Oud 19-05-2017, 00:14
Verwijderd
..

Laatst gewijzigd op 23-05-2018 om 02:41.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-05-2017, 06:45
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Heb je bij de piercingshop ook geen uitleg gekregen?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 19-05-2017, 10:23
Verwijderd
Ik geen ervaring met een lippiercing, maar roken in het algemeen doet niet veel goeds voor de kwaliteit van je huid en het genezingsproces van wat dan ook in je lichaam. Betreft het gebruiken van mondwater/spray - daar moeten ze je bij de piercingshop uitleg over geven. Witte velltjes zijn volgens mij normaal en wordt vanzelf minder. Toen ik de ringetjes voor mijn industrail liet zitten, heb ik ook een tijd schilfertjes gehad bij mijn oren.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2017, 16:34
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Je geeft zelf al aan dat je lip niet meer gezwollen en pijnlijk is, dus dat is een goed teken. Dat het nog gevoelig is, is normaal, want je hebt geen natuurlijk pas net laten zetten! De witte velletjes horen bij het genezingsproces. Lekker blijven spoelen en sprayen, ook wanneer je denkt dat de huid rond de piercing helemaal is genezen. Beter wat langer, dan dat je straks met een ontstoken lip zit.

Houd de plek verder gewoon goed in de gaten. Wordt het warm/rood/dik/pussig, dan even terug naar de shop waar je heen hebt laten zetten of naar de huisarts. Veel plezier met je piercing!
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2017, 20:00
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Roken vertraagt het 2x zolang, bel je piercer vraag daar eens de info...
Met citaat reageren
Oud 19-05-2017, 23:00
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb ook een lippiercing. Ik had er vooral 's ochtends last van dat het ringetje "vastgegroeid" zat, dat ik hem even los uit de wond moest trekken ofzo.

Ik had ook een dikke lip voor een paar dagen, dat witte en de gevoeligheid is normaal, dat gaat vanzelf weg. Ik zweer nog steeds bij Sterilon. Beetje op het ringetje/staafje druppelen en dan zorgen dat je het ringetje draait of het staafje beweegt, zodat de sterilon goed in het gaatje komt. Zou het zeker een hele tijd blijven ontsmetten, vooral als je van plan bent van ringetje/staafje te wisselen.

En roken vertraagt inderdaad het algemene genezingsproces, maar het is niet vreselijk schadelijk verder. Ik heb met mijn lippiercing en mijn tongpiercing ook gewoon gerookt en ik had geen gekke dingen.

Gewoon blijven doen wat je nu doet dus, zou het zeker de komende weken doen en dan wat afbouwen; zodra je merkt dat het gevoeliger wordt, ontsmet je gewoon weer extra.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2017, 11:34
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Citaat:
Bedankt voor jullie reacties!

Ik heb mijn piercing laten zetten op een Aziatische markt in Berlijn en die man sprak niet heel goed Engels. Hij heeft mij de producten aangeraden die ik nu gebruik en hij heeft er wel een briefje bijgegeven met wat gebruiksaanwijzingen. Dus het zal wel goed zijn denk ik.
Het is wel allemaal steriel gebeurd, dus niet dat jullie denken dat het een prutser was.

Ik ga het in de gaten houden. Het ziet er nu nog goed uit en het voelt ook prima.

Wat is een geschikte tijd om hem te vervangen? 2/3 maanden?
Volgende keer op facebook de piercing pagina,s in de gaten houden, daar worden geregeld modellen gezocht, 10 euro ben je dan kwijt en wel de juiste informatie + een tel nr van een tattoo zaak
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Het Grote Piercing topic
AngelLena
485 02-12-2004 11:29
Lichaam & Gezondheid Piercing vraag, staafje door lip
Hypocrisy_Female
3 29-08-2004 19:59
Lifestyle Het grote Piercing topic..
Verwijderd
484 18-06-2004 18:05
Lifestyle HET algemene piercing topic
Ninnoc
244 09-08-2003 21:03
Lifestyle Het Algemene Piercing Topic
Stevill
450 08-08-2002 19:18
Lichaam & Gezondheid vraagjuh over lip piercing
Bad-Taste-Bear
5 04-06-2002 23:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:33.