Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-12-2001, 16:00
CarlaLover
CarlaLover is offline
Effe een opmerking, waarom gaan mensen pas geloven als het slecht met hun gaat of als ze wat missen, volgens mij gaan mensen geloven zodat ze hoop hebben op een beter leven, dat geeft hun leven een veilig gevoel, zo van het komt allemaal goed later, op zich is dat helemaal niet verkeerd, maar wij nederlanders zijn gewoon heel nuchter en geloven niet zo snel, ook geloven nederlanders niet zo snel omdat het met de gemiddelde nederlander relatief goed gaat, ik zelf zou graag willen geloven, maar ik denk er te helder over na, ik kan het gewoon niet geloven, maar als je het doet ga zo door!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-12-2001, 16:48
Wapjap
Wapjap is offline
Mensen proberen in zaken waar ze geen vat op hebben grip te krijgen. Één manier is een begrijpbare theorie verzinnen. Dit wordt op massaschaal toegepast in de kerk. Gewoon een simpele theorie dat er iets of iemand is die alles regelt en dat alles wat er gebeurt goed is.
[qoute:][b:]maar als je het doet ga zo door![/b][/qoute]
Ik vind het jammer dat je mensen stimuleert in het geloven van dergelijke theorïen. In plaats daarvan zou je mensen moeten stimuleren in logica te geloven.
__________________
Admit your futality
Met citaat reageren
Oud 13-12-2001, 19:41
BoRNLoZeR
BoRNLoZeR is offline
Citaat:
Wapjap schreef:

Ik vind het jammer dat je mensen stimuleert in het geloven van dergelijke theorïen. In plaats daarvan zou je mensen moeten stimuleren in logica te geloven.
tsja everybody has his own way of dealing with losses/mistakes/etc
__________________
It's only a matter of time,b4 tears do dry©BlDownForEmbracement -_- I'm on my way, I'm leaving 4good
Met citaat reageren
Oud 14-12-2001, 20:08
CarlaLover
CarlaLover is offline
met ga zo door bedoel ik, dat het mooi is dat mensen door hun geloof gelukkiger worden. Door hun in logica te laten geloven verliezen ze hun hoop en dus worden ze ongelukkig.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Algemeen tripreport topic
Verwijderd
413 09-02-2017 23:04
De Kantine Weerwolfspel #89
Verwijderd
500 12-11-2011 23:58
Psychologie Mensen vinden me raar!
Element
17 01-01-2011 23:10
De Kantine Weerwolfspel #80 deel 2
Verwijderd
500 16-11-2010 19:18
Seksualiteit Condooms kopen....
Maraska
42 28-10-2008 18:56
Psychologie Pddnos/adhd en contacten
LiqqY
86 19-10-2005 14:13


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:18.