Advertentie | |
|
![]() |
|
Vooral veel druk van mijzelf, ik wil namelijk per se slagen. Mijn ouders en familie hopen ook dat ik slaag, maar ik voel van hun niet echt druk. Wel jammer, onder druk werken is juist fijn.
|
Mijn ouders vinden het niet erg als ik zou zakken, ben ik nog een jaartje langer thuis en daarbij ben ij ook nog wel jong als ik ga studeren.
Maar ik leg vooral mezelf veel druk op. Ik vind dat ik moet slagen. (er is eigenlijk nog maar 1 'makkelijke' manier om te zakken voor mij, onvoldoende (onder de 5) halen voor Wiskunde èn scheikunde.) Als ik nu slaag heb ik wel bewezen dat die leraren ect. met hun adviezen de afgelopen jaren fout zaten. Ik heb het dan in 1 keer gehaalt terwijl altijd gezecht werd dat ik naar havo moest.
|
Nee ik heb juist veel te weinig druk, omdat ik weet dat ik het toch wel haal. Daardoor kan ik me er helemaal niet toe zetten omte leren...
![]()
||
Citaat:
Aan het eind van de derde werd geadviseerd E&M te gaan, N&G zou te zwaar zijn, ik ging N&G doen Aan het eind van de vijfde werd gezegd dat ik beter kon blijven zitten, maar ik ging over, dus tot nu toe nog geen enkele keer blijven zitten Nu is het natuurlijk wel heel leuk als ik zou kunnen zeggen: Zie je nou wel, In plaats van dat zij kunnen zeggen: Hadden we toch gelijk Maar ik vind het toch nog wel voor mezelf het belangrijkste om te slagen Dus nog even hard doorwerken, dan moet het lukken |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ze hebben het vaak mis. Mensen met destijds hele hoge cijfers zijn al blijven zitten en waarr ze echt HAVO adviseren en ertegenin gegaan wordt gaat het vaak goed. ![]() Maar ook mooi dat jij het ook kan. ![]()
||
![]() |
Citaat:
Maarja die druk komt dus niet van me ouders(gelukkig...) maar misschien ook wel een beetje van mezelf. Ik zou zooooooo teleurgesteld zijn als ik niet zou slagen, veel meer dan andere mensen waarschijnlijk teleurgesteld zijn in mij. Maar hopelijk redt ik het ![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic #128! darkfairy | 493 | 15-05-2008 19:52 | |
Verkeer & Vervoer |
Rijles- en rijbewijstopic #13 TopDrop | 500 | 28-02-2008 11:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Morituri te salutant Verwijderd | 0 | 05-03-2006 18:20 | |