Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-09-2017, 20:14
Kerstmann
Kerstmann is offline
Hallo allemaal,

Ik zit met een best wel vervelend probleempje :/ ik ben een jongen 15 jaar

Ik had een knipper relatie met een meisje. De ene keer vonden wel elkaar leuk, dan weer niet, dan weer wel etc. We waren op een moment dat we elkaar leuk vonden maar toen werd ik een beetje pissig. We namen namelijk geen relatie, omdat we onzeker zijn en niet willen dat mensen gaan stoken. Ik zei dr gister wat van. Ik vroeg: zijn we eigenlijk wel echt verliefd? Ze vond het raar dat ik dit vroeg maar is het niet zo dat je echte liefde niet verbergt? Dat je juist van de daken wil schreeuwen dat je echt verliefd bent? Ze werd boos of geïrriteerd en zei dat ik haar de schuld gaf. Dat deed ik niet maar dat dacht ze. Ze negeerde me vandaag vollop. Hoe kan ik haar vergeten en is het logisch van mijn kant? Ben ik wel logisch geweest? Heb ik nu niet iets stoms gedaan?
Nee afspreken kon niet want dat mocht niet van haar ouders ofzo.

Wees plz eerlijk tegen me. Ik ben bang dat ik dom ben geweest terwijl ik gewoon een normaal relatie wil en niet via whatssapp ofzo. Ik ben jullie erg dankbaar voor het lezen en eventueel reageren.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-09-2017, 20:44
PussyDestroyerr
PussyDestroyerr is offline
Misschien is het beter als je zo'n knipperrelatie helemaal niet voortzet... Komt alleen maar ellende van.
Als je dit echt wilt zit er niks anders op dan wachten. Maar het klinkt niet als iets dat erg ver gaat komen, ik zou er verder niet op ingaan en haar met rust laten
Met citaat reageren
Oud 19-09-2017, 16:07
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Ze vond het raar dat ik dit vroeg maar is het niet zo dat je echte liefde niet verbergt? Dat je juist van de daken wil schreeuwen dat je echt verliefd bent? Ze werd boos of geïrriteerd en zei dat ik haar de schuld gaf. Dat deed ik niet maar dat dacht ze.
Citaat:
Nee afspreken kon niet want dat mocht niet van haar ouders ofzo.
Misschien wil zij het juist niet van de daken schreeuwen omdat ze geen verkering mag (er vanuitgaand dat dat de reden is dat ze niet wil afspreken) van haar ouders.

Wil jij nog steeds met haar? Want dan moet je dat gewoon zeggen en vragen wat zij wil en haar daarin de ruimte geven die ze nodig heeft.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2017, 16:37
Kerstmann
Kerstmann is offline
Citaat:
Misschien wil zij het juist niet van de daken schreeuwen omdat ze geen verkering mag (er vanuitgaand dat dat de reden is dat ze niet wil afspreken) van haar ouders.

Wil jij nog steeds met haar? Want dan moet je dat gewoon zeggen en vragen wat zij wil en haar daarin de ruimte geven die ze nodig heeft.
Nee ik hoef niet meer met haar. ik had mijn excuses aangeboden omdat ik het misschien niet heel subtiel zei. Daarop antwoorden zij: ja daarom moeten we stoppen. En eigenlijk had ik nooit iets moeten beginnen... ze heeft al vaak tegen me gelogen. En als ik en zij alleen zijn sta ik op het punt om het te vragen maar dan loopt ze snel weg. Kortom ik zal nooit een normaal relatie met haar krijgen:/
Met citaat reageren
Oud 19-09-2017, 22:01
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Dan lijkt het me heel verstandig om je hier overheen te zetten.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:57.