Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-06-2004, 20:31
Kurogane
Avatar van Kurogane
Kurogane is offline
ben gezakt voor het vwo met de vlgdge cijfers:
Letterkunde 6
Frans1 7
duits1 6
engesl 7
geschi 7
anw 8
ckv v
ma1 7
lo v
inf 6
wi 2 4 --
na2 4 ---
sk2 4 --
ned 5 --
nu wil k volgend jaar vavo doen, vlgns mij mentrix kan ik gewoon
bijvoorbeeld SK2 en NA2 doen op de vavo. en dan heb ik nog steeds een vwo diploma, maar dan wel Ned = 5 en WIS2 = 4. Klopt dit? ik dacht namelijk dat alle vakken waar je onvold. hebt gehaald een voldoende op moet halen op de vavo, en dat je dan niet 2 onvol. mocht hebben..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-06-2004, 20:47
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Met een onvoldoende in je profiel en een er buiten ben je volgens de normen nog steeds geslaagd. Je zou er voor kunnen kiezen om alle vier die onvoldoendes weg te werken, dan ben je zeker geslaagd maar met twee onvoldoendes ben je ook nog geslaagd, tenzij het er twee in je profieldeel betreffen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 22-06-2004, 20:52
Kurogane
Avatar van Kurogane
Kurogane is offline
oke thanks dat wou ik ff weten
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 16:42
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Waarom verander je niet van N&T naar N&G? Moet je alleen wat extra bio doen, maar al je N&T vakken zijn niet goed... lijkt mij dat N&G dan een eitje wordt...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 17:35
Verwijderd
Citaat:
Gothic schreef op 23-06-2004 @ 17:42 :
Waarom verander je niet van N&T naar N&G? Moet je alleen wat extra bio doen, maar al je N&T vakken zijn niet goed... lijkt mij dat N&G dan een eitje wordt...
Ja dan heb je ook meteen makkelijkere wiskunde. Is dat ook je allermoeilijkste vak? Het lijkt me moeilijk op te halen nan natuur- en scheikunde.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 20:38
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Gothic schreef op 23-06-2004 @ 17:42 :
Waarom verander je niet van N&T naar N&G? Moet je alleen wat extra bio doen, maar al je N&T vakken zijn niet goed... lijkt mij dat N&G dan een eitje wordt...
Je kan niet zomaar van N&T naar N&G wisselen na je examen want dat had je bijvoorbeeld het wiskunde B1 examen moeten maken en niet het wiskunde B1,2 examen. Ik kon na mijn examen bijvoorbeeld ook mijn scheikunde 2 niet meer laten vallen omdat ik geen los scheikunde 1 cijfer had omdat dat een apart examen was.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 21:21
Verwijderd
Citaat:
**SoMeOne schreef op 23-06-2004 @ 18:35 :
Ja dan heb je ook meteen makkelijkere wiskunde.
Nee, want wib1,2 is makkelijker dan alleen wib1.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 21:22
Verwijderd
Ik zou gewoon het jaar overdoen en dit keer wel wat doen aan huiswerk enzo.
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 22:34
Kurogane
Avatar van Kurogane
Kurogane is offline
k doe t jaar ook over maar dan op de vavo, en hoef dan maar 2 vakken over te doen..en geen zin op dezelfde school de leraren mogen mij niet zo dus k verw8 ook nie zo veel steun
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 22:35
Kurogane
Avatar van Kurogane
Kurogane is offline
trouwens voor NG heb je ook bio nodig heb ik dus niet gehad
Met citaat reageren
Oud 23-06-2004, 22:47
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 23-06-2004 @ 21:38 :
Je kan niet zomaar van N&T naar N&G wisselen na je examen want dat had je bijvoorbeeld het wiskunde B1 examen moeten maken en niet het wiskunde B1,2 examen. Ik kon na mijn examen bijvoorbeeld ook mijn scheikunde 2 niet meer laten vallen omdat ik geen los scheikunde 1 cijfer had omdat dat een apart examen was.
Lieve schat, hij is toch al gezakt, hij vraagt over volgend jaar, en daar reageer ik op. Volgend jaar is dat veel gemakkelijker...
Maar ik zie dat hij gewoon 2 vakken opnieuw gaat doen, dan maakt het niet veel uit, dan heeft hij genoeg tijd om 2 vakken te halen...
Als hij alles opnieuw zou doen, wat N&G denk ik stukje gemakkelijker geweest...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 00:23
mosterd
Avatar van mosterd
mosterd is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 23-06-2004 @ 22:21 :
Nee, want wib1,2 is makkelijker dan alleen wib1.
echt?? ik dacht wiskunde b1,2= b1+ meer
Met citaat reageren
Oud 24-06-2004, 10:11
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Gothic schreef op 23-06-2004 @ 23:47 :
Lieve schat, hij is toch al gezakt, hij vraagt over volgend jaar, en daar reageer ik op. Volgend jaar is dat veel gemakkelijker...
Maar ik zie dat hij gewoon 2 vakken opnieuw gaat doen, dan maakt het niet veel uit, dan heeft hij genoeg tijd om 2 vakken te halen...
Als hij alles opnieuw zou doen, wat N&G denk ik stukje gemakkelijker geweest...
Ow, sorry dan heb ik je verkeerd begrepen. Ik dacht dat je het erover had dat hij nu alsnog zijn profiel kon omzetten en dan eventueel alsnog geslaagd was. Wat jij nu bedoeld zou idd wel kunnen.

Citaat:
mosterd schreef op 24-06-2004 @ 01:23 :
echt?? ik dacht wiskunde b1,2= b1+ meer
Wiskunde B1,2 is idd meer dan alleen Wiskunde B1 maar voor sommige mensen is het gemakkelijker als je een totaal pakket hebt dan wanneer je alleen wiskunde B1 hebt. Ik heb zelf ook scheikunde 1,2 gedaan en dan was voor mij ook gemakkelijker dan alleen scheikunde 1 omdat je sommige verschijnselen van scheikunde 1 dan kan verklaren met scheikunde 2 stof zodat alles beter op zijn plaats valt. Dit geldt wellicht ook voor wiskunde.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:47.