Oud 01-11-2016, 20:28
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Wat een rare vraag. Waarom lopen demonstranten soms met spandoeken?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Advertentie
Oud 01-11-2016, 22:36
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Nou, bijvoorbeeld omdat ze vinden dat iemand onterecht in de gevangenis zit, of omdat ze willen dat politiegeweld stopt, of omdat ze zich onveilig voelen bij overheidskeuzes. Dingen zoals 'gevoel van ernstige onrechtvaardigheid' of 'wens om iemand te steunen'.

Al die dingen kan ik niet rijmen met voetbalshirts.
Oud 01-11-2016, 22:37
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Vandaar dat ik benieuwd was naar een toelichting van voetbalfans.
Oud 01-11-2016, 22:40
Verwijderd
Citaat:
Nou, bijvoorbeeld omdat ze vinden dat iemand onterecht in de gevangenis zit, of omdat ze willen dat politiegeweld stopt, of omdat ze zich onveilig voelen bij overheidskeuzes. Dingen zoals 'gevoel van ernstige onrechtvaardigheid' of 'wens om iemand te steunen'.

Al die dingen kan ik niet rijmen met voetbalshirts.
Omdat de voetbalspelers hetzelfde denken over hun shirts en club. Zó belangrijk is het voor ze. Jezus christus mens, doe eens even niet zo achterlijk elitair zeg.
Oud 01-11-2016, 22:41
Verwijderd
Om heel eerlijk te zijn snap ik wel dat ze hun afkeuring laten blijken, ik vind het ook verwend en niet netjes.
Oud 01-11-2016, 22:48
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
'Elitair'.

Ik snap dat ze het belangrijk vinden, maar ben, nogmaals, benieuwd waarom. Ontlenen ze identiteit aan de voetbalclub? Gaat het ze om een groepsgevoel, en voelen ze zich daarin aangevallen? Is het iets met de veiligheid van tradities? Mis ik informatie over de club, stellen de spelers zich vaker zo op?

Ik snap niet wat er 'elitair' is aan het beter willen begrijpen van iemands beweegredenen. Ik zit niet te droeftoeteren met 'hahahaha kijk deze sukkels emotioneel geïnvesteerd zijn in een domme club' maar stel gewoon een vraag. Juist omdat ik meerdere redenen kan bedenken.
Oud 01-11-2016, 22:53
Verwijderd
Ja, elitair, dat blijkt nu nogmaals uit de verklaring die je er achter probeert te zoeken. De club en de sport zit ze gewoon in het bloed.

Er is vast onderzoek naar gedaan met als conclusie dat er meer onderzoek naar gedaan moet worden.
Oud 01-11-2016, 22:55
Verwijderd
En voor een persoon zal dat inderdaad zijn geweest als uitlaatklep omdat die seksueel misbruikt werd. En voor anderen omdat ze het van huis uit meekregen. En nog weer voor een ander omdat 'ie dan ergens bij kon horen.
Oud 01-11-2016, 23:33
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Hmm. Ik weet niet of emoties slecht snappen 'elitair' is, maar oke. Dankjewel voor je uitleg.
Oud 02-11-2016, 00:13
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Nou, bijvoorbeeld omdat ze vinden dat iemand onterecht in de gevangenis zit, of omdat ze willen dat politiegeweld stopt, of omdat ze zich onveilig voelen bij overheidskeuzes. Dingen zoals 'gevoel van ernstige onrechtvaardigheid' of 'wens om iemand te steunen'.

Al die dingen kan ik niet rijmen met voetbalshirts.
Tja, je hebt het hier -zeer waarschijnlijk- over mensen die bij elke wedstrijd van hun club aanwezig proberen te zijn; oftewel, serieuze fans. Personen waarbij voetbal een erg groot deel uit maakt van hun leven en er veel tijd en/of geld in steken. Als die fans iets leuks beloofd zijn en dat gaat opeens niet door dan zijn dit soort supporters (zoals ze dan vaker zijn) boos. En dan hangen ze een spandoek op.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 02-11-2016, 02:31
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Top Jammer dat ze de leuke shirts niet hebben gekregen.

Nu ik hier toch ben, ik heb ook een tweede vraag. Mannen zeggen weleens dat vrouwen voetbal niet begrijpen. Volgens mij gaat dat dan niet zozeer over de buitenspelregel en de strafschop, maar vooral over wat de sport voor ze betekent. Op zich vind ik dat wel terecht. Veel jongens worden opgevoed met weinig emotionele outlets, maar schreeuwen en huilen om je voetbalclub mag altijd. Voor de meeste vrouwen is deze extra laag van emotionele veiligheid er niet.

Zit daar iets in of praat ik (elitaire) onzin?
Oud 02-11-2016, 08:28
df
Avatar van df
df is offline
PSV hooguit nog door in de EL. Ajax en Feyenoord waarschijnlijk ook wel, AZ zal uitgeschakeld worden. Goed Europees jaartje weer voor Nederland!
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 02-11-2016, 09:24
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Citaat:
PSV hooguit nog door in de EL. Ajax en Feyenoord waarschijnlijk ook wel, AZ zal uitgeschakeld worden. Goed Europees jaartje weer voor Nederland!
Niet slecht vind ik hoor. Er zijn al best veel punten gehaald door de NL'se clubs, vergeleken met andere jaren.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 02-11-2016, 09:25
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
En Deka moet gewoon even naar een wedstrijdje als Utrecht-Ajax of iets van Feyenoord gaan. Antwoord op alle vragen.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 02-11-2016, 09:30
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Top Jammer dat ze de leuke shirts niet hebben gekregen.

Nu ik hier toch ben, ik heb ook een tweede vraag. Mannen zeggen weleens dat vrouwen voetbal niet begrijpen. Volgens mij gaat dat dan niet zozeer over de buitenspelregel en de strafschop, maar vooral over wat de sport voor ze betekent. Op zich vind ik dat wel terecht. Veel jongens worden opgevoed met weinig emotionele outlets, maar schreeuwen en huilen om je voetbalclub mag altijd. Voor de meeste vrouwen is deze extra laag van emotionele veiligheid er niet.

Zit daar iets in of praat ik (elitaire) onzin?
Eh, het gaat niet over 'shirts krijgen' hè. Ik heb het verhaal niet helemaal gevolgd, maar:
- Sparta wilde ter ere van 100-jarige bestaan van hun stadion een leuke actie organiseren: Sparta vs Willem 2 zou worden gespeeld in de 'oude' shirts van 100 jaar geleden. Iedereen zei ", moeten we doen!" Leuk origineel gebaar van en voor beide clubs. Voor de fans natuurlijk ook leuk want zoiets doet men niet zomaar. Die shirts zijn er niet ineens dus daar is waarschijnlijk best wat werk voor verzet om dat allemaal te regelen.
- Toen puntje bij paalte kwam vonden spelers van Willem 2 de shirts niet goed genoeg om in te spelen. Willem 2 heeft daar gehoor aan gegeven en hun spelers in de normale shirts laten spelen.
- Supporters (van Willem 2 notabene) vonden dat "gezeik" en hangen een spandoek op.

Tweede vraag: Geen idee. 'Voetbal niet begrijpen' lijkt mij net iets als 'Justin Bieber niet begrijpen'. Gezien voetbal de meest populaire sport van de planeet is en er ontzettend veel geld in omgaat, allerlei bevolkingsgroepen aantrekt etc komt het snel vaak (negatief) in het nieuws en is het behoorlijk aanwezig.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence

Laatst gewijzigd op 02-11-2016 om 09:38.
Oud 03-11-2016, 20:02
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Haha, de doelpunt van de maand-verkiezing van Ajax: https://twitter.com/AFCAjax/status/794217309170757632
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 03-11-2016, 21:43
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Guidetti loopt een halfuur warm en wordt keihard uitgefloten, komt het veld in een maakt direct een doelpunt. Dan verdien je 'm.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 04-11-2016, 08:51
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
Guidetti loopt een halfuur warm en wordt keihard uitgefloten, komt het veld in een maakt direct een doelpunt. Dan verdien je 'm.
__________________
cum hora undecima
Oud 06-11-2016, 17:47
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Geen enkele club die in de top 7 stond gewonnen dit weekend
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 06-11-2016, 18:51
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Sparta 7e
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 06-11-2016, 18:51
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
En Gudelj nooit meer in Ajax 1
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 06-11-2016, 20:58
df
Avatar van df
df is offline
Verschrikkelijk.
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 06-01-2017, 12:33
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Mysterieuze Serviër koopt Ajax op

Excentrieke miljonair vergaarde fortuin in China

6 januari 2017 door Stephan ter Borg

Ajax is vanaf vandaag de zoveelste voetbalclub die in handen valt van een buitenlandse miljonair. Gisteravond laat bereikte de club een overeenkomst met een Servische miljonair, die anoniem wenst te blijven.

Directeur Edwin van der Sar is tevreden met de deal: “Met zijn miljoenen kunnen we eindelijk weer doorgroeien richting de Europese top. Hij is ook heel betrokken bij de club, het was alsof hij hier al jaren rondloopt.”

Volgens ingewijden zou de excentrieke Serviër wel een aantal eisen stellen aan zijn geld. Zo zou Peter Bosz voortaan elke persconferentie moeten aanvangen met de woorden: “Ik ben een heel stout meisje geweest” en komen er luxe staanplaatsen in de dug-out, zodat niemand meer op de bank hoeft te zitten.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 09-01-2017, 14:26
betercore
Avatar van betercore
betercore is offline
wtf
__________________
Mario Götze ist ein deutscher Fußballspieler, der in den Niederlanden bei der PSV Eindhoven unter Vertrag steht
Oud 09-02-2017, 18:51
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Royston Drenthe is niet langer profvoetballer. De voormalig speler van onder meer Feyenoord en Real Madrid kiest definitief voor een carrière als rapper.
De 29-jarige verdediger hangt defintief zijn voetbalschoenen aan de wilgen en gaat verder als rapper Roya2faces.

In gesprek met VI laat hij weten dat zelfs zijn oude liefde Feyenoord niet meer hoeft te bellen.

__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 09-02-2017, 18:53
betercore
Avatar van betercore
betercore is offline
wtf
__________________
Mario Götze ist ein deutscher Fußballspieler, der in den Niederlanden bei der PSV Eindhoven unter Vertrag steht
Oud 09-02-2017, 18:59
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
1 jaar fantastisch gespeeld bij Feyenoord, toptransfer naar Real en daarna bij tal schimmige en minder schimmige clubs zichzelf financieel onafhankelijk "gespeeld" afhankelijk van hoe zin uitgavepatroon is natuurlijk.
Zal wel binnen no-time blut zijn vrees ik
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 09-02-2017, 19:13
betercore
Avatar van betercore
betercore is offline
46 wedstrijden voor Real nog volgens wikipedia :\ dafaq
__________________
Mario Götze ist ein deutscher Fußballspieler, der in den Niederlanden bei der PSV Eindhoven unter Vertrag steht
Oud 10-02-2017, 07:46
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Het jochie dat zichzelf beter vond dan Messi
__________________
cum hora undecima
Oud 23-02-2017, 21:04
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Leicester City ontslaat Ranieri, onbegrijpelijk.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 04-05-2017, 07:13
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Aleksei Korotaev laat zich voorlopig niet meer zien bij Roda JC Kerkrade. De financier van de Limburgse club zit sinds begin 10 februari vast in een gevangenis in Dubai.

AK Investments-woordvoerder Antoine Casanova bevestigt tegenover De Telegraaf dat Korotaev op 10 februari is aangehouden op het vliegveld van Dubai, waarbij de Rus wordt verdacht van het uitschrijven van een ongedekte cheque. 'De heer Korotaev is de volgende dag in hechtenis genomen. Bovendien zijn vanaf dat moment al zijn bezittingen bevroren.'

De 35-jarige Korotaev deed begin dit jaar zijn intrede bij Roda JC, waar hij een minderheidsbelang nam met het idee de Limburgse club over te nemen. In zijn kielzog kwam Nicolas Anelka om de Eredivisionist op technisch vlak bij te staan en door de lichten. Korotaev liet de laatste tijd zijn gezicht niet meer zien in Kerkrade, hetgeen twijfels deed rijzen over de bedoelingen van de Rus.



__________________
cum hora undecima
Oud 04-05-2017, 13:07
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
oh my

Ertus kom er maar in!
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 07-05-2017, 16:33
betercore
Avatar van betercore
betercore is offline
Als Ajax nou maar geen kampioen wordt ;(
__________________
Mario Götze ist ein deutscher Fußballspieler, der in den Niederlanden bei der PSV Eindhoven unter Vertrag steht
Oud 07-05-2017, 19:19
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
Als Ajax nou maar geen kampioen wordt ;(
dat ze beiden gewoon hun laatste wedstrijd verliezen
__________________
cum hora undecima
Oud 09-05-2017, 14:33
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Investeerder Aleksej Korotajev zit nog altijd vast in Dubai en al zijn financiële middelen zijn bevroren. Daardoor kan Roda voorlopig fluiten naar een toegezegde kapitaalinjectie van twee miljoen euro.
De club moet over een maand (15 juni) een begroting voor het komende seizoen aanleveren bij de KNVB. "We hebben er nu vier klaarliggen", laat een woordvoerder van Roda JC weten. "Twee voor de eredivisie, een mét en een zónder bijdrage van Korotajev. En op die manier ook twee voor de Jupiler League. We kunnen verder niets anders doen dan afwachten."

Oh, wow :')
__________________
cum hora undecima
Oud 14-05-2017, 17:24
betercore
Avatar van betercore
betercore is offline
Nou, de uitverkoop kan beginnen
__________________
Mario Götze ist ein deutscher Fußballspieler, der in den Niederlanden bei der PSV Eindhoven unter Vertrag steht
Oud 20-06-2017, 17:42
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Van Breukelen vertrekt bij KNVB

Hans van Breukelen vertrekt per 1 augustus als technisch directeur van de KNVB. De oud-doelman bekleedde die functie sinds 1 juli 2016 en tekende toen voor drie jaar.

'Ik vertrek met een goed gevoel, omdat ik weet dat ik er alles aan gedaan heb om onze doelstellingen te realiseren', zegt Van Breukelen op de site van de voetbalbond. 'Maar ik blijf zelfkritisch. Het is mij onvoldoende gelukt om mijn - en onze - ambities waar te maken. Daaruit trek ik mijn conclusies. Ik wens de KNVB verder alle goeds en blijf hopen op een Nederlands elftal op het aankomende WK en een succesvol WEURO voor de vrouwen. Ik geloof in de kracht van ons voetbal en dat blijft zo.'

Operationeel directeur betaald voetbal Jean Paul Decossaux respecteert de keuze van Van Breukelen. 'Het is jammer, maar we gaan op een goede manier uit elkaar. Hans heeft als technisch directeur het nodige in gang gezet binnen de bond en het voetbal, daar zijn wij hem dankbaar voor.'

Van Breukelen blijft tot 1 augustus aan als technisch eindverantwoordelijke. De nieuwe commissarissen en nieuwe directeur betaald voetbal gaan zich buigen over de opvolging. Zij moeten nog worden aangesteld.

TURBULENT

De periode van Van Breukelen in Zeist kan worden gekenschetst als turbulent. Eind maart verloor bondscoach Danny Blind zijn baan na de 2-0 nederlaag tegen Bulgarije in de WK-kwalificatie. De zoektocht naar een opvolger resulteerde in een klucht.

Van Breukelen deed Henk ten Cate de toezegging om bondscoach te worden, maar uiteindelijk werd Dick Advocaat benoemd tot nieuwe keuzeheer. De 'td' is de zoveelste persoon in de afgelopen tijd van wie het contract bij de KNVB is ontbonden. Sinds 2016 vertrokken naast Blind onder anderen Jelle Goes (technisch manager), Arjan van der Laan (bondscoach Oranje-vrouwen), Advocaat (assistent Oranje, thans terug als bondscoach) en Marco van Basten (assistent Oranje). Directeur betaald voetbal Bert van Oostveen kreeg een ander takenpakket.


__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 23-06-2017, 17:15
betercore
Avatar van betercore
betercore is offline
Leegloop duurtlang

Ben ook benieuwd naar Lozano

Dit was mn toevoeging voor dit jaar
__________________
Mario Götze ist ein deutscher Fußballspieler, der in den Niederlanden bei der PSV Eindhoven unter Vertrag steht
Oud 28-07-2017, 20:00
betercore
Avatar van betercore
betercore is offline
KutPSV, groetjes
__________________
Mario Götze ist ein deutscher Fußballspieler, der in den Niederlanden bei der PSV Eindhoven unter Vertrag steht
Oud 29-07-2017, 14:25
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
KutPSV, groetjes
"Van een blamage spreek je als je niet dominant gespeeld hebt", zei Cocu voor de camera van FOX Sports. "We hebben onze intenties laten zien, maar in de afronding was de finesse er nog niet."


Dit wordt een lang seizoen...
__________________
cum hora undecima
Oud 30-07-2017, 07:05
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Dit wordt een lang seizoen...
Met een seizoen zonder Europees voetbal, snel eruit in de beker en snel klaar voor de titel ben je juist snel klaar
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 07-08-2017, 09:49
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
PSV-trainer Phillip Cocu vindt dat zijn spelers de afgelopen dagen goed zijn omgegaan met de blamerende uitschakeling tegen NK Osijek in de derde voorronde van de Europa League.
"Na de blamage in Osijek zijn er harde woorden gevallen, zowel binnen de groep als tussen de staf en de spelers", aldus de 54-jarige Eindhovenaar zondag voor de camera van PSV TV.
De wedstrijd heeft ook zijn leeftijd weinig goed gedaan
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 07-08-2017, 10:04
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
"Van een blamage spreek je als je niet dominant gespeeld hebt", zei Cocu voor de camera van FOX Sports. "We hebben onze intenties laten zien, maar in de afronding was de finesse er nog niet."

Citaat:
In reactie op de pijnlijke uitschakeling door het Kroatische Osijek heeft PSV-trainer Phillip Cocu aangegeven dat de blamage eigenlijk niets betekent in de context van een uitdijend heelal: “De kosmos bestaat al 15,5 miljard jaar, dan kun je ook echt wel een keer worden uitgeschakeld in de derde voorronde van de Europa League”, nuanceert de oefenmeester.


Cocu vindt de kritiek op aanvoerder en spits Luuk de Jong dan ook niet terecht: “Natuurlijk, Luuk speelde geen gelukkige wedstrijden. Maar hij is ook maar 1 nietig persoon in een gigantisch universum. Dan sta je machteloos tegenover de krachten van het heelal, en tegen een matige ploeg uit Kroatië.”
huhu
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 07-08-2017, 20:17
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Ajax Uitkaart is binnen. Away days, here I come!
__________________
Time is Illmatic
Oud 13-09-2017, 19:56
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Nou, dat duurde niet lang
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 20-09-2017, 19:16
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Vitesse
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 20-09-2017, 19:18
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Win je eerst voor het eerst in een ruim honderdjarige historie een prijs, ben je nu de eerste bekerwinnaar die in de eerste ronde door amateurs wordt uitgeschakeld, door een hoofdklasser nog wel
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 08-04-2018, 21:04
betercore
Avatar van betercore
betercore is offline
100 euro op ajax
__________________
Mario Götze ist ein deutscher Fußballspieler, der in den Niederlanden bei der PSV Eindhoven unter Vertrag steht
Oud 09-04-2018, 10:24
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Ik stuurde mijn PSV-buddies zaterdag een triomfantelijk berichtje, pakte snacks, kwam terug bij de tv en zag dat PSV een penalty kreeg en het 2-2 stond.
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Oud 09-04-2018, 21:32
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Ik stuurde mijn PSV-buddies zaterdag een triomfantelijk berichtje, pakte snacks, kwam terug bij de tv en zag dat PSV een penalty kreeg en het 2-2 stond.
Muwhahaaha!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:43.