Oud 24-06-2018, 09:49
Mariannelamink
Mariannelamink is offline
hoi allemaal. ik slik nu 3 maanden de pil en heb in die tijd wel vaker onveilige seks gehad met mn vriend. hij is nooit in mij gekomen. nu las ik gister op internet dat minocycline de pil een stuk minder betrouwbaar maakt, ik slik dit medicijn al een halfjaar in 50mg. nu ik dat heb gelezen ben ik heel bang dat het toch fout is gegaan ergens, ik heb een vreselijk onrustig onderbuik gevoel. is er kans dat ik zwanger ben of totaal niet? ik durf ook geen test te kopen

Liefs, meisje van 17
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 09:51
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Heeft de apotheek niets gezegd hierover toen je aan de pil begon? Heb je de pil en de minocycline bij dezelfde apotheek gehaald?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 09:52
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Staat er iets over minocycline op de bijsluiter?
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 09:54
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Vroeger dachten we inderdaad dat antibiotica de werking van de pil verminderden. Inmiddels weten we dat dat voor de meeste antibiotica niet geldt, zo ook voor minocycline. Het is ook de taak van de apotheek om je erop te wijzen als de pil minder goed werkt door andere medicijnen. Dus als je twijfelt kun je altijd even aan te apotheek vragen of minocycline en de pil inderdaad gewoon samengaan.

Kijk, hier staat het zwart op wit (dit is een website van een apotheek keten) https://www.leef.nl/kennisbank/de-we...en-antibiotica
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 09:55
Mariannelamink
Mariannelamink is offline
Citaat:
Heeft de apotheek niets gezegd hierover toen je aan de pil begon? Heb je de pil en de minocycline bij dezelfde apotheek gehaald?
Ja, maar mijn moeder heeft ze beide opgehaald dus mij is niks vertelt..
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 09:56
Mariannelamink
Mariannelamink is offline
Citaat:
Vroeger dachten we inderdaad dat antibiotica de werking van de pil verminderden. Inmiddels weten we dat dat voor de meeste antibiotica niet geldt, zo ook voor minocycline. Het is ook de taak van de apotheek om je erop te wijzen als de pil minder goed werkt door andere medicijnen. Dus als je twijfelt kun je altijd even aan te apotheek vragen of minocycline en de pil inderdaad gewoon samengaan.
Heel erg bedankt!! in de bijsluiter van minocycline staat idd niks over de pil, maar internet maakte me bang.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 09:57
Mariannelamink
Mariannelamink is offline
Dus er is eigenlijk geen kans dat ik zwanger ben? heb zo’n onrustig gevoel in mn onderbuik..
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 10:02
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Dus er is eigenlijk geen kans dat ik zwanger ben? heb zo’n onrustig gevoel in mn onderbuik..
Ik zou er niet vanuit gaan.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 10:08
Mariannelamink
Mariannelamink is offline
Citaat:
Ik zou er niet vanuit gaan.
Echt heel erg bedankt!
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 10:10
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Hier is een website (https://myrealpersonality.com/nl/tes...SAAEgLOYfD_BwE) die je misschien kan helpen. Ze geven je daarna nog wel als advies om een echte test te doen maar dit neemt misschien een beetje onrust weg.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 10:13
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Echt heel erg bedankt!
We helpen elkaar graag.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 10:30
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Hier is een website (https://myrealpersonality.com/nl/tes...SAAEgLOYfD_BwE) die je misschien kan helpen. Ze geven je daarna nog wel als advies om een echte test te doen maar dit neemt misschien een beetje onrust weg.
Wat een waardeloze website. Vol met reclame en het is ook nog eens met Google translate vertaald uit het Engels. Sowieso, de enige manier om 100% zekerheid te hebben is met een echte zwangerschapstest. Het is lief dat je wil helpen, maar je moet wel een beetje letten op de kwaliteit van de linkjes die je deelt.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 10:30
Verwijderd
Waarom durf je geen test te kopen?
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 10:36
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Wat een waardeloze website. Vol met reclame en het is ook nog eens met Google translate vertaald uit het Engels. Sowieso, de enige manier om 100% zekerheid te hebben is met een echte zwangerschapstest. Het is lief dat je wil helpen, maar je moet wel een beetje letten op de kwaliteit van de linkjes die je deelt.
Ik gaf al hun advies aan dus wat je hiermee doet is aan jezelf. Ik zeo ook dat je beter een test kunt kopen maar alle hulp is toch welkom???
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 10:42
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Ik gaf al hun advies aan dus wat je hiermee doet is aan jezelf. Ik zeo ook dat je beter een test kunt kopen maar alle hulp is toch welkom???
Met het advies om te testen is ook niks mis.
Maar niet alle hulp is daadwerkelijk behulpzaam in dit geval (zoals die website). Daar gaf ik kritiek op en daar mag je wat mee doen, of het negeren.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 10:45
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Met het advies om te testen is ook niks mis.
Maar niet alle hulp is daadwerkelijk behulpzaam in dit geval (zoals die website). Daar gaf ik kritiek op en daar mag je wat mee doen, of het negeren.
Het was alleen de bedoeling om te zorgen dat ze wat minder onrustig werd.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 10:52
Mariannelamink
Mariannelamink is offline
Citaat:
Waarom durf je geen test te kopen?
Ik ken iedereen die hier bij de kruidvat werkt... straks staat net mn tante in de rij ofzo
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 10:54
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Kan je niet naar een andere kruidvat of winkel? Etos is ook van de kruidvat onder een andere naam. Misschien hebben ze het daar ook...
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 11:02
Mariannelamink
Mariannelamink is offline
Citaat:
Kan je niet naar een andere kruidvat of winkel? Etos is ook van de kruidvat onder een andere naam. Misschien hebben ze het daar ook...
In een stad verderop zit alleen een etos, hier bij mij in de stad alleen een kruidvat. maar probleem is dat ik daar ook weer wat mensen ken.. kleine druktemaker ik hahaha
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 11:24
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
In een stad verderop zit alleen een etos, hier bij mij in de stad alleen een kruidvat. maar probleem is dat ik daar ook weer wat mensen ken.. kleine druktemaker ik hahaha
Kan je het niet laten bestellen?
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 12:11
Verwijderd
Citaat:
In een stad verderop zit alleen een etos, hier bij mij in de stad alleen een kruidvat. maar probleem is dat ik daar ook weer wat mensen ken.. kleine druktemaker ik hahaha
Oké dus je bent volwassen genoeg om seks te hebben met iemand en een risico te lopen op een zwangerschap of een soa te krijgen, maar je durft niet naar een drogist om een zwangerschapstest te kopen.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 12:22
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Oké dus je bent volwassen genoeg om seks te hebben met iemand en een risico te lopen op een zwangerschap of een soa te krijgen, maar je durft niet naar een drogist om een zwangerschapstest te kopen.
Ik snap haar hoor...
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 12:22
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Ik snap haar hoor...
Ik zou het ook niet durven halen.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 12:59
Arrow
Avatar van Arrow
Arrow is offline
Koop Gwn zón fucking test
__________________
HANDTEKENING
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 13:07
Verwijderd
Citaat:
Etos is ook van de kruidvat onder een andere naam. Misschien hebben ze het daar ook...
Dit is totaal onjuist, Etos is van Ahold (bekend van albert Heijn, vandaar dat je ze meestal in de buurt van/naast een appie ziet) en Kruidvat is van een Chinese holding die niets met ahold te maken heeft. Als dit exemplarisch is voor de kwaliteit van je adviezen raad ik iedereen aan je te negeren.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 13:40
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Dit is totaal onjuist, Etos is van Ahold (bekend van albert Heijn, vandaar dat je ze meestal in de buurt van/naast een appie ziet) en Kruidvat is van een Chinese holding die niets met ahold te maken heeft. Als dit exemplarisch is voor de kwaliteit van je adviezen raad ik iedereen aan je te negeren.
Oh sorry dan vertel ik dit even aan mijn economie leraar.😂
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 16:59
Verwijderd
Dat is een goed idee, ik weet dit soort dingen beter dan leraren.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 17:53
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Dat is een goed idee, ik weet dit soort dingen beter dan leraren.
Bent u zelf een leraar?
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 17:56
Verwijderd
Citaat:
Bent u zelf een leraar?
Het is Jan Marijnissen, is dat een leraar?
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 18:05
MeisjeLisa
MeisjeLisa is offline
Citaat:
Het is Jan Marijnissen, is dat een leraar?
Het is een oud politicus maar dat zegt niet dat hij geen leraar kon zijn... daarbij wie zegt dat hij echt Jan Marijnissen is?
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 18:16
Verwijderd
Dat staat er toch? Zijn foto staat er bij en alles.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2018, 21:07
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Het was alleen de bedoeling om te zorgen dat ze wat minder onrustig werd.
Zorgen wegnemen helpt alleen als het terecht is. Check je bronnen en zorg dat je er zeker van kunt zijn dat je geen valse informatie verspreidt

Citaat:
In een stad verderop zit alleen een etos, hier bij mij in de stad alleen een kruidvat. maar probleem is dat ik daar ook weer wat mensen ken.. kleine druktemaker ik hahaha
Dan stuur je je vriend? Je hebt samen seks, je draagt samen verantwoordelijkheid.

Als je moeder weet dat je seksueel actief bent (ik gok van wel, als ze de pil voor je opgehaald heeft) kan je je zorgen misschien richting haar uitspreken en kan zij bij het boodschappen doen even zo'n test voor je mee-nemen?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid overtijd(behandeling) en pil: dringend vraagje
Tulpje6
2 05-02-2004 06:09
Lichaam & Gezondheid de pil en zwanger?
zo0tjuh
1 02-02-2004 11:29
Lichaam & Gezondheid de pil+diarree: zwanger?
Tulpje6
16 21-01-2004 15:26
Lichaam & Gezondheid ongesteld en zwanger?
toto
31 19-02-2003 13:05
Lichaam & Gezondheid Een vraag over de pil en ongesteld zijn!
Missy_shy
4 28-04-2002 09:49
Seksualiteit pil én condoom??
Verwijderd
16 11-03-2002 18:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:52.