Oud 10-06-2017, 22:14
TheUnknown123
TheUnknown123 is offline
Jongens en meiden,

Misschien valt dit niet onder lifestyle, ik dacht van wel want het heeft ook iets met een stijl te maken, of een soort bepaald gedrag(norm).

Vraag 1: Rook je zelf.
Vraag 2: Zo ja, waarom?
vraag 3: Hoe ben je begonnen?
Vraag 4: Wat vind je er van als andere mensen in je omgeving roken?
Vraag 5: Als je wel rookt, wat vind je er zo leuk/lekker aan?

Gewoon wat nieuwsgierigheid hoe mensen erover denken.

Groetjess
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-06-2017, 22:57
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
1. Nee, ik rook niet.
2. Roken is ongezond, duur en verslavend. Waarom zou ik het wel doen?
3. N.v.t.
4. Meestal vind ik het niet zo erg, als ik er maar niet te dicht bij sta. Wel vind ik het erg onverstandig van deze mensen dat ze roken. De geur die kan blijven hangen in iemands kleding en haar vind ik wel heel smerig.
5. N.v.t.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 11-06-2017, 09:45
Darrell
Darrell is offline
Eigenlijk hetzelfde als Eline, al vind ik het wel smerig als mensen voor mijn neus staan te roken (of als je achter ze fietst bijv, dan ga ik er altijd voorbij )
Met citaat reageren
Oud 11-06-2017, 21:23
99ThatOneGuy66
Avatar van 99ThatOneGuy66
99ThatOneGuy66 is offline
1: ben gestopt
2: omdat ik moest oefenen voor joint met tabak
3: om me blow op te vullen zodat het beter brand
4: vies, sigaar ruikt wel lekker maar dat is het
5: niks, drm was het makkelijk te stoppen.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2017, 18:51
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
1. Ja.
2. Omdat ik een verslaafde debiel ben!
3. Op kamp, alweer 13 of 14 jaar geleden. Jezus
4. Lekker doen.
5. Ik heb geen idee wat er lekker aan is, soms is het zelfs best vies, maar het is gewoon een fijn ding om te doen, vind ik.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2017, 20:02
TresCoolxx
TresCoolxx is offline
1. Nee
2. Roken is vies, het is duur (ik heb no moneys) en mn ouders zouden me vermoorden en t is ongezond
3. -
4. Vies, echt onverstandig dat ze andere mensen laten 'meeroken'. Als jij er voor kiest om jouw longen te verkloten is dat jouw keuze, maar andere mensen hebben er dan ook last van
5. -
__________________
Without music, life would be a mistake
Met citaat reageren
Oud 15-06-2017, 02:17
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
1. Zo nu en dan
2. Om een of andere reden is het een ding op feestjes
3. Vrienden op de middelbare school toen ik 14-15 jaar oud was
4. Eigenlijk vind ik het best wel slecht als anderen roken
5. Geen idee
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 15-06-2017, 10:15
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Vraag 1: Rook je zelf.
Nee. Heel af en toe neem ik een hijsje en weet k weer waarom ik het niet lekker vind.

Vraag 2: Zo ja, waarom?

Ik heb er soms wel echt zin in. In Wenen rookte ik met enige regelmaat maar ik ben gestopt omdat ik weer ben gaan zingen.

vraag 3: Hoe ben je begonnen?

Als tiener experimenteerde ik weleens met roken. Echt begonnen ben ik in Wenen omdat een pakje sigaretten daar goedkoper is dan een dag eten (Dat is niets wat ik iemand aanraad, absoluut niet.)

Vraag 4: Wat vind je er van als andere mensen in je omgeving roken?

Als het buiten is, prima. Als het binnen is wil ik liever in een andere kamer zijn en als er in mijn huis wordt gerookt ben ik boos.

Vraag 5: Als je wel rookt, wat vind je er zo leuk/lekker aan?

Ik vind het niet lekker!
Met citaat reageren
Oud 16-06-2017, 14:38
Skyle
Skyle is offline
1. Nope
2. -
3. -
4. Als ze het buiten ergens verderop doen vind ik het geen probleem, ze moeten zelf maar weten wat ze met hun longen doen, maar binnen of op terrassen vind ik het best asociaal, veel mensen hebben een hekel aan sigarettenrook, en het is ook heel ongezond om mee te roken.
5. -
Met citaat reageren
Oud 18-06-2017, 20:22
Xanoniempjeee
Avatar van Xanoniempjeee
Xanoniempjeee is offline
1. Nope
2. *
3. *
4. Vies, ik hou dan altijd mijn adem in.
5. *
Met citaat reageren
Oud 13-07-2017, 17:27
Dennis22
Dennis22 is offline
1. Nee ( soms 1 keer per maand)
2. Uit verveling of gewoon op dat ogenblik heb ik zin in.
3. Uit nieuwsgierigheid
4.Niet zo aangenaam
5. Het geeft zo beetje relaxerend gevoel.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2017, 14:40
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
1 zelden, en dan waterpijp en sigaren.
2: Voor de ervaring
3: Nooit begonnen, ik kan jaar niks doen en dan 1x weekje wel en dan heel jaar niet
4: Niet altijd handig
5: De smaakjes van fruittabak
Met citaat reageren
Oud 28-07-2017, 23:09
NSEP
NSEP is offline
1. Nee
2. Ik zie er geen nut in. Ik heb het internet, daar ben ik verslaafd aan XD
4. Mij maakt het niet uit, het is niet vies, maar ook niet lekker.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2017, 21:30
Jake2000
Avatar van Jake2000
Jake2000 is offline
Vraag 1: ja
Vraag 2: Om rustig te worden in stressperiodes zeker.
vraag 3: Ik nam af en toe wel eens een hijsje van mijn vader en klasgenoten, uiteindelijk zei ik een keertje voor de grap tegen een klasgenoot van 19 kun je een keertje sigaretten halen? Dat deed ie en uiteindelijk raakte ik na 2 of 3 pakjes verslaaft en liet ik aangezien sigaretten in verhouding duurder zijn, een pakje halfzware shag halen haalde af en toe een ander merk zo kon ik vergelijken welke lekkerder is heb er in totaal 3 geprobeerd uiteindelijk werden het er 2 die lekker waren en nog niet zo lang geleden heb ik nog een merk geprobeerd en sinds ik die probeerde haal ik tot nu toe het liefst dat merk (doordat ik er meerdere lekker vind heb ik altijd wel een alternatief voor als het ene merk op is), maar die shag werd me ook te duur toen was ik over gegaan op zo'n bus met tabak (klikpot) om zelf sigaretten mee te maken door middel van een apparaatje.
Vraag 4: niet erg aangezien ik zelf ook rook ruik je dat niet eens, als mensen tabak met wiet of hasj (ook wel een stick of joint genoemd) roken dan wel ten minste bij hasj want de geur van hasj die is misselijkmakend.
Vraag 5: als je je verveelt heb je tenminste iets als afleiding. En als je wel eens heel veel van die kopzorgen hebt (bij sommige mensen veroorzaakt dat heel veel stress) en je een sigaretje of shaggie rookt dan kun je je stress kwijtraken, althans ik tenminste wel.
En ohja ik kan ook zonder tabak dus hoef niet bij wijze van spreken altijd en elke dag te roken een voorbeeld: toen ik zelf mijn bovenarm net onder mijn schouder had gebroken moest ik uiteindelijk na1 week met een soort mitella (om precies te zijn in het ziekenhuis heet dit soort mitella een sliep dit is een soort van mitella alleen dan met een gat waar je hand in moet en dan hangt je elleboog omlaag) in de hoop dat het nog op zn plaats kwam door groei ik weet niet hoe ik het uit moet leggen. Na die week moest ik geopereerd en kreeg ik twee pinnen die van buitenaf in je bot zaten dus als een soort spijker die moest ik 4 weken dragen en daarna trekken ze die eruit mits het goed staat vooraf wordt een röntgenfoto gemaakt om te kijken of het goed zit zo ja dan trekken ze die er met een tang uit zonder verdoving (het doet geen pijn voelt alleen raar). In deze periode heb ik vanaf de dag dat ik het brak een tijdje niet meer gerrookt. Na 2 weken begon de fysiotherapie met als doel om weer kracht te krijgen in de arm die gebroken was.
Vanaf hier ben ik pas weer gaan roken eerder niet wel geprobeerd maar was toen bijna flauwgevallen doordat het waarschijnlijk invloed had op de narcose van de operatie (dit vond trouwens plaats in de 2e week na de operatie).
Totzover de vragen met als laatste een uitgebreid verhaal.
Dan nog een positief dingetje:
Ik heb een doel en dat is dat ik in 2018 een rookvrij leven hebt.
Einde hopelijk heb ik het goed uitgelegd en jouw vragen goed beantwoord.
__________________
Met vriendelijke groet,
Jake
Met citaat reageren
Oud 01-08-2017, 11:25
T3ssa
T3ssa is offline
Ik vind het verschrikkelijk, ik kan ook echt niet tegen die geur. Ik hou altijd mijn adem in als ik iemand voorbij loop die rookt, ik beging anders gelijk te hoesten. Ik vind het ook vies dat die lucht overal in blijft hangen.
Met citaat reageren
Oud 01-08-2017, 13:35
funkxflix
Avatar van funkxflix
funkxflix is offline
Vraag 1: Rook je zelf. Ja
Vraag 2: Zo ja, waarom? Omdat ik het vroeger heel stoer vond om bij het rokershok te staan op de middelbare school. Nu balen als een stekker.
vraag 3: Hoe ben je begonnen? Af een toe een peukje pakken van een moeder van één van mijn vrienden toen hij alleen thuis was.
Vraag 4: Wat vind je er van als andere mensen in je omgeving roken? Geen problemen mee
Vraag 5: Als je wel rookt, wat vind je er zo leuk/lekker aan? Er is niks lekkers aan. Het is voor mij (en voor vele rokers denk ik) een gewoonte die je doet.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2017, 13:36
SuperLeuk01
SuperLeuk01 is offline
Citaat:
1. Nee, ik rook niet.
2. Roken is ongezond, duur en verslavend. Waarom zou ik het wel doen?
3. N.v.t.
4. Meestal vind ik het niet zo erg, als ik er maar niet te dicht bij sta. Wel vind ik het erg onverstandig van deze mensen dat ze roken. De geur die kan blijven hangen in iemands kleding en haar vind ik wel heel smerig.
5. N.v.t.
Zelfde
Met citaat reageren
Oud 06-09-2017, 17:07
marieke210
marieke210 is offline
1: Nee
2: Ik vind het echt een heel erg naar gevoel om iets te doen waar je je lichaam zo mee beschadigt, klinkt best wel pussy, maar idk
3: -
4: Is hun eigen verantwoordelijkheid, maar ik vind het wel pittig kut als ze dat ergens gaan doen waar ik dan ook allemaal rook in mijn smoel krijg. Ook vind ik het er eigenlijk best wel ordinair uitzien, maar dat is dan misschien alleen het imago dat er (terecht) aan vastzit
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat vinden jongens aantrekkelijk aan een meisje?
HolaitsAnna
27 09-09-2017 18:11
Drugs & Alcohol Wat vinden jullie nou van de 18+ regel?
RWAKK
8 07-09-2014 13:50
Lichaam & Gezondheid Wat vind jij?
skiksieee
9 31-01-2012 12:17
Drugs & Alcohol Wat vinden jullie van roken?
donnatjuh95
103 27-02-2010 15:35
Lifestyle Roken cool of niet?
allempie
378 09-01-2004 00:32
De Kantine wat vinden jullie van roken?
Couscousje
83 20-09-2003 18:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:57.