Oud 23-10-2004, 10:12
glorify
glorify is offline
Mensen, ik zou graag jullie mening willen horen.

IS het terecht dat iedereen vanaf 14 jaar zich moet kunnen legitimeren?

Ik ben er 100% voorstander van, laten ze maar mijn I.D kaart vragen, IK HEB TOCH NIETS TE VERBERGEN!

hopelijk kunnen op deze manier vele criminele jongeren snel achterhaald worden en hopelijk word op deze manier stukje bij beetje onze samenleving veiliger!
Advertentie
Oud 23-10-2004, 10:16
Verwijderd
Hoe kunnen criminele jongeren al snel achterhaald worden door enkel legitimatie?
Oud 23-10-2004, 10:32
Verwijderd
Ik vind het een weinig gedocumenteerde openingspost en ik denk dat er al oudere topics over dit onderwerp bestaan. Die zou ik eens opzoeken als ik jou was.
Oud 23-10-2004, 10:42
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik vind onze maatschappij veilig genoeg, om eerlijk te zijn.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 23-10-2004, 10:53
Verwijderd
Citaat:
steeefje schreef op 23-10-2004 @ 11:12 :


Ik ben er 100% voorstander van, laten ze maar mijn I.D kaart vragen, IK HEB TOCH NIETS TE VERBERGEN!
Oud 23-10-2004, 10:57
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
in theorie is het zo, dat als je je kliko aan de straat gaat zetten je dan zelfs id bij je moet hebben. wat een onzin.
Oud 23-10-2004, 11:03
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 23-10-2004 @ 11:57 :
in theorie is het zo, dat als je je kliko aan de straat gaat zetten je dan zelfs id bij je moet hebben. wat een onzin.
Dat wist ik niet eens...

Ik heb niet eens een legitamitiebewijs volgens mij
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 23-10-2004, 11:04
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
ausweise, bitte

ik vrees dat het leidt naar selectiviteit bij controles (alleen zwarte of "marokkaans-achtigen" zullen gecontroleerd worden), wat natuurlijk onzin is.
En daarnaast vind ik het sneu voor de illegalen hier, waarvan sommigen er niets aan kunnen doen dat ze illegaal zijn door het waardeloze asielaanvraagsysteem hier.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 23-10-2004, 11:06
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Gatara schreef op 23-10-2004 @ 12:04 :
ausweise, bitte

ik vrees dat het leidt naar selectiviteit bij controles (alleen zwarte of "marokkaans-achtigen" zullen gecontroleerd worden), wat natuurlijk onzin is.
En daarnaast vind ik het sneu voor de illegalen hier, waarvan sommigen er niets aan kunnen doen dat ze illegaal zijn door het waardeloze asielaanvraagsysteem hier.
weer dat gezeik over discriminatie
Oud 23-10-2004, 11:11
Rollo Tomasi
Avatar van Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
steeefje schreef op 23-10-2004 @ 11:12 :
Ik ben er 100% voorstander van, laten ze maar mijn I.D kaart vragen, IK HEB TOCH NIETS TE VERBERGEN!
Dan vind je het ook vast niet erg als ik je even anaal visiteer? Je hebt toch niets te verbergen?

Citaat:
steeefje schreef op 23-10-2004 @ 11:12 :
hopelijk kunnen op deze manier vele criminele jongeren snel achterhaald worden en hopelijk word op deze manier stukje bij beetje onze samenleving veiliger!
Hoe? Denk je dat criminele jongeren hun I.D. kaart bij zich zullen hebben. Ik ben geen crimineel, maar ik pieker er niet over overal m'n paspoort heen te slepen.
__________________
Mein Name ist Joachim von Hassel/Ich bin Pilot der Bundeswehr/und sende Ihnen aus meinem Flugzeug/den Funkspruch den niemand hört
Oud 23-10-2004, 11:15
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 23-10-2004 @ 12:06 :
weer dat gezeik over discriminatie
als het in de praktijk zo blijkt te zijn is het geen gezeik
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 23-10-2004, 11:16
dutch gamer
Avatar van dutch gamer
dutch gamer is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 23-10-2004 @ 12:11 :
Ik ben geen crimineel, maar ik pieker er niet over overal m'n paspoort heen te slepen.
Ik vind het een te grote waarde hebben om zomaar overal mee naar toe te nemen.
Oud 23-10-2004, 11:20
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
dutch gamer schreef op 23-10-2004 @ 12:16 :
Ik vind het een te grote waarde hebben om zomaar overal mee naar toe te nemen.
ja precies. Heb wel een kopie bij me, maar de kans dat ie gejat wordt is groter dan de kans dat je gelegitimeerd wordt imo en dat is een groot gezeik om dat opnieuw aan te vragen
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 23-10-2004, 11:23
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Gatara schreef op 23-10-2004 @ 12:15 :
als het in de praktijk zo blijkt te zijn is het geen gezeik
ik noem dat hypocriete bullshit. Die turken en marokkanen waarover je het hebt discrimineren zelf ook als de neten.
Oud 23-10-2004, 11:23
Manus J. van Alles
Avatar van Manus J. van Alles
Manus J. van Alles is offline
Citaat:
steeefje schreef op 23-10-2004 @ 11:12 :
Ik ben er 100% voorstander van, laten ze maar mijn I.D kaart vragen, IK HEB TOCH NIETS TE VERBERGEN!
Iedereen heeft iets te verbergen.
__________________
Daedalus:GlobalNode:Scholieren//FORUM//RESTRICTED//923.128.6430/Login
Oud 23-10-2004, 11:27
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 23-10-2004 @ 12:23 :
ik noem dat hypocriete bullshit. Die turken en marokkanen waarover je het hebt discrimineren zelf ook als de neten.
vast, maar daar gaat het niet om. Dit betreft staatsdiscriminatie als er sprake is van selectieve controle en dat mag per definitie niet.
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 23-10-2004, 11:35
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Gatara schreef op 23-10-2004 @ 12:27 :
vast, maar daar gaat het niet om. Dit betreft staatsdiscriminatie als er sprake is van selectieve controle en dat mag per definitie niet.
en dat zal zo meevallen.
Oud 23-10-2004, 11:43
Verwijderd
Legitimatie heeft gewoon weinig toegevoegde waarde als je bekijkt met welk doel men die regeling heeft opgesteld (in het kader van terrorismebestrijding en meer veiligheid).

Iemand die namelijk echt kwaad in de zin heeft, zal toch wel met een vervalst paspoort op zak lopen. Het is gebleken dat terroristen geen enkele moeite hebben een paspoort zo goed te vervalsen dat het niet van echt te onderscheiden is (of misschien wel echt ís - vergeet niet dat die 11/9-kapers gewoon een orgineel paspoort van hun eigen nationaliteit hadden).
Ads door Google
Oud 23-10-2004, 11:45
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
en dan nog, net alsof de gemiddelde stadswacht in staat is te zien of een paspoort echt of nep is.

de identificatieplicht is een loze maatregel, en ik heb om eerlijk te zijn ook bitter weinig zin om altijd met m'n paspport op zak rond te lopen zodat het gejat kan worden.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 23-10-2004, 11:49
Verwijderd
Precies. Die plicht geldt volgens mij vanaf twaalf jaar. Alsof twaalfjarigen altijd goed op hun spulletjes letten (trouwens, niemand let 24/7 goed op zijn spulletjes). Je kunt er dus donder op zeggen dat die paspoorten of ID-kaarten aan de lopende band zoek raken en dat kost je dan mooi een flinke smak geld (een paspoort kort echt 90 euro ofzo ).

Volslagen loze maatregel van die paranoide Donner, die overigens ook al flink bekritiseerd is in verschillende vakbladen ('Het gevaar dat Piet Hein Donner heet', in Advocatenblad 2003, ben het nummer ff kwijt).
Oud 23-10-2004, 11:52
Verwijderd
Onnodig en nutteloos. Nederland is veilig zat en de dreiging van terrorisme is enorm overdreven, zo niet te verwaarlozen. Verder kunnen mensen die echt kwaad willen, zoals gezegd, makkelijk aan een vals paspoort komen.
Oud 23-10-2004, 14:03
Outlaw
Avatar van Outlaw
Outlaw is offline
lijkt me op zich best wel zinloos.
Oud 23-10-2004, 14:03
Verwijderd
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 23-10-2004 @ 12:23 :
ik noem dat hypocriete bullshit. Die turken en marokkanen waarover je het hebt discrimineren zelf ook als de neten.
Nou en dat maakt het niet meteen aanvaardbaar!
Wat een nonargument

En daarbij hoort de staat neutraal te zijn zodat de veiligeheid van al haar burgers gewaarborgd worden

Laatst gewijzigd op 23-10-2004 om 14:44.
Oud 23-10-2004, 14:27
Verwijderd
Gewoon steevast roepen dat je 11 bent.
Oud 23-10-2004, 14:30
Verwijderd
Citaat:
Glow schreef op 23-10-2004 @ 15:27 :
Gewoon steevast roepen dat je 11 bent.
zal wel een beetje moeilijk gaan als je een eruit ziet als een 20jarige[lees sarcasme]
Advertentie
Oud 23-10-2004, 14:38
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
makelville schreef op 23-10-2004 @ 15:30 :
zal wel een beetje moeilijk gaan als je een eruit ziet als een 20jarige[lees sarcasme]
mame always said: stupid is, stupid does
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 23-10-2004, 15:06
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Rollo Tomasi schreef op 23-10-2004 @ 12:11 :
Dan vind je het ook vast niet erg als ik je even anaal visiteer? Je hebt toch niets te verbergen?
Als jij dat doet heeft daar toch niemand bezwaar tegen?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 23-10-2004, 15:27
juno
Avatar van juno
juno is offline
Een beperkte legitimatieplicht voor enkele vooraf duidelijk omschreven controledoeleinden is een jaar of tien geleden ingevoerd, en toen kreeg ik ook al meteen Ausweis-visioenen.

Inmiddels vindt iedereen het de normaalste zaak van de wereld om (bijvoorbeeld) een kopie van zijn paspoort of ID kaart bij zijn werkgever in te leveren, het is immers bedoeld om zwartwerken en illegale werknemers en koppelbazen tegen te gaan, en daar zijn we het allemaal mee eens, maar toen stonden veel mensen aardig op hun strot. Gewoon, uit principe en omdat je op zo'n manier snel op een hellend vlak terecht komt.

En dat hellende vlak daar zitten we nu aardig dichtbij. Geef een staat macht en een instrument en het zal steeds verder gebruikt en misbruikt worden. Koppelingswet, zegt dat nog iets? Dat betekende geen onderwijs of medische zorg voor illegalen.

Het gaat steeds een stapje verder, die controle, het betuttelen. En vooral het controleren voordat er ook maar iets gebeurd is. Preventieve fouillering en identificatie in uitgaansgebieden, geen tabak en alcohol meer onder de 16. Wat is de volgende stap? Een leeftijdspasje voor de condoomautomaat? Niet meer op straat als de straatverlichting aan is zonder legitimatie? Spijbelcontrole als je tijdens schooluren op straat loopt? Legitimatie graag. Zo, zullen wij eens even jouw school gaan bellen, of je ouders? Pfff.

Heb je enig idee wat een machsinstrument dat is? De staat kan zo zijn burgers aan alle kanten inknellen, alles onder het mom van veiligheid en openbare orde.

En niemand heeft NIETS te verbergen. We halen allemaal wel eens wat uit, en daar komen we mee weg omdat we het in de anonimiteit kunnen doen. De overgrote meerderheid laat het overigens bij iets onschuldigs. Dat hebben we ook nodig, anders raken we zwaar gefrustreerd.
Oud 23-10-2004, 16:29
Verwijderd
Waar gaat het heen in dit land?
Oud 23-10-2004, 16:47
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-10-2004 @ 17:29 :
Waar gaat het heen in dit land?
mame always said: stupid is, stupid does

( )
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 23-10-2004, 16:50
Verwijderd
Citaat:
Gatara schreef op 23-10-2004 @ 17:47 :
mame always said: stupid is, stupid does

( )
je valt in herhaling
Oud 23-10-2004, 16:55
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
makelville schreef op 23-10-2004 @ 17:50 :
je valt in herhaling
ja maar de ene keer sloeg het erop dat je je dom kunt houden t.o.v. de politie/controleurs en de andere keer sloeg t op de regering
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Oud 23-10-2004, 17:03
nickèsz
nickèsz is offline
Waren/zijn ze ook niet van plan verschrikelijk hoge boetes te geven als je hem (ID) niet bij je had?
__________________
een echte vent word geen agent!:D
Oud 23-10-2004, 18:14
Joostje
Avatar van Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 23-10-2004 @ 12:06 :
weer dat gezeik over discriminatie
Dat gebeurt al in landen waar legitimatieplicht is
__________________
Gatara was here! De W van stampot!
Oud 24-10-2004, 01:03
naam onbekend
Avatar van naam onbekend
naam onbekend is offline
Zoals juno het beschrijft, begint het een beetje op 1984 te lijken.
__________________
There's no such thing as a winnable war, it's a lie we don't believe anymore | Met rijbewijs! :cool:
Oud 24-10-2004, 02:19
Bloedpropje
Avatar van Bloedpropje
Bloedpropje is offline
Citaat:
juno schreef op 23-10-2004 @ 16:27 :
Een beperkte legitimatieplicht voor enkele vooraf duidelijk omschreven controledoeleinden is een jaar of tien geleden ingevoerd, en toen kreeg ik ook al meteen Ausweis-visioenen.

Inmiddels vindt iedereen het de normaalste zaak van de wereld om (bijvoorbeeld) een kopie van zijn paspoort of ID kaart bij zijn werkgever in te leveren, het is immers bedoeld om zwartwerken en illegale werknemers en koppelbazen tegen te gaan, en daar zijn we het allemaal mee eens, maar toen stonden veel mensen aardig op hun strot. Gewoon, uit principe en omdat je op zo'n manier snel op een hellend vlak terecht komt.

En dat hellende vlak daar zitten we nu aardig dichtbij. Geef een staat macht en een instrument en het zal steeds verder gebruikt en misbruikt worden. Koppelingswet, zegt dat nog iets? Dat betekende geen onderwijs of medische zorg voor illegalen.

Het gaat steeds een stapje verder, die controle, het betuttelen. En vooral het controleren voordat er ook maar iets gebeurd is. Preventieve fouillering en identificatie in uitgaansgebieden, geen tabak en alcohol meer onder de 16. Wat is de volgende stap? Een leeftijdspasje voor de condoomautomaat? Niet meer op straat als de straatverlichting aan is zonder legitimatie? Spijbelcontrole als je tijdens schooluren op straat loopt? Legitimatie graag. Zo, zullen wij eens even jouw school gaan bellen, of je ouders? Pfff.

Heb je enig idee wat een machsinstrument dat is? De staat kan zo zijn burgers aan alle kanten inknellen, alles onder het mom van veiligheid en openbare orde.

En niemand heeft NIETS te verbergen. We halen allemaal wel eens wat uit, en daar komen we mee weg omdat we het in de anonimiteit kunnen doen. De overgrote meerderheid laat het overigens bij iets onschuldigs. Dat hebben we ook nodig, anders raken we zwaar gefrustreerd.
over paranoide gesproken
Ads door Google
Oud 24-10-2004, 02:50
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 23-10-2004 @ 12:06 :
weer dat gezeik over discriminatie
wacht maar totdat een agent iemand met een volledige gezichtssluier om een paspoort vraagt.

dan breekt het gezeik pas goed los.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 24-10-2004, 08:04
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 24-10-2004 @ 03:50 :
wacht maar totdat een agent iemand met een volledige gezichtssluier om een paspoort vraagt.

dan breekt het gezeik pas goed los.
Oud 24-10-2004, 09:19
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
T_ID schreef op 24-10-2004 @ 03:50 :
wacht maar totdat een agent iemand met een volledige gezichtssluier om een paspoort vraagt.

dan breekt het gezeik pas goed los.
Ach joh, kun je ook kijken of de lengte klopt en of ze haar sofi nummer kent...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 29-10-2004, 17:04
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 24-10-2004 @ 10:19 :
Ach joh, kun je ook kijken of de lengte klopt en of ze haar sofi nummer kent...
die weet ik ook niet uit mijn hoofd...
Oud 29-10-2004, 17:06
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 24-10-2004 @ 03:19 :
over paranoide gesproken
helaas zit het zo wel. wat moeten die juten het boeien dat ik op straat loop onder schooltijd.
Oud 29-10-2004, 17:26
RayMania
Avatar van RayMania
RayMania is offline
Vind het zinloos en lijkt me helemaal niet nodig om bijvoorbeeld het terrorisme mee op te lossen. Daarnaast zullen er natuurlijk veel paspoorten etc...worden gestolen en voor slechte dingen worden gebruikt. En ik heb ook geen zin om 24/7 een paspoort bij me te dragen.

Geeft me daarnaast ook een onveilig gevoel omdat het verplicht is en andere mensen (lees: criminelen) weten dat heel veel mensen na 1 januari dus een indentificatiebewijs bij zich dragen.
__________________
http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ http://sport.fok.nl/ !!!
Oud 30-10-2004, 00:03
Verwijderd
Nederland is één van de veiligste landen ter wereld, dus ik vind dit naar paranoia ruiken.
Oud 30-10-2004, 12:21
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Sylph schreef op 30-10-2004 @ 01:03 :
Nederland is één van de veiligste landen ter wereld, dus ik vind dit naar paranoia ruiken.
haha geloof je het zelf
Oud 30-10-2004, 19:56
Verwijderd
Citaat:
nickèsz schreef op 23-10-2004 @ 18:03 :
Waren/zijn ze ook niet van plan verschrikelijk hoge boetes te geven als je hem (ID) niet bij je had?
uiteraard, want dat spekt de staatskas, en als je in herhaling valt, dan wordt je gedeporteerd, naar een werkkamp
Oud 30-10-2004, 20:53
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 29-10-2004 @ 18:04 :
die weet ik ook niet uit mijn hoofd...
Leeftijd?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 30-10-2004, 23:21
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 24-10-2004 @ 03:19 :
over paranoide gesproken
Tien jaar geleden was geen biertje of pakje sigaretten mogen/kunnen kopen onder de zestien ondenkbaar. Waar bemoeide de staat zich mee! En nu? Moet je je kunnen legitimeren....Die ID kaart moet je sowieso al hebben. Dat was makkelijk! Toen was namelijk de drempel weg voor het instellen van dat verbod, het was immers voordien praktisch onuitvoerbaar. Je was alleen verplicht je rijbewijs bij je te hebben als je aan het autorijden was, of je paspoort als je de grens over ging. En dan was je al 18.

Laatst gewijzigd op 30-10-2004 om 23:23.
Oud 31-10-2004, 09:24
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 24-10-2004 @ 03:19 :
over paranoide gesproken
Je komt wel steeds meer in een kamelenstaat terecht. Daar heeft ze opzich wel gelijk in.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Oud 31-10-2004, 12:47
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 31-10-2004 @ 00:21 :
Tien jaar geleden was geen biertje of pakje sigaretten mogen/kunnen kopen onder de zestien ondenkbaar. Waar bemoeide de staat zich mee! En nu? Moet je je kunnen legitimeren....Die ID kaart moet je sowieso al hebben. Dat was makkelijk! Toen was namelijk de drempel weg voor het instellen van dat verbod, het was immers voordien praktisch onuitvoerbaar. Je was alleen verplicht je rijbewijs bij je te hebben als je aan het autorijden was, of je paspoort als je de grens over ging. En dan was je al 18.
ik hoefde mij toen ik begon met drinken en roken ook niet te identificeren.
Dan kan je over limburg erg veel zeggen, maar met de regeltijes uit Den Haag hebben ze weinig op, en daar werd vrij zelden moeilijk gedaan als ik een biertje of een pakje peuken wilde
Oud 31-10-2004, 13:24
Pierreke
Avatar van Pierreke
Pierreke is offline
Ik vind het eerlijk gezegd wel goed, deze regel. Wat is er nou op tegen om gewoon een pasje op zak te hebben? Het zal toch echt niet zo zijn dat als je even de kliko aan de straat zet, je wordt aangehouden en om je pasje gevraagd gaat worden. Bovendien is het zo dat er wel aanleding moet zijn om je pas te vragen!!
We zeuren altijd dat we het soms onveilig in ons landje. Nu probeert de regering daar iets aan te doen, krijgt ze nog gezeur. dat lijkt me niet terrecht. Nee, mij lijkt het een prima regel.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Prioriteiten van de politie: bonnen schrijven of boeven pakken?
Verwijderd
30 10-09-2011 21:59
De Kantine Wrong saaide of the road #648
Verwijderd
500 12-07-2009 22:55
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' ‎
Verwijderd
500 15-06-2008 13:04
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap 'TMF en MTV moeten zelf censureren'
Love & Peace
214 15-11-2005 22:47
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Kamer akkoord met identificatieplicht
Gatara
50 13-12-2003 15:25
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Het altijd bijdragen van je ID
simsalabim
51 11-11-2003 21:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:44.