Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-08-2018, 16:10
Verwijderd
Zeker (nog) geen kat in huis, hm?
Advertentie
Oud 20-08-2018, 16:19
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Zeker (nog) geen kat in huis, hm?
Allergisch
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 20-08-2018, 16:25
Verwijderd
Jos ook, maar niet voor noorse boskatten. Iets met eiwitten in het speeksel waar je allergisch voor bent, en die hebben noren minder of niet. De moeite van het proberen waard!
Oud 20-08-2018, 16:31
Verwijderd
RACISME
Oud 20-08-2018, 22:13
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ooohpffffroet. Ik heb zoveel moeite met wakker blijven en begin mensen een beetje dubbel/met halo te zien. En ik moet hier nog 3 kwartier zitten wachten op de volgende bus op fucking Hamburg ZOB incluis alle rare snuiters die hier rondlopen #pleasesendhelp
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 20-08-2018, 22:14
Verwijderd
Citaat:
Ooohpffffroet. Ik heb zoveel moeite met wakker blijven en begon mensen een beetje dubbel/met halo te zien. En ik moet hier nog 3 kwartier zitten wachten op de volgende bus op fucking Hamburg ZOB incluis alle rare snuiters die hier rondlopen #pleasesendhelp
Beetje ijsberen?
Oud 20-08-2018, 22:17
Verwijderd
Doe een dansje!
Oud 20-08-2018, 22:31
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ik waardeer de suggestie, maar nee dat is allebei niet zo haalbaar.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 20-08-2018, 22:59
Verwijderd
Waarom kwam je hier niet een dag vegeteren dan
Oud 20-08-2018, 23:43
Verwijderd
Damn, Tinder wordt echt eng met data verzamelen volgens mij. Het valt me op dat ik steeds vaker periodes heb waar ze blijkbaar alle knappe ravende surfboys met donker haar en bruine ogen achter elkaar laten zien.
Oud 20-08-2018, 23:44
Verwijderd
Ja en nu weer allemaal hockey/tennis/golf etc ahmagad

Of ze duiken/zeilen allemaal!

omg en geen enkele germaan tot nu toe

Laatst gewijzigd op 20-08-2018 om 23:54.
Oud 21-08-2018, 00:12
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Lekker gezondigd met domino's pizza met duizent vlees en pepers
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 21-08-2018, 02:13
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
Waarom kwam je hier niet een dag vegeteren dan
Na sinds begin augustus, 2 volle dagen thuis geweest te zijn is het tijd voor Mn eigen bed, kat en man. Plus woensdag solliciteren ook.

Schijnbaar doen ze ook nog grenscontroles om kwart over 3 s nachts in een van Mn betere busslaapjes ooit :’D
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 21-08-2018, 11:14
Verwijderd
Zo 2 boodschappentassen met kleding weggedaan. Het verbaast me telkens weer hoeveel kleren ik jaren in de kast laat hangen zonder ze ooit aan te doen.
Oud 21-08-2018, 12:28
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Zo 2 boodschappentassen met kleding weggedaan. Het verbaast me telkens weer hoeveel kleren ik jaren in de kast laat hangen zonder ze ooit aan te doen.
Ik kan nooit wat wegdoen, dus de stapel wordt groter en groter. [/hoarder]
__________________
Who's this jabroni?
Oud 21-08-2018, 12:31
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Ik keek uit naar 3 vrije dagen op rij, maar omdat ik was ingeroosterd op dagen dat ik vakantie had aangevraagd moest ik schuiven, en nu moet ik alsnog morgen werken.

Ik ben gesloopt. Steeds 1 dag vrij is niet genoeg voor me om bij te komen en dingen te doen. Afgelopen vrijdag heb ik al een avond uit moeten cancellen en Ik lig nu alweer bijna te maffen op de bank.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 21-08-2018, 12:48
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik heb afgelopen weekend een stapel LP's die ik nooit meer draai weggebracht naar een tweedehands zaak en de taxatie viel ongeveer uit hoe ik verwacht had. Kunnen we ws een leuk weekend van weg
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 21-08-2018, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Ik keek uit naar 3 vrije dagen op rij, maar omdat ik was ingeroosterd op dagen dat ik vakantie had aangevraagd moest ik schuiven, en nu moet ik alsnog morgen werken.

Ik ben gesloopt. Steeds 1 dag vrij is niet genoeg voor me om bij te komen en dingen te doen. Afgelopen vrijdag heb ik al een avond uit moeten cancellen en Ik lig nu alweer bijna te maffen op de bank.
Oh dat is kut ja. Kun je dat niet aankaarten? Overmacht kan natuurlijk maar op termijn is dat toch niet heel goed vol te houden altijd maar één dag aan één stuk vrij te hebben lijkt me.
Oud 21-08-2018, 12:49
Verwijderd
Steeds een dag vrij mag ook niet. Alle arbeiders ik roep u op om u te verenigen. Word lid van een vakbond!
Oud 21-08-2018, 12:53
Verwijderd
En iemand in een vakantie inplannen zou zomaar eens een economisch delict moeten zijn. Ik zou eens proberen te informeren bij corporate hoe dit zit.
Oud 21-08-2018, 12:54
Verwijderd
Idd, lid worden van een vakbond!

Mag je in Nederland trouwens een zes dagencontract hebben?
Oud 21-08-2018, 12:55
Verwijderd
Deed de kookwinkel waar ik vroeger werkte. Me een arbeidscontract geven voor zes dagen
Oud 21-08-2018, 12:56
Verwijderd
Maar als je een vijf dagen contract hebt kunnen ze dat natuurlijk alsnog zo inplannen dat je de twee dagen niet aaneensluitend hebt. Wel een erg kortetermijndenken.
Oud 21-08-2018, 13:27
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
huhu


__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 21-08-2018, 14:04
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik vind het raar om te verhuizen. 4 jaar op dat kot gezeten en het voelt echt wel als thuis. Met heel veel goeie herinneringen
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 21-08-2018, 14:06
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Hoezo ga je verhuizen?
Oud 21-08-2018, 14:37
Verwijderd
NOS-artikel -- dat plaatje waar zowaar iemand probeert een keylogger te installeren hoor, jawel
Oud 21-08-2018, 15:14
Verwijderd
Jeeeeetje ik heb zin in snoep enzo
Oud 21-08-2018, 15:19
Verwijderd
Ik moet me inhouden om niet de hele koekjestrommel leeg te eten.
Oud 21-08-2018, 15:31
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
NOS-artikel -- dat plaatje waar zowaar iemand probeert een keylogger te installeren hoor, jawel
Het plaatje zegt me niks, maar ik vind wel dat als mensen anno 2018 nog trappen in phisingsites, dat hun domheid gestraft mag worden.

Citaat:
En iemand in een vakantie inplannen zou zomaar eens een economisch delict moeten zijn. Ik zou eens proberen te informeren bij corporate hoe dit zit.
Nou ja, sinds ong een jaar werken we met een nieuw systeem waarin medewerkers zelf hun beschikbaarheid kunnen aangeven en vakantiedagen kunnen aanvragen. Dat systeem werkt dus niet zo goed als HQ had gehoopt, want aanvragen worden soms niet gezien. Zo ook bij mij.
Nu is het niet zo dat mijn supervisors denken 'jammer joh, je regelt t maar!', maar het is toch een beetje jammer.

Overigens heb ik nog steeds maar een 10-urencontract, maar aangezien ik áltijd kan en veel van onze jonge studentjes niet, ben ik vaak de sjaak. En op zich vind ik 't werk ook best leuk, maar ik slaap slecht, m'n lichaam is op en ik ben al sinds begin juli niet meer ergens anders geweest dan werk of thuis.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 21-08-2018, 15:49
Verwijderd
Citaat:
Ik moet me inhouden om niet de hele koekjestrommel leeg te eten.
Ik heb daarnet in de supermarkt toen ik mijn lunch ging aanschaffen een donut meegenomen maar die is ook al binnen. Koekjestrommels heb ik dus niet in huis, mede daarom
Oud 21-08-2018, 15:50
Verwijderd
Citaat:
Het plaatje zegt me niks, maar ik vind wel dat als mensen anno 2018 nog trappen in phisingsites, dat hun domheid gestraft mag worden.



Nou ja, sinds ong een jaar werken we met een nieuw systeem waarin medewerkers zelf hun beschikbaarheid kunnen aangeven en vakantiedagen kunnen aanvragen. Dat systeem werkt dus niet zo goed als HQ had gehoopt, want aanvragen worden soms niet gezien. Zo ook bij mij.
Nu is het niet zo dat mijn supervisors denken 'jammer joh, je regelt t maar!', maar het is toch een beetje jammer.

Overigens heb ik nog steeds maar een 10-urencontract, maar aangezien ik áltijd kan en veel van onze jonge studentjes niet, ben ik vaak de sjaak. En op zich vind ik 't werk ook best leuk, maar ik slaap slecht, m'n lichaam is op en ik ben al sinds begin juli niet meer ergens anders geweest dan werk of thuis.
Kun je niet de volgende periode iets minder werken? Zodat je wat rust kunt nemen?
Oud 21-08-2018, 16:00
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Hoezo ga je verhuizen?
Ander kot, maar dat moet ik nog vinden
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 21-08-2018, 16:58
Verwijderd
Citaat:
Ik heb daarnet in de supermarkt toen ik mijn lunch ging aanschaffen een donut meegenomen maar die is ook al binnen. Koekjestrommels heb ik dus niet in huis, mede daarom
Ik heb de koekjestrommel van mijn oma en die moet ter ere van haar wel zo nu en dan gevuld zijn. Jammer joh.

Laatst gewijzigd op 21-08-2018 om 17:08.
Oud 21-08-2018, 17:12
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Citaat:
Ander kot, maar dat moet ik nog vinden
Lekker op tijd dan, zo'n twee weken voor het academiejaar weer begint
Oud 21-08-2018, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Lekker op tijd dan, zo'n twee weken voor het academiejaar weer begint
Oud 21-08-2018, 17:16
Verwijderd
Citaat:
Ik heb de koekjestrommel van mijn oma en die moet ter ere van haar wel zo nu en dan gevuld zijn. Jammer joh.
Aaah ja, dat vind ik een heel ander verhaal natuurlijk!
Oud 21-08-2018, 17:21
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Lekker op tijd dan, zo'n twee weken voor het academiejaar weer begint
3 weken
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 21-08-2018, 17:54
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
Succes ermee
Oud 21-08-2018, 17:58
Verwijderd
Hahahahaha
Oud 21-08-2018, 18:12
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Eerst maar mijn herexamens halen.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 21-08-2018, 18:14
Verwijderd
Homo.
Oud 21-08-2018, 18:17
Verwijderd
Tut tut, niet zo gemeen Bas.
Oud 21-08-2018, 18:19
Verwijderd
*knijp*
Oud 21-08-2018, 18:20
Verwijderd
Brutale vlerk.
Oud 21-08-2018, 18:28
Verwijderd
Hennie Huisvrouw
Oud 21-08-2018, 18:31
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Windbuil
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 21-08-2018, 18:31
Verwijderd
*scheet laat in Macrador's gezicht*
Oud 21-08-2018, 18:43
Verwijderd
Gadverdamme.
Oud 21-08-2018, 18:54
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Hoi, ik kom hier even met een lucifer zwaaien en enthousiast doen over de 'too good to go' app.
Om voedselverspilling tegen te gaan kan je voor weinig geld leftovers ophalen bij bepaalde toko's. Had net bij Backwerk 2 fuvking lekkere belegde broodjes (Caprese en Carpaccio) en 2 warme broodjes (saucijs en iets met spinazie) voor nog geen 4 euro. Vet chill.
Ik ga het ook eens proberen bij het hotel met ontbijtbuffet naast m'n werk.
__________________
Who's this jabroni?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:37.