Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-09-2017, 21:51
Kipkorn
Kipkorn is offline
Hallo allemaal,
Ik ben een jongen van 15 jaar en werk in een supermarkt. Nou ik verdien wel lekker voor mijn leeftijd en ik doe gelijk wat aan m'n sociale contacten

Nu moest ik met een meisje werken van 16. Ze begon al veel te praten en meestal ben ik iemand die zich op de achtergrond houd en dat ik rustig aan doe. Maar ze begon echt een gesprek en ze was erg grappig. Nadat ze al echt en gesprek was begonnen en vragen stelde dacht ik: laat ik eens wat intresse tonen. Dat ging allemaal erg goed en het was erg gezellig. We hebben over van alles gepraat bijv. Waar ze vandaan komt, over sport, wat ze later wil worden, school, vakantie en nog een paar dingen. Ik ga altijd eerder weg want, ik ben 15 dus mag niet later werken en ik begin eerder. Dus ik werk met haar een uurtje en dat uurtje was al zo snel voorbij... Ik bleef gewoon nog ff. We waren nog in een gesprek dus ik bleef 15 minuten langer. Toen moest ik wel echt gaan want ik moest eten enz.

Het was zo'n lief, aardig, grappig en gezellig meisje. Ik wil graag meer met haar contact hebben maaarrrrrr hoe moet ik dat in hemels naam regelen... Ja nummer/insta/snap vragen. Maar ik ben best onzeker en vind dat altijd erg moeilijk. Dus heeft iemand tips voor mij? Ik heb ook al wat gelezen met: vraag of ze een keer een ijsje wil eten ofzo. Maar ik weet echt niet hoe...

Ik hoop hier wat hulp te krijgen. En hoe willen jullie benaderd worden meisjes? En jongens hoe doen jullie het? Erg bedankt alvast
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-09-2017, 22:01
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Laat haar gewoon eens iets leuks/grappigs zien op instagram of snapchat. En vervolgens vraag je: Heb jij ook instagram/snapchat? enz. enz. enz.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2017, 19:49
badmuts2000
badmuts2000 is offline
Zeggen: er is iets mis met mn telefoon. Als ze dan vraagt: wat dann?
Zeg jij: joun nummer staat dr nog nii in.je bedoelt het wel serieus maar breng je t wel op n grappige manier
Met citaat reageren
Oud 08-09-2017, 08:56
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Zeggen: er is iets mis met mn telefoon. Als ze dan vraagt: wat dann?
Zeg jij: joun nummer staat dr nog nii in.je bedoelt het wel serieus maar breng je t wel op n grappige manier
Dat is wel een klein beetje een flauwe openingszin
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 08-09-2017, 10:54
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Dat is wel een klein beetje een flauwe openingszin
Heel erg slecht. Gewoon een normaal gesprek voeren.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2017, 15:38
PussyDestroyerr
PussyDestroyerr is offline
Citaat:
Heel erg slecht. Gewoon een normaal gesprek voeren.
Ja idd maar dan een beetje op het eind vragen tzou n beetje raar zijn als je een gesprek daarmee begint😅
Met citaat reageren
Oud 08-09-2017, 15:41
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ja idd maar dan een beetje op het eind vragen tzou n beetje raar zijn als je een gesprek daarmee begint😅
Dan zou ik nog steeds die zin niet gebruiken. Liever eerlijk om het nummer vragen, dan met zo'n flauwe afgezaagde zin
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 08-09-2017, 15:42
PussyDestroyerr
PussyDestroyerr is offline
Citaat:
Dan zou ik nog steeds die zin niet gebruiken. Liever eerlijk om het nummer vragen, dan met zo'n flauwe afgezaagde zin
Ik bedoelde gwn vragen... Ik antwoordde op bierkoning die een normaal gesprek zei😉
Met citaat reageren
Oud 09-09-2017, 21:20
Strijder_00
Strijder_00 is offline
Ik zou gwn eens vragen hoe ze op snapchat heet als je bijv. Met haar op snapchat bent ofzo op werk. En dan veel chatten en dan kun je vanzelf wel eens vragen om wat te gaan doen. Je komt er vanzelf wel achter of ze t wilt of niet
Met citaat reageren
Oud 11-09-2017, 16:30
funkxflix
Avatar van funkxflix
funkxflix is offline
Precies wat strijder zegt
Met citaat reageren
Oud 11-09-2017, 21:10
Bobby-ann
Bobby-ann is offline
zo'n cute verhaal 👌
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Ik heb hulp nodig met iemand, please help!!!
Qwerty000
8 30-05-2014 15:29
Psychologie Wat te doen ik word gek
snowscene
7 29-08-2012 19:39
De Kantine Tips nodig voor een nieuwe social netwerksite!!
Nuscha20
6 15-11-2010 16:58
ARTistiek Hoe maak je Mahou Shoujo in een Strip????
Verwijderd
7 24-07-2010 11:09
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Een paar tips nodig voor een oer-simpel opstel...
Verwijderd
4 10-03-2004 20:52
Liefde & Relatie * Ik heb jullie hulp nodig * Ik weet het niet meer.. :( *
U-NiQ
16 03-02-2002 14:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:42.