatar van Hukkie
Hukkie is offline
Ieme: DE uitvinder van het sarcasme, gevat, eerlijk, uitgesproken mening, laat niet over zich heen lopen of zijn mening omver gooien, zeer lief

Avelon: Stijlvol, hele lieve uitstraling, maakt haar uitstraling ook waar , moet ik snel weer meeten, eerlijk en rustig, zal niet snel vervelend doen tegen mensen die ze niet mag (op het forum dan, irl heb ik je te kort meegemaakt)

EPD: onontkoombare associatie met humor, rennen op perrons in combinatie met hard uitzwaaien, en een zeer lief en mooi dinnetje (Psygothic), soon-to-be-pappa samen met Ieme als hij ermee instemt (zie vega-topic)

Cem. Slutter-sputter-poep : zegt waar het op staat, heeft veeeeeeeeeel coole kleren en dito haar, erg volwassen (zeker als je haar leeftijd erbij bedenkt), érrug grappig, leuke Hotel-gastvrouw/gastMaartje

Das wäre es fur heute..
__________________
http://213.93.79.22/ # Gujenèvend....

Laatst gewijzigd op 17-09-2002 om 12:59.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 13:21
Black Rainbow
Avatar van Black Rainbow
Black Rainbow is offline
Paranoide (mash):

Lief, grappig, mooi, hele grote fantasie (denkt aan marsmannetjeseverhaal), er zijn maar weinig positieve eigenschappen die niet bij haar van toepassing zijn. Erg aanwezig, maar niet irritant, open minded, kan zo nog wel ff doorgaan

Ruby Soho (tara):

Onzeker, jogjesverslaafd, heeft een hele dikke handleiding, maar wel lief hoor , midgetgolf-maatje, mooi (ook al ontkend ze dat zelf), leuke haartjes , kan goed met haar praten,

Black Suger (Iris):

Stil, staat niet graag in de belangstelling, slim, lief, verder ken ik haar niet zo goed



verder ken ik niemand goed genoeg om maar iets zinnigs over die persoon te zeggen


En nou ikke , ik ben nog nooit ge-anaalyseerd

Laatst gewijzigd op 17-09-2002 om 13:32.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 13:33
Li
Avatar van Li
Li is offline
Feline:
Lief, klein en schattig meisje.. Heeft slechte discipline en maakt nooit de huiswerk, wat ik niet echt goedkeur
Erg fel in discussies. Vrolijk en met haar valt altijd wel iets te beleven

Esmée:
Zou in het echt best een vriendin van me kunnen zijn, denk ik.. Wordt door sommige mensen als arrogant aangezien, kan beetje bot overkomen. Voor vrienden is ze lief, je kan altijd bij haar terecht.. Heeft de de touwtjes in de handen wat de mannen betreft

Bor:
Knappe jongen die het zo af en toe moeilijk vindt om niet naast z'n schoenen te lopen Vrolijk, veel vrienden, soms niet echt serieus, wat weleens een probleem kan zijn.

Nare man:
Jongen die trots is op zijn student zijn, té gevoelig, lief, gaat voor sommige mensen door het vuur, weet wat hij wil als het om zijn toekomst gaat.

Rosi:
Lief, vrolijk meisje. Soms komt ze op iemand over alsof ze een balletkutje is, maar ze weet zelf wel beter
Kan zich makkelijk aanpassen en heeft veel vriend(inn)en.

SpiritX:
Echt superleuke jongen, die zich ook nog eens leuk kleedt. Sportief, vrolijk en lief. Weet soms niet helemaal wat hij wil

Cem. Slut:
Vrolijk en gezellig naar buiten, binnenvetter.. Weet goed wat ze wil en doet alleen dingen waar ze zin in heeft.

Gentleman:
Beetje kakker en dat weet hij. Trots op zijn afkomst. Je kan erg lachen met hem en heeft vrienden die allemaal "hetzelfde soort" zijn als hem.


Later volgen er meer
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 13:40
Esmée
Avatar van Esmée
Esmée is offline
Citaat:
Li schreef:
Esmée:
Heeft de de touwtjes in de handen wat de mannen betreft

LOL
__________________
Terug in NL!
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 13:41
Li
Avatar van Li
Li is offline
Citaat:
Esmée schreef:
LOL
Is het niet waar dan??
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 13:45
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Bor schreef:
voor de fans..


Zie dit maar als een vorm van aandachtstrekkerij..
Met citaat reageren
Oud 17-09-2002, 14:11
ruby soho
Avatar van ruby soho
ruby soho is offline
Citaat:
Paranoide schreef:
ruby soho/tara
Mede forum-slet, hoewel ze toch altijd 1 keer meer slet is als ik. Raar ook, ik ben helemaal geen slet. Taar is niet-sociaal, niet-aardig, niet-subtiel. Wel-openminded, wel-behulpzaam, wel-belangrijk (*insiders-joke*). Niet-onzeker, maar soms toch weer wel. Niet-drinkend, niet-rokend, niet-blowend. Wel-feestend, en wel-lachend. Heel vaak lachend, eigenlijk. Mede jongetjes-met-tongpiercings-verzamelster, mede-arrogant, en mede hyperactief. Wel-gestoord, en wel-in-bezit-van-stoer-haar-waar-ik-jaloers-op-ben .
*kusje* [/B]
hoe kom je dr bij dat k niet drink ? *denkt aan verzameling lambrusco die nog ingeslagen zou moeten worden*

oh en mash, (en nog wat mensjes) k zal je later wel gaan analysen enzo, nu geen tijd
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:40.