Oud 25-06-2017, 00:36
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Fitematrulle; schreef:
Gefeliciteerd en een 24-boks voor Trimmie
Thanks, wijffie! Ik ben in Deutschland op de camping en heb gister gezien hoe m'n bestie de Dr. titel kreeg en ik mocht getuige zijn op dr bruiloft. <3
Daarna geminigolfd en gepartied met matties en ik ging k.o. door een migraintje, maar om middernacht stond de hele gang naast me te zingen en gaven ze me een geïmproviseerd cadeautje.

Vandaag alleen maar gechilld en gebbqd met de hele familie van het bruidspaar en het was zó nice. Het is hier sowieso prachtig en iedereen was lief en het eten was heerlijk en het was echt een van m'n fijnste verjaardagen ooit.
__________________
Who's this jabroni?
Advertentie
Oud 25-06-2017, 00:43
Verwijderd
Van harte joh leukerd
Oud 25-06-2017, 01:34
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Aww, dat is leuk om te horen!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 25-06-2017, 02:29
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Nog gefelidepeli Trimmuh
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 25-06-2017, 06:31
Verwijderd
Gefeliciteerd Trimmie en wat een fijne verjaardag heb je gehad!
Oud 25-06-2017, 15:49
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Ja nog gefeliciteerd, Oates.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 25-06-2017, 17:05
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
__________________
Who's this jabroni?
Oud 25-06-2017, 21:34
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Ook van mij nog gefeliciteerd!
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 26-06-2017, 15:45
Verwijderd
Citaat:
Oh deze had ik helemaal gemist omdat Erturmeneer mijn hele post had geciteerd!
Citeren is existeren!
Oud 27-06-2017, 14:23
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Michael Jackson zong (net als Captain Beefheart) alle instrumenten zelf in op zijn demotapes, zodat zijn muzikanten wisten wat ze moesten spelen.

__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 27-06-2017, 18:52
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat cool!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 27-06-2017, 19:27
Verwijderd
Michael Jackson was een groot muzikant en ik denk een goede kerel.
Oud 28-06-2017, 20:31
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Michael Jackson zong (net als Captain Beefheart) alle instrumenten zelf in op zijn demotapes, zodat zijn muzikanten wisten wat ze moesten spelen.

[filmpje]
Veel mensen vergeten idd dat hij een enorm muzikaal talent had door alle gekheden die er later in z'n leven gebeurde.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 28-06-2017, 20:41
Verwijderd
Turk; post je dit naar aanleiding van de Reddit-thread?
Oud 28-06-2017, 21:34
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Turk; post je dit naar aanleiding van de Reddit-thread?
Nee, ik ken die thread niet.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 28-06-2017, 21:42
Verwijderd
Die is best cool! Moment.
Oud 29-06-2017, 09:15
Verwijderd
Breek me de bek niet open. Jackson is zo ongeveer het meest tragische verhaal van "bekende mensen" dat ik ken. De man was een rare vogel (wat ook weer volstrekt logisch is als je vanaf je pakweg 10e een wereldster bent met niet de fijnste ouders) maar is er compleet ingeluisd op meerdere vlakken, zowel zakelijk als met dit soort zaken.

En echt heerlijke muziek om naar te luisteren.
Oud 29-06-2017, 13:34
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Hm. Interessant. Ik dacht altijd, mensen negeren bij Jackson het hele gedoe omdat ze zo van z'n muziek houden - als je geliefd genoeg bent kom je met meer weg (Gary Glitter, bijvoorbeeld, is niet geliefd genoeg). Maar fijn om hem iets geruster cool te kunnen vinden.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 30-06-2017, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Hm. Interessant. Ik dacht altijd, mensen negeren bij Jackson het hele gedoe omdat ze zo van z'n muziek houden - als je geliefd genoeg bent kom je met meer weg (Gary Glitter, bijvoorbeeld, is niet geliefd genoeg). Maar fijn om hem iets geruster cool te kunnen vinden.
Ik vind zoiets fascinerend.

Dit is een groot hellend vlak en met iedereen die zoiets doet is wel wat mis en is het zielig, maar stel dat MJ echt aantoonbaar kinderen misbruikt had*, dan zou ik het alsnog ook heel sneu voor hem vinden (uiteraard nog meer voor de kinderen in kwestie, maar dat sluit elkaar niet uit). Ik denk niet dat MJ ondanks alle aandacht en (tijdelijke) rijkdom et cetera veel gelukkig is geweest in zijn leven.

En bij Dutroux, om maar wat te noemen, heb ik dat niet. En voor zover daar veel over bekend is, heeft die zelf ook geen fijne jeugd gehad. Bij beiden zijn er in hun jeugd oorzaken aan te wijzen van hun "afwijkende" gedrag (gevaarlijke term overigens) later. Waarom vind ik het bij MJ vooral tragisch en is Dutroux een vuilak? Omdat ik ben opgegroeid met de muziek van MJ natuurlijk.

*voor alle duidelijkheid, gezien alles wat er tegenwoordig over te vinden is, geloof ik dat MJ geen kinderen misbruikt heeft.

Voor wie het interesseert iets over Dutroux

Spoiler
Oud 30-06-2017, 11:34
Verwijderd
Maar ik kwam eigenlijk alleen even langs om te bekennen dat ik nooit Max Havelaar gelezen heb en om aan jullie te vragen of dat de moeite is, of dat het een saai en taai boek is (dat beeld heb ik er van).
Oud 30-06-2017, 12:17
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb ook nooit geloofd dat hij dat gedaan had. Het is helaas zo'n soort vlek op je reputatie die nooit meer weg gaat. Die man was zelf nog een kind.

Gelooft iemand trouwens de conspiracy theory dat hij zijn dood in scène heeft gezet en nog leeft? YouTube staat er vol mee, het is fascinerend om te kijken wat mensen allemaal zien/bedenken
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 30-06-2017, 12:40
Verwijderd
Nee.
Oud 30-06-2017, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Gelooft iemand trouwens de conspiracy theory dat hij zijn dood in scène heeft gezet en nog leeft? YouTube staat er vol mee, het is fascinerend om te kijken wat mensen allemaal zien/bedenken
Nee, maar wel dat Jimmy Hoffa in het graf van Michael Jackson ligt.
Oud 30-06-2017, 13:24
Verwijderd
En dat MJ in de muur is gemetseld uiteraard.
Oud 30-06-2017, 22:52
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Citaat:
Maar ik kwam eigenlijk alleen even langs om te bekennen dat ik nooit Max Havelaar gelezen heb en om aan jullie te vragen of dat de moeite is, of dat het een saai en taai boek is (dat beeld heb ik er van).
Heel lang geleden heb ik dat boek weleens gelezen, maar dat is ook meteen zo lang geleden dat ik er niet veel zinnigs meer over kan zeggen.
__________________
Lophophanes cristatus

Laatst gewijzigd op 01-07-2017 om 17:58.
Oud 06-07-2017, 00:59
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Citaat:
Ik heb ook nooit geloofd dat hij dat gedaan had. Het is helaas zo'n soort vlek op je reputatie die nooit meer weg gaat. Die man was zelf nog een kind.

Gelooft iemand trouwens de conspiracy theory dat hij zijn dood in scène heeft gezet en nog leeft? YouTube staat er vol mee, het is fascinerend om te kijken wat mensen allemaal zien/bedenken
Als je dat soort dingen gelooft, gaan beroemdheden nooit dood.
__________________
Forumnist.
Oud 06-07-2017, 01:41
Verwijderd
Ja precies. Elvis zou iets van 82 zijn nu geloof ik als het niet waar was. Met zoveel drugs, alcohol en fast food? Nah.
Oud 06-07-2017, 09:08
Verwijderd
Aaahw, op wg&r zit een meisje dat sniper wilt worden. Nu is dat al een uitdaging - alle voor mij bekende routes naar sluipschutter zijn via commando's of korps mariniers, vrouwen zijn bij beiden officieel toegestaan maar in de praktijk is er nog nooit een vrouw door de toelatingstesten gekomen.

Maar nadat ze enthousiast op de mogelijkheden gewezen wordt, blijkt ze ook nog een oogafwijking ook te hebben. en dan toch sluipschutter willen worden Arm kind.
Oud 06-07-2017, 20:11
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vriend van mijn vriend is piloot geworden nadat ie zijn ogen had laten laseren maar denk dat de eisen voor sluipschutter wel strenger zijn.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 07-07-2017, 23:42
df
Avatar van df
df is offline
Max Havelaar is taai maar door te komen. Meer een 'moet je gelezen hebben' dan 'leuk!' though.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 08-07-2017, 22:16
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik had vandaag een nieuwe blouse gekocht, we gingen vanavond ergens heen dus ik dacht ik trek hem gelijk aan. Ik sta buiten op mn huisgenoot te wachten, heb die blouse nog geen 5 minuten aan en ineens FLATS een grote dikke vogelflats op mijn mooie nieuwe blouse
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 09-07-2017, 10:10
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Dat brengt geluk
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 10-07-2017, 22:20
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Oud 14-07-2017, 20:30
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Jan is héél erg populair onder de jeugd, gehandicapten e.d.
Over refowebvraag "Diverse popgroepen". http://www.refoweb.nl/vragenrubriek/...se-popgroepen/
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 15-07-2017, 00:12
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Over refowebvraag "Diverse popgroepen". http://www.refoweb.nl/vragenrubriek/...se-popgroepen/
die afsluiter ook echt 'Dit zijn feiten; die hopelijk voor zichzelf spreken. Veel wijsheid hiermee toegewenst!'
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 15-07-2017, 00:26
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Ik heb me vanavond kostelijk vermaakt met het doorklikken van de topics op refoweb. Al is het natuurlijk ook wel een beetje triest dat deze mensen onder een steen leven en ja en amen zeggen op alles wat een (mannelijk!) predikant zegt of schrijft.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 15-07-2017, 11:11
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Ik heb me vanavond kostelijk vermaakt met het doorklikken van de topics op refoweb.
Ik ook ja
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 15-07-2017, 11:16
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik ook
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 15-07-2017, 12:11
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 17-07-2017, 01:45
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
<3
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 17-07-2017, 01:45
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Over refowebvraag "Diverse popgroepen". http://www.refoweb.nl/vragenrubriek/...se-popgroepen/
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 18-07-2017, 18:27
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Citaat:
Ik had vandaag een nieuwe blouse gekocht, we gingen vanavond ergens heen dus ik dacht ik trek hem gelijk aan. Ik sta buiten op mn huisgenoot te wachten, heb die blouse nog geen 5 minuten aan en ineens FLATS een grote dikke vogelflats op mijn mooie nieuwe blouse
Kom jij wel eens bij Spot 45?
__________________
Forumnist.
Oud 19-07-2017, 01:45
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 19-07-2017, 04:24
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Hahaha! Al die mooie meiden! Eén van hen is zijn moeder.
Oud 19-07-2017, 05:04
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
En één ervan is een klein jongetje. Thefuq ben je mee bezig, Benno?

Trouwens, stel je voor dat je zo'n vent in z'n zwembroekje over het strand ziet banjeren....
__________________
Who's this jabroni?
Oud 19-07-2017, 06:46
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Het liedje zelf is nog niet eens zo erg, maar die clip is zo fucking cringy hij is echt totaal niet op zijn gemak en die wijven zijn zo.. raar. Vet ongemakkelijk om te kijken
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-07-2017, 10:14
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Kom jij wel eens bij Spot 45?
46

ja daar ben ik weleens geweest maar ik vind het niveau wel erg laag qua taal en pictogrammen en ik vind dat ze zich ook teveel richten op problemen en uitstappen. De leuke kanten van dit vak worden helemaal niet aan de orde gesteld.

Ik ging daar heen voor de soa-testen omdat je daar zonder afspraak naar binnen kan maar ik heb daar een aantal keer een vervelende moraalridder getroffen als verpleegkundige dus ik kom er niet meer.

Tegenwoordig ga ik naar Rotterdam, professioneel en vriendelijk en aangezien ik een 'risicogroep' ben kan ik altijd binnen een paar dagen terecht.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 19-07-2017, 18:55
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Ah.

Ok, ok. Mn vriend komt er tegenwoordig 1-2x per maand. Had er hiervoor nooit van gehoord.
Moraalridder als in je vak/werkwijze veroordelen?
__________________
Forumnist.
Oud 19-07-2017, 22:29
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
op het soa-spreekuur? Wat leuk dat ie er werkt.

Ja moraalridder als in werkwijze. Toen ik een anaaltest weigerde te doen bij mezelf omdat ik daar nooit maar dan ook nooit wat mee doe, zei ze dat dat niet kon en dat sekswerkers de hele tijd zeiden dat ze van alles veilig deden maar hadden daarna dan toch een soa, 'rara hoe kan dat'.
Heel argwanend kijken en doorvragen wanneer ik zeg nog nooit ellende te hebben meegemaakt en mij dan een uitzondering noemen omdat ze daar 'bijna alleen maar ellende' voorbij zag komen.
Ook werd mij een keer gevraagd of ik wel wist hoe je je vagina schoon houdt. Toen ik 'ja' zei ging ze mij een soort van overhoren
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:31.