Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2004, 20:12
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nou, vertel maar welke stadions jij in je leven al hebt bezocht. Vooral Nederlandse, maar buitenlandse stadions mag ook natuurlijk.

Ik ben in de volgende stadions geweest:
- De Geusselt (MVV, al vele malen )
- Wagner & Partner stadion (Fortuna Sittard), wat een rot-stadion. Wel lekker verwarmd.
- Kaalheide (oud-stadion Roda JC), nog lelijker dan dat het op TV lijkt. Wel staanplaatsen!!! (nostalgie)
- Philips Stadion (PSV), was wel gezellig, maar kan me niet meer zo veel herinneren daarvan omdat ik toen 10 jaar was of zo
- Amsterdam Arena (Ajax, oke, niet voor het voetbal, maar voor Sensation Black dit jaar ), maar als je "op het veld" staat is het best wel mooi. Je kon ook in de eerste ring zitten, geeft wel redelijk zicht.
- De Koel (VVV Venlo), geen mooi stadion. Bovendien worden de supporters ver weg van het veld gezet. Was wel vorig seizoen, (dit seizoen kon ik helaas niet gaan) maar als VVV met dit stadion de Eredivisie in moet?? Pfff, niet echt eredivisiewaardig hoor.
- De Braak (Helmond Sport), geen mooi zicht op het hele veld, en ja maar 3 tribunes. Verder moesten de bezoekende supporters het merendeel van de wedstrijd de sfeer maken. Erg stil stadion dus.

Welke stadions heb jij bezocht en wat waren jouw ervaringen?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-12-2004, 20:24
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ik ken niet alle stadionnamen dus ik schrijf de club op:

FC Groningen (duhhh)
Hoerenveen
Ajax
Feyenoord
Vitesse
NAC
Willem II
RBC
Twente
RKC
De Graafschap

Excelsior
Sparta
Emmen
Veendam
Helmond Sport
Volendam
Zwolle

Werder Bremen
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 20:36
number9
number9 is offline
Zuiderpark
ArenA
Kuip

Camp Nou
Mini Estadi
Estadi Olímpic Lluis Companys

en heb zelf nog een keer in een stadion van Vaires in Frankrijk gespeeld. Geen flauw idee welke club t was en hoe t stadion heette maja
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 20:59
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Gelredome (goede faciliteiten, niet alles is even mooi en af en toe mag er wel meer sfeer zijn)
Nieuw-Monnikehuize (ja fantastisch, helaas is het niet meer)
Amsterdam Arena (sfeerloos, kaal, te veel trappen)
De Kuip (mooi, legioen niet gehoord en irritant scheve trappen)
Philips Stadion (mja wel aardig, alleen dat klote hek)
Parkstad Limburg Stadion (mooi om te zien, verder gewoon ruk)
Oosterpark (goede sfeer, lekkeroud en het slechte weer maakte het helemaa gek)
Camp Nou (erg groot, maar totaal geen sfeer. Wel goed eten dat steeds in prijs variëerde)
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 21:19
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Nederland:
- Diekman Enschede (FC Twente)
Aan de hand van vader door de woonwijk naar het stadion, lucht van bier patat en sigarettenrook. Donker bruine sintelbaan, houtenbanken, betonnen staanplaatsen.
- Arke Stadion Enschede (FC Twente)
Tja, dat laat ik aan anderen over om erover te oordelen.
- GelreDome Arnhem (Vitesse)
Nu 2x geweest, met de bus als een prins voor het stadion afgezet. Door beren van kerels betast waar alleen vrouwen dat zouden mogen doen. Als criminelen verwelkomd. Erg nette toiletten, slecht ‘eet/drink-systeem’ kwalijke maar helaas noodzakelijk ‘vangnetten’. Helaas een sporthal ambiance. Maar toch de eerste keer best indrukwekkend.
- ArenA Amsterdam (Ajax)
Toch vrij ver en hoog zicht op het veld. Behoorlijke catering/toiletten. Indrukwekkend dat zeker, maar niet meer dan dat, het is qua ‘voetbal-stadion’ net niet.
- De Meer Amsterdam (Ajax)
Te lang geleden, heb Menno Willems nog zien lopen op het trainingsveld.
- De Kuip Rotterdam (Feyenoord)
Geweldige ambiance, in de voorste vakken niet een top uitzicht, omdat de rij voor je ietwat hoog is, t.o.v. de rij waarop ik zat. Verder catering/toiletten kan beter. Het uitzicht vanaf de brug (brienenoord brug?) is prachtig, mooie lichtmasten, bakermat voor het NL’se voetbal.
- Wagner & Partner stadion Sittard (Fortuna Sittard)
Tja, treurige bedoening.
- Philips Stadion Eindhoven (PSV)
Ook al lang geleden, ook betrekkelijk in of naast de woonwijk. Goede indruk achtergelaten, Valcx en Faber stonden nog voor het stadion te praten met elkaar, maar meer weet ik er ook niet meer van.

Buitenland:
- Nou Camp Barcelona (FC Barcelona)
Vanaf een soort boulevard met boompjes kwamen we aanrijden. Vanaf de buitenkant zag het stadion er nog niet eens zo heel groot uit. Het viel zelfs een beetje tegen en het zag er een beetje grauw en smerig uit. Op tv leek het toch veel groter, we zijn toch wel goed? Tja als je dan binnen bent, blijkt dat het stadion enkele meters de grond is ingebouwd. Vanaf het museum is er een doorgang naar de tribunes. Vanuit de donkere catacomben valt een vel zonlicht naar binnen. Op de tribune aangekomen, een geheel léég stadion. Een geweldig groene grasmat. Prachtige rood-blauwe stoeltjes. Mensen die hun naam op hun stoel hebben gekalkt. Met een wegwerpcamera proberen het hele stadion er van binnen op te krijgen, gaat niet lukken dus, dan maar in 2x. Wat een uitstraling, geweldig, sprakeloos. Buiten aangekomen, bij het trainingsveld dat vlak achter het stadion ligt, zie ik Bogarde en Bahia langslopen. Leuk, aardig maar eigenlijk de nét niet spelers van Barca. Geweldig hoe dicht de supporters op het veld zitten. Enkel een ‘hekje’ van een halve meter zit er tussen supporter en speler.
- Olympisch Stadion Barcelona (Espanyol)
Een nog grauwer en smeriger stadion dan Nou Camp, wittige stoeltjes, voor Nederlandse begrippen een heel groot stadion, maar natuurlijk een beetje nietszeggend, omdat er een ‘kleine’ clubs speelt én omdat er een beetje een Olympisch sfeertje hangt, daar houd ik niet zo van.
- Stade de France Parijs
Pal naast de snelweg, in een nieuw gebouwd ‘zakencentrum’ doekt een zwartig stadion op. Met de metro/trein kwamen we daar, het ligt een beetje in de sloppenwijken van Parijs. Van buiten door een kier is het knalgroene gras te zien, vanbinnen erg indrukwekkend, maar toch een beetje een atletiekstadion, jammer, ook jammer dat er geen club speelt.
- Stade Louis II Monaco (Monaco)
Misschien wel het meest ‘gekke’ stadion waar ik ooit geweest ben. Van buiten, tja moeilijk te beschrijven. Een groot zakengebouw met er bovenop oranje dakpannen.
Nouja ik zal het proberen te omschrijven. Onder het stadion zit de parkeergarage.
Daarboven zit de universiteit en het zwembad. Daar weer boven op zit het stadion.
Ja grond is erg duur in Monaco, dus zo hebben ze 3 á 4 gelegenheden op een beperkt aantal vierkante meters. Vanaf het koninklijk paleis heb je een geweldig uitzicht op het stadion. Nog nooit heb ik een stadion gezien dat dakpannen als dak heeft. Mooi om te zien, vooral omdat het goed onderhouden is. De gele stoeltjes, het groene gras en het oranje dak, het geeft een prachtig gezicht. Zeker als je de ronde hoge bogen achter het doel ziet. Moeilijk te omschrijven maar op plaatjes wordt het wel duidelijk.
- Arena AufSchalke (FC Schalke 04)
Tja ook daar een beetje een sporthal sfeer. Mooi dicht op het veld, prachtige tv-schermen, goede catering en toiletten, maar het ‘oude’ Schalke is helemaal weg.
De blauwe stoeltjes met de rode trappen geven een mooi contrast. Vanbuiten ziet het er helaas ook niet uit als een stadion. Niet veel verder ligt het oude stadion van Schalke, jammer dat ze daar niet meer spelen, dacht ik toen ik de Arena auf Schalke in ging.
- Stamfort Bridge Londen (Chelsea FC)
Helaas, geen wedstrijd (die was er een dag ervoor al geweest), geen training, niets speciaals dus, dacht ik. Met de bus(lees: originele rode Londense bus ) gingen we naar het stadion toe. Voor het stadion een gigantisch hotel, en een prachtig contrast met die ene parkeerwachter die alles in goede banen probeert te leiden. Even een rondje om het stadion lopen dan maar. Tja je kunt netjes om het stadion heen lopen, of je kunt even een trap op lopen, maar eens proberen dus. Mmm, nu sta ik in de catacomben, eens kijken of de toiletten op zijn. Ja ook die deur gaat open, mmm in wat voor een gang sta ik nu? Ik loop een hoek om en door de kier van de deur zie ik een groene massa. Haha bingo, even kijken of de deur opengaat, helaas. Andere deur dan maar proberen, jep die gaat wel open, geweldig, dat ligt dat vel in je gezicht kaatst. Prachtige blauwe stoelen, die een witte tekst vormen. Het groene gras. Telkens weer geweldig om een ‘vreemd’ stadion te betreden. In de verte zie ik een aantal schoonmakers actief. Vandaar dat die deuren openstaan. Ik realiseer me dat ik ben binnen gedrongen in het stadion van de rijkste club ter wereld. Prachtig, snel wat foto’s en dan weer weg. Op de terugweg zie ik een witte poster hangen, tja souveniertje? Dacht het wel, mooi voor later… Een bord met de tekst: ‘geen alcohol na dit bord’ prachtig. Tijd om weer naar het hotel te gaan?
Wat was hier het adres nu precies? Fulham road? Zou Fulham hier in de buurt zijn?
Even in de bus vragen aan de kaartjes knipper!
- Craven Cottage Londen (Fulham FC)
Oke, in de bus verteld de man ons dat het ong een kwartiertje hier vandaan is met de bus, dat doen we dan ook maar. Onderweg lijkt het erop dat we het nooit gaan vinden, plots zien we de fanshop van Fulham, even naar binnen om te vragen. We krijgen een plattegrond van de wijk en nu blijkt het nog slechts 10 minuutjes lopen te zijn. Door de woonwijk lopen we richting het stadion. Letterlijk in de achtertuin van de mensen staat het stadion. Even naar binnen om te vragen of we foto’s kunnen maken. Even bij de security vragen. Nou, hij maakt wel even enkele foto’s voor ons. Mooi dus! Klassiek stadion, met een geweldige klok een soort dakje erboven, houtachtige tribunes, het zwarte huisje op de hoek met witte letters op de zwarte muur, pfff 2 stadions op 1 middag, mooi weekje Londen dus!
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 22:54
_Moby_
Avatar van _Moby_
_Moby_ is offline
MVV
Fortuna
Roda JC
PSV
Ajax
Eindhoven
Den Bosch
Haarlem
Paris SG

en het mooiste uit de reeks: Hampden Park (inclusief kleedkamers, oefenveld, persruimte, vipruimte, veld, enz.)
__________________
Como se dice..
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 22:55
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Geen
__________________
Hela världen är så underbar
Met citaat reageren
Oud 13-12-2004, 23:06
peaceflower
Avatar van peaceflower
peaceflower is offline
Het Oosterpark hier in Groningen
en de Amsterdam Arena
__________________
LANCE! | 1999-2000-2001-2002-2003-2004-2005 | 7 Tours! | Floyd Landis <3
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 00:38
Professor Aap
Avatar van Professor Aap
Professor Aap is offline
Als Willem II-supporter kom ik natuurlijk elke thuiswedstrijd in het Willem II-Stadion. Verder in Nederland:

Amsterdam Arena (Ajax)
De Kuip (Feyenoord)
Philips Stadion (PSV)
MyCom-Stadion (NAC)
Parkstad Limburg-Stadion (Roda JC)
Mandemakers Stadion (RKC)
Gelredome (Vitesse)
Vast & Goed-Stadion (RBC)
De Vliert (FC Den Bosch)
De Goffert (NEC)
Nieuw Galgewaard (FC Utrecht)
Arke Stadion (FC Twente)
Diekman (FC Twente)
Woudestein (Excelsior)
Wagner & Partner-Stadion (Fortuna Sittard)
De Koel (VVV-Venlo)
De Geusselt (MVV)
ENECO-Stadion (Sparta)
Jan Louwers Stadion (FC Eindhoven)

En in het buitenland:
Wembley
Stade Louis II (AS Monaco)
The Fans' Stadium (AFC Wimbledon)
Camp Nou (FC Barcelona)
Ataturk-Stadion (Denizlispor)

Mooiste ervaring was vanzelfsprekend Wembley. Ik was in 1997 een weekend in Londen. Het eerste wat ik deed was natuurlijk de ondergrondse richting Wembley nemen, niet wetend dat diezelfde middag de play off-finale van de derde divisie zou worden gespeeld, Swansea City - Northampton Town. Fantastische ervaring, 40.000 mensen op de tribune (lang niet uitverkocht, maar wát een sfeer!), spannende wedstrijd waarin het enige en beslissende doelpunt in de 92ste minuut viel.

De Super Cup-finale van afgelopen augustus (Porto - Valencia in Monaco) was ook schitterend om mee te maken. Ik had perfecte plaatsen, Roman Abramovich zat twee stoelen achter me
__________________
hou je bek, dik kutwijf!
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 00:46
hi
hi is offline
kuip, arena en nieuw galgenwaard
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 11:04
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Utrecht ben ik ook nog geweest, die was ik nog vergeten.
Of het de Nieuw-Galgenwaard was? Geen idee ze waren iig wel bezig met verbouwen.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 11:14
Montoya
Avatar van Montoya
Montoya is offline
Amsterdam Arena (Ajax)
De Kuip (Feyenoord)
Philips Stadion (PSV)
Gelredome (Vitesse)
Nieuw Galgewaard (FC Utrecht)
Woudestein (Excelsior)
ENECO-Stadion (Sparta)
Zuiderpark (Ado Den Haag)

En in het buitenland:
Camp Nou (FC Barcelona)
Highbury (Arsenal)
Stade de France

Mooiste in nl is denk vrijwel zeker de kuip gewoon een voetbal stadion niks meer en niks minder.

Highbury is ook erg mooi, niks hekken gewoon 1e rij 2 meter van 't veld. Jammer dat dat hier niet kan
__________________
If all my friends jumped off a bridge, I wouldn't. I would be at the bottom to catch them.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 11:31
Verwijderd
MyCom-stadion ( NAC, oftewel Rat Verlegh Stadion )

het Baronie stadion

elk stadion van de clubs die nou in de eredivisie spelen.
en elke van de gg divisie, behalve helmond sport, cambuur en haarlem.

buitenland:
Camp Nou ( als toerist )
San Siro ( als toerist )

St. James Park ( Newcastle United - NAC )
Stadion van Auxxere ( huppeldepup - NAC in de intertoto)
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 11:41
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Het Diekman
Arke Stadion
De Kuip
De Amsterdam ArenA
Polman Stadion


Arena Auf Schalke
San Siro


En ik heb zelf nog een keer in het Volendamstadion gespeeld
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 12:35
baas
Avatar van baas
baas is offline
eeh Willem II stadion natuurlijk
verder: Philips stadion, De Geusselt, FC Den Bosch stadion (of hoe het tegenwoordig ook heet), Amsterdam Arena.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 12:58
PiMpJuiCe
Avatar van PiMpJuiCe
PiMpJuiCe is offline
elke thuiswedstrijd van feyenoord ga ik naar de kuip
en ben verder in de arena, geldredome en ook in het buitenland nog
camp nou en san siro
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 13:00
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
NEC (natuurlijk), Feyenoord, Ajax, PSV, Groningen, Heerenveen, vitesse, Graafschap, Zwolle, Volendam, NAC, Willem II, ADO, Emmen, Cambuur, AGOVV, MVV, VVV, RKC en Roda

Ik vergeet er vast nog wel 1 of 2...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 13:08
houn
Avatar van houn
houn is offline
stuk of wat in Nederland, verder nog San Siro( AC Milan), Guiseppe Meazza (Inter) en nog het stadion van Udinese, waar ik ook ff op het veld heb gevoetbald
__________________
Kein Geloel
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-12-2004, 19:22
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Het is een veel te lange lijst.
Excuus daarvoor, maar ik had vanavond toch niets beters te doen.

San Siro ; Tja…vol is het ongetwijfeld wél mooi.
Rimini ; Indrukwekkende graffititeksten op de muren van het stadion.
Dat was ook direct het hoogtepunt.

Nou Camp ; Helaas niet helemaal uitverkocht. Mijn inziens veel te groot.
Espanyol ; Soms, heel soms ben je trots op de amateurclub waar je voetbalt.
Dat moet absoluut zo’n moment geweest zijn dat ik blij was met onze kleedkamers.
Nationale stadion van Andorra en San Marino ; Niet het vertellen waard.

Bochum ; Mooi, ouderwets Duits stadion.
Niet aan te raden als je claustrofobie hebt of mensenvrees hebt.
Wel leuk als je ongezien aan vrouwen wilt zitten, want je staat met 25.000 mensen in een vak waar er nauwelijks 3.000 inpassen. Erg gezellig!
Borussia Monchengladbach ; exact hetzelfde.
Over veiligheidsnormen gesproken!
Bayern Leverkussen ; zowel de club als het stadion zijn niet echt typisch Duits.
Wij waren destijds met een groepje mee met Sporting Lissabon wat de wedstrijd toch nog draaglijk wist te maken.
Het oude stadion van Schalke’04 heb ik mogen aanschouwen tijdens een wedstrijd tussen Duitsland en Nederland. Ontzettend lelijk, Kaalheide is er niets bij!
Gelukkig hebben we weinig van het stadion gezien en hebben wij ons elders weten te vermaken. Mooie dag gehad; dat wel!
Het nieuwe stadion van Schalke’04 is erg mooi, maar helaas geen stadion meer.
Lang leve de nostalgie!

Liverpool ; erg mooie club met een prachtig stadion.
Mooie stad ook met erg gezellige vrouwen; ik denk niet dat ik ooit een leukere stad ben tegen gekomen dan Liverpool. Al was hoogtepunt het kennis maken met voormalige Atomic Kitten Yvonne, die destijds aan het doorbreken waren in Engeland en in Nederland nog onbekend waren.
Birmingham City ; hele fijne club. Erg fanatiek publiek, al was ik er in de First Division tijd.
Destijds waren ze een grauwe middenmotor in die klasse en dus was het stadion niet echt goed gevuld. De beleving was er niets minder.
Birmingham zelf is een kutstad, tenzij je van basmati-rijst en Pakistaans bier houdt.
Arsenal, Tottenham Hotspur, Wembley, York City, Manchester United, Manchester City , en Southampton heb ik allen bezocht zonder dat er gespeeld werd.
Old Trafford was erg mooi, hoewel ik een bloedhekel heb aan United.
City daarentegen is mijn favoriet in Engeland en helaas heb ik alleen de restanten van Maine Road mogen aantreffen. Het nieuwe stadion is ook de moeite waard, maar veel minder een voetbalstadion dan Maine Road ooit geweest is.
West Ham United ; heb ik drie keer mogen zien spelen. Alle keren even mooi.
Het stadion, de schooierwijk, het publiek; alles wat je in een club zoekt is er te vinden!
Leeds United ; mooi, Engels stadion maar het publiek viel me erg tegen.
Hetzelfde geldt voor Everton , wat ik op zich een mooie club vind.

Germinal Beerschot ; Gigantisch afgeragd en lelijk stadion.
De kroeg bij het stadion is leuk. Als je van rellen houdt is het een walhalla.
Alles waarmee je kunt of wilt gooien is er aanwezig, inclusief latten met spijkers erin.
Het stadion van FC Antwerp is iets groter en meer een stadion, maar ook dat is niet schitterend te noemen.
AA Gent , dat stadion had ik graag willen zien tijdens Gent – GAE, maar helaas dachten de Belgische autoriteiten daar anders over. Een jaar later zijn we wederom met Sporting Lissabon geweest en ik moet eerlijk bekennen dat ik het stadion wel gezellig vind.
Niet mooi, maar wel een echt voetbalstadionnetje.


Zuiderpark ; ik vind het wel wat hebben.
Leuke binnenkomst, dwars door die wijk heen en het stadion is ook lang niet gek.
Bovendien altijd verzekerd van een sfeertje heen en weer.
Amsterdam ArenA ; nooit geweest met een wedstrijd van Go Ahead.
Vind er ook weinig aan. Niets meer wat nog voetbal uitademend.
Vandaar waarschijnlijk al die andere evenementen.
De Meer ; absoluut één van de mooiste stadions die Nederland ooit gehad heeft.
Dat had nooit verloren mogen gaan. Ik ben blij dat ik er ooit nog geweest ben.
Alkmaarderhout ; Ik ben geen fan van AZ, maar het stadion is wel mooi!
Jammer dat ook zij moeten uitwijken naar een nieuwe vorm van voetbal beleven.
Den Bosch (Eneco??); Leuke poging tot het maken van een stadion maar dit lijkt nergens op!
Een nieuwbouwwijk in Almere is gezelliger.
De Vliert ; nergens was het zo koud als op de Vliert. Hoe de wind ook stond, ze stond altijd op het uitvak. Gevoelstemperatuur -10. Bovendien waren de treden ongeveer 25 cm. hoog, waardoor ik als kind al moeite had met het omhoog klauteren.
Misschien is het een vermelding waard dat ik nog nooit een broodje heb kunnen kopen in Den Bosch; in beide stadions niet. Goed alternatief is dan het bellen van een pizzakoerier.
De Kuip ; qua beleving verreweg het mooiste stadion. Helaas ben ik geen liefhebber van die rondingen in de hoek.
Vijverberg ; meer prikkeldraad dan gras.
Nieuwe Vijverberg (of weet ik veel wat voor een sponsornaam daar aan hangt…); ondanks de nieuwbouwuitstraling is het een mooie stadion gebleven. Jammer van de glazen wanden, maar dat hoort nu eenmaal in de nieuwbouwcultuur.
Oosterpark ; Mooi in lelijk zijn. De ouderdom maakt het stadion uniek en mooi.
Leuk dat het er nog naar zeik stinkt als je een broodje bal wil halen!
Heerenveen ; het oude stadion dan wel te verstaan. Prop teveel mensen in een te klein uitvak en je hebt een gezellige avond. Helaas kan ik me er verder nog weinig van herinneren, behalve dat Heering de enige treffer maakte en wij voor heel even 5e stonden.
Beatrixstadion ; ook erg mooi! Aan alle kanten was men even fanatiek en ook de reis per bus dwars langs café Beatrix is ongeëvenaard. Jammer dat nostalgie plaats moet maken voor geld.
Vietcongstadion NAC , vol ziet het er sfeervol uit. Helaas iets teveel beton waardoor je het Den Bosch effect krijgt. Gelukkig zitten hier meer mensen en zijn de hoeken wél dicht.
Goffert ; Mooi park, ontzettend lelijk stadion. Hoewel Gimme More Beer dat niet zal beamen.
Meer vliegende stenen in het uitvak dan overgeschoten ballen. Wie überhaupt een bal vanaf de zestien in het uitvak krijgt heeft een fantastisch schot, want je zit verder van het veld af dan wanneer je voor de televisie zit. Het nieuwe stadion heb ik helaas nog niet gezien.
Philips Stadion ; zonder twijfel mijn topper. Dit is het mooiste stadion van de Nederlandse velden, alleen jammer dat de carnavalsvereniging van Noord Brabant zich er manifesteert.
Als er voetbalsupporters hadden gezeten had ik er van kunnen genieten.
RBC ; geen idee hoe dat oude barak heette. Was wel een gezellig stadionnetje, maar het pluspunt was vooral het uitvak. Lekker dichtbij het veld en bovendien zat daar doorgaans meer publiek als in het uitvak. Het nieuwe stadion heb ik alleen vanaf de parkeerplaats en de tuin van een oude buurman gezien.
RKC Waalwijk ; vrijwel verhaal als RBC. Eigenlijk exact hetzelfde verhaal.
Het nieuwe stadion heb ik ook alleen vanaf de buitenkant gezien.
Kaalheide ; Nog lelijker dan de Goffert, omdat daar ook nog eens geen echte supporters zaten.
Ontzettend koud, zeiknat en lang rijden. Nieuwe stadion heb ik ook nog niet gezien.
Diekman ; hele vervelende sintelbaan, maar je zat er dichter op het veld dan bij al die andere clubs met sintelbaan. Beleving was optimaal, vooral omdat we destijds grootste rivalen van elkaar waren. Leuk, die woonwijk!
Arke ; tja….welke kunstenaar die stoeltjes heeft bedacht is me volkomen onduidelijk.
Verder niet onaardig, maar het is het zoveelste voorbeeld van een nieuwbouwstadion.
Supportershome is erg leuk; de jongens van vak P weten hoe voetbal hoort te zijn.
Nieuw Galgenwaard ; dan praat ik wel over het oude stadion. Vond ik erg lelijk toen er nog geen hond zat. Helaas hebben wij voor de ommekeer gezorgd toen Hans Visser in de 98e scoorde en Utrecht van de rechtstreekse degradatie heeft gered. Vanaf dat moment begon Utrecht weer te leven en als het stadion eenmaal vol is vind ik het wel indrukwekkend.
Monnikenhuizen ; voordat die rare kermistribune er stond oogde het heel leuk. Helaas was het wel altijd nat in het uitvak, maar de zijkanten waren wel echte tribunes.
Die creatie die men later heeft gemaakt was inderdaad het in de fik steken waard…..
Gelredome ; prachtig als je van theater houdt, maar als ik dat wil zien ga ik wel met m’n vriendin naar de schouwburg. Als je in een overdekte promenade loopt, je met rare pasjes moet betalen en je meer mooie vrouwen ziet dan lelijke mannen is er iets mis.
Willem II ; gigantische nepclub met een leuk stadion. Positief is het café wat op loopafstand is, maar nadeel is dat het ongeveer zeven uur lopen is vanaf het centrum.
Wel mooi stadion, nu de supporters nog!
Het oude stadion was overigens te lelijk voor woorden en in die tijd nog lelijk ook!

Sportpark Berg&Bos ; ik heb er wel eens gevoetbald voor de amateurs. Ik ben er nooit meer geweest sinds die rare tribunes erbij zijn gekomen. Het enige plekje in mijn eigen woonplaats wat ik liever ontwijk. De houding van de club staat gelijk als de woonwijk waarin het stadion ligt; hautaine kakkers zonder zelfkritiek. Overigens het enige stadion in Nederland waar ik nog nooit voetbal heb gezien.
Cambuur ; ook één van de mooiste stadions van Nederland. Een ouderwets, Engels stadion.
Kroeg tegenover het stadion, middenin een woonwijk. Kan niet veel beter!
Krommendijk ; niet juichen bij een goal, want je stoot je hoofd. Slechts 800 bezoekers, waarvan 600 man tuig.
Jan Louwersstadion ; de schande van Nederland. Dat dit nog mag!!! Tribunes met nog geen vijf stoeltjes in de hoogte waar nauwelijks mensen zitten.
Meerdijk ; altijd meer mensen op teletekst dan in een heel seizoen op de Meerdijk.
Nooit zitten er meer dan 2.000 man, terwijl teletekst consequent beweerd dat er bijna 10.000 man zit. Voor een club als Emmen geen gek stadion, maar echt een spannende beleving is het nu ook weer niet.
Woudenstein ; als je een vriend belt die aan de andere kant van het stadion zit en je kunt de ringtone van het clublied van Go Ahead horen dan is er iets mis.
Wagner & Partners Stadion ; ik heb nog nooit zoveel beton en lege stoeltjes bij elkaar gezien.
Tel dat op bij de afgrijselijke locatie naast dertien woonboulevards en je bent in Sittard.
De Baandert ; leek redelijk veel op het stadion van Go Ahead. Achteraf gezien was het een prachtig stadion!
Haarlem ; prachtig ouderwets lelijk. Alles is lelijk en dat stadion, zeker nu ook de bewuste frietkraam achter de goal weg is. Ik vind het wel wat hebben al die lelijke oudheid.
De Braak ; hier heb ik ongetwijfeld één van mijn hoogtepunten meegemaakt. Helaas was dat in 1991 en kan ik me alleen nog maar herinneren dat we achter de goal stonden en wij in bus 42 zaten. Het is wel de enige periodetitel die ik heb meegemaakt.
Het stadion is na de verbouwing er niet echt op vooruit gegaan, al is het best sfeervol als het eenmaal vol zit. Helaas heb ik dit slechts één keer meegemaakt in het enige seizoen dat Helmond heeft geleefd.
Polman stadion ; helaas ook een nieuwbouwstadion met ingebouwde bibliotheek, supermarkt en voetbalclubje op het terrein van woonboulevards en de McDonalds.
Het stadion op zich is niet verkeerd en je zit lekker dichtbij het veld; mits je niet in het uitvak zit. Het oude stadion was een juweeltje!
Ook weer lekker achter de goal staan met z’n allen en eerst vooraf wat proletarisch eten bij de Chinees.
De Geusselt ; het begint weer wat te leven en dat zie je terug aan het stadion. Voor de verbouwing vond ik het stadion al een mooi stadion, maar dat gevoel keert weer langzaam terug. Als de club die hoeken maar weet te vullen!
Het Kasteel ; voor de verbouwing erg mooi, maar helaas ook erg leeg.
Na de verbouwing is het er absoluut ook op vooruit gegaan. Goede keuze om op Spangen te blijven. Heel mooi stadion!
Schoonenberg; als de kantine mooier is dan de tribunes moet je bij jezelf ten rade gaan.
De busjes achter de goals zorgen al jarenlang voor een ongewenste vulling van het stadion.
Top Oss stadion ; een beetje een kopie van Emmen. Je zit vrij ver van het veld af en er zit nauwelijks volk. Voor de verbouwing was het een drama.
Aan de zijkanten stonden twee halve tribunes en je zat als uitsupporter compleet geïsoleerd in een uitvak waar het altijd regende en waar je niet naar de WC kon.
Gelukkig komen we er toch nooit binnen en zien we alleen de buitenkant.
De Langeleegte ; helemaal niet onaardig voor een grijze club als Veendam. Leuk voetbalstadion, wat ook redelijk gevuld is. Het uitvak is allerbelabberdst, maar je kunt ook prima zonder te betalen op de hoofdtribune zitten.
Veronicastadion (?????); je moet er rekening mee houden dat Volendam er speelt.
Haal er geen geld uit je portemonnee want het valt ongetwijfeld uit je handen naar beneden en aangezien ze daar een circustribune hebben zie je dat geld nooit meer terug.
Al ben ik er al vier jaar niet meer binnen geweest.
De Koel , meer gras op de tribunes dan op het veld.
Ik denk dat ik het stadion van VVV inmiddels helemaal heb gezien, want ik heb in elke hoek van het stadion ooit een keer in het uitvak gezeten. De immens lange staantribune achter de goal was nog het meest bedroevende aan dit alles. Nu is het stadion verbouwd en ziet het er iets beter uit, al blijft het een beetje een playmobiel stadion. Het uitvak zit erg ongelukkig boven een looppad voor de andere supporters. Niet echt relongevoelig in elk geval.
Oosterenk ; heel moeilijk om hier een passend oordeel over te geven. Als ik mijn rood/gele bril afzet is het stadion op zich wel ok. Lekker dicht op het veld, ouderwetse hekken en niets is er te groot. Maar ja…het blijft zwolle hè!
Wageningse Berg; achteraf vind ik het leuk dat ik dit heb meegemaakt. Op zich ook helemaal geen verkeerd stadion, al was er achter de goals helemaal niets behalve staanvakken.

En uiteraard ben ik veel te vaak in de Adelaarshorst geweest. Wat mij betreft ook een prachtig stadion, aangezien het nog nostalgisch en Engels is. Ben blij dat het stadion mag blijven!!!
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 20:34
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
AGH schreef op 14-12-2004 @ 20:22 :
Goffert ; Mooi park, ontzettend lelijk stadion. Hoewel Gimme More Beer dat niet zal beamen.
Meer vliegende stenen in het uitvak dan overgeschoten ballen. Wie überhaupt een bal vanaf de zestien in het uitvak krijgt heeft een fantastisch schot, want je zit verder van het veld af dan wanneer je voor de televisie zit.
Ik kan me voorstellen dat het voor de uitsupporters niet veel soeps was, maar voor ons was het nostalgie, prachtig. De sfeer was eerlijk gezegd veel leuker dan nu. Maar dat kan ook liggen aan de tijd waar we nu in zitten
Citaat:
Het nieuwe stadion heb ik helaas nog niet gezien.
Je mist niets, het is er een uit een dozijn. De geronde hoeken hebben wel wat, maar het is klein, strak en saai. Sfeer op de gofferttribune is sommige wedstrijden wel okee, maar daar is alles mee gezegd. Maar dan nog, kom maar eens kijken als we weer een elftal hebben. Zorg ik wel voor een kaartje
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 14-12-2004, 22:24
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
De Kuip en het Olympiastadion in München.
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 03:19
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Uhm, weet ik zo niet, misschien wel geen enkele
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 12:38
The Senna Fan
Avatar van The Senna Fan
The Senna Fan is offline
Olympisch Stadion van Amsterdam
De Arena
De Meer
Heyzel Stadion in Brussel
__________________
Jusqu'ici tout va bien... jusqu'ici tout vas bien... Mais le plus important, c'est pas la chute... C'est l'atérissage. --- La Haine
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 16:42
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
NAC
RKC
Ajax
Vitesse
Willem 2
PSV - wat een kutuitvak!
Madese boys

Er stond ook zo'n topic op het nac forum en er was een gozer met meer dan honderd verschillende stadions in binnen en buitenland
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 17:32
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 15-12-2004 @ 17:42 :
NAC
RKC
Ajax
Vitesse
Willem 2
PSV - wat een kutuitvak!
Madese boys

Er stond ook zo'n topic op het nac forum en er was een gozer met meer dan honderd verschillende stadions in binnen en buitenland
Op een Groningen forum staat ook zo'n soort topic, zijn ook gasten die echt héél veel stadions hebben gezien.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 15-12-2004, 18:20
Verwijderd
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 15-12-2004 @ 17:42 :
NAC
RKC
Ajax
Vitesse
Willem 2
PSV - wat een kutuitvak!
Madese boys

Er stond ook zo'n topic op het nac forum en er was een gozer met meer dan honderd verschillende stadions in binnen en buitenland
dat zijn gewoon niet alleen NAC-supporters... ( zo schrijf je NAC, RHCP_NAC, met hoofdletters!! )

maar gewoon echte voetballiefhebbers ik ben ook zeer zeker van plan om nog naar Celtic te gaan... en ik ben overigens vergeten te zeggen dat ik ook naar het Sankt Pauli Stadion ben geweest... heerlijk...dat Beatrixstraat gevoel
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 18:34
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
AGH schreef op 14-12-2004 @ 20:22 :
RBC; geen idee hoe dat oude barak heette.
De Luiten.

Veel betere naam dan het Vast & Goed stadion, wat een k*tsnaam voor een stadion!
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 18:55
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 15-12-2004 @ 19:34 :

Veel betere naam dan het Vast & Goed stadion, wat een k*tsnaam voor een stadion!
Kutnaam voor een kutstadion.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 19:46
Inferno88
Avatar van Inferno88
Inferno88 is offline
Amsterdam ArenA (Ajax)
Veronicastadion (Volendam)

En ik zou erg graag eens naar het Oosterpark (Groningen) toe willen...
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 20:03
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Inferno88 schreef op 15-12-2004 @ 20:46 :


En ik zou erg graag eens naar het Oosterpark (Groningen) toe willen...
Dan heb je nog ongeveer een jaar de tijd voor het gesloopt wordt.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 20:35
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Alleen in het Oosterpark.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 20:48
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Boogie schreef op 15-12-2004 @ 21:35 :
Alleen in het Oosterpark.
Meer is eigenlijk ook niet nodig.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 20:58
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 15-12-2004 @ 21:48 :
Meer is eigenlijk ook niet nodig.
Dit is wel grappig een paar verhalen van NAC-supporters over het oosterpark:

http://www.nacforum.nl/topic.asp?TOPIC_ID=1979
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 21:03
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 15-12-2004 @ 21:58 :
Dit is wel grappig een paar verhalen van NAC-supporters over het oosterpark:

http://www.nacforum.nl/topic.asp?TOPIC_ID=1979
Paar verhalen gelezen, erg mooi.
Ook wel leuk dat er (in het begin van het topic) reactie's staan die positief zijn.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 21:07
Verwijderd
Fujifilm stadion (Breda)
Gelredome (Arnhem)
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 21:24
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Die oude stadions zijn ook prachtig van lelijkheid.
Smerig vies beton, een nietszeggende sintelbaan, veel te ver van het veld zitten, een grote paal voor je neus(steunpilaar voor het dak) of een vreemd hekwerk voor je neus. Zitten op houten bankjes die aan het wegrotten zijn, staan op ijskoud beton bij -10. Hélemaal nat regenen bij slecht weer, telkens weer naar buiten om in de pauze iets te eten te halen. Met een 'pauze-kaart' kon je dan weer naar binnen. Voor 9 GULDEN!!! een kaartje kopen. Door de wijk naar het stadion lopen, auto's op nog geen 5 meter van de hoofdingang geparkeerd. Een hoofdingang, tja het was een houten deur met een slecht gemonteerd stuk glas erin. Planten die de tribunes opgroeiden.
Aussis, matjes, bivakmutsen, riemen....Een container dat diende als supportershome...Met 8.000 over de hekken bij een europacup wedstrijd omdat we gelijkspeelden en dat was genoeg om door te gaan. Spelen in de mist tegen Vitesse voor de beker en op penaltys verliezen, en dan te bedenken dat ik geen penalty gezien heb door de diep dichte mist. Een scorebord dat vroeger bestond uit ballen die opgehingen werden voor elk doelpunt dat gemaakt werd.
Spuuglelijke witte tegels aan de muur in de kleedkamer, misschien nog lelijkere oranje tegels in de spelerstunnel...
Een 'bad' in de kleedkamer wat in een duits-arbeids-kampf nog niet eens aan de eisen zou voldoen. Zo slecht allemaal, maar prachtig als ik er aan terug denk!!
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-12-2004, 21:52
PV
PV is offline
Amsterdam Arena
Philips Stadion
Vast&Goed Stadion
alleen de laatste was een echte voetbalwedstrijd, het vroor, maar het was wel een leuke wedstrijd dus geen klagen verder
Met citaat reageren
Oud 15-12-2004, 22:20
the Phitt
Avatar van the Phitt
the Phitt is offline
Goffert
Alkmaarder hout
schoonenberg
veronica stadion
Arena
de meer
olympisch
vijverberg
gelderdome
de Kuip
Phillips
PLS
heracles
lommel
mechelen achter de kazerne
__________________
Oude tijden zullen gaan herleven... Leve de Nostalgie. (en N.E.C. Nijmegen)
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 12:12
Marloeske
Avatar van Marloeske
Marloeske is offline
ArenA
Philips-stadion
de Kuip
en die van Vitesse..

Allemaal wedstrijdjes van PSV
En bijna allemaal gewonnen (lees: Amstel cup in de Kuip tegen Twente verloren met penalty's... zuur!!)
__________________
nee
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 17:01
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 14-12-2004 @ 23:24 :
Olympiastadion in München.
Oja! Die was ik ook nog vergeten....

Mooi stadion, maar gigantische kutclub.
Misschien nog wel erger dan Ajax!
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 17:15
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 14-12-2004 @ 21:34 :
Ik kan me voorstellen dat het voor de uitsupporters niet veel soeps was, maar voor ons was het nostalgie, prachtig. De sfeer was eerlijk gezegd veel leuker dan nu. Maar dat kan ook liggen aan de tijd waar we nu in zitten
Ik denk dat het een beetje van allebei is. Voetbal leefde toen veel meer en het was ook normaal om je een beetje te laten gaan tijdens voetbal. Ik ga er vanuit dat er bij jullie ook 45 stewards, 310 agenten met pet en/of helm, 17 beveiligingsmannetjes en 12 supportersbegeleiders in het vak staan om je te corrigeren als je een pepermuntje uit je broekzak laat vallen.
En de toenemende prijzen tellen volgens mij ook mee.
Toen ik veertien was stapten wij gewoon de trein in richting Alkmaar, gingen daar wat in het centrum rondhangen en kochten dan voor een paar gulden een kaartje voor het uitvak.
Dat was nog in de tijd dat een conducteur je gewoon gratis liet reizen als je vertelde dat je dolgraag naar je favoriete club wilde kijken aan de andere kant van Nederland.
Tegenwoordig zien jochies van veertien eruit als 38 en hebben ze een grote mond tegen oudere mensen. Bovendien gaan jongens van veertien tegenwoordig liever stappen en achter de vrouwen aan dan dat ze naar voetbal gaan.
Ik ben blij dat wij beiden konden doen.
Citaat:
Gimme more beer schreef op 14-12-2004 @ 21:34 :
Je mist niets, het is er een uit een dozijn. De geronde hoeken hebben wel wat, maar het is klein, strak en saai. Sfeer op de gofferttribune is sommige wedstrijden wel okee, maar daar is alles mee gezegd. Maar dan nog, kom maar eens kijken als we weer een elftal hebben. Zorg ik wel voor een kaartje
Hehe, is goed! Of tegen Vitesse, dan gaat het toch niet om mooi voetbal maar alleen om de emotie en de eer.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 17:17
Sitia
Avatar van Sitia
Sitia is offline
Arena (2x Ajax)
De Koel (al heel vaak VVV)
En nog een.. was een paar jaar geleden voor modeshow, maar waar dat precies was weet ik niet..
__________________
Why am I trying to give if no-one gives me a try..
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 17:24
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 15-12-2004 @ 22:24 :
Die oude stadions zijn ook prachtig van lelijkheid.
Smerig vies beton, een nietszeggende sintelbaan, veel te ver van het veld zitten, een grote paal voor je neus(steunpilaar voor het dak) of een vreemd hekwerk voor je neus. Zitten op houten bankjes die aan het wegrotten zijn, staan op ijskoud beton bij -10. Hélemaal nat regenen bij slecht weer, telkens weer naar buiten om in de pauze iets te eten te halen. Met een 'pauze-kaart' kon je dan weer naar binnen. Voor 9 GULDEN!!! een kaartje kopen. Door de wijk naar het stadion lopen, auto's op nog geen 5 meter van de hoofdingang geparkeerd. Een hoofdingang, tja het was een houten deur met een slecht gemonteerd stuk glas erin. Planten die de tribunes opgroeiden.
Aussis, matjes, bivakmutsen, riemen....Een container dat diende als supportershome...
Wij hebben het nog!!


Spelers waren toen toch ook veel meer dan de mietjes van tegenwoordig! Ik ken ze tegenwoordig niet eens meer.

Jullie hadden Marcel Peeper, Robin Schmidt, Michel Boerebach, Nico Jan Hoogma, de SNS-bank, Wilfried Elzinga, Andre Paus, Mika Lipponen met z’n lelijke neus, Pieter Huistra, Edwin Vurens……….Juul Ellerman!
En als ik verder ga denken kan ik er waarschijnlijk nog wel twintig opnoemen, terwijl ik eerlijk gezegd nu niet heel veel verder zal komen dan Wellenberg, Schuurman, Jan van Staa, Nelson da Costa Goncalves en Mika Rahkamaa.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 17:26
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
en dan spel je onze vliegende fin ook nog verkeerd


JUUL!! mijn broer heeft daar een SNSbank shirt van waar ik jaloers op ben
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 17:26
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Sitia schreef op 16-12-2004 @ 18:17 :
Arena (2x Ajax)
De Koel (al heel vaak VVV)
En nog een.. was een paar jaar geleden voor modeshow, maar waar dat precies was weet ik niet..
Was dát niet de ArenA????
Zat je toevallig naast Sylvie Meis?
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 17:32
Tha-Theo
Avatar van Tha-Theo
Tha-Theo is offline
De Goffert natuurlijk...
Gelredome, Berg en bos (AGOVV)
Arena
Waarschijnlijk na de winterstop ook nog in de Hout (AZ) en ga nog een paar uitwedstrijden meepakken denk ik!

ben er nog niet in heel veel geweest, maar da gaat helemaal goedkomen!
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 17:37
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 16-12-2004 @ 18:26 :
en dan spel je onze vliegende fin ook nog verkeerd
In Deventer zijn we ook geen buitenlandse namen gewend.
Ik heb twee jaar op ‘Resit’ geoefend en toen ging ie weg!
Citaat:
Stom Konijn schreef op 16-12-2004 @ 18:26 :
JUUL!! mijn broer heeft daar een SNSbank shirt van waar ik jaloers op ben
Sowieso de mooiste man van de Nederlandse velden.
En hij had een charme waar Robbie Williams jaloers op zou zijn!!!!
Ik heb overwogen om voor Helmond Sport te worden toen hij daar naar toe ging, maar juist toen kwam John Stegeman bij ons voetballen.
Tja, dan moet je keuzes maken hè!
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 18:14
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Tha-Theo schreef op 16-12-2004 @ 18:32 :
Berg en bos (AGOVV)
Daar schijn je trouwens als je in dat uitvak (lees: hok) staat maar het helft van het veld te zien, niet?
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 18:42
SuperS
SuperS is offline
geuselt, arena, kuip, (weet niet hoe dit stadion heet) in portugal nederland -tsjechie
__________________
ik heb lekkere avatar :D :P
Met citaat reageren
Oud 16-12-2004, 20:37
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
AGH schreef op 16-12-2004 @ 18:37 :
In Deventer zijn we ook geen buitenlandse namen gewend.
Ik heb twee jaar op ‘Resit’ geoefend en toen ging ie weg!
Sowieso de mooiste man van de Nederlandse velden.
En hij had een charme waar Robbie Williams jaloers op zou zijn!!!!
Ik heb overwogen om voor Helmond Sport te worden toen hij daar naar toe ging, maar juist toen kwam John Stegeman bij ons voetballen.
Tja, dan moet je keuzes maken hè!
ach ik beheers Rahim Ouedrahogo volgens mij ook nog niet helemaal (hmm volgens mij was ie naar een paar aanpassingen helemaal goed )

jules
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Hooligans
zlatani9
67 06-08-2003 11:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:26.