Oud 27-02-2014, 22:57
Tim OJ
Tim OJ is offline
Ik heb net en al vaker iets vreemds gezien, zoals net, ik liep naar boven en ik deed de deur van de hal open en nog voordat ik de lichtknop indrukte zag ik duidelijk de gedaante van een mens daar aan het einde staan, maar wel doorzichtig, dit heb ik wel eens vaker maar nu zag ik het echt heel erg duidelijk. Ook hoor ik wel eens geluiden als ik alleen thuis ben, en ik ben zelf best bang voor (slechte) geesten, en demonen etc. En als ik ergens alleen ben lijkt het soms net alsof ik niet alleen ben maar er iemand voor of achter me staat, en dat heb ik nu ook (ik lig op mijn zij in bed), ook is het op sommige kamers thuis ontzettend koud. Daarnaast net met die doorzichtige verschijning, toen ik er "doorheen liep" voelde ik een hele koude windvlaag....
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-02-2014, 00:23
Verwijderd
Gelukkig bestaan geesten niet dus kan je je verheugen eventuele rationaliteit op een wat hogere leeftijd.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2014, 22:04
vloertegel
Avatar van vloertegel
vloertegel is offline
ik ben inderdaad ook niet overtuigd van het bestaan van geesten maar ik weet wel dat sommige mensen denken dat ze geesten zien. Mijn broer heeft hier ook last van gehad maar nadat hij professionele hulp heeft gekregen ervoor is het over.

Ik raad je aan hulp te zoeken. Het lijkt mij zéér onwaarschijnlijk dat geesten bestaan. Als ik minder moe was zou ik er dieper op in gaan en met argumenten komen maar helaas
Met citaat reageren
Oud 22-03-2014, 16:39
!anoniempje!
!anoniempje! is offline
Ik denk dat als je heel erg met geesten bezig bent dat je dan ook geluidjes gaat horen en dat je dan ook dingen gaat zien. Persoonlijk geloof ik wel in geesten of dat er een andere dementie om ons heen leeft. Dus dan denk ik dat er bijvoorbeeld bepaalde kamers in het huis zijn waar andere 'geesten' zijn die daar gewoon leven en ons ook niet zien. Dat het daarom koud en eng kan zijn om ik die ruimtes te komen. Ik geloof dan ook dat. Baby's en bejaarde dementerende mensen meer dingen kunnen zien. Ik wil je niet bang maken ofzo en je hoeft dit ook niet te geloven. Dit is wat ik geloof en ik vind dat iedereen mag geloven wat hij of zij wil.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2014, 19:59
Verwijderd
geesten, of ze bestaan of niet weet niemand. ik denk zelf dat het onmogelijk is dat er geesten bestaan. maar ik denk dus ook dat het aan je zelf ligt. waarschijnlijk voel je een bepaalde vorm van angst en schetsen je hersenen deze beelden erbij. zolang je maar tegen jezelf blijft zeggen dat geesten niet bestaan gaat het gevoel wel weg, althans dat denk ik.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2014, 13:03
immke
immke is offline
Of geesten bestaan weet ik niet, maar er zijn misschien meer krachten tussen hemel en aarde dan de gemiddelde mens bewust waarneemt. Je kunt gaan praten met een paranormaal iemand of iemand die dezelfde ervaring heeft als jij. Wees er niet te bang voor!
Met citaat reageren
Oud 28-04-2014, 13:57
Verwijderd
Tuurlijk moet je daar bang voor zijn. Die mensen proberen je immers op te lichten.
Met citaat reageren
Oud 28-04-2014, 16:00
Verwijderd
Waarom zou je bang moeten zijn voor oplichters
Met citaat reageren
Oud 28-04-2014, 16:20
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Of geesten bestaan weet ik niet, maar er zijn misschien meer krachten tussen hemel en aarde dan de gemiddelde mens bewust waarneemt. Je kunt gaan praten met een paranormaal iemand of iemand die dezelfde ervaring heeft als jij. Wees er niet te bang voor!
Wat voor krachten dan?
Met citaat reageren
Oud 01-05-2014, 08:27
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou je bang moeten zijn voor oplichters
Met citaat reageren
Oud 21-05-2014, 17:54
Verwijderd
ik had daar vroeger ook last van! vooral met geluiden horen enzo, nu ben ik verhuist naar een kleiner en gezelliger huis en opeens is 't weg!
voor dat gevoel dat iemand achter je staat of bij je staat heeft iedereen
ik had ooit eens gelezen (geen idee of het wel waar is), maar dat dat komt omdat je vroeger (heel vroeger) altijd alert enzo moet zijn
Met citaat reageren
Oud 21-05-2014, 18:18
Verwijderd
Had vast niets te maken met de verwarmingsbuizen die uitzetten en inkrompen in je vorige huis.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2014, 23:48
FlorenceFlo
Avatar van FlorenceFlo
FlorenceFlo is offline
Ik geloof wel dat ze bestaan
__________________
You are beautiful, no matter what they say. Words can't bring you down
You are beautiful in every single way
Met citaat reageren
Oud 09-11-2015, 14:20
Sin.Cara
Sin.Cara is offline
Niet bang zijn, als je door geesten kunt lopen kunnen ze je ook niet aanvallen.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2015, 15:07
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Niet bang zijn, als je door geesten kunt lopen kunnen ze je ook niet aanvallen.
Je kunt ook door radioactieve straling lopen, dat betekent niet dat het niet schadelijk kan zijn
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 09-11-2015, 16:22
Mark52
Avatar van Mark52
Mark52 is offline
Citaat:
Niet bang zijn, als je door geesten kunt lopen kunnen ze je ook niet aanvallen.
Handige tip. Nu ben ik echt gerustgesteld.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2015, 17:46
ikxxx
Avatar van ikxxx
ikxxx is offline
Ik geloof wel dat ze bestaan, als er iemand gestorven is of zo kan het zijn dat die persoon je lief heeft en wilt laten weten dat je hij / zij er is, dat zij / hij je wilt laten weten dat ze je nog bij je is, maar het kan even goed zijn dat die persoon je heel lief heeft en niet wilt laten gaan, dan kunnen ze zelfs aan je kleren beginnen trekken of tafels verschuiven, ze kunnen je wel degelijk aanraken en soms zelfs aanvallen. Probeer echt naar een medium te gaan of vraag hulp, geesten kunnen goede en slechte bedoelingen hebben!
__________________
The soul is a hostige, trapped in his own body
Met citaat reageren
Oud 09-11-2015, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Je kunt ook door radioactieve straling lopen, dat betekent niet dat het niet schadelijk kan zijn
Wat.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-11-2015, 13:03
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Wat.
Dat zijn opmerking niet erg goed onderbouwt is Ongeacht of Geesten nu wel of niet "gevaarlijk" zijn.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 11-11-2015, 14:49
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Of gedraag je gewoon :')
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Oud 11-11-2015, 14:49
Durian
Avatar van Durian
Durian is offline
Citaat:
Had vast niets te maken met de verwarmingsbuizen die uitzetten en inkrompen in je vorige huis.
Neenee, de geesten hadden geen vervoer om bij zijn nieuwe huis te komen, gekkie
__________________
Time is Illmatic
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Onzin Waargebeurde Geesten Verhalen
SomeCuteness
22 23-07-2015 15:10
Levensbeschouwing & Filosofie Geesten of hallucinaties?
vosje16
44 01-08-2008 19:55
Verhalen & Gedichten Geesten (2)
Sjoerd
4 21-09-2004 00:41
Verhalen & Gedichten Geesten.
Sjoerd
2 01-09-2004 21:17
Verhalen & Gedichten Het Huis der Geesten
AlopiA
1 20-10-2003 22:00
Levensbeschouwing & Filosofie Stelling: Je geest is de enige vriend die je nodig hebt
Evito
12 07-01-2003 11:14


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:32.