Oud 26-05-2014, 10:34
JustTalk
JustTalk is offline
Citaat:
Little Phoebe schreef:
Het valt ons de laatste tijd op dat er geen goede sfeer hangt op het forum.
Ik ben hier een nieuwkomer. En kom ook tot die vaststelling.

Citaat:
Little Phoebe schreef:
Nieuwe leden gaan snel weg, oude leden verwijderen zich of komen gewoon helemaal niet meer.
Doordat men elkaar hier zit te pesten ?
Waarom pesten de mensen elkaar hier zo "graag" ?

Citaat:
Little Phoebe schreef:
Natuurlijk komt dit ook doordat Facebook en andere (snellere) social media oprukken
Aha Facebook is de "schuldige" Ik weet niet. Zou de mens zelf daar niet eerder SCHULDIG aan zijn ? Facebook is maar een medium. Een technisch transport kanaal. In onze communicatie met elkaar. Facebook lijkt me VRIJ NEUTRAAL te zijn.

Citaat:
Little Phoebe schreef:
maar ook omdat leden hier niet echt vriendelijk verwelkomd worden. Hier willen we verandering in brengen.
Ik ben hier vriendelijk verwelkomd. Maar wat ben je met een vriendelijke verwelkoming. Als men je achteraf terug onvriendelijk uitspuwt. Dat (zo een verwelkoming) verandert daar toch niets aan ? Is een beetje zoals water naar de zee dragen. Misschien leuk om doen. Maar nuttig ? Zinvol ? In wat je beoogt. Bedoelt. Ik vrees van niet...

Citaat:
Little Phoebe schreef:
We gaan dan ook strenger optreden tegen pesten.
Ik heb daar zelf nog niet zo heel veel van gemerkt. Wel dat er gepest wordt. Maar het optreden ? Je kan dit strenger maken. Maar daarom is dit niet beter ? STRENG is enkel "goed" als het ook GERECHTVAARDIGT is.

Als je twee mensen ziet vechten met elkaar. En je zegt stopt met vechten. Wie is hier begonnen. En de één zegt: Jan! En je gelooft die en straft Piet. Je treedt heel streng tegen Piet op. Dan ben je HEEL STRENG geweest. Maar was je ook rechtvaardig ? Wat als Jan loog tegen je. En Piet zijn mond niet durfde (of kon) open doen. Waarom doet niet terzake (beschouw het als een premisse). Hij deed het niet. En je strafte de verkeerde. Dan ben je streng geweest, maar niet rechtvaardig. En ik weet niet of dat zoveel beter is eigenlijk.

Volgens mij MAAK je vanuit JOUW goede bedoelingen, in geval van die SITUATIE (door zelf tussen beide te komen en daarin RECHTER te spelen), de SITUATIE er alleen maar SLECHTER op. Je hebt immers de verkeerde gestraft. De onschuldige. En de schuldige blijft vrij uit. Voelt zich nog meer gesterkt in zijn ONRECHTVAARDIGE aanvallen...

Citaat:
Little Phoebe schreef:
Kutopmerkingen hou je maar voor jezelf. Wij snappen heus wel het verschil tussen een grappige belediging en een oprechte belediging, dus het hoeft niet allemaal liev&sagt te worden, maar wij willen ook geen forum worden waar iedereen elkaar maar de grond in kan en mag boren.
Hmmm, ben ik het niet helemaal mee eens. Onder die verwoordingen. Maar bon, is (misschien) voer voor later.

Citaat:
Little Phoebe schreef:
Het is altijd lastig om een geschreven tekst te lezen zoals het bedoeld is, en daarom zullen wij bij twijfel alles met elkaar bespreken.
Ja, dat heb ik gemerkt. Weet je wat het is. Eens mensen vanuit een bepaald GEVOEL handelen of denken (en aan dat gevoel) zichzelf vastklampen, is het zo goed als onmogelijk die zaken met elkaar te bespreken en te verduidelijken. Daarvoor moet het GEVOEL eerst VERDWIJNEN ! Moeten we eerst eventjes allen samen afkoelen. Zodat je erna met een schone (= lege) lei opnieuw kan beginnen. Zoniet, ik wens je veel succes daarmee.

Citaat:
Little Phoebe schreef:
Wij hopen op jullie medewerking (een beetje leuker met elkaar omgaan, op het hele forum) en hopen zo het forum weer aantrekkelijker te maken voor (nieuwe) leden.
Zijn jullie alvast NIET ZO GOED IN EN/OF MEE BEZIG.

Maar dat is jullie SCHULD niet.
Dat is ONZE schuld.

Iets dat ik al duizend keer aan jan en alleman hier heb proberen uitleggen. Maar die frank valt nog altijd niet zo goed precies (bij velen) hier.

Ik blijf alvast LUISTEREN...

Citaat:
Little Phoebe schreef:
Kusjes van jullie forumbazen
Een filosoof doet niet aan kusjes.
Die denkt over de zaken na

Kusjes kunnen soms ook kwaad doen, weet je.
Hangt af van met welke "bedoeling(en)" die worden gegeven...

Citaat:
Little Phoebe schreef:
Het Scholieren.com forum: Staat voor kwaliteit, de nettiquette wordt relatief streng nageleefd.
Ik stel me enorm vragen bij de ETHIEK hier. Dit is geen verwijt. Naar niemand toe. Maar ik stel me daar wel enorm veel vragen bij hier.

Citaat:
Little Phoebe schreef:
Houdt niet van bannen, en ziet dit als een uiterst middel leden tot de orde te roepen en zo sfeer & leefklimaat goed te houden.
Bannen is niet goed. Het is geen oplossing. Zeker niet als je de verkeerde persoon de mond snoert. Het kan wel een oplossing zijn om de sfeer (en leefbaarheid) op een forum terug te krijgen.

Echter, durf jezelf, daar wel eens deze OPEN FILOSOFISCHE bedenking bij te maken.
Ik nodig iedereen uit (aan deze hypothese en tafel)...

En nee, deze hypothese is geen statistiek. En nee, het is geen tafel van vermenigvuldiging (2x5=10). En niet het is niet gecorreleerd, causaal of wat nog allemaal. Probeer SIMPEL te lezen wat er staat. A.u.b. Doe een poging. Een poging om zelf te LEREN denken...

DE HYPOTHESE ! Stel... Dat scholieren forum een groepje mensen is, die allemaal bestaan uit idioten (kiekens zonder kop). Die kiekens (of kuikentjes) kunnen kusjes aan elkaar zitten uitdelen, of kudo's, complimentjes, etc. Is allemaal ok. Prima. Maar doet verder niet veel terzake. Het blijft immers een groepje idioten. Die al dan niet kusjes aan elkaar kunnen geven. Dat is (misschien) lief. Maar verandert er helaas niet zoveel aan, dat het wel een bende idioten blijft (vanuit deze hypothese bezien). Nu, we gaan verder met het verhaal. Zolang die kiekens zich wat kunnen schikken naar elkaar. Ieder kakelt daarbij wel zijn eigen geluid. Toch lukt het hen (min of meer) om tussen al dat 'soms verschillend' gekakel onderling met elkaar overeen te komen. Daar een redelijke atmosfeer samen in te creëren (vinden).

Evengoed (ik wijk hier nu even af, van mijn oorspronkelijk verhaal), zou je ook kunnen stellen, dat scholieren forum bv één klein smurfen dorp is, met allemaal jonge mannelijke smurfen (Grote Smurf, doet even niet mee, bestaat niet, in deze hypothese, beschouw dit als premisse). En deze jonge mannelijke heteroseksuele smurfjes komen ook met elkaar (min of meer) overeen. Net zoals die kiekens (kuikentjes) zonder kop. In het kiekenkot. Ze hebben elk hun eigen karakter (persoonlijkheid) en stijl. Zowel de kiekens als de jonge mannelijke heteroseksuele smurfen.

Neem nu (ik vervolg de hypothese), dat er in het kiekenkot plots een HAAN tevoorschijn komt. Of dat er in het smurfendorp plots een SMURFIN verschijnt. Wat zou er dan allemaal niet fout kunnen lopen. Seksueel bezien, zouden al die hetero smurfen helemaal zot kunnen komen. Een smurfin ? Het is niet waar. Ik wil die. Maar ik ook. Ja, maar dat gaat niet. We zijn met honderden. En er is maar één smurfin. Iedereen kan niet. Ok, dan moeten we ervoor STRIJDEN. Kijk eens Smurfin, wat ik allemaal niet kan ? Wil jij mij nemen ? Nee, neem die niet. Neem mij, want... Etc..

Zie je het visueel al voor je ? Er zou daar een ware ravage ontstaan. In dat kiekenkot of dat smurfendorp. Hoe kun je dit EENVOUDIG oplossen ?

De meest eenvoudige oplossing is de OORZAAK van alle RUMOER weg te nemen. Dus je laat SMURFIN ontvoeren door GARGAMEL. Of je slacht de haan en eet hem op (met Thanksgiving). Merk (sarcastisch bezien) het woordje THANK hierin op

Het is een oplossing. Een (mogelijke) praktische oplossing. Voor jullie FORUM leden. Voor de directie, voor de moderators, voor het bestuur, etc. Maar het is geen WIJZE oplossing.

Want die kiekens (of smurfen) blijven even idioot. Er verandert niet (innerlijk, inwendig) iets. Je hebt enkel de OORZAAK weggenomen. Maar bent wel geen stap dichter tot een EIGENLIJKE (of WEZENLIJKE) oplossing van het probleem gekomen...

Met de beste groeten,
JustTalk

Laatst gewijzigd op 26-05-2014 om 11:10.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-05-2014, 10:43
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Beste JustTalk, zou je je opmerkingen alsjeblieft in 1-3 zinnen kunnen samenvatten. Daarnaast begrijp ik je hypothese niet helemaal, maar misschien moeten we ons vooral richten op jouw probleem en niet op manieren om dat anders te verwoorden.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 26-05-2014, 10:43
Verwijderd
Manmanmanman
Met citaat reageren
Oud 26-05-2014, 10:54
Frankrijk
Avatar van Frankrijk
Frankrijk is offline
Citaat:
Beste JustTalk, zou je je opmerkingen alsjeblieft in 1-3 zinnen kunnen samenvatten.
"Ik word gepest/onrechtvaardig behandeld. Jullie moeten je bezinnen op het anti-pestbeleid. Het werkt namelijk niet naar behoren''.
__________________
Montaigne: ''Que sais-je?''
Met citaat reageren
Oud 26-05-2014, 10:56
JustTalk
JustTalk is offline
Citaat:
Daarnaast begrijp ik je hypothese niet helemaal.
Vraag. Stel me een vraag. En ik zal het je proberen VERDUIDELIJKEN. Als het lukt in drie zinnen, wil ik dit proberen voor je. Maar schiet me dan achteraf niet af, als ik (door het in drie zinnen te proberen formuleren) daardoor helemaal verkeerd overgekomen ben. Dan moet ik die eerdere 3 zinnen van me terug gaan verduidelijken. Maar jij zit met je gedachten (en je geheugen) misschien nog bij die oorspronkelijke zinnen van me. Misschien ga je die zinnen dan wel gaan vergelijken. Ik weet niet. Jij kan daar van alles mee doen. Ik heb daar geen CONTROLE (vat op). Wat jij met mijn woorden doet.

Me een vraag stellen, is me wel NIET AANVALLEN.
Probeer een goede vraag te stellen. En ik zal antwoorden.
Als ik zin heb (ik ben niemand hier daartoe iets VERPLICHT)

Groetjes,
JustTalk
Met citaat reageren
Oud 26-05-2014, 11:07
Verwijderd
Citaat:
Ik ben hier een nieuwkomer. En kom ook tot die vaststelling.
Sommige mensen roepen het over zichzelf af. De sfeer is de afgelopen maanden zelfs zeer goed.

Citaat:
Aha Facebook is de "schuldige" Ik weet niet. Zou de mens zelf daar niet eerder SCHULDIG aan zijn ? Facebook is maar een medium. Een technisch transport kanaal. In onze communicatie met elkaar. Facebook lijkt me VRIJ NEUTRAAL te zijn.
Ze geeft facebook niet de schuld, de doelgroep van dit forum heeft zich gewoon verplaatst naar dingen die handig zijn op al hun mobiele apparaten. Kik, FB, WhatsApp, dat soort dingen. Op FOK! en op IRC merk je een soortgelijke teruggang. Eigenlijk zijn alleen smalle special interest fora op dit moment redelijk levensvatbaar.

Citaat:
Ik heb daar zelf nog niet zo heel veel van gemerkt. Wel dat er gepest wordt. Maar het optreden ? Je kan dit strenger maken. Maar daarom is dit niet beter ? STRENG is enkel "goed" als het ook GERECHTVAARDIGT is.
Ik heb toch echt een waarschuwing gekregen omdat ik je een strontmongool genoemd heb.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2014, 11:17
JustTalk
JustTalk is offline
Citaat:
"Ik word gepest/onrechtvaardig behandeld. Jullie moeten je bezinnen op het anti-pestbeleid. Het werkt namelijk niet naar behoren''.
Dit is een zeer goede poging van je Frankrijk.
Had ik ergens wel verwacht van je

Maar dit zijn jouw woorden, niet de mijne. Men moet daar nu geen CONCLUSIES zitten uittrekken dat IK me hier gepest/onrechtvaardig behandeld voel. Ik wil het niet over (mijn) GEVOELENS hebben. Ik wil die GEVOELENS (van ons) juist zoveel mogelijk achterwege hebben, laten of krijgen...

Moeten ze zich bezinnen op het anti-pestbeleid ?
Nee, dat "moeten" ze niet (voor mij).
Niemand moet hier iets voor me.
Ik hou niet van het woordje 'MOETEN'.

Werkt het niet ? Andere vraag...
Misschien kunnen we daar eens over discussiëren ?

In welke mate WERKT het anti-pest beleid voor iedereen hier ?

Dat is een nieuwe vraag. Waarmee al mijn vorige vragen (komen te) vervallen.
Met dank aan Frankrijk. Ere, wie ere toekomt

Via die vraag WENS ik ook MEZELF (als persoon, figuur) uit deze discussie te halen.
Een discussie m.b.t. de persoon voeren is een ZWAKTEBOD.

Citaat:
Noedelhap schreef:
Dat heet op de persoon spelen (zonder dat daar enige aanleiding voor is) en dat is per definitie een zwaktebod in een discussie, die notabene ook gewonnen kan worden met góede argumentatie.
Ik ben Noedelhap niet. En Noedelhap is mij niet.
Maar deze woorden (van Noedelhap) onderschrijf ik volledig.

Groetjes,
JustTalk

Laatst gewijzigd op 26-05-2014 om 11:25.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2014, 11:25
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
DE HYPOTHESE ! Stel... Dat scholieren forum een groepje mensen is, die allemaal bestaan uit idioten (kiekens zonder kop). Die kiekens (of kuikentjes) kunnen kusjes aan elkaar zitten uitdelen, of kudo's, complimentjes, etc. Is allemaal ok. Prima. Maar doet verder niet veel terzake. Het blijft immers een groepje idioten. Die al dan niet kusjes aan elkaar kunnen geven. Dat is (misschien) lief. Maar verandert er helaas niet zoveel aan, dat het wel een bende idioten blijft (vanuit deze hypothese bezien). Nu, we gaan verder met het verhaal. Zolang die kiekens zich wat kunnen schikken naar elkaar. Ieder kakelt daarbij wel zijn eigen geluid. Toch lukt het hen (min of meer) om tussen al dat 'soms verschillend' gekakel onderling met elkaar overeen te komen. Daar een redelijke atmosfeer samen in te creëren (vinden).

Evengoed (ik wijk hier nu even af, van mijn oorspronkelijk verhaal), zou je ook kunnen stellen, dat scholieren forum bv één klein smurfen dorp is, met allemaal jonge mannelijke smurfen (Grote Smurf, doet even niet mee, bestaat niet, in deze hypothese, beschouw dit als premisse). En deze jonge mannelijke heteroseksuele smurfjes komen ook met elkaar (min of meer) overeen. Net zoals die kiekens (kuikentjes) zonder kop. In het kiekenkot. Ze hebben elk hun eigen karakter (persoonlijkheid) en stijl. Zowel de kiekens als de jonge mannelijke heteroseksuele smurfen.

Neem nu (ik vervolg de hypothese), dat er in het kiekenkot plots een HAAN tevoorschijn komt. Of dat er in het smurfendorp plots een SMURFIN verschijnt. Wat zou er dan allemaal niet fout kunnen lopen. Seksueel bezien, zouden al die hetero smurfen helemaal zot kunnen komen. Een smurfin ? Het is niet waar. Ik wil die. Maar ik ook. Ja, maar dat gaat niet. We zijn met honderden. En er is maar één smurfin. Iedereen kan niet. Ok, dan moeten we ervoor STRIJDEN. Kijk eens Smurfin, wat ik allemaal niet kan ? Wil jij mij nemen ? Nee, neem die niet. Neem mij, want... Etc..

Zie je het visueel al voor je ? Er zou daar een ware ravage ontstaan. In dat kiekenkot of dat smurfendorp. Hoe kun je dit EENVOUDIG oplossen ?

De meest eenvoudige oplossing is de OORZAAK van alle RUMOER weg te nemen. Dus je laat SMURFIN ontvoeren door GARGAMEL. Of je slacht de haan en eet hem op (met Thanksgiving). Merk (sarcastisch bezien) het woordje THANK hierin op

Het is een oplossing. Een (mogelijke) praktische oplossing. Voor jullie FORUM leden. Voor de directie, voor de moderators, voor het bestuur, etc. Maar het is geen WIJZE oplossing.

Want die kiekens (of smurfen) blijven even idioot. Er verandert niet (innerlijk, inwendig) iets. Je hebt enkel de OORZAAK weggenomen. Maar bent wel geen stap dichter tot een EIGENLIJKE (of WEZENLIJKE) oplossing van het probleem gekomen...

Met de beste groeten,
JustTalk
Werkelijk waar.

Waar gáát dit over? Ik snap niet hoe deze hypothese iets te maken heeft met het forum, of het pestbeleid..
Met citaat reageren
Oud 26-05-2014, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Manmanmanman
Met citaat reageren
Oud 26-05-2014, 12:21
Stomme Klont
Avatar van Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Citaat:
Vraag. Stel me een vraag. En ik zal het je proberen VERDUIDELIJKEN. Als het lukt in drie zinnen, wil ik dit proberen voor je. Maar schiet me dan achteraf niet af, als ik (door het in drie zinnen te proberen formuleren) daardoor helemaal verkeerd overgekomen ben. Dan moet ik die eerdere 3 zinnen van me terug gaan verduidelijken. Maar jij zit met je gedachten (en je geheugen) misschien nog bij die oorspronkelijke zinnen van me. Misschien ga je die zinnen dan wel gaan vergelijken. Ik weet niet. Jij kan daar van alles mee doen. Ik heb daar geen CONTROLE (vat op). Wat jij met mijn woorden doet.

Me een vraag stellen, is me wel NIET AANVALLEN.
Probeer een goede vraag te stellen. En ik zal antwoorden.
Als ik zin heb (ik ben niemand hier daartoe iets VERPLICHT)

Groetjes,
JustTalk
Zo werkt het natuurlijk niet helemaal. Jij wil graag iets aankaarten, vooral doen, maar hou het dan wel begrijpelijk door het gewoon kort en duidelijk neer te zetten. Daarna kunnen er vragen gesteld worden die je kan beantwoorden
__________________
"This world won't defeat me, it's my life and I choose to detach"
Met citaat reageren
Oud 26-05-2014, 12:53
JustTalk
JustTalk is offline
Als er hier OOK veel idioten in het directie comité zitten (binnen de hypothese blijvend van mijn smurfen en kiekenkot verhaal), dan ziet het er niet zo goed uit voor die HAAN of SMURFIN.

Wil ik de haan in mijn verhaal zijn NEK laten aanbieden (om te laten slachten). En smurfin om zich door die mannelijke hetero seksuele smurfjes te laten .... (vul zelf maar in, ik spreek dat 'taboe' woord hier niet meer uit).

Of is er een ander vervolg op dit verhaal (deze hypothese) mogelijk.

Ik voel me nu net ergens Gene Roddenberry. Toen Star Trek ontstond, heerste er een enorme censuur in Amerika. Er was de koude oorlog met de Russen (alias Klingons in Star Trek) en een heleboel andere problemen. Maar Gene was een genie. Niet alleen gaf hij een VROUW een plaats binnen de bemanning op zijn dek. Alsook niet amerikanen (chinees, zelfs een rus). Je moet het maar durven. Sterker nog. Het hele verhaal speelde zich in de toekomst af, ergens in de ruimte.

En wat, wegens de STRENGE CENSUUR van de Amerikaanse TV (maatschappijen) niet LETTERLIJK gezegd mocht worden. Bracht Gene onder de verpakking (Science Fiction) naar voren. En wat voor een PRACHT heeft die man (en heel die crew) aangebracht.

De verhalen dateren van eind de jaren zeventig. De speciale effecten zijn totaal verouderd. Maar de inhoud, de betekenis, heel de filosofie erachter. Zoiets zou verplicht lectuur op de scholen kunnen zijn. Is maar een tip. Bv in een les ETHIEK.

Samen naar een aflevering van Star Trek - The Original Series (met Kirk, en Spock en Bones) zien. En daar dan achteraf over 'filosoferen' (nadenken). Eens dieper bij stil staan.

Enfin, dit geheel terzijde. Ik vind het leuk om verhaaltjes te schrijven... Of dit verhaal (van de haan en/of de smurfin goed afloopt). Geen idee...

We zullen zien...

Groetjes,
JustTalk
Met citaat reageren
Oud 26-05-2014, 13:00
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
(..) Ik voel me nu net ergens Gene Roddenberry. (...) Maar Gene was een genie. (...)
ORLY.

Maar even serieus, wat probeer je nu allemaal te zeggen? Ik snap niet wat je wilt. Wat heeft al dit (smurfen, kuikens, TOS, Roddenberry, ...) te maken met het pestbeleid?
Met citaat reageren
Oud 26-05-2014, 13:02
Frankrijk
Avatar van Frankrijk
Frankrijk is offline
"Het zou teleurstellend zijn als ook de admins hier niet ruimdenkend zijn. Ik hoop dat leden die andere uiterlijke en/of innerlijke kenmerken hebben dan de meeste anderen hier, een eerlijke kans krijgen op dit forum. Anders vraag ik me af hoe het met die minderheidsgroep afloopt... ."
__________________
Montaigne: ''Que sais-je?''
Met citaat reageren
Oud 26-05-2014, 13:43
Stomme Klont
Avatar van Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Vriend als je het niet eens wil proberen en ons alleen maar voor idioten uit wil maken omdat ik geen zin heb omdat niemand zin heeft om een reactie van 5 miljard woorden per keer te lezen ga dan vooral lekker ergens anders heen. Wil je graag iets aankaarten? Geen probleem. Maar leg je probleem gewoon uit in een aantal zinnen, dat is echt niet zo heel eg moeilijk. Later kun je altijd nog uitweiden en wat dingen specificeren maar dit werkt gewoon niet.
__________________
"This world won't defeat me, it's my life and I choose to detach"
Met citaat reageren
Oud 26-05-2014, 13:46
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Waarom wordt er eigenlijk niet gereageerd op het topic over JustTalk op M&M? Aangezien hij toch wel een redelijk riedeltje aan persoonlijke aanvallen, beledigingen en gevaarlijke denkbeelden op het forum heeft gepost en hij hier wat mij betreft gewoon echt niet thuis hoort.. (en nu de vermeenden onschuld speelt met dit topic)
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 26-05-2014, 13:47
Verwijderd
Er wordt niet gereageerd omdat ze het veel te druk hebben met andere dingen en men te lam is om nieuwe plussen aan te stellen die het wel doen.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2014, 13:51
Stomme Klont
Avatar van Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Citaat:
Waarom wordt er eigenlijk niet gereageerd op het topic over JustTalk op M&M? Aangezien hij toch wel een redelijk riedeltje aan persoonlijke aanvallen, beledigingen en gevaarlijke denkbeelden op het forum heeft gepost en hij hier wat mij betreft gewoon echt niet thuis hoort.. (en nu de vermeenden onschuld speelt met dit topic)
Citaat:
Er wordt niet gereageerd omdat ze het veel te druk hebben met andere dingen en men te lam is om nieuwe plussen aan te stellen die het wel doen.
We zijn er mee bezig hoor poepies
__________________
"This world won't defeat me, it's my life and I choose to detach"
Met citaat reageren
Oud 26-05-2014, 13:52
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 26-05-2014, 13:54
Verwijderd
Citaat:
We zijn er mee bezig hoor poepies
Ja dan is het dus handig dat een van jullie even reageert met 'We komen hierop terug want voeren nog overleg.'

Kommuunikaaaasie
Met citaat reageren
Oud 26-05-2014, 13:55
Stomme Klont
Avatar van Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Citaat:
Ja dan is het dus handig dat een van jullie even reageert met 'We komen hierop terug want voeren nog overleg.'

Kommuunikaaaasie
Heb ik gedaan zag het topic nog niet
__________________
"This world won't defeat me, it's my life and I choose to detach"
Met citaat reageren
Oud 26-05-2014, 14:19
Verwijderd
Als FB hoor je minstens één keer per dag op M&M te kijken
Met citaat reageren
Oud 26-05-2014, 14:19
Verwijderd
Maar thanks sgatje Overleg is niet meer nodig want er is een ban.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2014, 14:20
Verwijderd
Afkoelban, dat wel. Ben benieuwd.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2014, 14:23
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Hij heeft inderdaad een ban. Hij is nieuw dus ik wilde hem niet gelijk heel lang bannen, maar toch nog wel een kans bieden. Mocht hij na zijn ban doorgaan op dezelfde toer dan zijn we er snel klaar mee.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 26-05-2014, 14:27
Frankrijk
Avatar van Frankrijk
Frankrijk is offline
Het loopt dus slecht af met de haan/smurfin.
__________________
Montaigne: ''Que sais-je?''
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-05-2014, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Heb ik gedaan zag het topic nog niet
Manmanman.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2014, 14:39
Stomme Klont
Avatar van Stomme Klont
Stomme Klont is offline
Citaat:
Als FB hoor je minstens één keer per dag op M&M te kijken
Maak ik zelf wel uit
__________________
"This world won't defeat me, it's my life and I choose to detach"
Met citaat reageren
Oud 26-05-2014, 15:24
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Kritiek leveren op beleid = ban zo hoort dat.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 26-05-2014, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Kritiek leveren op beleid = ban zo hoort dat.
Met citaat reageren
Oud 26-05-2014, 17:14
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Hij heeft inderdaad een ban. Hij is nieuw dus ik wilde hem niet gelijk heel lang bannen, maar toch nog wel een kans bieden. Mocht hij na zijn ban doorgaan op dezelfde toer dan zijn we er snel klaar mee.
Los van of zijn gedrag een lange ban verdient of niet, is dit echt iemand die we / jullie op het forum willen hebben? Ik vind het sowieso heel apart dat een 30+er zich aanmeldt op een scholierenforum (niet te verwarren met mensen die rond die leeftijd zijn en hier al 10 jaar komen) maar ik denk dat zijn posts meer schade dan goed doen.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 27-05-2014, 01:31
Maaike.sann
Maaike.sann is offline
Citaat:
Kritiek leveren op beleid = ban zo hoort dat.
Met citaat reageren
Oud 27-05-2014, 12:08
Verwijderd
Gewoon een auto-ban instellen als die bloemkool meer dan 200 letters in een post zet.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2014, 14:19
Verwijderd
Ik vind het echt verbijsterend dat ik door forumbazen en zelfs plusjes gemaand word me te gedragen tegen JustTalk als ik zijn posts parodieer of als ik zijn eerder geuite standpunten herhaal, maar dat hij, die voor jonge mensen zeer schadelijke standpunten verkondigt, op het forum toegelaten wordt. Vroeger was er bizar streng beleid aangaande automutilatie. Daar kun je heel wat van vinden. Maar ik vind wat hij roept nog veel schadelijker. En op het oog wordt hij daar niet op aangepakt. Maar ik word wel publiekelijk terechtgewezen als ik een post van hem parodieer.

Lekker blijven micromanagen hoor
Met citaat reageren
Oud 03-06-2014, 14:24
Verwijderd
Ah, en nu heb ik zelfs een waarschuwing binnen. Bravo! Jullie leggen de vinger op de zere plek!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2014, 14:27
Dark Phoenix
Avatar van Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ik vind het echt verbijsterend dat ik door forumbazen en zelfs plusjes gemaand word me te gedragen tegen JustTalk als ik zijn posts parodieer of als ik zijn eerder geuite standpunten herhaal, maar dat hij, die voor jonge mensen zeer schadelijke standpunten verkondigt, op het forum toegelaten wordt. Vroeger was er bizar streng beleid aangaande automutilatie. Daar kun je heel wat van vinden. Maar ik vind wat hij roept nog veel schadelijker. En op het oog wordt hij daar niet op aangepakt. Maar ik word wel publiekelijk terechtgewezen als ik een post van hem parodieer.

Lekker blijven micromanagen hoor
Citaat:
Ah, en nu heb ik zelfs een waarschuwing binnen. Bravo! Jullie leggen de vinger op de zere plek!
Ik vind jouw post wel een stuk schadelijker dan bijvoorbeeld dit:

Citaat:
Als ik straks een paar kereltjes inhuur, om je vanavond in een donker steegje (je hoeft daarbij geen kort rokje te dragen ) eens ferm in elkaar te laten slaan en verkrachten. Daarin rot gemeen voor je ben (en tegen je ben).

Is dat dan een LEERZAME ERVARING voor je, als SLACHTOFFER ?
Komaan, dat geloof je nu toch zelf niet. Die onzin van je.

Zo ja, zou ik toch eens wat psychiatrische hulp gaan zoeken, man.
Want dan ben je ergens niet goed in je hoofd (vind ik).
Gaat lekker inderdaad.
__________________
[quote=sann;30693804]Ik ben een a-merk sletje.[/quote]
Met citaat reageren
Oud 03-06-2014, 16:16
Verwijderd
Kun je me de waarschuwing even doorsturen?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:43.