Oud 16-12-2016, 01:45
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline


__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Advertentie
Oud 16-12-2016, 01:46
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
JE SULT KEEN DEI BEKINNE DAT IK NET BIJ DIE BIEEEEEEEEN

JEER IST MIEN HOOT, JEER IST MIEN HERT, JIJ WIS NIE HOE JIJ WIS NIE HEE
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 16-12-2016, 05:01
Verwijderd
as komt de tijd
fienterjot

geeen ideeeeeee wattie zingt

in nije dei
Oud 16-12-2016, 06:04
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wat? Is dit fries?
Oud 16-12-2016, 06:12
Verwijderd
Ja. Ken je Een Nieuwe Dag niet?
Oud 16-12-2016, 06:14
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nee! Wordt niet echt veel gedraaid op Kronenhit en andere radio's hier
Oud 16-12-2016, 06:26
Verwijderd
Dit liedje was 19 jaar geleden een hit
Oud 16-12-2016, 08:09
Klovorhop
Avatar van Klovorhop
Klovorhop is offline
Citaat:
Dit liedje was 19 jaar geleden een hit
19
__________________
stikkiedikkie hopstapsnee reldeldee
Oud 16-12-2016, 08:40
Verwijderd
om het succes van een overduidelijke grafplaat in perspectief te plaatsen: op de jaarlijst eindigden toppers als "er is leven na de dood" van Freek de Jonge en "Barbie girl" van Aqua hoger.
Oud 16-12-2016, 08:42
Abby.
Abby. is offline
Citaat:
om het succes van een overduidelijke grafplaat in perspectief te plaatsen: op de jaarlijst eindigden toppers als "er is leven na de dood" van Freek de Jonge en "Barbie girl" van Aqua hoger.

Barbie Girl is uiteraard een topplaat, dus geheel terecht. Met Nije Dei had ik vrij weinig en Freek de Jonge is kut.
Oud 16-12-2016, 08:44
Verwijderd
Als je weg wilt uit Tirana, neem dan maar gerust de boot.

Laatst gewijzigd op 16-12-2016 om 08:50.
Oud 16-12-2016, 11:09
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dit liedje was 19 jaar geleden een hit
Toen was ik dat nog niet eens
Oud 16-12-2016, 12:16
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Op mijn oude werk luisterden we (gedwongen) 100%NL en die draait die kutplaat meerdere keren per dag. Was ik blij mee joh
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 16-12-2016, 13:05
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Sowieso is shared radio een hel. Gelukkig is het hier op kantoor stil en wie zin heeft in muziek pakt dopjes/hoofdtelefoon en luistert wat hij of zij wil.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 16-12-2016, 13:09
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Jullie begrijpen dat ik dit schijtlied nu in mijn hoofd heb, hè?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 16-12-2016, 13:10
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Hier ook, alhoewel mijn directe collega's in 'dit hoekje' prima muzieksmaak hebben dus soms gaat de boel iets harder.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 16-12-2016, 13:23
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Ah, tof is dat. Ik had een poos terug ook een playlist aangezet toen ik met één collega op de verdieping zat; aan de hand daarvan bleek dat wij voor een aanzienlijk deel op één lijn zitten (categorie Roadburn-lineup had ik aangezet, niet wetende dat het er in zou gaan als zoete koek en hij kende ook veel)
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 17-12-2016, 00:22
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn kat heeft vannacht een wafel verslonden die ik had laten liggen (daar was ik best pissig over, want het is echt niet dat hij niks te vreten krijgt) en hij heeft net belachelijk veel gekotst. Het was een duidelijke wafel-kleur. Hij zal er vast niet van geleerd hebben maar hij is nu een beetje uit z'n doen en dat vind ik dan wel weer zielig. Wel fijn dat hij altijd in de gang kotst en niet op mijn vloerkleed
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Ads door Google
Oud 17-12-2016, 17:20
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Ik heb nep leren hakjes, donkerblauw, en ik wil ze goud spuiten met spraypaint. Het hoef maar 1 avond te blijven zitten en ik ga het alleen maar binnen dragen, dus stootvast is niet zo heel belangrijk.

Denken jullie dat dat nep leer/kunststof die verf opneemt of zal het gaan druppelen/er af lopen omdat het kunststof is?
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 17-12-2016, 19:04
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik denk dat dat wel blijft zitten als je van veraf spuit, als je te dichtbij komt, komt er te veel verf op en dan gaat het wel druppelen. Je kan ook proberen de buitenkant eerst met iets anders te doen, een dun laagje lijm ofzo, iets dat niet zo glad is als (nep)leer.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 17-12-2016, 23:51
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik heb zoiets ook wel eens gedaan, en idd, als je het van een afstandje doet en meerdere dunne laagjes over elkaar heen spuit, krijg je een prima resultaat. Wel eerst goed ontvetten en evt zachtjes opschuren zodat het langer blijft zitten.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 18-12-2016, 01:54
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Heeft hier iemand wel eens een acupunctuurbehandeling gehad? Ik ben heel nieuwsgierig naar hoe dat was en of je verschil voelde, of je vaker moest en gewoon, ervaringen. Ik zit nu namelijk een beetje dingen op te zoeken over drukpunten, dan kom je automatisch op acupunctuur, en ik vind dat interessant.

Niet direct allemaal roepen dat het een en al placebo is, want ik geloof best dat drukpunten in je lijf dingen doen als het goed gebeurt, natuurlijk.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 18-12-2016, 11:38
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
van mij weet je het al.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 18-12-2016, 13:55
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Heeft hier iemand wel eens een acupunctuurbehandeling gehad? Ik ben heel nieuwsgierig naar hoe dat was en of je verschil voelde, of je vaker moest en gewoon, ervaringen. Ik zit nu namelijk een beetje dingen op te zoeken over drukpunten, dan kom je automatisch op acupunctuur, en ik vind dat interessant.

Niet direct allemaal roepen dat het een en al placebo is, want ik geloof best dat drukpunten in je lijf dingen doen als het goed gebeurt, natuurlijk.
http://www.kwakzalverij.nl/behandelw...iet-van-echte/
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 18-12-2016, 17:09
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
van mij weet je het al.
Nee?
Ik wíst dat jij zou komen zeiken
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Oud 18-12-2016, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Ik wíst dat jij zou komen zeiken
Ja nou ja, even heel kort door de bocht; jij gelooft vast en zeker niet dat mensen genezen kunnen worden van homoseksualiteit. Stiekem is er geen verschil tussen dit en dat. Ik snap niet zo goed waarom je daarom moet 'en eigenlijk.
Oud 18-12-2016, 17:45
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik geloof meer in dingen als triggerpointtherapie en dry needling maar dat had je al geprobeerd, toch?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 18-12-2016, 21:11
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja nou ja, even heel kort door de bocht; jij gelooft vast en zeker niet dat mensen genezen kunnen worden van homoseksualiteit. Stiekem is er geen verschil tussen dit en dat. Ik snap niet zo goed waarom je daarom moet 'en eigenlijk.
Ik meer omdat hij altijd vooraan staat om mij en dingen van mij af te zeiken. Zodra iets afwijkt van de reguliere geneeskunde, heeft hij een placebo/kwakzalver opmerking klaar, en het kan misschien wel waar zijn, maar als het voor mensen werkt, laat ze dan gewoon.
Citaat:
Ik geloof meer in dingen als triggerpointtherapie en dry needling maar dat had je al geprobeerd, toch?
Ja, en dat is echt voor je spieren. Acupunctuur zou je voor veel meer dingen moeten kunnen gebruiken. En naar dat soort dingen ben ik juist benieuwd!
Maar goed, dry needling is ook gewoon acupunctuur, maar dan in je spier ipv drukpunten.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 18-12-2016, 21:47
Verwijderd
Dit is echt niet op jou gericht Dat doet 'ie bij iedereen.
Oud 18-12-2016, 22:53
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Dit is echt niet op jou gericht Dat doet 'ie bij iedereen.
Dus mag ik hem niet 'en?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 18-12-2016, 23:09
Verwijderd
Jij wel poepje: bloos::li ef:
Oud 19-12-2016, 01:38
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Jij wel poepje: bloos::li ef:


(Ik moest serieus je quote aanpassen, omdat er anders te veel smilies instaan, wtf Jon!)
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-12-2016, 08:45
Verwijderd
Er moesten er 2 uit eah
Oud 19-12-2016, 09:02
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Ik wíst dat jij zou komen zeiken
Zeiken..? Er ís niet iets als "goede" en "slechte" acupunctuur.

Waar je vandaan haalt dat ik vooraan sta om jou en jouw 'dingen' af te zeiken is mij een raadsel. Ik linkte een aardig artikel dat informatie geeft over de validiteit van "goede" versus "fuckup"-acupunctuur, in de hoop dat je daar mee doet wat je hoort te doen als verstandig mens. Dat is alles, Calimero. Snap out of it.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 19-12-2016, 10:39
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Zeiken..? Er ís niet iets als "goede" en "slechte" acupunctuur.

Waar je vandaan haalt dat ik vooraan sta om jou en jouw 'dingen' af te zeiken is mij een raadsel. Ik linkte een aardig artikel dat informatie geeft over de validiteit van "goede" versus "fuckup"-acupunctuur, in de hoop dat je daar mee doet wat je hoort te doen als verstandig mens. Dat is alles, Calimero. Snap out of it.

__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 19-12-2016, 15:56
Verwijderd
Citaat:
Ja, en dat is echt voor je spieren. Acupunctuur zou je voor veel meer dingen moeten kunnen gebruiken. En naar dat soort dingen ben ik juist benieuwd!
.
Ik heb hele goede ervaringen met kinesiologie. Zelf geen ervaring met accupunctuur maar Jos wel. Heeft er geen fuck aan gehad.
Ads door Google
Oud 19-12-2016, 16:05
Verwijderd
En oh, ik heb kinesiologie al opgezocht op kwakzalverij.nl, het stuk gelezen en besloten dat me mijn reet zal roesten.
Oud 19-12-2016, 16:14
Verwijderd
Ik heb al meermaals op het punt gestaan, niet alleen hier maar ook in andere topics op het forum, om hier wat over te schrijven. Maar onder andere vanwege de reacties zoals hierboven die totaal niet openstaan voor enige kritiek van de ene kant, en de hautaine "alles met dit labeltje is onzin" aan de andere kant, laat ik het maar achterwege. Kan het nu toch laten. Er zijn toegepaste kinesiologen (dat woordje toegepast is overigens vrij essentieel, kinesiologie an sich is helemaal geen behandelmethode maar gewoon een wetenschap, de bewegingsleer, maar jij hebt het echt over toegepaste kinesiologie die in het geheel geen verband met de wetenschap houdt) die glashard beweren dat ze met hun methoden kanker kunnen genezen of voorkomen. Dat is natuurlijk waanzinnig. Er zijn er ook met een gedegen achtergrond (typisch genoeg wellicht juist in de wetenschappelijke bewegingsleer) die bijvoorbeeld alleen terugkerende sportblessures behandelen op een soort trial-and-error methode waarbij ze soms ook gebruik maken van toegepaste kinesiologie, maar altijd binnen een totaalplaatje op basis van bijvoorbeeld fysiotherapie, en op die manier wel degelijk sporters kunnen helpen.

Het is voor de buitenstaander onmogelijk om deze twee extremen uit elkaar te houden. En de verschillende alternatieve genezers maken het er ook niet gemakkelijker op.
Oud 19-12-2016, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Ik heb al meermaals op het punt gestaan, niet alleen hier maar ook in andere topics op het forum, om hier wat over te schrijven. Maar onder andere vanwege de reacties zoals hierboven die totaal niet openstaan voor enige kritiek van de ene kant, en de hautaine "alles met dit labeltje is onzin" aan de andere kant, laat ik het maar achterwege. Kan het nu toch laten. Er zijn toegepaste kinesiologen (dat woordje toegepast is overigens vrij essentieel, kinesiologie an sich is helemaal geen behandelmethode maar gewoon een wetenschap, de bewegingsleer, maar jij hebt het echt over toegepaste kinesiologie die in het geheel geen verband met de wetenschap houdt) die glashard beweren dat ze met hun methoden kanker kunnen genezen of voorkomen. Dat is natuurlijk waanzinnig. Er zijn er ook met een gedegen achtergrond (typisch genoeg wellicht juist in de wetenschappelijke bewegingsleer) die bijvoorbeeld alleen terugkerende sportblessures behandelen op een soort trial-and-error methode waarbij ze soms ook gebruik maken van toegepaste kinesiologie, maar altijd binnen een totaalplaatje op basis van bijvoorbeeld fysiotherapie, en op die manier wel degelijk sporters kunnen helpen.

Het is voor de buitenstaander onmogelijk om deze twee extremen uit elkaar te houden. En de verschillende alternatieve genezers maken het er ook niet gemakkelijker op.
Mijn behandelend kinesioloog is een heel nuchter mens dat heel goed de beperkingen van haar vak kent en daarmee ook gewoon vraagt of ik X of Y al eens heb laten checken bij de huisarts, zonder me van alles aan te willen praten. Ze denkt mee, en dan is het aan mij wat ok daar mee doe. Zij, de andere kinesioloog die ik ken en waar ik ook bij in behandeling ben geweest, ik, of anderen die ik ken die ervaringen hebben met toegepaste kinesiologie, hebben absoluut niet het idee dat kanker genezen kan worden, dementie opgelost kan worden of zo iets belachelijks. Ik ben het met je eens dat dat idioot is.
Ik ga er naar toe met psychische klachten en ik heb er vrijwel altijd baat bij. Mijn zusje had als klein kind ondefinieerbare obstipatie die na een paar sessies bij een kinesioloog was opgelost.
Ik weet dat veel mensen het onzin vinden en er van overtuigd zijn dat het een placebo is, en dat is hun goed recht. Het is ook hartstikke vaag. Ik heb er baat bij en daar gaat het om, volgens mij.
Oud 19-12-2016, 17:21
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Ik heb al meermaals op het punt gestaan, niet alleen hier maar ook in andere topics op het forum, om hier wat over te schrijven. Maar onder andere vanwege de reacties zoals hierboven die totaal niet openstaan voor enige kritiek van de ene kant, en de hautaine "alles met dit labeltje is onzin" aan de andere kant, laat ik het maar achterwege.

Het is voor de buitenstaander onmogelijk om deze twee extremen uit elkaar te houden. En de verschillende alternatieve genezers maken het er ook niet gemakkelijker op.
Het is niet hautain om te wijzen op het feit dat er geen verschil bestaat tussen 'goede' en 'slechte' acupunctuur. Je mag mijn post opvatten hoe je wil, ik benadruk nogmaals dat ik specifiek daar op reageerde -- zonder waardeoordeel in eerste instantie. Het breder trekken dan dat is voor jouw rekening.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 19-12-2016, 18:02
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Nee?
huh je weet toch wel dat ik dat nooit gedaan heb
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 19-12-2016, 22:41
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
huh je weet toch wel dat ik dat nooit gedaan heb
Oh ik dacht dat je bedoelde dat je het wel gedaan had en me daar in geuren en kleuren over verteld had en ik het gewoon vergeten was
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-12-2016, 22:49
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Zeiken..? Er ís niet iets als "goede" en "slechte" acupunctuur.

Waar je vandaan haalt dat ik vooraan sta om jou en jouw 'dingen' af te zeiken is mij een raadsel. Ik linkte een aardig artikel dat informatie geeft over de validiteit van "goede" versus "fuckup"-acupunctuur, in de hoop dat je daar mee doet wat je hoort te doen als verstandig mens. Dat is alles, Calimero. Snap out of it.
Ik had je artikel niet gelezen, omdat ik vroeg om ervaringen en niet om mensen die placebo kwamen roepen. Jouw link begint met "kwakzalverij" en ik ben er toen direct vanuit gegaan dat je in principe placebo aan het roepen was en vandaar mijn reactie.

Verder kun je me Calimero noemen en doen alsof je van niks weet, maar over het algemeen ben je niet echt supportive - al is dit misschien beter te beschrijven als sceptisch en extreem kritisch - en zeker als het gaat om alternatieve geneeskunde, dus ik vond het niet een heel vreemde reactie van mezelf.

Maar excuses dat ik je verkeerd begreep. Ik zal voortaan op je links klikken.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 19-12-2016, 22:51
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik heb hele goede ervaringen met kinesiologie. Zelf geen ervaring met accupunctuur maar Jos wel. Heeft er geen fuck aan gehad.
Duidelijk ik moest kinesiologie Googlen, maar wiki heeft me niet heel veel wijzer gemaakt. Wat doen die mensen precies met je?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 20-12-2016, 07:45
Verwijderd
Citaat:
Het is niet hautain om te wijzen op het feit dat er geen verschil bestaat tussen 'goede' en 'slechte' acupunctuur. Je mag mijn post opvatten hoe je wil, ik benadruk nogmaals dat ik specifiek daar op reageerde -- zonder waardeoordeel in eerste instantie. Het breder trekken dan dat is voor jouw rekening.
Dat jij je aangesproken voelt terwijl je enkel een link hebt gepost, zegt meer over jou dan over dat iets voor mijn rekening zou zijn
Oud 20-12-2016, 07:55
Verwijderd
Citaat:
Duidelijk ik moest kinesiologie Googlen, maar wiki heeft me niet heel veel wijzer gemaakt. Wat doen die mensen precies met je?
Kinesiologie is de wetenschap die de bewegingen van het menselijk lichaam bestudeert. Toepaste kinesiologie is een alternatieve nonsense meldde.
Oud 20-12-2016, 08:21
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Dat jij je aangesproken voelt terwijl je enkel een link hebt gepost, zegt meer over jou dan over dat iets voor mijn rekening zou zijn
Ja, nee, daar heb je me
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 20-12-2016, 09:03
Verwijderd
Net zoals jij mij had

Oud 20-12-2016, 10:22
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ik ben overigens groot fan van de Vereniging tegen de Kwakzalverij en al jaren lid van de Skepter (alhoewel er redelijk wat edities inmiddels ongelezen op een stapel liggen, ahem).
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 20-12-2016, 10:30
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Ik zag trouwens op facebook een auto met een bumpersticker voorbij komen waarop stond "You don't have to vaccinate all your children, only the ones you want to keep" oid
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:34.