Oud 11-07-2004, 20:39
snoopy17
snoopy17 is offline
Ik heb een hele leuke kamer gevonden..verdieping zeg maar met een vriendin samen. Maar ik vroeg me af als je bij een vereniging gaat of je dan ook perse in 1 van hun huizen moet wonen om lid te worden?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-07-2004, 20:49
Verwijderd
Nee, dat hoeft niet altijd. Je hebt verenigingen waar het grootste gedeelte van de leden niet in een verenigingshuis woont of die zelfs niet eens eigen verenigingshuizen hebben. Er zijn ook verenigingshuizen waar mensen inwonen die geen lid zijn, hoewel dat minder vaak voorkomt. Wat níet gebruikelijk is, is het wonen in een huis van vereniging A terwijl je zelf lid bent van vereniging B. Dat zorgt geheid voor wrijving.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 20:55
snoopy17
snoopy17 is offline
en het corps bijvoorbeeld?
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 21:45
Verwijderd
Dat weet ik niet precies, maar ik ken genoeg mensen die corpslid zijn en niet in een speciaal corpshuis wonen, maar gewoon bij een hospita of een ander huis.
Met citaat reageren
Oud 11-07-2004, 21:47
Verwijderd
In Enschede ben ik wel eens zo'n huis tegen gekomen en daar was het andersom:
Om in dat huis te wonen moet je lid zijn van de betreffende studentenvereniging.
Het is volgens mij echt niet zo dat je in een studentenhuis van die vereniging moet wonen om lid te kunnen worden...
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 10:24
NN
NN is offline
Ga gewoon niet bij een vereniging.

Allemaal van die zielige bierbrallers die zich zelf niet kunnen vermaken en te beroerd zijn om te studeren.

(Voor dat ik alle verenigingsmensen over me heen krijg. Tuurlijk heb ik vooroordelen en tuurlijk generaliseer ik. Sorry. )
__________________
Dit is een berichtje van mr. NN.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 15:18
Verwijderd
Ik wou al zeggen. Bij mijn weten loopt er op de RUG toch wel een aantal zeer gezaghebbende hoogleraren rond die allemaal lid zijn geweest van Vindicat.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 20:04
NN
NN is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-07-2004 @ 15:18 :
Ik wou al zeggen. Bij mijn weten loopt er op de RUG toch wel een aantal zeer gezaghebbende hoogleraren rond die allemaal lid zijn geweest van Vindicat.
Net alsof je Vindi-lid moet zijn geweest om een goed hoogleraar te worden.

Wie zie jij als gezaghebbend bij onze juridische faculteit?
__________________
Dit is een berichtje van mr. NN.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 21:02
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
snoopy17 schreef op 11-07-2004 @ 20:39 :
Ik heb een hele leuke kamer gevonden..verdieping zeg maar met een vriendin samen. Maar ik vroeg me af als je bij een vereniging gaat of je dan ook perse in 1 van hun huizen moet wonen om lid te worden?
Kort antwoord: Nee.

In Leiden zie je vest wel wat verenigingshuizen, hoewel dat niet officieel is, maar je komt niet in dat huis zonder dat je daar lid bent. Ook kom je regelmatig een gemengd huis tegen van 2 of meer verenigingen en ook vaak verenigingsloze studenten. Maar er zijn genoeg mensen, ook van het corps, die niet in een verenigingshuis wonen.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 21:15
Verwijderd
Citaat:
NN schreef op 12-07-2004 @ 20:04 :
Net alsof je Vindi-lid moet zijn geweest om een goed hoogleraar te worden.

Wie zie jij als gezaghebbend bij onze juridische faculteit?
Peter van Schilfgaarde (inmiddels emeritus) en Jan Lokin, om maar eens wat mensen te noemen.
Met citaat reageren
Oud 12-07-2004, 21:57
NN
NN is offline
Citaat:
nare man schreef op 12-07-2004 @ 21:15 :
Jan Lokin
Momenteel de beste van de faculteit (maar was dacht ik Albertuslid).
__________________
Dit is een berichtje van mr. NN.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2004, 01:37
Verwijderd
Citaat:
NN schreef op 12-07-2004 @ 21:57 :
Momenteel de beste van de faculteit (maar was dacht ik Albertuslid).
Dat kan ook, maar goed. Zoveel maakt Vindicat of Albertus nou ook weer niet uit. Valt allebei onder jouw definitie van brallers.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 17:46
MickeyV
MickeyV is offline
Schilfgaarde is ook verbonden geweest aan de UU. Maar ach, over wie hebben we het eigenlijk? Rechten is toch de universitaire studie voor mensen die niet echt academisch zijn, maar wel willen bogen op het cachet van een academische titel.
__________________
"Wen von den praktischen Juristen überfällt nicht manchmal das tiefe Gefühl der Leere und des Ungenügenden seiner Beschäftigung?" von Kirchmann
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 18:30
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
NN schreef op 12-07-2004 @ 10:24 :
Ga gewoon niet bij een vereniging.

Allemaal van die zielige bierbrallers die zich zelf niet kunnen vermaken en te beroerd zijn om te studeren.

(Voor dat ik alle verenigingsmensen over me heen krijg. Tuurlijk heb ik vooroordelen en tuurlijk generaliseer ik. Sorry. )
Tja, volgens mij is het gewoon een feit dat veel mensen van een dergelijke vereniging niks ervan bakken wat betreft hun studie. Ik ken er in ieder geval genoeg, en natuurlijk geldt altijd: er zijn uitzonderingen.
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Met citaat reageren
Oud 14-07-2004, 18:59
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
Sir_Cramlek schreef op 14-07-2004 @ 18:30 :
Tja, volgens mij is het gewoon een feit dat veel mensen van een dergelijke vereniging niks ervan bakken wat betreft hun studie. Ik ken er in ieder geval genoeg, en natuurlijk geldt altijd: er zijn uitzonderingen.
Onzin, volgens mij bakt een procentueel net zo'n groot deel die geen vereniging hebben er niets van (eigen ervaring). Maar goed, het klopt dat studenten langer over hun studie doen. Vooral omdat ze zich ook buiten hun studie ontwikkelen en ik geef toe dat er heus een aantal kansloze mensen rondloopt die alleen maar voor de drank en gezelligheid gaan, maar ik ken ook genoeg mensen die daar geen vereniging voor nodig hebben.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Oud 15-07-2004, 20:44
Verwijderd
Nee hoeft niet. Ik zit bij een vereniging, maar woon nog gewoon thuis.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 00:51
Ratbout
Avatar van Ratbout
Ratbout is offline
Citaat:
NN schreef op 12-07-2004 @ 10:24 :
Ga gewoon niet bij een vereniging.

Allemaal van die zielige bierbrallers die zich zelf niet kunnen vermaken en te beroerd zijn om te studeren.
jou quote ik graag.
__________________
Come on complain, before I miss you.......*professioneel topic killer*
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 00:55
Verwijderd
Citaat:
MickeyV schreef op 14-07-2004 @ 17:46 :
Schilfgaarde is ook verbonden geweest aan de UU. Maar ach, over wie hebben we het eigenlijk? Rechten is toch de universitaire studie voor mensen die niet echt academisch zijn, maar wel willen bogen op het cachet van een academische titel.
Moet je mij toch eens vertellen wat jij nu eigenlijk doet: zit je nu aan de UU of aan Nyenrode?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 16-07-2004, 20:28
sovjet-pinguin
sovjet-pinguin is offline
Citaat:
Sir_Cramlek schreef op 14-07-2004 @ 18:30 :
Tja, volgens mij is het gewoon een feit dat veel mensen van een dergelijke vereniging niks ervan bakken wat betreft hun studie. Ik ken er in ieder geval genoeg, en natuurlijk geldt altijd: er zijn uitzonderingen.
Dergelijke vereniging = corps of alle studentenverenigingen ??

Ik ben zeker niet met je eens. Ik weet niet hoe het in jou studiestad voor staat maar in Enschede is een onderzoek uitgevoerd een tijdje geleden met als resultaat het feit dat 90% van alle studenten die bij een studentenvereniging zitten binnen 9 jaar hun diploma halen. Buiten de verenigingswereld lag percentage aanzienlijk lager - ik weet niet meer precies hoeveel, ik dacht rond de 70% of zoiets.

Ik blijf het nogmaals zeggen : mensen tegen verenigingen hebben geen normale argumenten behalve - het zijn allemaal ballen - terwijl ze die mensen niet eens goed kennen. En het blijft me verbazen hoeveel mensen hun mening willen uiten over dingen waar ze minumum verstand van hebben.....
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 21:14
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
sovjet-pinguin schreef op 16-07-2004 @ 20:28 :
Dergelijke vereniging = corps of alle studentenverenigingen ??

Ik ben zeker niet met je eens. Ik weet niet hoe het in jou studiestad voor staat maar in Enschede is een onderzoek uitgevoerd een tijdje geleden met als resultaat het feit dat 90% van alle studenten die bij een studentenvereniging zitten binnen 9 jaar hun diploma halen. Buiten de verenigingswereld lag percentage aanzienlijk lager - ik weet niet meer precies hoeveel, ik dacht rond de 70% of zoiets.

Ik blijf het nogmaals zeggen : mensen tegen verenigingen hebben geen normale argumenten behalve - het zijn allemaal ballen - terwijl ze die mensen niet eens goed kennen. En het blijft me verbazen hoeveel mensen hun mening willen uiten over dingen waar ze minumum verstand van hebben.....
Ten aanzien van je eerste punt:
Ik heb het over studentenverenigingen in het algemeen. Verder heb je het over 'binnen 9 jaar het diploma halen'. Dat vind ik geen maatstaf. Bijvoorbeeld 8 jaar over 1 opleiding doen (van 4 jaar in mijn geval) is in mijn ogen droevig lang. Uiteraard kun je daarover van mening verschillen, maar ik ben van mening dat je dan niet serieus met je studie bezig bent.

Ze zouden beter kunnen uitzoeken hoeveel mensen hun studie van bijvoorbeeld 4 jaar ook daadwerkelijk in die tijd halen of bijvoorbeeld een jaar langer nodig hebben. Dan krijg je naar mijn mening een beter beeld. En in het geval van mensen die geneeskunde studeren zou men na de 6 jaar pas moeten kijken, maar dat lijkt mij logisch.


Ten aanzien van je tweede punt:
Je legt mij hier in de mond dat ik iets tegen studentenverenigingen heb. Dat heb ik echter nergens gezegd en dat is ook niet zo. Ik heb alleen gezegd dat ik merk dat veel mensen in mijn omgeving er niks van bakken en bij een studentenvereniging zitten. Dat is een wezenlijk vershil.

Hebben we nu ruzie????
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 21:37
sovjet-pinguin
sovjet-pinguin is offline
Ruzie

wat betreft mn 2e punt had ik het zeker niet tegen jou.....ik heb gewoon zo'n gevoel dat er veel mensen zijn op dit forum die een negatieve maning hebben over verenigingen, dat vind ik behoorlijk jammer.

En wat de 8 jaar over je studie betreft. Toen ik nog op de voorslichtingsdagen van de UT ging, ruim anderhalf jaar geleden, eerste speech die we te horen kregen was : Student zijn is meer dan studeren alleen. En dat 'andere' kost zeker veel tijd. hier heb ik niet alleen maar over bier zuipen, maar ook over andere dingen die je meemaakt o.a. in je eerstejaar die ongeloofelijk veel tijd in beslag nemen. Ik heb er zelf over nagedacht en ik zei tegen mijzelf : Liever doe ik 2 jaar meer over mijn studie terwijl ik een superstudententijd beleef dan dat ik een diploma haal binnen 5 jaar en het allerleukste wat ik heb meegemaakt is college bezoeken.

En wat ook waar is : sociale mensen, en dat zijn de verenigingsmensen zeker, hebben meer kans op de arbeidsmarkt dat de nerds. Dus ---> iemand die zn studie in 8 jaar afrondt maakt meer kans op een baan dat een 5-jarige student. Het is echt zo.

Now its your turn
Met citaat reageren
Oud 16-07-2004, 22:14
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
sovjet-pinguin schreef op 16-07-2004 @ 21:37 :
Ruzie

wat betreft mn 2e punt had ik het zeker niet tegen jou.....ik heb gewoon zo'n gevoel dat er veel mensen zijn op dit forum die een negatieve maning hebben over verenigingen, dat vind ik behoorlijk jammer.

En wat de 8 jaar over je studie betreft. Toen ik nog op de voorslichtingsdagen van de UT ging, ruim anderhalf jaar geleden, eerste speech die we te horen kregen was : Student zijn is meer dan studeren alleen. En dat 'andere' kost zeker veel tijd. hier heb ik niet alleen maar over bier zuipen, maar ook over andere dingen die je meemaakt o.a. in je eerstejaar die ongeloofelijk veel tijd in beslag nemen. Ik heb er zelf over nagedacht en ik zei tegen mijzelf : Liever doe ik 2 jaar meer over mijn studie terwijl ik een superstudententijd beleef dan dat ik een diploma haal binnen 5 jaar en het allerleukste wat ik heb meegemaakt is college bezoeken.

En wat ook waar is : sociale mensen, en dat zijn de verenigingsmensen zeker, hebben meer kans op de arbeidsmarkt dat de nerds. Dus ---> iemand die zn studie in 8 jaar afrondt maakt meer kans op een baan dat een 5-jarige student. Het is echt zo.

Now its your turn
Ok . Nou, zelf zit ik dus ook niet bij een vereniging; misschien in de toekomst, want ik heb er wel over nagedacht. Ik heb echter genoeg sociale contacten puur via mijn studie en dan ook weer via via buiten mijn eigen studie en met deze mensen onderneem je ook wel eens wat. Alleen heeft dit 1 probeempje. Bijna iedereen uit mijn 'vaste groepje' heeft zijn eerste jaar verknald en dus zal ik weer wat nieuwe contacten moeten leggen volgend jaar. Een vereniging heb ik daar op zich niet voor nodig.

Verder heb je soms ontgroeningspraktijken waarvan ik denk: dat soort volk hoef ik dan vervolgens niet als sociale contacten te hebben. Natuurlijk besef ik wel dat dit oudere jaars zijn en dat leeftijd/jaargenoten in hetzelfde schuitje zitten.

Verder hoeft iemand die puur gericht is op het goed afronden van zijn studie niet per se een nerd te zijn. Ik ken ze wel, maar dat geldt lang niet voor iedereen. Uiteraard hangt het er ook vanaf hoe je er zelf over denkt, zoals jij al zegt. In mijn ogen is het zeker ook belangrijk om meer te doen dan college volgen, maar ik zie zelf niet in waarom een vereniging daarvoor noodzakelijk zou zijn.

Nu ben ik zelf iemand die makkelijk contact legt, dus dat is wel een voordeel. Misschien is het voor mensen die dat minder hebben wel weer heel handig om contacten op te doen bij een vereniging.
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 13:00
Verwijderd
Citaat:
sovjet-pinguin schreef op 16-07-2004 @ 20:28 :
Dergelijke vereniging = corps of alle studentenverenigingen ??

(...)
Like duh, in Enschede ziet het verenigingsleven er ook wel iets anders uit dan in de gemiddelde traditionele studentenstad. In Enschede is het enige clubje dat tenminste nog traditioneel pretendeert te zijn Audentis. Dat noem ik nou niet bepaald een traditionele vereniging. Het grootste gedeelte bestaat uit progressieve, open verenigingen waar het meer om gezelligheid draait en minder om tradities en hiërarchie. Dat heeft er natuurlijk voor een belangrijk deel mee te maken dat Enschede in de eerste helft van de vorige eeuw nog niet eens een universiteit had, dus ook geen traditie als studentenstad.

Als we bijvoorbeeld naar Leiden of Groningen kijken, naar de corpora aldaar (Minerva resp. Vindicat) dan zie je dat het daar veel meer draait om tradities en hiërarchie. In die meer traditionele studentensteden (waar je ook Utrecht, Delft en Amsterdam onder mag rekenen) zie je dat mensen die lid zijn van het corps juist gemiddeld veel langer over hun studie doen dan hun niet-georganiseerde jaargenoten.

Een uitzondering moet weer worden gemaakt voor Delft. Dat is een traditionele studentenstad met tenminste twee grote traditionele verenigingen (het DSC en Sanctus Vergilius) maar de gemiddelde studieduur van die leden is niet echt veel langer. Dat hangt denk ik grotendeels samen met het feit dat studenten uit Delft (en ook Enschede) serieuzer in hun studie zijn.

Immers, je gaat niet een studie als Chemische technologie, Technische natuurkunde of Lucht- en Ruimtevaarttechniek doen 'omdat je niets anders weet'. Dan ga je rechten of bedrijfwetenschappen doen. Bètastudenten, ook al zitten ze bij het corps, zijn dus gewoon serieuzer. Het zijn juist de rechten- en bedrijfskunde-ballen die bij het corps gaan en vervolgens hun studie totaal verneuken.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 15:35
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
nare man schreef op 17-07-2004 @ 13:00 :
(...)
Immers, je gaat niet een studie als Chemische technologie, Technische natuurkunde of Lucht- en Ruimtevaarttechniek doen 'omdat je niets anders weet'. Dan ga je rechten of bedrijfwetenschappen doen. Bètastudenten, ook al zitten ze bij het corps, zijn dus gewoon serieuzer. Het zijn juist de rechten- en bedrijfskunde-ballen die bij het corps gaan en vervolgens hun studie totaal verneuken.
Ik denk dat dit inderdaad erg meespeelt. Als jij een hele specifieke studie doet, dan zal je ook weten wat je wil. Je gaat niet bijvoorbeeld aardwetenschappen doen om er vervolgens met de pet naar te gooien, uitzonderingen daargelaten. Als je naar specifieke studierichtingen kijkt, zal je over het algemeen de meer gemotiveerde studenten aantreffen. Bij een studie als rechten ligt dat gewoon anders. En zo zijn er nog wel meer studies.
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 22:51
teddybeer1983
Avatar van teddybeer1983
teddybeer1983 is offline
Citaat:
nare man schreef op 17-07-2004 @ 13:00 :
Een uitzondering moet weer worden gemaakt voor Delft. Dat is een traditionele studentenstad
Ik wil niet heel veel zeuren, maar officieel is er in Delft pas een universiteit sinds 1 september 1986 (het onderwijs instituut waaruit deze universiteit is ontstaan is zo'n 160 jaar geleden opgericht). Wat dat betreft is Delft dus beslist geen traditionele studentenstad. Maar goed, ze hebben wel een paar aardige dingetjes voor fietsenmakers.
__________________
Vrouwen gaan uit om te vergeten................ en mannen om bij de vrouwen te zijn
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-07-2004, 23:01
Verwijderd
Citaat:
teddybeer1983 schreef op 17-07-2004 @ 22:51 :
Ik wil niet heel veel zeuren, maar officieel is er in Delft pas een universiteit sinds 1 september 1986 (het onderwijs instituut waaruit deze universiteit is ontstaan is zo'n 160 jaar geleden opgericht). Wat dat betreft is Delft dus beslist geen traditionele studentenstad. Maar goed, ze hebben wel een paar aardige dingetjes voor fietsenmakers.
Je zeurt niet heel veel, hoor. Met traditionele studentenstad bedoel ik gewoon dat het van oudsher een kenniscentrum was. De universiteit in Nijmegen is eigenlijk ook pas in 1923 gesticht, terwijl de eerste universiteit daar al rond 1600 stond (maar die is destijds gesloopt).
Met citaat reageren
Oud 17-07-2004, 23:22
somszithetmee
somszithetmee is offline
Ballen.
Wat is er nou erg aan, om je studententijd, die nou eenmaal niet de meest decadente tijd van je leven is, een beetje op te poetsen met wat eloquent gebral en wat studentikoos wangedrag.
Ik zie echt niet in waarom er altijd zo'n enorm probleem van wordt gemaakt. Hoe vaak moet ik hier nog stereotyperende, quasi moralistische bombardementen aanzien van mensen die alleen maar kijken of er wel of geen kraagje(s) aan het shirtje zit.
Ja, nou draai ik het even om idd.
Wat denken jullie nou? Dat een beetje arrogant casu quo elitair gedrag meteen betekent dat er geen inhoud te vinden is.
Het is nu eenmaal zo dat studenten over het algemeen een redelijk egocentrisch wereldbeeld hebben, simpelweg omdat ze studeren.(of bier drinken met mensen die studeren, en bezig zijn met hun eigen wereld tre verkennen, ook dan pik je het wel op)
Geloof me alsjeblieft, als je de mensen, die jullie nu als kakkers of ballen typeren wat beter kent, komen jullie echt wel terug van jullie beeld dat die mensen, of beter, dat wij, allemaal oppervlakkig en arrogant(????) zijn.

Tabee.
__________________
ik ben immers ook maar een genie
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 02:41
MickeyV
MickeyV is offline
Citaat:
nare man schreef op 16-07-2004 @ 00:55 :
Moet je mij toch eens vertellen wat jij nu eigenlijk doet: zit je nu aan de UU of aan Nyenrode?
UU natuurlijk.
__________________
"Wen von den praktischen Juristen überfällt nicht manchmal das tiefe Gefühl der Leere und des Ungenügenden seiner Beschäftigung?" von Kirchmann
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 16:50
Sir_Cramlek
Avatar van Sir_Cramlek
Sir_Cramlek is offline
Citaat:
somszithetmee schreef op 17-07-2004 @ 23:22 :
Ballen.
Wat is er nou erg aan, om je studententijd, die nou eenmaal niet de meest decadente tijd van je leven is, een beetje op te poetsen met wat eloquent gebral en wat studentikoos wangedrag.
Ik zie echt niet in waarom er altijd zo'n enorm probleem van wordt gemaakt. Hoe vaak moet ik hier nog stereotyperende, quasi moralistische bombardementen aanzien van mensen die alleen maar kijken of er wel of geen kraagje(s) aan het shirtje zit.
Ja, nou draai ik het even om idd.
Wat denken jullie nou? Dat een beetje arrogant casu quo elitair gedrag meteen betekent dat er geen inhoud te vinden is.
Het is nu eenmaal zo dat studenten over het algemeen een redelijk egocentrisch wereldbeeld hebben, simpelweg omdat ze studeren.(of bier drinken met mensen die studeren, en bezig zijn met hun eigen wereld tre verkennen, ook dan pik je het wel op)
Geloof me alsjeblieft, als je de mensen, die jullie nu als kakkers of ballen typeren wat beter kent, komen jullie echt wel terug van jullie beeld dat die mensen, of beter, dat wij, allemaal oppervlakkig en arrogant(????) zijn.

Tabee.
Over oppervlakkigheid gesproken
__________________
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Scout leader." - Lt. Frank Drebin, "Naked Gun 2 1/2"
Met citaat reageren
Oud 18-07-2004, 23:58
somszithetmee
somszithetmee is offline
Ik nam het louter op voor een groep mensen, liet alleen een mening doorschemeren, dit heeft niets met oppervlakkigheid te maken
__________________
ik ben immers ook maar een genie
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Studenten en eenzaamheid
Student22
22 17-09-2014 12:04
Psychologie sociaal leven opbouwen
rik92
5 16-01-2012 17:59
De Kantine Studentenvereniging
Mr.Mark
37 25-04-2011 21:58
Verhalen & Gedichten Column
Fosca
9 06-01-2008 16:06
Algemene schoolzaken Kmr in Utrecht!
Tanika
26 09-08-2004 11:25
Algemene schoolzaken Studentenvereniging
student UvT
90 04-09-2003 01:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:50.