Oud 05-11-2015, 17:13
bxoza
bxoza is offline
Geachte forumleden

Ik ben momenteel bezig met mijn afstudeerscriptie met het onderwerp: End of the World and The Psychological Functions. In het kort, vraag ik me af wat voor psychologische factoren het sterkste verband heeft met in het geloven van het einde van de wereld. Dit is niet alleen heel erg interessant, maar ook zeer vernieuwend. Want men heeft hierover nauwelijks echt op verdiept, dus mijn onderwerp is zeer exploratief.

Iedereen kan deze vragenlijst invullen ook al gelooft u niet dat de wereld ooit zal veranderen of dat de wereld wel zal veranderen op een positieve wijze (bijvoorbeeld door technologische ontwikkelingen of door god). Al met al ben ik geïnteresseerd in uw toekomstbeeld voor de wereld.

De vragenlijst is zeer anoniem, u hoeft alleen uw geslacht en leeftijd in te vullen en hieronder staat het desbetreffende linkje die direct leidt naar de vragenlijst. Daarbij het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 10 a 15 minuten.

https://tilburgss.co1.qualtrics.com/...mtYJsdxyM3bldj

Met vriendelijke groet,

Bxoza

Laatst gewijzigd op 06-11-2015 om 04:32.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-11-2015, 12:12
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik verplaats je topic naar een ander subforum, omdat het onderwerp daar beter past!
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 06-11-2015, 13:41
Denkerius
Denkerius is offline
"Bijvoorbeeld: Kolonisatie door een superieure buitenaardse levensvorm; kolonisatie van andere planten door de mens."

Ik denk dat dat planeten moet zijn
__________________
Just think

Laatst gewijzigd op 06-11-2015 om 13:49.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2015, 13:47
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
"Ik heb het gevoel dat als ik vandaag zou sterven er geen enkel spoor van mijn invloed hier zou achterblijven.
Ik heb het gevoel dat ondanks mijn onvermijdelijke dood, ik altijd een integraal deel zal zijn van de wereld. "

de vraag wordt twee keer herhaald.
Lijkt me wel een verschil te zitten tussen "geen enkel spoor" en "altijd een integraal deel".
Met citaat reageren
Oud 06-11-2015, 13:49
Denkerius
Denkerius is offline
Citaat:
Lijkt me wel een verschil te zitten tussen "geen enkel spoor" en "altijd een integraal deel".
mijn fout las te snel
__________________
Just think
Met citaat reageren
Oud 07-11-2015, 18:57
bxoza
bxoza is offline
Citaat:
"Bijvoorbeeld: Kolonisatie door een superieure buitenaardse levensvorm; kolonisatie van andere planten door de mens."

Ik denk dat dat planeten moet zijn
Dat klopt, is gecorrigeerd. Dankjewel voor de melding.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:49.