Oud 19-06-2017, 20:27
gwnrandommm
gwnrandommm is offline
heyy allemaal, ik heb deze week een eindtoets frans. ik moet voor deze toets onder andere tekst verklaren. deze tekst heb ik nu al thuis en we mogen er alle aantekeningen op maken die we willen we mogen er dus ook de hele tekst op vertalen en met de toets mogen we die tekst er ook gewoon bij houden. nu heb ik van de eerste tekst al een samenvatting opgezocht op internet en die op mn tekst opgeschreven, maar nu is dr ook nog een 2e tekst namelijk le vaccin de zazie van philippe de claudel, het komt uit het boek: le monde sans les enfants et autre histoires. Nu kan ik hier helemaal geen samenvattingen of wat dan ook van vinden op internet. kan iemand mij helpen aan een samenvatting?
groetjes gwnrandommm
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-06-2017, 23:21
Ben Strik
Ben Strik is offline
Zoek anders eens op de eerste zin of eerste paar woorden van hwt tekstfragment/boek.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2017, 23:32
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Of bespreek de tekst met een klasgenoot. Twee weten meer dan 1.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 20-06-2017, 15:58
gwnrandommm
gwnrandommm is offline
ik kan echt helemaal niks vinden op internet.... en ik heb morgen de toets! ik kan dus ook niet meer met een vriend/vriendin bespreken, want ik ben al thuis van school. heeft echt niemand een samenvatting voor mij je zou me dr echt heel veel mee helpen!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2017, 16:48
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
ik kan echt helemaal niks vinden op internet.... en ik heb morgen de toets! ik kan dus ook niet meer met een vriend/vriendin bespreken, want ik ben al thuis van school. heeft echt niemand een samenvatting voor mij je zou me dr echt heel veel mee helpen!
Volgens mij kan je ook best een klasgenoot appen of bellen tegenwoorden. We leven niet meer in de 19e eeuw
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 20-06-2017, 18:33
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Kijk eens of je via de zoekterm "de wereld zonder kinderen" wel iets kunt vinden.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:16.