Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2002, 15:16
Verwijderd
wat vinden jullie nu mooier, string of slip? En dan wat voor slip?
Mijn vriend vind namelijk de onderbroekjes die ik nog van vroeger heb het meest sexy, waardoor ik ze maar blijf dragen.. hij houdt absoluut niet van strings, dat draag ik owk niet.. ook omdak ut niet geweldig vind zitten.. wat vinden jullie fijner/mooier?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 15:20
Verwijderd
Ik vind een string niet fijn, en niet mooi. Daar heb ik een te dikke kont voor.
Mijn vriend zegt dat ie het jammer vind dat ik ze niet draag en daar voel ik me soms wel een beetje stom bij, omdat ik ze gewoon echt niet aan wil.. Ik voel me der harstikke lelijk in.
VErder vind ik gewone slips veel mooier bij een vrouw. Dat houdt meer te raden over.

Ik vind namelijk mensen MET kleding (iig lingerie) veel mooier dan helemaal naakt. Een vrouw met ondergoed vind ik veel mooier Ik heb het liefst dat er iets bedekt is, en dat is bij een slip ver te zoeken

Kweenie, anyway, liever slip dan string
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 15:29
Verwijderd
ja nou m'n lief vind slipje wel mooi geloof ik. ik heb in ieder geval een hekel aan stings want dat zijn gewoon rotdinge!! nix anders over te zeggen...
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 15:39
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Ik vind een string niet fijn, en niet mooi. Daar heb ik een te dikke kont voor.
Mijn vriend zegt dat ie het jammer vind dat ik ze niet draag en daar voel ik me soms wel een beetje stom bij, omdat ik ze gewoon echt niet aan wil.. Ik voel me der harstikke lelijk in.
VErder vind ik gewone slips veel mooier bij een vrouw. Dat houdt meer te raden over.

Ik vind namelijk mensen MET kleding (iig lingerie) veel mooier dan helemaal naakt. Een vrouw met ondergoed vind ik veel mooier Ik heb het liefst dat er iets bedekt is, en dat is bij een slip ver te zoeken

Kweenie, anyway, liever slip dan string
jah.. ikke heb ut geluk dat mn vriend het afschuwelijk vind.. hij vind het gwoon echt niet mooi.. en ik ben het helemaal met je eens! Met een slip valt er tenminste nog wat te raden enzow, met string kun je net zo goed nix aan doen! Met ondergoed vink idd ook echt veel mooier.. bij jongen owk.. dat malle flieberding
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 15:39
Oen
Avatar van Oen
Oen is offline
Mijn vriendin draagt alleen maar strings en ik vind het wel lekker, kan je haar lekker mee plagen door aan de veter te trekken
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 15:48
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
het hangt af van wie ze draagt, mijn vriendin heeft ook een forse kont, niets mis mee, maar een string staat dan gewoon niet! mijn keus is dus afhankelijk van wie hem draagt
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 16:00
ZHAzha
Avatar van ZHAzha
ZHAzha is offline
Ik heb zo'n klein kontje staat een string wel mooi.. en me vriendje vind een string ook mooier maar alsik op een zondag de hele dag nix doe.. doe ik gewoon een normale onderbroek aan zit veel lekkerder..

maar ik vind in een broek bij mij een string mooier staan
__________________
hm
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 16:02
Seilenna
Seilenna is offline
Nou dan wijk ik toch af! Want ik draag een string niet perse omdat ik het mooier vind, maar meer omdat het mooier is als je een wat strakkere broek aan hebt of een rok. Dan zie je geen randen enzo. Bovendien vind ik strings veeeeeel fijner zitten. Ik voel niet eens dat ik er 1 aan heb haha! Maar op zich vind ik een slip wel wat mooier eruit zien als je daar in je setje voor je vriend staat. Maarja mijn vriend vind een string sexy dus dat komt goed uit!
__________________
Van het concert des leven :rolleyes:s heeft niemand een program
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 16:03
Seilenna
Seilenna is offline
SOrry Zhazda ik had jouw bericht niet gelezen. je ziet dat ik het dus met jou eens ben (gedeeltelijk)
__________________
Van het concert des leven :rolleyes:s heeft niemand een program
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 16:07
Piccola
Piccola is offline
Mijn vriend vindt string en slipje ontzettend mooi! Maar ik denk dat ie een string toch mooier/geiler vindt. Ik draag alleen maar strings. Ik vind het mooier staan aangezien ik strakke broeken draag en ik vind het fijn zitten. En ik heb ook geen te dikke kont voor een string dusss...

Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Ik vind namelijk mensen MET kleding (iig lingerie) veel mooier dan helemaal naakt.
Hier ben ik het wel mee eens ja!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 16:09
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
en even over strings, is het lekker of juist niet zo lekker als je een string draagt dat je je kleding (broek, rok) over de blote huid van je billen voelt?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 16:24
Soesje
Soesje is offline
Ik draag alleen maar strings
het ligt eraan wat voor strings of slips je draagt
als je van die katoenen strings draagt gaan ze tussen je kont schuren maar als je beetje goeie koopt bij de hunkemuller of H&M dan zit het heel fijn!
me eerste string was een hele goedkope om uit te proberen en ik droeg daarna nooit meer strings omdat het zo vervelend zat en nu koop ik gewoon van die lekkere zachte stofjes, je merkt niet eens dat je wat aanhebt
slipjes die gaan steeds tussen je kont zitten en staan niet mooi onder een strakke broek
mijn voorkeur (en die van me ex-vriendjes) STRINGS
__________________
Heb ik eindelijk m'n kamer eens opgeruimd is m'n leven weer een puinhoop
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 16:41
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
dus slipje die reageren als een string zijn dus niet aan te raden?
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 16:44
Lievelotje
Avatar van Lievelotje
Lievelotje is offline
Ik draag echt nooit gewone slipjes, altijd strings. Het is gewoon een lekker gevoel om zo weinig ondergoed om het lijf te hebben, ik vindt het heerlijk als de wind onder mun rok langs mun billen waait. Als je een beetje oplet wat je koopt zitten die zo lekker dat je vergeet dat je er een aanhebt...

Citaat:
Dusjcrib schreef:


met string kun je net zo goed nix aan doen!
...maar vaak vind ik ook dat Dusjcrib gelijk heeft en doe ik dus net zo goed nix an
__________________
Compulsive Liar Danger Slut , houdt dwangmatig van Eline, zonder liegen de gevaarlijkste slet die ik ken
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 16:51
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
Citaat:
Lievelotje schreef:
...maar vaak vind ik ook dat Dusjcrib gelijk heeft en doe ik dus net zo goed nix an
prima, zo zie ik het graag
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 16:54
Lievelotje
Avatar van Lievelotje
Lievelotje is offline
Citaat:
youriw schreef:


prima, zo zie ik het graag
nee, dat zie je juist niet, dat is het leuke
__________________
Compulsive Liar Danger Slut , houdt dwangmatig van Eline, zonder liegen de gevaarlijkste slet die ik ken
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 17:04
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
Citaat:
Lievelotje schreef:
nee, dat zie je juist niet, dat is het leuke
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 17:08
*mystery*
Avatar van *mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
youriw schreef:
het hangt af van wie ze draagt, mijn vriendin heeft ook een forse kont, niets mis mee, maar een string staat dan gewoon niet! mijn keus is dus afhankelijk van wie hem draagt
das ook niet lief om te zeggen over je vriendin....
__________________
Als U ze allemaal op een rijtje heeft, kijk dan uit voor het domino-effect
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 17:12
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
Citaat:
*mystery* schreef:
das ook niet lief om te zeggen over je vriendin....
en waarom niet, ze weet dat ik dat juist graag heb, heerlijk! en dat zeg ik haar ook vaak genoeg! zelf vind ze dat het wat minder mag, maar ik ben uitermate tevreden!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 18:00
Oen
Avatar van Oen
Oen is offline
Wat youriw zegt, ik hou niet van zo'n bot met niks erop helemaal niet vrouwlijk, mijn vriendin heeft dat gelukkig niet, ze heeft echt mega lekkere billen vind ik, en een string vind ik eigenlijk wel spannend, dat laat ookal een beetje de mentaliteit zien.
Zijn er eigenlijk ook strings voor mannen, kan ik haar eens mee verassen
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 18:07
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
vergis je niet, een mooi smal kontje kan ik op zijn tijd waarderen (mjam!), maar ja, er moet wel wat op een kontje zitten natuurlijk!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 18:18
Lievelotje
Avatar van Lievelotje
Lievelotje is offline
Citaat:
Oen schreef:

Zijn er eigenlijk ook strings voor mannen, kan ik haar eens mee verassen
Mannen met een string onder hun broek zijn megageil
__________________
Compulsive Liar Danger Slut , houdt dwangmatig van Eline, zonder liegen de gevaarlijkste slet die ik ken
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 18:24
*mystery*
Avatar van *mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
Lievelotje schreef:


Mannen met een string onder hun broek zijn megageil
niet mee eens, ik vind een man met een string aan iets homo-achtigs hebben... kweet niet waarom. nix mis met homo's hoor, maar ik vind het gewoon niet staan!!!
vooral niet als het van die strakke latex dingen zijn... HAHAHAHA ik zie mijn vriend er al lopen... HAHAHA LOL
__________________
Als U ze allemaal op een rijtje heeft, kijk dan uit voor het domino-effect
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 18:26
*mystery*
Avatar van *mystery*
*mystery* is offline
but NYway, ik draag strings, en strings only!!!
kvind ze wel lekker zitten eigenlijk (als je de goeie koopt natuurlijk) volgens mijn vriend heb ik een heel lekker kontje, en hij vind het supergeil als ik een string aanheb, duzzz...
plus dat ik het ook niet vind staan als je een strakke broek aan hebt en je ziet twee vandie strepen over je reet heen lopen...
maja.. that's my opinion...
__________________
Als U ze allemaal op een rijtje heeft, kijk dan uit voor het domino-effect
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 18:28
Lievelotje
Avatar van Lievelotje
Lievelotje is offline
een kerel in een string is inderdaad meestal geen porum, maar die blote billen in die broek vind ik een onwijs opwindende gedachte. Mun vriendjuh heeft zo'n heerlijke linnen zomerbroek, waar je zo zalig over kunt wrijven, maar die hij absoluut niet aanwil zonder ondergoed, omdat alles dan zo hangt te zwabberen, daaronder moet hij deze zomer gewoon een string dragen, anders word ik gek
__________________
Compulsive Liar Danger Slut , houdt dwangmatig van Eline, zonder liegen de gevaarlijkste slet die ik ken
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 18:33
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
ben ik als man een uitzondering dat ik het ook spannend vind zonder onderbroek te lopen?

een string lijkt mij voor mannen helemaal niks ...
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 18:50
Verwijderd
Hmz.. ligt het aan mij of ben ik nu de enige die heel vaak onder een strakke broek de lijntjes van een string net zo goed ziet lopen? En het vaak zo is dat als een meisje met strakke broek en string zit dr string boven dr broek uitkomt uit de achterkan.. errug komisch gezicht.. zie ut bij veel meisjes bij mij op school iig!

En veel jongens vinden string dus geil, maar mijn vriend vind dus juist van niet omdat het zo weinig verhuld.. bij een slip raden naar wat dr onder zit zeg maar, de suggestie vind ie veel geiler.. Maar ja, daar zal hij dan wel weer een uitzondering op zijn.. Ik vind string eigenlijk ook niet mooi.. En wil eigenlijk voor de grap wel es eentje kopen, fkes kijken hoe ut nu zit enzow, en dan zal ik dus ff een goede, en geen goedkope kopen.. maar ik draag over het algemeen laag hangende broeken en dan komt een string dr bijna definitely bovenuit en dat vink echt geeen gezicht
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 18:55
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
je moet eens weten hoe sexy het voor sommige mannen is () dat ze juist die string er net boven uit zien komen! dat is mooi hoor ...

maar ik blijf er bij, bij een mooie strakke broek moet gewoon geen onderbroek, want lijntjes zie je anders altijd
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 18:55
Oen
Avatar van Oen
Oen is offline
Ik weet nog toen ik voor het eerst een string zag,
Zat in de les en het meisje voor me had er eentje aan en als ze bukte zag je dat vrij goed, ik heb de hele les naar niks anders meer gekeken.
En een string schijnt volgens mij evengoed en zelfs beter door,
ik zie meestal nauwlijk slips in onder de broek doorschijnen maar meestal toch gewoon een string. Ziet er altijd heel erg lekker verleidelijk uit moet ik toegeven.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 18:58
Lievelotje
Avatar van Lievelotje
Lievelotje is offline
al die meiden die zeggen dat ze alleen maar strings dragen vanwege die strakke broeken zeggen dat alleen maar omdat ze niet willen toegeven dat ze het eigenlijk nogal geil vinden...
__________________
Compulsive Liar Danger Slut , houdt dwangmatig van Eline, zonder liegen de gevaarlijkste slet die ik ken
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 18:59
Verwijderd
Citaat:
youriw schreef:
je moet eens weten hoe sexy het voor sommige mannen is () dat ze juist die string er net boven uit zien komen! dat is mooi hoor ...

whaahaa.. kvinnut zo komisch!! Komt dr ineens zo'n vet pikant rood stringetje bovenuit. Kheb dr al vaak om gelachen.. Vooral bij een meisje die een lage broek aan had.. zag je zoiezo dr halve reet.. kvonnut niej errug charmant.. maaja, dat vinnik strings zoiezo niet.. Mijn slips komen bijna altijd boven mn broek uit en vinnik dr toch minder belachelijk uit zien dan bij string..
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 19:25
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
en dan een beetje blote rug erboven ... lekker!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Hmz.. ligt het aan mij of ben ik nu de enige die heel vaak onder een strakke broek de lijntjes van een string net zo goed ziet lopen? En het vaak zo is dat als een meisje met strakke broek en string zit dr string boven dr broek uitkomt uit de achterkan.. errug komisch gezicht.. zie ut bij veel meisjes bij mij op school iig!


Dat is idd nog iets lelijks dat erbij komt kijken mt een string... Heel vaak zie je onder een lichte broek het driehoekje van een string beter dan een gewone slip.. tenminste dat is wat mij opvalt

Citaat:
En veel jongens vinden string dus geil, maar mijn vriend vind dus juist van niet omdat het zo weinig verhuld.. bij een slip raden naar wat dr onder zit zeg maar, de suggestie vind ie veel geiler.. Maar ja, daar zal hij dan wel weer een uitzondering op zijn.. Ik vind string eigenlijk ook niet mooi.. En wil eigenlijk voor de grap wel es eentje kopen, fkes kijken hoe ut nu zit enzow, en dan zal ik dus ff een goede, en geen goedkope kopen.. maar ik draag over het algemeen laag hangende broeken en dan komt een string dr bijna definitely bovenuit en dat vink echt geeen gezicht
Nee is ook geen gezicht

Maar mijn vriend blijkt het ook heel mooi te vinden en dat snap ik dus echt niet Naja ik weet het niet hoor, ik vind het niet mooi, en niet fijn. Ik vind mijn lichaam sowieso niet helemaal fantastisch dus dan ga ik zeker niet in een string lopen, heb ik ook een te dikke kont voor

nee, ik voel me er ook niet goed bij.. voel mezelf dan lelijk denk ik. Omdat een normale slip toch mijn kont "verbergt" en dan voel ik me zekerder.. Damn dat klinkt raar
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 19:46
*mystery*
Avatar van *mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
Lievelotje schreef:
al die meiden die zeggen dat ze alleen maar strings dragen vanwege die strakke broeken zeggen dat alleen maar omdat ze niet willen toegeven dat ze het eigenlijk nogal geil vinden...
wat? zelf een string dragen...ja, tuurlijk ... kom constant klaar bij de ged8e alleen al dat ik een string aan heb NOT...
wat denk je nou zelf... als jij iets moois aan hebt vind je jezelf toch ook niet geil (of wel.... )
forget it kiddo... kdenk dat de meeste zichzelf niet "geil" vinden als ze een string aan hebben
__________________
Als U ze allemaal op een rijtje heeft, kijk dan uit voor het domino-effect
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 19:46
Verwijderd
Citaat:
youriw schreef:
je moet eens weten hoe sexy het voor sommige mannen is () dat ze juist die string er net boven uit zien komen! dat is mooi hoor ...

maar ik blijf er bij, bij een mooie strakke broek moet gewoon geen onderbroek, want lijntjes zie je anders altijd
hahaha, das niet waar Je ziet echt niet altijd lijntjes hoor. Je hebt ook onderbroeken met haast geen lijntje, of iig heel dun... En dat zie je echt niet hoor
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 19:51
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
hahaha, das niet waar Je ziet echt niet altijd lijntjes hoor. Je hebt ook onderbroeken met haast geen lijntje, of iig heel dun... En dat zie je echt niet hoor
bewijs!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 19:55
Verwijderd
Citaat:
youriw schreef:


bewijs!
Nou nee het spijt me
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 20:01
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
nu kan ik wel zeggen dat ik er op ga letten op straat, maar als je ze niet ziet ... dan houdt het op natuurlijk!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 20:02
Verwijderd
Ik draag eigenlijk alleen maar strings en mijn vriend vindt het ook mooi. Ik ben best dun, dus dan is het niet erg. Na een tijd zit een string heel fijn, het is gewoon een beetje wennen en het staat wel mooier onder een strakke broek!

Love, Lis
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 20:12
Sciza
Avatar van Sciza
Sciza is offline
Ik draag vaak van die oude broekjes idd, van die lieve
Ook wel eens strings, maar alleen als ik een strakke broek aan heb.
Ook vaak heupshorts, super fijn

Mijn vriend vindt die oude broekjes altijd onwijs lief, wanneer hij dat ziet, gaat hij me meteen knuffelen als een knuffeldier.
Bij die strings gaat hij meer betasten zeg maar
Heupshorts vindt hij ook super Maar die wil hij altijd wel meteen uitdoen...

__________________
- * - Deze sig is voor mijn allerliefste vriend - * -
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 20:26
Verwijderd
ik draag over het algemeen altijd een string. vind ik veel fijner om te dragen, zo'n slip kruipt toch maar tussen je billen...
m'n vriend vindt strings de max, en ik vind 't zelf ook veel sexier. als ik iemand zie met zo'n strakke broek en dan zie je die lijnen zo over die billen lopen... blegh, en als je dan iets dikkere billen hebt (zoals ik bijvoorbeeld) heb je bij momenten echt precies vier billen géén zicht... daarom, liever string. heel soms shortje.

*blue*
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 21:15
martine17
martine17 is offline
Ik ga ook voor de string. Zekers! Zo'n onderbroek zie supergoed door de broek heen, errug lelijk. Strings hoef je er niet doorheen te zien, tenminste, ik draag altijd het kleinste van het kleinste wat met een touwtje aan elkaar hangt. Daar valt gewoon nix aan te zien. En zo'n onderbroek boven je broek uit ziet er net zo belachelijk uit als zo'n string. Mijn vriendje vindt het doodnormaal dat ik dat draag, hij zou me echt voor gek aanzien als ik een onderbroek aan zou doen. Je merkt er echt nix van hoor, en ik vind het sexier staan dan een onderbroek, met een mooie bh erbij. En trouwens als je best dikke billen hebt is een string onder een broek echt een must, anders heb je echt vier billen idd. Maar op het strand vind ik wel dat een string niet kan, niet iedereen hoeft alles te zien!
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 21:16
Verwijderd
string, ik hou niet van gewone onderbroekjes.
ik vind het niet lelijk als iemand een gewone aanheeft hoor, lekker boeiend..
kgeloof dat het mn vriend ook niet echt uitmaakt wat ik draag maar hij vind strings geloof ik wel mooi...tja hij heeft me nooit in een gewone gezien dus..
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 21:20
Empaled
Empaled is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:


Nou nee het spijt me
als een onderbroek té strax zit dan zie je vaak duidekij kdat de bil wordt vervormd, dat je zo'n inkeping in het midden van je bil krijgt, en als je dan een strakke broek aan hebt dan staat dat wel eens stom

en waar heb je het nou over dat je liever ondergoed ziet, omdat er dan nog wat te raden valt? bij mij thuis heb je zelden wat aan
__________________
For I Am The Darkness Empaled By The Shining Light Of A Thousand Sun's... Never Will I Light Up... For There Is No Light Without Darkness...
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Empaled schreef:

en waar heb je het nou over dat je liever ondergoed ziet, omdat er dan nog wat te raden valt? bij mij thuis heb je zelden wat aan
Wel altijd een onderbroek

Jah nou ok, de laatste keer niet, maar dat had zijn redenen
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 21:51
Verwijderd
meiden met afwisseling string/slip/boxershorts ...
die zijn t leuxt
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 22:19
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Ik vind een string onder een strakke broek een must. Een slip is dan echt lelijk.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 02-05-2002, 22:22
Sciza
Avatar van Sciza
Sciza is offline
Ik heb dat trouwens nooit bij een gewone onderbroek dat hij halverwege mijn billen zit hoor, altijd er overheen... dus vier billen heb ik nooit... rare dingen trekken jullie dan aan
__________________
- * - Deze sig is voor mijn allerliefste vriend - * -
Met citaat reageren
Oud 03-05-2002, 07:58
youriw
Avatar van youriw
youriw is offline
Citaat:
Sciza schreef:
Ik heb dat trouwens nooit bij een gewone onderbroek dat hij halverwege mijn billen zit hoor, altijd er overheen... dus vier billen heb ik nooit... rare dingen trekken jullie dan aan
dan heb je geen dikke kont, volgens mij
Met citaat reageren
Oud 03-05-2002, 11:34
Verwijderd
Ik heb altijd een string aan, zit gewoon chill en je hebt geen last van die onderbroeklijntjes zeg maar. Dat vind ik zooooo ranzig als ik dat zie bij een ander meisje! Draag alleen onderbroeken als ik de hele dag thuis ben en nix hoef te doen. En als ik slaap natuurlijk (maar dan draag ik weer boxers..., hoezo veelzijdig?)
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Lingerievraag
Saartje1234
5 07-11-2012 17:41
Lifestyle Boxer of slip?
NL
51 15-04-2008 20:31
Seksualiteit boxer, slip of string / Schaamhaar scheren
Sacrilege
121 27-09-2005 19:38
Seksualiteit Ga jij weleens stappen zonder een string of slip (meiden only)
princes16
102 26-01-2005 16:27
Seksualiteit sex-spel
DJ Incompetent
710 31-01-2003 19:56
Seksualiteit foto topic
Günther
396 10-06-2002 10:20


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:27.