Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-08-2009, 14:47
Verwijderd
Inhoudsopgave der dag!
Advertentie
Oud 02-08-2009, 14:48
Verwijderd
Voornamelijk onwijs brak zijn en vanavond pizza eten en film kijken! Prima zondag dus!
Oud 02-08-2009, 15:36
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
Gister voor het eerst naar de gaypride geweest, heb mn hele om de hoek van prinsengracht gewoond en was er nooit geweest dus dat kon natuurlijk niet. Het was leuk maar ik heb 3 boten gezien want heel provinciaal nederland was er ook. Het was een soort koninginnedag meets carnaval. Verder bij mn ouders gegeten en cocktails op het terras gedronken.
Vandaag gechilld bij mn vriendje en straks maar eens terug naar Utrecht, kijken of mijn huisgenoten nog leven!?
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 02-08-2009, 16:03
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
gister kwam ik terug in NL na een 40-urige reis na 3 weken interrailen door spanje en portugal . dat was supertof. nu chill ik m bij mijn ouders en vanavond terug naar amsterdam, yay.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 02-08-2009, 16:06
Larry Flint
Larry Flint is offline
Vanochtend uitgebrakt en daarna met een vriend afgesproken, nu weer thuis, filmpje kijken, koken, misschien nog een filmpje kijken en lezen. Typische zondagbezigheden jaaaa.
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 02-08-2009, 20:19
Verwijderd
Ik ging gisteren spelletjes doen en zuipen met vriendinnetjes, en Urm en ik waren echt schandalig zat Urm was obsessed door de borsten van een ander vriendinnetje "groot zeg, ongelofelijk! ", haha. Daarna was ik iedereen kwijt en heeft een ander vriendinnetje blijkbaar m'n moeder wakker gebeld omdat ze dacht dat ik het was haha. M'n moeder dacht dat ik haar vannacht had gebeld, en die belde me vandaag kwaad op omdat ze vond dat ik best wel minder kon drinken, maar ik had haar dus helemaal niet gebeld whehe. Vandaag had ik koppijn en begon ik om 5 uur weer met leven, toen heb ik pizza gegeten en zo ga ik naar m'n vriendje.
Oud 02-08-2009, 20:32
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ik doe een poging tot intellectueel doen met het kijken van Zomergasten met Prem, wat zowaar vermakelijk is. Verder de complete dag niks gedaan naast een boek uitlezen en wat drummen en dat beviel prima na wederom een paar dagen weinig slapen.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 02-08-2009, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Gister voor het eerst naar de gaypride geweest
Ik ook al had ik het na 5 minuten waterlooplein wel gezien. Te druk en te overdreven. Toen biertjes gaan drinken met mn chick en 2 vrienden en in de avond gewerkt.
Vandaag ging ik naar een vriendin en heb ik een half seizoen van paris hilton bff gekeken.
Daarna thuis 'the wrestler' gekeken wat ik een goede film vond. Daarna nog wat gelezen en ik ga zo wellicht nog een film kijken.
ttyn.
Oud 02-08-2009, 23:04
Luna
Avatar van Luna
Luna is offline
^ja weinig boeiend, niet iets waar ik weer naar uit zal kijken.
__________________
liep een man in de woestijn en vond een kameel, de kameel vond van niet.
Oud 03-08-2009, 12:04
EvilConduct
EvilConduct is offline
Citaat:
Daarna thuis 'the wrestler' gekeken wat ik een goede film vond.
Idd.
Oud 03-08-2009, 12:13
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Eergisteren terug gekomen van vakantie. Ben uiteindelijk naar Duitsland, Slovenië, Kroatië, Italië en Zwitserland geweest. En mijn baby-poes is twee keer zo groot geworden, maar iedereen zegt dat ze klein is . En we hebben een vaatwasser nieuw en dat is altijd positief . Hij moet alleen nog even op de goede plek aan gesloten, want hij staat nu midden in de woonkamer en dat is dan weer niet zo handig.
__________________
I love mittens made out of kittens
Oud 03-08-2009, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Ik ging gisteren spelletjes doen en zuipen met vriendinnetjes.
het mooiste was nog dat we bij de jumbo geen wijn mochten kopen omdat ik geen id bij me had 23
Oud 03-08-2009, 13:19
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
haha Ik ken ook anecdotes dat mensen geen ID hebt maar wel een rijbewijs en dat ze je dan nog schaapachtig aankijken
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 03-08-2009, 16:26
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Gisteren toen ik wou vertrekken naar m'n werk kreeg ik massively last van buikpijn, werd ik duizelig en moest ik kotsen. Dus ik bel nog netjes om uit te leggen waarom ik wat later ben, maar toen ik er eenmaal was, wist dus niemand ergens van en kreeg ik echt van die 'omg, ben je nou WEER te laat' blikken. Ik had dus een leidinggevende aan de lijn gehad en die gast heeft me al meerdere malen geprobeerd te naaien (zoals me 2 keer beschuldigd van fraude) en nu flikt íe 't dus weer. Klootzak.
Anyway, na m'n werk ben ik met een stel vrienden naar de duinen gereden om onze nieuwe skateboards te testen en dat was echt cool en gezellig en awesome.
Op een gegeven moment vonden we een superrelaxt fietspad met goede heuvels enzo, dus daar gingen we een beetje vanaf rijden, maar natuurlijk ging het bij mij weer fout. Ik ging te snel, m'n board begon te trillen en ik werd gelanceerd, waardoor nu m'n arm openligt en ik een blauwe knie heb. Maar jaaaa, dat hoort erbij.
Nu heb ik overal spierpijn, maar gelukkig heb ik vrij en hoef ik alleen maar op m'n luie reet te zitten vandaag. Gelukkig maar.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 03-08-2009, 16:50
Verwijderd
Citaat:
haha Ik ken ook anecdotes dat mensen geen ID hebt maar wel een rijbewijs en dat ze je dan nog schaapachtig aankijken
Dit was misschien nog wel erger, want wij kregen gewoon ruzie met dat kassawijf Eerst mochten we het niet meenemen omdat Urm en een ander vriendinnetje geen id bij zich hadden. Daarna ging ik gewoon weer de Jumbo in om wijn te halen, en toen belde dat andere kassawijf naar de kassa waar ik wilde afrekenen om te vertellen dat ik de wijn niet mee mocht nemen, wtf Toen was ik dus echt pissed. Vet gezanik, en toen moest Urm haar schoolpas laten zien, en toen mocht het ineens wel mee. Net alsof Urm 15 lijkt, en net alsof ik als 22 jarige vrienden heb van 15 haha. Kut winkel.
Oud 03-08-2009, 21:12
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
:x daar zakt je broek wel n beetje van af. Een kleine opsteker:



Ik heb vandaag gewerkt, interviewtje geschoten met Steven Wilson (<3) en toen ik thuis werd gebracht realiseerde ik me dat mn fiets nog op het station staat. Dus die ook maar even gehaald en nu eindelijk eten.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 04-08-2009, 10:32
Verwijderd
kijk, mijn dag is weer goed! haha. ik ben net geschept door een auto op de rotonde, want ik kreeg geen voorrang. toen ben ik over het stuur gelanceerd, maar wonderbaarlijk genoeg heb ik alleen een vreemd blauw plekje op m'n teen, een snee in m'n knie en m'n kniebanden licht verrekt. ik kan er wel redelijk op lopen, nu hopen dat het zo blijft. nu ga ik naar m'n ouders in emmen om wat zooi op te halen voordat ik vrijdag weg ga
Oud 04-08-2009, 20:22
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
vandaag weer lekker gewerkt en moonboy ( ja kennen we die nog?) moest acteren lols. en ik mocht na mijn werk in de stuurhut ( of heet zoiets anders? ) van de draagvleugelboot, vet kickuh. de kapitein was ook acteur geweest en zowaar, ik herkende hem. dus lekker gebabbeld over filmpies enzo en toen was ik alweer thuis.
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Ads door Google
Oud 04-08-2009, 20:33
Verwijderd
was moonboy ook niet die gast die mee deed aan idols oid?
Oud 04-08-2009, 21:22
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
oei dat weet ik zo niet uit mijn blote hoofd, maar het zou me niks verbazen!
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 05-08-2009, 09:53
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
maandag ging ik winkelen met mn vriendje en hij vond het duidelijk niet interessant haha, maarrr veel koffietjes voor hem gekocht toen vond hij t prima. 's middags een portugese vriend die in delft gaat studeren een uitgebreide tour door amsterdam gegeven op de fiets en dat was tof . nog biertjes gedronken terwijl ik eigenlijk moest leren. hij vond amsterdam zo tof dat hij nu ipv in delft in amsterdam wilt gaan wonen, haha . nu zit ik binnen bij mijn ouders pogingen te doen om te gaan studeren, maar mijn hoofd zit nog half in portugal dusss het wil nog niet zo lukken. morgen is alles voorbij en dat ga ik natuurlijk uitgebreid vieren.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 05-08-2009, 15:02
Verwijderd
Ik was gisteren jarig en gewinkeld met mijn moeder dus veel nieuwe kleren, bjorn borg tas, nieuw bed, champagne, reis naar Milaan, koffer, champagne, h&m bon, paco rabanne parfum en 150 euro! Daarna lekker uit eten geweest.
Oud 06-08-2009, 14:43
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
De kermis is voorbij. Ik heb me 6 dagen kapot gewerkt. Daarom zijn we vanochtend nog met wat lieve collega's gaan zwemmen en laat ik me zometeen helemaal kraken, om er weer volledig tegenaan te kunnen.
Vanavond kasteleinsbal: bbq-en met de collega's en alle andere horecamensen die de afgelopen dagen gewerkt hebben. Heerlijke feestjes zijn dat altijd
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 06-08-2009, 15:46
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik ging met mijn moeder lunchlocaties checken in het immer gezellige Naarden, daarna cheapass gave boeken gekocht bij de kringloop en daarna wilde ik voor een cadeautje voor iemand gaan kijken maar eindigde ik alleen maar met kleding voor mezelf en een cd voor mn moeder . Zometeen lekker eten en wijn drinken in de zon en als ik niet te bezopen ben daarna misschien nog wel sporten! Of vrouwenseries kijken op rtl5 .
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 06-08-2009, 21:31
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
wat gewerkt, wat ingepakt, morgen nog even de laatste restjes en op naar budapest.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Advertentie
Oud 06-08-2009, 23:38
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
godnakendefuck, ik ben 2000 huf kwijt, het ligt hier ERGENS. dit is 5 bier ja.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 06-08-2009, 23:39
Verwijderd
kamer opgeruimd, inkopen gedaan, verzekering ed geregeld voor op reis, gegeten bij m'n vader, tickets geboekt met mijn reispartner to be, tas ingepakt voor budapest.
Oud 06-08-2009, 23:39
Verwijderd
oke grapje die tas moet ik nog inpakken
Oud 06-08-2009, 23:47
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
ohja, goeie, moet ook nog ff verzekeringetje afsluiten. Je weet maar nooit wat er gebeurd! Een fijne gedachte dat ik over minder dan 24 uur in een obscure oostblokkroeg sta
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 07-08-2009, 14:56
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Gisteren fijn feestje gehad
Vanmiddag een superleuk jurkje gekocht, zodat ik er vanavond ook weer feestelijk uit zie als ik ga uit eten.

Wel heftig nieuws te horen gekregen: zoontje van mijn baas is tijdens de kermis onder een attractie gekomen en ligt ernstig gewond in het ziekenhuis. Zijn hele hoofd is gebroken. Ik hoop zo dat hij er een beetje goed uitkomt
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 07-08-2009, 16:23
Balthasar
Avatar van Balthasar
Balthasar is offline
Ik kreeg een smsje met de boodschap dat ik 16 augustus naar de paardenraces in Sienna ga !
__________________
the bourbon note of a distant organ.
Oud 08-08-2009, 13:30
Tonsillitis
Avatar van Tonsillitis
Tonsillitis is offline
gisteren naar de parade geweest met een hoop collega's en ik zou al vrij snel weer opgepikt worden door mijn vriend, dus ik had het plan bedacht alles te atten wat ik in mijn handen kreeg. resultaat was dat ik met de minuut vervelender en meer dronken werd en tegen de tijd dat mijn vriend er was was ik zo lazarus dat ik vermoed dat niemand het echt erg vond dat ik wegging. ik had alleen niet verwacht dat ik zo misselijk zou worden van het in de auto zitten dus heb ik zijn mooie witte bus helemaal ondergekotst. nouja, ik hoop maar dat mijn collega's zelf ook zo dronken zijn geworden dat ze het allemaal weer vergeten zijn, want ik heb vast weer een hoop onzin uitgekraamd...
__________________
Goddamn motherfucker got blood all over my best clownsuit/ I've got toast but I'm not a toaster/ I've got ham but I'm not a hamster
Oud 09-08-2009, 23:24
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
zo, het is weer ouderwets gezellig in budapest. vanavond optijd slapen en dan morgen richting sziget alwaar het slachtfeest gaat beginnen
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 10-08-2009, 17:10
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
haaa ik ben jarig en iedereen laat wat van zich horen, behalve mijn twee beste vrienden , lekker is dat. die ene stuurde nog wel een sms of het leren goed gaat haha. vandaag moest ik dus werken en studeren. net kreeg ik mijn eerste cadeautje. morgen hertentamen en dan ECHT mijn verjaardag vieren.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 10-08-2009, 19:03
Verwijderd
Feliciteerd kuik! Hoelaat worden alle forummers verwacht?
Oud 10-08-2009, 21:29
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
thanks! de forumparty is al begonnen hoor.
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Ads door Google
Oud 10-08-2009, 22:15
Balthasar
Avatar van Balthasar
Balthasar is offline
Morgen vertrek ik naar Italië, een paar dagen Florence, een paar dagen Sienna. In Sienna naar de paardenrace, we hebben balkonplaatsen weten te bemachtigen!

En daarna een paar dagen Brunello's drinken in Castello Banfi:



(L)
__________________
the bourbon note of a distant organ.
Oud 10-08-2009, 23:07
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Derek, stop hier nu eens mee.
Oud 10-08-2009, 23:09
Balthasar
Avatar van Balthasar
Balthasar is offline
Ok, geen Chanel voor jou.
__________________
the bourbon note of a distant organ.
Oud 10-08-2009, 23:11
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Ontopic: Ik heb vandaag de sleutels van mijn nieuwe huis in ontvangst genomen en een broekje gekocht bij American Apparel waar ik nooit eerder binnen durfde vanwege de neonkleuren die je tegemoet flitsen vanuit de etalage want die doen pijn aan mijn ogen. En woensdag vertrek ik naar de Zappanale in Bad Doberan.
Oud 10-08-2009, 23:18
Verwijderd
Citaat:
thanks! de forumparty is al begonnen hoor.
: '(
Oud 11-08-2009, 17:43
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Toen ik nog bij mijn ouders woonde, gingen mijn moeder, zussen en ik iedere dinsdagavond zwemmen.
Nu ik vandaag bij mijn ouders ben, leek ons dat weer een goed idee.
Komen we bij het zwembad aan, is er vakantieregeling en kun je alleen overdag zwemmen
Daar gaat mijn avondje fanatiek doen.
Oud 11-08-2009, 19:04
kuik
Avatar van kuik
kuik is offline
Citaat:
: '(


vanmorgen had ik dus tentamen en het was een fiasco, beter had ik gewoon mn verjaardag gevierd. smiddags ging ik naar mijn vriendje en heb ik zijn ouders ontmoet euhhh ja. biertjes gedronken ergens op een duin en mijn slipper is gesneuveld, dus nu heb ik gelijk maar nieuwe havaianas besteld. vanavond ga ik sangria drinken met portugeze vrienden en mijn vakantiemaatje . en vanaf morgen word ik ingewerkt bij psychiatrie, maar daar ben ik al ingewerkt .
__________________
hangin' out after a rad day on the hill.
Oud 11-08-2009, 20:29
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Donderdag avond vertrokken met de auto naar Newquay voor het relentless boardmasters festival. Tering, wat was dat vet.
Vrijdag middag kwamen we pas aan, tentje gepitcht op een afgelegen camping genaamd Gnome World, waar we stonden op een relaxt leeg veld omgeven door tuinkabouters.
Het festivalterrein lag op een berg (voor nederlandse begrippen dan) en keek uit over zee. Supermooi. oa The Streets, Super Furry Animals en Cypres Hill gezien en gemeet met een Engelse collega van m'n homie en haar vriendin, huisgenoot en broertje. Allemaal coole mensen.
Zaterdag begonnen met een zelfgebakken engels ontbijtje (campinggazzz ftw!) en die middag gechilled op Fistral Beach, want daar waren surf wedstrijden. 's Avonds weer met de bus naar het festivalterrein bij Watergate Bay, waar we heel veel dronken en vriendelijke Engelsen tegenkwamen, die het maar raar vonden dat ik geen drugs bij me had.
Zondag nog een tijdje op het strand gezeten om naar BMX'en te kijken en nog wat geshopt in Newquay. Alles in dat dorpje draait om surfen, dus ik heb coole prullaria kunnen scoren. Aangezien er geen muziek meer was gingen we maar rijden door de Engelse countryside en kwamen we oa langs stonehenge en een gecrashte BBC bus met een Dalek erin (van Dr. Who).
We wilden naar Brighton rijden en daar in de buurt een camping vinden, maar de camping die de tomtom vond liet ons niet meer binnen en de dichtsbijzijndste was 20 mijl verder. Dat bleek veel verder rijden te zijn en toen we er aan kwamen stond er bij de camping heel groot 'No tents allowed'. Stinklijkers. Dus we gingen op zoek naar een hotel langs de weg. Dat kostte teringveel geld, maar we hadden al uren gereden en we waren moe, dus dat hebben we maar gedokt. Gaar wakker geworden door een veels te zacht bed en richting Brighton gereden. Daar wat geshopt, Fish 'n' chips gegeten zoals 't hoort en over het strand gelopen.
's avonds de scenic route genomen en op weg naar Dover, duizend-en-een kleine kutdorpjes gezien en nog wat stops gemaakt bij oa. Hastings en Canturbury. Dat laatste was echt gaaf, want alles deed denken aan de Canterbury Tales. Hele oude huizen en Cathedralen enzo. Daarna weer verder gereden naar Dover, waar we erg veel mazzel hadden, want we waren te vroeg bij de ferry en konden 2 uur eerder dan gepland al meevaren. We probeerden nog wat slaap te pakken door ons op een bankje op te vouwen, maar door teveel schreeuwende kinderen kwam er van tukken niet veel en was de terugweg van Duinkerke naar Rotterdam een hele zware. Maar we hadden coole muziek gekocht, dus dat maakte een hoop goed.
4 uur 's nachts pas thuis (bij de parentals) en nu ben ik kapot, maar ik moet nog steeds studiecrap doen. Es kijken wat daar van terecht komt.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 12-08-2009, 11:17
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Klinkt goed, Trimm Trabb!
Ik ga zo lunchen met vriendinnetjes, vanavond met een ander vriendinnetje eten in Eindhoven en aansluitend wat drinken met vrienden. Wat heb ik toch een vervelende vakantie
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 12-08-2009, 15:08
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Jaaaa, mijn vriendje komt vanaf zaterdag toch naar Lowlands!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 12-08-2009, 20:31
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
zo kut hier ben ik lang niet meer geweest maar een avond kansloos surfen weet mij toch te verleiden tot een post ???

uhhh anyway ik werk vijf dagen per week nu en de resterende tijd drink ik flessen wijn leeg. verder heb ik een tattoo NEW (eigenlijk al een paar maanden tsja). woensdag ga ik er nog een laten zetten huhuhu want dan is mn zogenaamde stage -- die arbeid die dus heel vrij maakt -- AFGELOPEN EYYEHEHEEEH
__________________
april is the cruellest month
Oud 13-08-2009, 12:49
Verwijderd
ragdoll! wat voor tattoo heb je laten zetten?
Oud 13-08-2009, 14:01
Larry Flint
Larry Flint is offline
Ik was op de albert cuyp en toen gingen we sightseeing doen langs mijn oude school en huis (L). Dus nu ben ik in een nostalgische bui. Oh en ik zag Pauline van echte gooische meisjes, voor de 2e keer al omgggg. Zometeen met mijn moeder uit eten en daarna de stad in met vriendinnetje .
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Oud 13-08-2009, 19:05
ragdoll
Avatar van ragdoll
ragdoll is offline
Citaat:
ragdoll! wat voor tattoo heb je laten zetten?
ein herz auf meinen tummy of eigenlijk lies. erg leuk. erg subtiel. en erg niet zichtbaar

dus nu heb ik een afspraak voor eentje op de binnenkant van mijn pols. een strikje. riskant maar ja, livin on the raz0rz

beeldmateriaal volgt eventueel
__________________
april is the cruellest month
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Frans Tekst samenvatten
Gast53456
1 12-06-2008 11:48
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Frans Tekst
Afghan-NL
9 14-01-2008 15:32
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Proefles Frans
IrmZjeuh
2 09-01-2008 19:36
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Exposé
IrmZjeuh
3 03-07-2007 14:52
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Franse tekst... op of aanmerkingen?
Verwijderd
7 06-02-2004 08:29
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Frans texten !!!!!!!
Basia
3 26-03-2001 19:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:53.