Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2009, 17:02
supergirl#1
supergirl#1 is offline
Ik moet echt even mn hart luchten !
De laatste tijd merk ik steeds meer hoe oppervlakkig de cultuur van tegewoordig is, en ik wil niet zeggen dat vroeger alles beter was ofzo. Het valt me gewoon op!
Het begon ongveer 2 jaar geleden toen ik met mn beste vriendin een gesprek had over sex, na een tijdje vertelde ze me ook dat ze haar schaamhaar scheerde...dus ik vroeg me af waarom ze dat in hemelsnaam deed ''dat vond ze schoner, en jongens vinden haar nou eenmaal vies''..ik ging die dag naar huis met een compleet verward gevoel.
Ik snap dat iemand zn schaamhaar bijhoud..en als het nogal veel is misschien bijscheert..Maar waarom zou je het in hemelsnaam allemaal weg halen?
Het zit daar om je te beschermen tegen infecties en ziektes..en nadat je het hebt geschoren krijg je meestal meteen rode bultjes..Het ziet er gewoonweg uit alsof je een kip hebt kaalgeplukt..de volgende dag heb je al weer stoppels en die kan je niet direct weg halen ..stoppels en iemand die continu in zn broek zit te krabben how charming...
Vervolgens als ik hierover praat krijg ik duizende reacties en de meest genoemde is dat het schoner is als je het scheert...en dat is dan ook de meest rare reden die ik heb gehoord!
Als je je gewoon elke dag doucht..is er niks aan de hand..als het schoner zou zijn ..waarom willen we dan niet massaal dat mannen hun schaamhaar scheren?..of hun okselhaar.??

vervolgens, vind ik persoonlijk het scheren van schaamhaar redelijk pervers..Waarom?
als je als vrouw geen schaamhaar hebt ..vind ik het eruit zien alsof ze 8 is ...
mannen geilen op vrouwen zonder schaamhaar ..dat geeft mij het idee dat ze geilen op het idee van hoe jonger en strakker hoe mooier..dat vind ik redelijk pervers.
Nu dat de meeste meisjes die ik tegenkom hun schaamhaar scheren ..begin ik ook steeds vaker over ''schaamlipcorrectie'' te horen ..een soort nieuwe Hype! Ik snap best dat een meisje zown ingreep wil laten doen als ze er lichamelijke klachten van heeft. Maarja als je al je schaamhaar weg scheert zie je ook opeens dat je binneste schaamlippen toch vaak groter zijn dan de buitenste..en dan krijg jje het idee dat zoiets lelijk is ..''Meneer de plastisch chirug doe mij maar een playboy doos..snij allles gelijk maar weg''
ik vind dit gewoon zielig ...maar het meest nog ziekelijk.

jonge meisjes worden tegenwoordig van 2 kanten volgegooid met informatie aan de ene kant krijgen ze non stop te horen..dat ze zichzelf moeten blijven en zichzelf moeten acepteren zoals ze zijn ..aan de andere kant gooit de media je vol met beautytips ..maatje 32 is tegenwoordig al overgewicht en als je cellulitus hebt..dan kan je je net zo goed nooit meer op het strand vertonen.

laat ik het zo zeggen ''Ik blijf me lekker volproppen met een big mac als ik daar echt is zin in heb...een scheermesje komt nooit of te nimmer in de buurt van mijn venusheuvel..en cellulitus..dat heeft iedereen''
__________________
[URL=http://img11.imageshack.us/i/14591.gif/][IMG]http://img11.imageshack.us/img11/508/14591.th.gif[/IMG][/URL]
Advertentie
Oud 25-09-2009, 09:06
Larry Flint
Larry Flint is offline
Thanks voor je tirade maar dit heeft echt niets met lifestyle te maken, je wilt enkel je frustratie uiten dus ik sluit hem
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:06.