Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-12-2015, 18:06
Huppeldepups
Huppeldepups is offline
Hallo allen,

Sinds een flinke tijd ben ik bezig met mijn masterscriptie. Ik studeer Nederlands en mijn bachelorscriptie ging me heel makkelijk af - met mijn masterscriptie ligt het helaas anders. Mijn scriptiebegeleider en ik kunnen heel moeilijk met elkaar door een deur. Dat ligt, denk ik, aan ons beiden.

Ik had in eerste instantie een onderwerp gekozen, maar daarvoor kon ik niet genoeg wetenschappelijke literatuur vinden, dus ben ik na een halfjaar van onderwerp veranderd. Daarbij dacht ik makkelijk over het schrijven, ik had mijn bachelorscriptie immers ook binnen twee weken geschreven, dus ik begon laat en maakte de tekst weer binnen twee weken af. Ik leverde het bij haar in en sprak met haar af. Ze was erg kwaad op me, zei dat de tekst ver beneden de maat was en dat ik in een keer een pak papier op haar bureau had gedumpt. Zelf had ik niet het idee dat het zo slecht had gedaan, maar ze had wel gelijk dat mijn aanpak niet erg netjes was geweest. Ik heb mijn gemeende excuses aangeboden en toegegeven dat ik niet goed zat.