Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-06-2008, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Daarom zijn mijn recepten ook heel makkelijk Rösti haal je gewoon per 800 gram bij de diepvriesafdeling van de AH. Even in een koekenpan met hete olie, zout er overheen, deksel erop, zodat het snel ontdooit. Na een minuut of wat even doorroeren. Of, als je héél lui bent - het vuur op de allerlaagste stand zetten zodat het niet aanbrandt en je niet hoeft te roeren, maar dan duurt het wel langer voor het ontdooid is. En daarna schuif je 't een beetje aan de kant, beetje olie erbij, eitje bakken, vegetarische shit bakken, alles een beetje door elkaar husselen. Willekeurige kruiden er overheen, klaar. Ik doe wel altijd een beetje kruidenboter, daar wordt je rösti echt drieduizend keer lekkerder van.

En voor sla/salade ben ik te lui, dus yeahhh tomaat
dankje voor het recept.....klinkt zwaar lekker!
Advertentie
Oud 23-06-2008, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Ja, wij ook. Mijn moeder kan ubergoed knippen.
Ik ga liever niet naar de kapper dan dat mn moeder mn haar knipt. Sowieso, ik doe niet aan naar de kapper gaan, en dan is dat wel nodig een keer per jaar en dan betaal ik er ook wel een beetje voor.
Oud 23-06-2008, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Waarom wil je dat dan? Je hebt toch kort haar of is het duisent gegroeid?
duizend gegroeid en ik vind het te dik ofzo
Oud 23-06-2008, 18:32
Verwijderd
Citaat:
duizend gegroeid en ik vind het te dik ofzo
Je kunt beter te dik dan te dun haar hebben Ja dat is het enige wat wel dik mag zijn Anders ben je ook zo snel kaal enzo
Oud 23-06-2008, 18:34
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Daarom zijn mijn recepten ook heel makkelijk Rösti haal je gewoon per 800 gram bij de diepvriesafdeling van de AH. Even in een koekenpan met hete olie, zout er overheen, deksel erop, zodat het snel ontdooit. Na een minuut of wat even doorroeren. Of, als je héél lui bent - het vuur op de allerlaagste stand zetten zodat het niet aanbrandt en je niet hoeft te roeren, maar dan duurt het wel langer voor het ontdooid is. En daarna schuif je 't een beetje aan de kant, beetje olie erbij, eitje bakken, vegetarische shit bakken, alles een beetje door elkaar husselen. Willekeurige kruiden er overheen, klaar. Ik doe wel altijd een beetje kruidenboter, daar wordt je rösti echt drieduizend keer lekkerder van.

En voor sla/salade ben ik te lui, dus yeahhh tomaat
Maar sla is juist zo makkelijk!! Zeker als je het een beetje goed doet. Je koopt gewoon een zak sla uit de winkel, kookt 2 eieren. Die snij je in partjes, met een paar tomaten en wat komkommer en dat doe je bij elkaar, beetje suiker(dressing kan ook, maar ben ik niet zo fan van) erdoorheen en je hebt een lekkere frisse salade.

rösti eet ik ook heel vaak, het is zo lekker en makkelijk! <3 Je kan er ook heel goed ei door doen, en dan gewoon blijven roeren, soort scrambled eggs idee. En dan wat blokjes spek, of ham erdoor heen. Hmmm. ik krijg er bijna hongervan.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 23-06-2008, 18:36
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik ga liever niet naar de kapper dan dat mn moeder mn haar knipt. Sowieso, ik doe niet aan naar de kapper gaan, en dan is dat wel nodig een keer per jaar en dan betaal ik er ook wel een beetje voor.
Ik doe ook niet aan naar de kapper gaan. Tot het gewoon echt niet meer anders kan. 2x in het jaar dus, ongeveer.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 23-06-2008, 18:38
Verwijderd
Wat zien jullie liever zelf als vrouw dan? vrouwen met lang haar of vrouwen met kort haar?
Oud 23-06-2008, 18:41
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Depends. Maar lang haar is wel win, zolang het goed verzorgt is. Ookal is kort haar ook wel sexy. Maar het moet je wel staan. Hm. Ik kan dus niet kiezen, dat blijkt.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 23-06-2008, 18:42
Verwijderd
Ja het moet je staan maar dan nog, meestal wel lang
Oud 23-06-2008, 18:45
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Waarom wou je 't eigenlijk weten kip?
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 23-06-2008, 18:45
Verwijderd
Citaat:
dankje voor het recept.....klinkt zwaar lekker!
Graag gedaan.

Citaat:
Ik ga liever niet naar de kapper dan dat mn moeder mn haar knipt. Sowieso, ik doe niet aan naar de kapper gaan, en dan is dat wel nodig een keer per jaar en dan betaal ik er ook wel een beetje voor.
Ik ben nog nooit in m'n leven bij de kapper geweest. Mijn moeder is echt pwn, want ze had op haar zestiende ooit een kappercursus gedaan in de zomervakantie. Ofzo. Maar sindsdien moest ze iedereen altijd knippen, dus nu, dertig jaar later, is ze uber.

Ik knip m'n haar soms ook zelf, maar meestal mislukt het dan en dan moet zij het fixxen.

Citaat:
duizend gegroeid en ik vind het te dik ofzo
Maar dik haar is mooi

Citaat:
Maar sla is juist zo makkelijk!! Zeker als je het een beetje goed doet. Je koopt gewoon een zak sla uit de winkel, kookt 2 eieren. Die snij je in partjes, met een paar tomaten en wat komkommer en dat doe je bij elkaar, beetje suiker(dressing kan ook, maar ben ik niet zo fan van) erdoorheen en je hebt een lekkere frisse salade.

rösti eet ik ook heel vaak, het is zo lekker en makkelijk! <3 Je kan er ook heel goed ei door doen, en dan gewoon blijven roeren, soort scrambled eggs idee. En dan wat blokjes spek, of ham erdoor heen. Hmmm. ik krijg er bijna hongervan.
Geen spek, quorn julienne. Maar voor de rest, ja, exact

En wat je beschrijft qua sla weet ik wel, maar vind ik dus al teveel moeite. Allemaal dingen snijden en koken en roeren en dan heb je na afloop slechts een bijgerechtje. Ik doe gewoon gewokte groente bij het avondeten en anders een paar in stukjes gesneden tomaten/komkommers/iets. Maar ik eet wel vaak sla, trouwens, alleen dan gewoon op een broodje of bagel.
Oud 23-06-2008, 18:46
Verwijderd
En hoe hebben het jullie!

lang haar is gewoon veel aantrekkelijker vind ik persoonlijk, als man zijnde. Bij kort haart( stekels of dergelijke) moet ik meteen denken dat ze lesbi is of dergelijke, terwijl dat niet altijd hoeft te zijn!

waarom ik dat wil weten? mag toch altijd vragen?
Oud 23-06-2008, 18:46
Verwijderd
Citaat:
Wat zien jullie liever zelf als vrouw dan? vrouwen met lang haar of vrouwen met kort haar?
Mannen met lang haar (a)
Oud 23-06-2008, 18:47
Verwijderd
Citaat:
En hoe hebben het jullie!

lang haar is gewoon veel aantrekkelijker vind ik persoonlijk, als man zijnde. Bij kort haart( stekels of dergelijke) moet ik meteen denken dat ze lesbi is of dergelijke, terwijl dat niet altijd hoeft te zijn!

waarom ik dat weten? mag toch vragen?
Ik dacht gisteren dat je een meisje was
Oud 23-06-2008, 18:47
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
En hoe hebben het jullie!

lang haar is gewoon veel aantrekkelijker vind ik persoonlijk, als man zijnde. Bij kort haart( stekels of dergelijke) moet ik meteen denken dat ze lesbi is of dergelijke, terwijl dat niet altijd hoeft te zijn!

waarom ik dat wil weten? mag toch altijd vragen?
Er is echt een GROOT verschil tussen stekels en dergelijke, en kort haar. Maar dat kan ook aan mij liggen.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 23-06-2008, 18:49
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Geen spek, quorn julienne. Maar voor de rest, ja, exact

En wat je beschrijft qua sla weet ik wel, maar vind ik dus al teveel moeite. Allemaal dingen snijden en koken en roeren en dan heb je na afloop slechts een bijgerechtje. Ik doe gewoon gewokte groente bij het avondeten en anders een paar in stukjes gesneden tomaten/komkommers/iets. Maar ik eet wel vaak sla, trouwens, alleen dan gewoon op een broodje of bagel.
Maar sla is lekker. En opzich is het niet heel veel moeite, maar als je voor jezelf kookt vaak wel. Alleen doe ik dat nooit, dus dan is sla meer een "ik doe het wel even tussendoor" dan een "ik doe meer moeite voor sla dan voor de rest"

Sla op een broodje of iets is inderdaad lekker. En het kan ook op bijna alles. Ja, ik ben echt fan van sla.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 23-06-2008, 18:49
Verwijderd
Ik heb trouwens een haat/liefde-verhouding met zowel lang als kort haar. Want dan heb ik bijvoorbeeld lang haar en heb ik eerst zoiets van 'yeah leuk en je kan er tof mee schudden en headbangen op festivals en touperen en opsteken enzo'. Maar na een tijdje wordt het zo sááááái en eigenlijk staat kort(er) haar me beter, dus dan neem ik weer een bobline of haar a la Mia Wallace (uit Pulp Fiction ). Waarna ik weer een maand of twee zoiets heb van 'yeaahhhhhh kort haar yeahh' en daarna wil ik het weer lang.

Oud 23-06-2008, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Ik dacht gisteren dat je een meisje was
hahaha, nee dus! ik lijk niet eens op een meisje!
Oud 23-06-2008, 18:50
Verwijderd
Citaat:
Maar sla is lekker. En opzich is het niet heel veel moeite, maar als je voor jezelf kookt vaak wel. Alleen doe ik dat nooit, dus dan is sla meer een "ik doe het wel even tussendoor" dan een "ik doe meer moeite voor sla dan voor de rest"

Sla op een broodje of iets is inderdaad lekker. En het kan ook op bijna alles. Ja, ik ben echt fan van sla.
IJsbergsla.
Oud 23-06-2008, 18:52
Verwijderd
Citaat:
hahaha, nee dus! ik lijk niet eens op een meisje!
Dat zeggen ze allemaal Post maar eens een foto dan.



Ik heb lang haar ja tamelijk.
Oud 23-06-2008, 18:53
Verwijderd
Ik vind het wel jammer dat mijn ouders me strikt verboden hadden om dreads te nemen, ooit. Want nu wil ik ze helemaal niet meer, maar ik wil wel de ervaring van ooit dreads gehad hebben. Ze hadden me gewoon fijn de alto moeten laten uithangen op m'n zestiende, dan zat ik nu niet met de neiging om aan andermans dreads te trekken.
Oud 23-06-2008, 18:53
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Ik heb trouwens een haat/liefde-verhouding met zowel lang als kort haar. Want dan heb ik bijvoorbeeld lang haar en heb ik eerst zoiets van 'yeah leuk en je kan er tof mee schudden en headbangen op festivals en touperen en opsteken enzo'. Maar na een tijdje wordt het zo sááááái en eigenlijk staat kort(er) haar me beter, dus dan neem ik weer een bobline of haar a la Mia Wallace (uit Pulp Fiction ). Waarna ik weer een maand of twee zoiets heb van 'yeaahhhhhh kort haar yeahh' en daarna wil ik het weer lang.

Ik heb het niet alleen met lang/kort. Maar ook dat ik eigenlijk na 2 maand altijd zoiets heb van: het moet weer anders. Alleen ben ik daar meestal te lui voor. Dus dan blijft het heel lang hetzelfde, en dan ineens is het weer anders. Ik ben nogal snel uitgekeken op dingen, geloof ik.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 23-06-2008, 18:56
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het niet alleen met lang/kort. Maar ook dat ik eigenlijk na 2 maand altijd zoiets heb van: het moet weer anders. Alleen ben ik daar meestal te lui voor. Dus dan blijft het heel lang hetzelfde, en dan ineens is het weer anders. Ik ben nogal snel uitgekeken op dingen, geloof ik.
Ja, dat ook. Ik heb weleens in zo'n het-moet-anders-bui de zijkanten van m'n haar eraf geschoren. Eighties getoupeerde hanekam ftw
Oud 23-06-2008, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Dat zeggen ze allemaal Post maar eens een foto dan.



Ik heb lang haar ja tamelijk.
gedropt! kijk maar bij foto topic!
Oud 23-06-2008, 19:00
Verwijderd
Citaat:
gedropt! kijk maar bij foto topic!
Jaa je heet niet toevallig benjamin he?
Oud 23-06-2008, 19:01
Verwijderd
nee, zo heet ik niet!
Oud 23-06-2008, 19:02
Verwijderd
Jammer zeg. Benjamins zijn zo leuk.
Oud 23-06-2008, 19:05
Verwijderd
Citaat:
Jammer zeg. Benjamins zijn zo leuk.
hahahaha!
in nederland kan ik altijd mijn naam nog veranderen als ik er aan denk zal ik dat eens doen
Oud 23-06-2008, 19:07
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat ook. Ik heb weleens in zo'n het-moet-anders-bui de zijkanten van m'n haar eraf geschoren. Eighties getoupeerde hanekam ftw
Maar nu moet ik het lang laten, op z'n minst tot begin augustus, want dan kan ik headbangen op Wacken. En daarna laat ik het nog een tijdje lang, tot ik het écht volslagen zat ben en dan ga ik het peroxide-wit blonderen en blauw verven met een paar witte plukken er in. Alleen wordt blauw heel snel grijs, dus dan moet ik het vast te vaak bijhouden. Waarschijnlijk ben ik dat ook na een paar maanden zat, dus dan doe ik de zijkanten er half af op een David-Bowie-achtige manier en daarna houd ik het niet meer bij tot het er écht niet meer uitziet. Dan wordt het zwart en bobline-achtig en daarna blijf ik er hopelijk weer een hele tijd van af.

Dit plan heb ik nu anderhalf jaar geleden opgesteld, toen m'n haar net gelijk was na het zijkanten-er-af-avontuur en ik besloot dat ik een tijdlang gewoon lang haar wilde. Minstens twee/drie jaar laten groeien en daarna blauw verven als beloning Tenslotte kun je zulk soort dingen niet meer maken als je eenmaal een burgertrut met een kutbaan bent, dus stél ik word dat, dan moet ik zulk soort dingen nu alvast gedaan hebben. Voor als het opeens niet meer kan.
Oud 23-06-2008, 19:08
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
PARAAAAAAA NIET JIJ OOK!
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 23-06-2008, 19:09
Verwijderd
Jawat?
Oud 23-06-2008, 19:11
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Jawat?
WACKEN DIT JAAR. Ik wou fucking ook. Maar eh, bus shit enzo, dus dan maar weer volgend jaar. Moet nog bijkomen van de trauma's van vorig jaar de heenreis. Maar vriendje gaat ook. En iedereen gaat. En
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 23-06-2008, 19:12
Verwijderd
eindelijk thuis
Oud 23-06-2008, 19:13
Verwijderd
Citaat:
eindelijk thuis
Hoe was het met de demente mensen?
Oud 23-06-2008, 19:13
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 23-06-2008, 19:17
Verwijderd
Citaat:
WACKEN DIT JAAR. Ik wou fucking ook. Maar eh, bus shit enzo, dus dan maar weer volgend jaar. Moet nog bijkomen van de trauma's van vorig jaar de heenreis. Maar vriendje gaat ook. En iedereen gaat. En
Hahaa, ja, die bussen van vorig jaar waren kut We hadden een grote groep dus sommige mensen gingen vorig jaar ook met de bus. Tien uur in de file. Zieke shit.

Maar goed, je moet ook gewoon met de auto of desnoods met de trein. En goed timen.
Oud 23-06-2008, 19:18
Verwijderd
Citaat:
HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA ik heb m'n herkansing van afgelopen vrijdag gehaald en dat betekent dat ik nu sowieso het jaar gehaald heb want dat vak was 10 studiepunten Zelfs als ik de twee papers van vandaag verpest heb en vrijdag de presentatie verneuk, haal ik het jaar. Of nouja, dan mag ik sowieso tweedejaarsvakken volgen, dat bedoel ik. Yes
oh deze stond nog onder m'n quotes omdat ik je wilde feliciteren. Gefeliciteerd

Citaat:
Hoe was het met de demente mensen?
verschrikkelijk, echt een kutafdeling.
Oud 23-06-2008, 19:19
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Citaat:
Hahaa, ja, die bussen van vorig jaar waren kut We hadden een grote groep dus sommige mensen gingen vorig jaar ook met de bus. Tien uur in de file. Zieke shit.

Maar goed, je moet ook gewoon met de auto of desnoods met de trein. En goed timen.
Oh, dat niet alleen hoor. Er was bij ons iemand zo vriendelijk datie tegen de tijd dat we Enschede uitreden (daar werden wij opgepikt, blijkbaar kwam de bus al van de andere kant van Nederland) zo bezopen was datie vol in 't gangpad over z'n nek ging. Toen moesten we nog eh, 2 files door en een heleboel uren.

En auto is geen optie, want ik heb nog geen rijbewijs laat staan een auto. En dat geld ook voor de andere mensen die gaan, en die ik ken. En trein betekend veel lopen, met veel shit. Dus dan maar wachten tot volgend jaar, dan kan ik zelf rijden.
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 23-06-2008, 19:23
Verwijderd
Ik heb m'n broertje aan de lijn lol.
Oud 23-06-2008, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Ik heb m'n broertje aan de lijn lol.
OMG

Doe je hem wel de groetjes van me?
Oud 23-06-2008, 19:29
Verwijderd
Ik heb vandaag trouwens in de tillift gehangen op cursus, best een aparte ervaring. Ook ben ik gevoerd (dat moest om te ervaren hoe dat is) en ik hoop echt dat het nooit zover hoeft te komen dat ik niet meer kan eten.

Ik ging in de passieve tillift :

en met de actieve tillift :


die passieve was chill
Oud 23-06-2008, 19:32
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hoe was de mini-meet?
Leuk. Ik ben er trots op dat ik tot het selecte groepje mensen behoor die Vlinder online kennen en haar ook in het echt hebben gezien.
__________________
you're not my demographic
Oud 23-06-2008, 19:33
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ik heb vandaag trouwens in de tillift gehangen op cursus, best een aparte ervaring. Ook ben ik gevoerd (dat moest om te ervaren hoe dat is) en ik hoop echt dat het nooit zover hoeft te komen dat ik niet meer kan eten.

Ik ging in de passieve tillift : [afbeelding]

en met de actieve tillift :
[afbeelding]

die passieve was chill
Heb je ook les in houding en tiltechnieken gehad?
__________________
you're not my demographic
Oud 23-06-2008, 19:33
Verwijderd
Lijkt mij vreselijk zwaar werk gewoon, poep opruimen van mensen die niks meer kunnen en mensen verzorgen(medicijnen geven).
Emotioneel gezien dan.
Oud 23-06-2008, 19:36
Verwijderd
Citaat:
Heb je ook les in houding en tiltechnieken gehad?
te weinig naar mijn mening. Ik weet een paar basisdingetjes.
Citaat:
Lijkt mij vreselijk zwaar werk gewoon, poep opruimen van mensen die niks meer kunnen en mensen verzorgen(medicijnen geven).
Emotioneel gezien dan.
Ik vind het tot nu toe vooral lichamelijk nogal zwaar.
Oud 23-06-2008, 19:39
Verwijderd
Citaat:
te weinig naar mijn mening. Ik weet een paar basisdingetjes.


Ik vind het tot nu toe vooral lichamelijk nogal zwaar.
Je mag toch geen mensen tillen en dergelijke?
Oud 23-06-2008, 19:39
Verwijderd
Citaat:
OMG

Doe je hem wel de groetjes van me?
Hij zat net dingen te zeggen als "Ik had giechel-lol en maakte leuke grappen en grollen".

En op de groeten zegt hij "WIE IS LISA" en "Is ze mooi? Of heeft ze al een vriendje?" en "Doe haar de groeten terug, anders ken ik haar niet."
Oud 23-06-2008, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Je mag toch geen mensen tillen en dergelijke?
maar je moet ze wel rechtop zetten, draaien, omhoog sjorren als ze onderuit gezakt zijn
Oud 23-06-2008, 19:40
Verwijderd
Citaat:
Hij zat net dingen te zeggen als "Ik had giechel-lol en maakte leuke grappen en grollen".

En op de groeten zegt hij "WIE IS LISA" en "Is ze mooi? Of heeft ze al een vriendje?" en "Doe haar de groeten terug, anders ken ik haar niet."



DP wil altijd dat ik grappen en grollen zeg vanwegen mn zachte g en vanwege mn belachelijke slechte harde g-immitatie
Oud 23-06-2008, 19:42
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
te weinig naar mijn mening. Ik weet een paar basisdingetjes.
Ik heb in een grijs verleden geleerd hoe je iemand vanuit de rolstoel op een bed moet verplaatsen enzo, maar dat waren echt hele suffe en niet verplichte lessen, dus daar weet ik niks meer van.

Het meeste leer je toch in de praktijk.
__________________
you're not my demographic
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Saaikunde #743
Verwijderd
500 10-11-2009 20:24
De Kantine I thought everyone heard that the saai is the word! #373
TopDrop
500 11-10-2008 23:04
De Kantine Wat saai zeg #259
Swlabr
500 29-06-2008 00:29
De Kantine Want wie niet sterk is, moet saai zijn! #258
TopDrop
500 28-06-2008 19:33
De Kantine Saai Sacrifice #253
Verwijderd
501 24-06-2008 21:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:15.