Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2002, 09:31
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Waarom zou je een speciale dag ervan maken als je bijvoorbeeld 1 jaar bijelkaar bent?
Hou je dan ineens meer van diegene? Anders zie ik niet echt in waarom je het zou 'moeten vieren', elke dag zou dan toch een 'feestdag' moeten zijn?

Je ziet weleens van die mensen die maar niets weten te verzinnen om er een speciale dag van te maken omdat ze zoveel maanden, of jaar bij elkaar zijn, maar, waarom toch?
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-08-2002, 09:33
TefnachT
Avatar van TefnachT
TefnachT is offline
mischien omdat je het leuk vind o je vriendin te verrassen
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 09:40
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
TefnachT schreef:
mischien omdat je het leuk vind o je vriendin te verrassen
maar, waarom? Hou je dan ineens meer van haar, en zij van jou?
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 09:49
Verwijderd
Ik vind het een beetje onzin, het heeft een sfeertje van 'kijk hoe goed van ons dat we al een jaar bij elkaar zijn' en daar hou ik niet van. Daarbij, zoals je al zegt, hou je die dag niet ineens meer van haar ofzo.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 10:18
Yolcu
Yolcu is offline
Ik vind het juist wel leuk, toen ik een jaar bij m'n (ex)vriend was, zijn we uit eten geweest, en naar de bios. En twee weken ervoor zijn we een weekendje weggeweest om het te vieren. Je houdt op dat moment niet perse meer van die persoon, maar ik vind het gewoon leuk om erbij stil te staan dat je alweer een tijdje bij elkaar bent.
__________________
Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 10:57
miss_sunshinegirl
miss_sunshinegirl is offline
Ik vind het wel een speciale dag. Sinds die dag heb je echt voor elkaar gekozen. En het is iig een 'mooi' excuus om iets leuks te gaan doen. Mijn ex en ik zijn uit eten geweest! Ik hield die dat niet ineens meer van hem maar 't geeft je relatie weer ff een opkikker vind ik!
__________________
a.k.a. Roze Lila
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 11:02
lady_x
Avatar van lady_x
lady_x is offline
Hm ik vind dat meer iets voor als je nog jong bent. Enkele jaren terug hechtte ik daar ook belang aan maar nu niet meer. Valentijnsdag vind ik ook zo belachelijk, ik ben daar eigenlijk niet zo mee bezig.
__________________
www.devizu.com
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 11:06
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik vind dat soort dagen wel degelijk belangrijk. Als je er niet zoveel om geeft met de reden dat je alle dagen lief voor je partner moet zijn, niet speciaal op die dag, geef je je lief dan met zijn/haar verjaardag en met kerst ook niks?
Ik was afgelopen zaterdag een jaar met mijn vriend samen. We zijn naar het dagstrand gweest, op een terrasje gaan zitten, pizza gegeten en 's avonds zijn we op stap geweest. De dag erna zijn we gaan toeren, op een terrasje gezeten en 's avonds naar de bios. Is wel zo gezellig!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 13:42
Lil_DarkAngel
Lil_DarkAngel is offline
Citaat:
Unique schreef:
Ik vind het juist wel leuk, toen ik een jaar bij m'n (ex)vriend was, zijn we uit eten geweest, en naar de bios. En twee weken ervoor zijn we een weekendje weggeweest om het te vieren. Je houdt op dat moment niet perse meer van die persoon, maar ik vind het gewoon leuk om erbij stil te staan dat je alweer een tijdje bij elkaar bent.
Ja ik ben het met Unique eens!
het is niet zo dat je ineens meer van elkaar houdt, want dat is het niet, maar het is idd leuk om erbij stil te staan!
het is toch iets speciaals!
ik vind het wel leuk...
__________________
Een deel van je leven "maak" je, een deel ervan "overkomt" je.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 14:04
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Lil_DarkAngel schreef:

ik vind het wel leuk...
Elke dag zou toch even speciaal moeten zijn. Het is toch niet zo dat het dán ineens specialer is omdat je een jaar bij elkaar bent. En de dag erop ineens minder 'spciaal' zou zijn, dat is toch raar...
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 14:14
Lil_DarkAngel
Lil_DarkAngel is offline
Het is dat je er even bij stilstaat!
ja kweet ook niet hoe ik het uit moet leggen!
__________________
Een deel van je leven "maak" je, een deel ervan "overkomt" je.
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 14:34
Verwijderd
Citaat:
Unique schreef:
Je houdt op dat moment niet perse meer van die persoon, maar ik vind het gewoon leuk om erbij stil te staan dat je alweer een tijdje bij elkaar bent.

hé.... dat wou ik ook gaan zeggen!!!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 15:11
Bitchalicious
Bitchalicious is offline
Het is toch juist leuk? Okeej je kan van iedere dag wel iets speciaals maken. Maar gewoon het feit dat je al een jaar met die persoon heb voelt speciaal aan.
Ik ben niet meer van iemand gaan houden door zoiets. Maar het is gewoon iets van jullie 2en.

Maar iedereen denkt iets anders.
__________________
DeSTiNy'Sz aNGeLSz
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 15:16
Desp
Desp is offline
Mijn vriend nam afgelopen keer (7 jaar samen) 20 rode rozen mee, de keer ervoor zijn we samen naar Zeebrugge gegaan.. Is gewoon leuk om te vieren dat je elkaar hebt ontmoet en nog steeds van elkaar houdt, toch?
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 15:23
Verwijderd
wij hebbe 't niet geviert.... maarja.. kunne wij eraan doen dat we zo ver van elkaar af wonen he

op zich, vind 'k het wel leuk hoor om dan iets speciaals te gaan doen. maarja elke dag met mijn vriend samen vind ik al speciaal. dus dat word lastig
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 19:31
casey
casey is offline
Alle dagen zijn idd speciaal, maar het is gewoon leuk om de dag/nacht te herdenken wanneer we een koppel geworden zijn. De meeste mensen vieren ook hun verjaardag, een herdenking van je geboortedag. Eigenlijk vind ik dat dat al minder speciaal.. wauw ik leef al 19 jaar, wat heb ik daarvoor moeten doen? Ademen. Maar ik leef al 19 jaar samen met m'n man (fictief he), dat is speciaal, daar heb je moeten aan werken. In iedere relatie zitten ups en downs en die overwinnen is speciaal. En dat moment herdenken wanneer je elkaar leerde kennen of een paar werd, dat is gewoon speciaal voor mij en dat gaat wel gepaard met een cadeautje (daarom niet een heel speciale dag ofzo).
Ik vind elke maand eigenlijk wel iets uit om te geven (een kleinigheidje), gewoon omdat ik hem graag zie. En als je dan iets geeft op een dag dat daar totaal niets mee te maken heeft, dan is't idd soms nog leuker. Deze dag is eigenlijk ook specialer dan Valentijn (de dag van iedereen zowat).

Mijn mening...
__________________
Greetz & kisses
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 19:33
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
moenbase schreef:


maar, waarom? Hou je dan ineens meer van haar, en zij van jou?
het heeft niks met meer houden van te maken. af en toe is het gewoon leuk om je vriend(in) te laten merken dat je van hem/haar houdt door die gene te verrassen. als je dan een jaar hebt, iets dat extra lang, het is precies een jaar geleden dat jullie wat kregen, dus heb je de smoes ervoor om je liefde te verrassen!
Met citaat reageren
Oud 19-08-2002, 20:35
Q
Avatar van Q
Q is offline
Citaat:
Unique schreef:
Ik vind het juist wel leuk, toen ik een jaar bij m'n (ex)vriend was, zijn we uit eten geweest, en naar de bios. En twee weken ervoor zijn we een weekendje weggeweest om het te vieren. Je houdt op dat moment niet perse meer van die persoon, maar ik vind het gewoon leuk om erbij stil te staan dat je alweer een tijdje bij elkaar bent.
Ik zou dat soort dingen gewoon tussendoor doen en niet bepaald op een speciale datum. Misschien grappig als reminder dat je al zo lang bijelkaar bent... maar t grootste compliment is wanneer je het niet weet. Dat zou betekenen dat de tijd zo snel gegaan is. Als je de tijd ergens van gaat bijhouden lijkt het net alsof je zegt van "zo nou nou... eindelijk een jaar voorbij"

Maar ja...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 20-08-2002, 00:55
moenbase
Avatar van moenbase
moenbase is offline
Citaat:
Q schreef:
Ik zou dat soort dingen gewoon tussendoor doen en niet bepaald op een speciale datum. Misschien grappig als reminder dat je al zo lang bijelkaar bent... maar t grootste compliment is wanneer je het niet weet. Dat zou betekenen dat de tijd zo snel gegaan is. Als je de tijd ergens van gaat bijhouden lijkt het net alsof je zegt van "zo nou nou... eindelijk een jaar voorbij"

Maar ja...

Ja, zoiets heb ik ook een beetje. Alleen dan heel anders verwoord.



Waarom zou je eigenlijk persé een smoes moeten hebben om je vriendin/vriend mee uit te vragen/nemen of een cadeau te geven?
Alleen maar omdat je bijvoorbeeld een jaar bijelkaar bent? Lijkt me niet.

Oh en kerst, pasen, pinksteren, Sinterklaas vind ik niet echt te vergelijken met een liefdesrelatie, sorry.
Een verjaardag ook niet trouwens.
Het ging mij meer om het principe waarom men het doet. Het lijkt er namelijk bij sommigen op dat het echt een nationale feestdag zou moeten worden omdat zijn of haar partner dan weet dat hij/zij van je houdt.
Ik ben van mening dat elke dag met hem of haar even speciaal moet zijn als alle andere dagen. En als je dan af-en-toe uit eten gaat of een cadeautje meebengt is toch best leuk, dat hoeft toch niet persé pas wanneer je zoveel maanden of jaar bijelkaar bent.
__________________
Ik ben die uitzondering. "Rubbish, you're the one who's doomed to sink!"
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 08:40
PardonMe
Avatar van PardonMe
PardonMe is offline
Natuurlijk is het leuk dat je alweer zolang bij elkaar bent, maar je gaat natuurlijk niet ineens meeeer van de ander houden..
Tja mijn vriend en ik hebben ons half jaar niet gevierd (toen was ik op vakantie) en denk ook niet dat we het gaan vieren als we een jaar gaan.. Ik vind het niet zo belangrijk om dat uitbundig te vieren, je kunt toch elke dag in principe iets leuks doen samen, waarom zou dat moeten als je een jaar met elkaar gaat ofzo..
Maar goed, ik vind dat iedereen dat voor zich moet bepalen, ik hou mensen niet tegen die het wel willlen vieren met hun vriendje.. maar voor mij hoeft dat niet zo. Ik vind m zo ook lief en leuk
__________________
•·.·´¯`·.·• Dat je de werkelijkheid niet uit het oog moet verliezen zegt al dat hij niet helemaal te vertrouwen is... •·.·´¯`·.·•
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 10:38
Tom
Avatar van Tom
Tom is offline
Tja, het is wel leuk natuurlijk om 'iets' te doen... maar hecht er ook weinig waarde aan eigenlijk, gewoon dagje samen weg is natuurlijk altijd leuk
__________________
:)
Met citaat reageren
Oud 20-08-2002, 12:39
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
idd, daarom vier ik zo'n dingen liever de dag ervoor ofzo Elke dag is gewoon een feest (nouja, zou toch moeten)
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe voel je je op relationeel gebied? #115
Verwijderd
500 22-02-2011 18:44
Games GTA:san andreas
almererulez
51 29-09-2004 22:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:17.