Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-12-2001, 20:04
don't_fade
don't_fade is offline
De laatste paar maanden ben ik heel erg negatief over mezelf. Elk complimentje dat iemand anders tegen mij maakt kraak ik af. Als iemand bijvoorbeeld tegen mij zegt: "jij ziet er leuk uit!' dan zeg ik automatisch "haha wat ben jij grappig zeg"
IK ben dus voorduurent bezig met mezelf op alle mogelijke manieren af te kraken.
Ben er ook al heel lang van overtuigd dat ik geen vriendin zal vinden omdat ik mezelf een vette loser vind die een onzettende klote kop heeft. Soms ga ik ook gewoon even huilen omdat ik het allemaal even niet meer zie zitten.

Ben ik de enige die zo vreselijk negatief over zichzelf denk ? ik zie ook helemaal geen oplossing hoe ik mijn denkwijze over mezelf zou kunnen veranderen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-12-2001, 20:19
BoRNLoZeR
BoRNLoZeR is offline
je bent in elk geval niet enigste, zie mijn naam
__________________
It's only a matter of time,b4 tears do dry©BlDownForEmbracement -_- I'm on my way, I'm leaving 4good
Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 21:14
mathfreak
Avatar van mathfreak
mathfreak is offline
Ik denk dat je eerst maar eens bij jezelf na moet gaan wat het nut is om zo negatief te zijn over jezelf. Als je meent dat het je niet zal lukken een vriendin te krijgen vanwege je uiterlijk, bedenk dan dat het niet alleen het uiterlijk is dat telt.
Juist omdat je het af en toe niet meer ziet zitten is het heel belangrijk om je kijk op jezelf te veranderen. Als je er behoefte aan hebt om hier verder over te praten kun je me bereiken op mijn e-mailadres arno.van.asseldonk@hetnet.nl.
__________________
"Mathematics is a gigantic intellectual construction, very difficult, if not impossible, to view in its entirety." Armand Borel
Met citaat reageren
Oud 17-12-2001, 21:32
Poor Leno
Avatar van Poor Leno
Poor Leno is offline
Ik ben heel mn leven al negatief. I'm a Negative Creep! Whatever. Ik kraak mezelf altijd af, vooral als mensen een positieve opmerking maken. Ach, ik weet nu eenmaal dat ik zo ben, heb er zelf niet zo veel moeite meer mee, sommige mede mensen wel maar dat is dan hun probleem. Hebben ze maar rekening mee te houden. Wat wel een probleem voor jezelf kan worden is, als iemand je leuk gaat vinden. Ik heb dan ook al meerdere malen meisjes genegeerd omdat ik dacht dat ze me voor gek hielden. Mijn eigendunk is namelijk extreem laag en dat komt me niet altijd ten goede. Maarja, dat zal wel komen als ik ooit de "waren" ga vinden... (heb ik min of meer al wel gevonden alleen moet ik het zeker weten of het wederzijds is" Whatever, dit is niet jullie shit om naar te luisteren. En ik heb absoluut geen medelijden met mezelf. Ik ben wie ik ben, en niemand die dat gaat veranderen. Dus mijn motto is, Keep on Going!!
__________________
"What" ain't no country I ever heard of! They speak English in "What?!"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:38.