Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-06-2011, 21:38
Roselinde
Roselinde is offline
Hé iedereen. Ik doe voor een schoolproject onderzoek naar de millenniumdoelstelling: het uitbannen van wereldarmoede- en honger. Daarom heb ik een kleine poll gemaakt.

Link: http://polldaddy.com/poll/5134013/

Willen jullie mij helpen? Ik heb helaas niets om te verloten of zoiets, maar ik zou het enorm op prijs stellen als je je stem zou willen uitbrengen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-06-2011, 10:24
brands
Avatar van brands
brands is offline
Done!
__________________
Gr. Brands
Met citaat reageren
Oud 12-06-2011, 10:26
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
1 vraag? Dat is wel heel kort. Ik verwacht een hele enquette .

Nou ja iig gedaan. hopelijk heb je er wat aan.
__________________
Zo beter?
Met citaat reageren
Oud 12-06-2011, 10:51
Roselinde
Roselinde is offline
Ja hij is ook heel kort hahahah
Maar bedankt voor het voten, ik heb er zeker wat aan!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2011, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Done!
Met citaat reageren
Oud 12-06-2011, 15:39
Verwijderd
Hehe, ik dacht inderdaad ook: nu komt er vast een moeilijke vraag over armoede achteraan. Maar nee . Ik heb het ook ingevuld.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2011, 08:02
Silvano08
Avatar van Silvano08
Silvano08 is offline
Citaat:
Done!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2011, 16:49
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik vraag me wel af wat je ermee wilt, want ik ben misschien strenger dan iemand anders en geef mezelf een lager cijfer. Dus ik hoop niet dat je echt wat met de cijfers wilt gaan doen.

Maar ingevuld!
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 14-06-2011, 12:17
Roselinde
Roselinde is offline
Hé bedankt voor het voten iedereen!

@Tink* Ik ga de gegevens gebruiken als onderzoeksdata in de zin van: "Gemiddeld geeft de Nederlander zichzelf een ... voor zijn algemene kennis over wereldarmoede" (deze vraag is aan ... willekeurige Nederlanders gesteld), aangezien we de gegevens tot de mening van de Nederlandse bevolking moeten betrekken. Het feit dat de ene zich een strenger cijfer geeft dan de andere is puur subjectief, en als die gene zichzelf dat hogere of lagere cijfer geeft, is het zijn of haar mening dat haar kennis op dat niveau ligt en heeft diegene dat met haar eigen maatstaven bepaald. Dus maak je geen zorgen, zo zal het ook precies verwoord worden hoor! Het is allemaal puur subjectief, maar zo was de poll ook bedoeld. Gewoon een leuke afwisseling van the usual interview vragen.
Maar bedankt voor je feedback, het is wel iets om over na te denken.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2011, 12:35
csk290
csk290 is offline
Ik heb em ingevuld, zou je ook mijn enquete in willen vullen (kost maar 3 minuutjes van je tijd!)

https://vueconomics.qualtrics.com/SE...kjo6eQpPNIpsX2



Alvast bedankt
Met citaat reageren
Oud 14-06-2011, 13:47
honkballertje
Avatar van honkballertje
honkballertje is offline
Citaat:
Hé bedankt voor het voten iedereen!

@Tink* Ik ga de gegevens gebruiken als onderzoeksdata in de zin van: "Gemiddeld geeft de Nederlander zichzelf een ... voor zijn algemene kennis over wereldarmoede" (deze vraag is aan ... willekeurige Nederlanders gesteld), aangezien we de gegevens tot de mening van de Nederlandse bevolking moeten betrekken. Het feit dat de ene zich een strenger cijfer geeft dan de andere is puur subjectief, en als die gene zichzelf dat hogere of lagere cijfer geeft, is het zijn of haar mening dat haar kennis op dat niveau ligt en heeft diegene dat met haar eigen maatstaven bepaald. Dus maak je geen zorgen, zo zal het ook precies verwoord worden hoor! Het is allemaal puur subjectief, maar zo was de poll ook bedoeld. Gewoon een leuke afwisseling van the usual interview vragen.
Maar bedankt voor je feedback, het is wel iets om over na te denken.
Klinkt alsof de voorbereiding al helemaal in orde is
Succes ermee hè!
__________________
Zo beter?
Met citaat reageren
Oud 14-06-2011, 15:01
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Hé bedankt voor het voten iedereen!

@Tink* Ik ga de gegevens gebruiken als onderzoeksdata in de zin van: "Gemiddeld geeft de Nederlander zichzelf een ... voor zijn algemene kennis over wereldarmoede" (deze vraag is aan ... willekeurige Nederlanders gesteld), aangezien we de gegevens tot de mening van de Nederlandse bevolking moeten betrekken. Het feit dat de ene zich een strenger cijfer geeft dan de andere is puur subjectief, en als die gene zichzelf dat hogere of lagere cijfer geeft, is het zijn of haar mening dat haar kennis op dat niveau ligt en heeft diegene dat met haar eigen maatstaven bepaald. Dus maak je geen zorgen, zo zal het ook precies verwoord worden hoor! Het is allemaal puur subjectief, maar zo was de poll ook bedoeld. Gewoon een leuke afwisseling van the usual interview vragen.
Maar bedankt voor je feedback, het is wel iets om over na te denken.
Oh dat lijkt me dikke prima!
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 14-06-2011, 15:34
Roselinde
Roselinde is offline
Bedankt !

@csk290 Ik heb hem ingevuld.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2011, 15:59
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Het lijkt wel best wel op een normale verdeling, inmiddels. Ik denk bovendien dat veel mensen zichzelf een zeven zouden geven, bij wat voor vraag dan ook. Misschien zijn je resultaten dus niet zo betrouwbaar.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2011, 17:55
Verwijderd
Klaar!
Met citaat reageren
Oud 20-06-2011, 19:28
MrMadness
MrMadness is offline
Gedaan!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:10.