Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-09-2017, 01:45
Verwijderd
Sinds begin deze week heeft het hondje dus steeds vaker problemen om z'n plas op te houden. Vooral als er mensen binnenkomen. Dat was eerst alleen voorbehouden aan een bepaalde subset van mensen maar nu ook als de baas 20 minuten op het balkon heeft gezeten.

- Het gaat om een rottweiler van bijna 11.
- Hij drinkt minder dan hij normaal doet maar lijkt niet uitgedroogd en drinkt verder nog wel af en toe (kan zijn dat hij eerder teveel water dronk en dat het nu minder is).
- Hij heeft geen koorts of verhoging voor zover we op gevoel kunnen merken, gaan we morgen ff testen door een aarsthermometer te kopen, maar z'n oren voelen niet abnormaal
- Hij zakt iets vaker door z'n ietwat zwakke achterpoten dan in de voorgaande maanden maar zoiets is ook gewoon progressief
- Ik dacht eerst dat hij gewoon niet goed uitgelaten was aangezien z'n baasje afgelopen nacht om 1:00 straalbezopen naar bed ging en hem daarom vanochtend niet goed had laten plassen en poepen maar dat was uiteindelijk echt niet aan de hand
- Poep ziet er normaal uit
- Hij plast maar een paar druppels als we gaan lopen (wat duidt op nierstenen), maar binnen komen er flinke stralen uit
- Hij voelt zich oprecht schuldig als het gebeurt
- Hij wil nog spelen en is tijdens het lopen ook als een normale bejaarde ouwe man, daar is geen verandering in

Nou wilde ik sowieso morgen de dierenarts even contacten, maar misschien zijn er hier nog mensen met bruikbare tips misschien?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-09-2017, 04:26
Verwijderd
Ik zou met 'em naar de DA gaan. Hoop dat 't goed komt!
Met citaat reageren
Oud 02-09-2017, 06:51
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Meh, ik had een Jack Russell en die zijn zo tyfus eigenwijs dat ze nooit iets laten merken tot het te laat is en ik wil geen horrorverhalen vertellen. Hoop dat het goed gaat met je buddy
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2017, 07:38
Verwijderd
Miekje naamzoek?
Met citaat reageren
Oud 02-09-2017, 07:48
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Mja, met zo'n ouwe dibbes kan het van alles zijn. Ik zou inderdaad even langs de DA gaan.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 02-09-2017, 10:50
Verwijderd
Citaat:
Meh, ik had een Jack Russell en die zijn zo tyfus eigenwijs dat ze nooit iets laten merken tot het te laat is en ik wil geen horrorverhalen vertellen. Hoop dat het goed gaat met je buddy
Ja maar zoiets gebeurt niet van dag 1 op dag 2.

De DA zegt nog ff aankijken en ff temperaturen. Als we bloed in de urine zien dan gelijk een afspraak maken, anders zouden we moeten kunnen wachten tot maandag.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2017, 10:53
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja maar zoiets gebeurt niet van dag 1 op dag 2.

De DA zegt nog ff aankijken en ff temperaturen. Als we bloed in de urine zien dan gelijk een afspraak maken, anders zouden we moeten kunnen wachten tot maandag.
Oké, goed zo hoop dat alles oké is, maar bij twijfel, gewoon een afspraak maken beter voor niks dan te laat.

Daardoor kennen ze mij waarschijnlijk zo goed bij mijn DA
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2017, 14:28
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Arme Kronos
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 02-09-2017, 19:46
Verwijderd
Okay het probleem is opeens opgelost

Maakt niet uit, maandag nog steeds DA. En dan gelijk maandagochtend maar ff wat urine opvangen.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2017, 21:24
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Okay het probleem is opeens opgelost

Maakt niet uit, maandag nog steeds DA. En dan gelijk maandagochtend maar ff wat urine opvangen.
Soeplepel
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2017, 22:07
Verwijderd
Ik hou er gewoon een emmer onder. Vindt 'ie niet erg.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2017, 12:23
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ja, dat kan ook ik moest het bij mijn kat toen ook doen, toen heb ik een soeplepel opgeofferd.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:42.