Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2017, 11:07
Theoklaas
Theoklaas is offline
Hoi me vriendin is bijna jarig maar wil een hartje maken van papier maché en daarin cadeautjes wat vinden jullie daar van
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-09-2017, 11:25
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Hoe oud is je vriendin? Vind je vriendin zelfgemaakte cadeaus leuk of juist niet? Ben je een beetje handig met papier maché?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 12-09-2017, 12:21
Theoklaas
Theoklaas is offline
Ze word 21.
en ze is zelf ook heel creatief.
want ze heb een een grabel ton gemaakt met mini doosjes er in en leters van wat we gingen doen voor mijn verjaardag.
Dus ik denk dat ze het leuk vind maar wat voor cadeautjes kan ik er in doen ik wil zoizo een armbandje met me naam en datum. Maar wat nog meer
Met citaat reageren
Oud 12-09-2017, 18:35
Binkyboy97
Avatar van Binkyboy97
Binkyboy97 is offline
Foto van jullie samen, een kaartje met bijvoorbeeld een datum dat jij haar mee uiteten neemt (of bios). Een lekkere parfum. Doosje bonbons.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2017, 06:30
Theoklaas
Theoklaas is offline
Want ik wel een origineel cadeau voor haar geven
Met citaat reageren
Oud 13-09-2017, 11:51
Theoklaas
Theoklaas is offline
Dus ik vroeg me af of iemand anders nog iets weet
Met citaat reageren
Oud 13-09-2017, 12:54
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dus ik vroeg me af of iemand anders nog iets weet
Jij kent haar beter dan wij, dus jij weet waarschijnlijk zelf ook beter wat ze leuk zal vinden
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 13-09-2017, 15:11
Theoklaas
Theoklaas is offline
Citaat:
Jij kent haar beter dan wij, dus jij weet waarschijnlijk zelf ook beter wat ze leuk zal vinden
dat is zeker zo maar miss wist je ook wat meiden echt leuk vinden want ik een origineel cadeau voor haar geven
Met citaat reageren
Oud 13-09-2017, 15:29
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
dat is zeker zo maar miss wist je ook wat meiden echt leuk vinden want ik een origineel cadeau voor haar geven
Mijn beste vriendin wordt heel blij van sieraden die met zorg voor haar uitgezocht zijn, en van fijne verzorgingsproducten - zelf vind ik het fijner om dat soort producten gewoon zelf te kopen. Mijn hardloopmaatje maak je vooral blij met boeken (mij ook trouwens) - maar misschien houdt jouw vriendin niet van lezen. Ik kan zelf praktische cadeautjes altijd erg waarderen.

Elk meisje is anders, en vind andere dingen leuk. Iets geven wat herinnert aan een speciaal moment dat jullie samen delen doet het vaak goed. Geef een klein fotoalbum van jullie foto's samen bijvoorbeeld, kaartjes voor een show van een artiest om daar samen heen te gaan. Is ze gek op dieren, dan is het misschien tof om samen naar de dierentuin te gaan, en geef je daar als het ware een "tegoedbon" voor.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 13-09-2017, 17:54
Theoklaas
Theoklaas is offline
Je heb me hier bij goed geholpen op sd sociaal deal heb je een leuke acties zoals een 2 nachtjes in een hotel miss dan nog naar de dierentuin of zo
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Cadeau voor vriendin
Beest-ig
4 28-11-2013 23:20
Psychologie cadeau voor psychotische vriendin???
mira_love
18 05-09-2006 20:59
De Kantine cadeautje voor beste vriendin
driene
17 19-12-2004 21:16
Verhalen & Gedichten Spijt, een nieuw begin.
Ingetjuhh
13 16-07-2004 16:23
Verhalen & Gedichten Een stukje uit mijn boekje
Bikinie-meisje
19 19-08-2003 20:47
Liefde & Relatie Cadeau-Topic [I]
Evito
30 03-04-2003 22:30


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:53.