Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2003, 14:35
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Hoi jongens,

Ik was vorige zomer naar Valras Plage gegaan (Fr).. En bleef daar 3 weken.. De 2de dag ontmoette ik een frans meisje.. Het was liefde op het eerste gezicht. Zij bleef nog 2 weken.. Die avond hadden we al heel wat geklets met mijn gebrekkige frans en zij met haar gebrekkige engels. We konden het goed met elkaar vinden en de volgende dagen spraken we gewoon weer af met elkaar. We hebben echt veel leuke dingen gedaan. Zoals naar het strand gaan (ook `s avonds superromantisch!) en natuurlijk hebben we ook veel gefeest.. Met haar kon ik meer praten dan met wie dan ook.. We pasten gewoon precies bij elkaar. Natuurlijk hebben we de stille tijden zeker `s avonds gevuld met ... Maar dit is het probleem niet.. Vanaf toen ik afscheid moest nemen van haar had ik het er moeilijk mee. En dat liet ik ook weten ook.. Jammer genoeg ... De laatste dag voor ze vertrok gingen we `s avonds naar het strand met nog een paar vrienden van haar en mij.. Op zich niet erg alleen maar leuk zou je denken.. Maar het word al minder leuk als ze alleen maar met die Franse vrienden van haar zat te lullen. Ik wilde haar een keer voor mijn eigen hebben die laatste nacht.. Maar nee hoor... Dus ik ging zielig doen en probeerde de aandacht te krijgen van haar. Alleen dat trok haar niet zo, want ze hielt niet zo van dat zielige gedoe, want dan moest ze zelf ook huilen.. Afijn de volgende dag toen ze vertrok heb ik haar nog fff gezien en proberen goed te maken... Dit lukte gedeeltelijk.. Ze zei steeds: on revoir (etc,etc)... En dat maakte me toch wel blij.. Ook had ik gelukkie haar adres en de huistelefoonnummer en gsm van d`r vader. Dus ik de eerste dagen al heel veel smsjes sturen toen ze weg was (dat ik haar zo miste blablabla).. Zij stuurde af en toe wat terug... In ieder geval we hadden afgesproken dat we elkaar zouden schrijven.. Toen ik een week later thuiskwam verwachte ik natuurlijk al een brief van haar.. Maar nee hoor. Dus ik haar schrijven.. Ik wachtte een week nog een week en maar smsje naar d`r vaders gsm maar ik kreeg geen antwoord meer terug. Toen eindelijk kreeg ik een brief ja jongens ik was helemaal heppie de peppie.. En maar leze het begon allemaal zo mooi Hi, pretty boy (blablabla) en in het midden stond I will that u find a girlfriend in the Netherlands, i would be very happy.. Najaaa ik helemaal natuurlijk maar toch... Er stond ook nog in "i hope we stay friends" your princess for always, Charlene....... En er stonden ook nog allemaal hartjes overal ... Nou jaa ik haar de volgende dag bellen en vragen waarom.. Nou kreeg eerst haar vader en toen eindelijk Charlene.. Ik vroeg heel gebrekkig pourqoui tu fait il (out with me) ofzo.. Nou ja zij zei.. Je ne sais pas.. Comme ca... En toen zei ze dat ze moest zwemmen en dat was dan het laatste wat ik van haar gehoord heb. Nou ik heb haar daarna nog een stuk of 10 brieven gestuurd en 4 kaartjes en ook nog miljoenen smsjes.. Maar ik kreeg geen respons meer... En ja ik begrijp het wel "vakantieliefde" en dan nog een verre ook 900 kilometer.. Maar toch ik had gehoopt dat ze nog iets van d`r zou laten horen.. Ik had haar graag nog eens gezien.. Want we zouden elkaar eerst nog in Parijs zien maar toen het uit was was dat id ook over... Maar dat moest geeneens ik had gewoon graag als vrienden contact met haar willen houden

En nou kom ik tot het echte probleem (nou ja samengevat van wat ik hiervoor heb geschreven)... Ik hield zo enorm veel van haar.. Ik kan haar nog steeds niet vergeten. Als ze me nou eens wat terug stuurde zou ik helemaal happy zijn! Dan kan ik het een beetje vergeten.. Dus nou vraag ik me af of jullie misschien iets weten.. Waardoor ze reageert... Belle durf ik niet meer ze zou wel denke wat is dat voor gek.. Een die na bijna een jaar nog aan me denkt.. Ja tot nu toe heb ik weer al met 3 andere meiden gehad alleen ik kan haar niet vergeten.. Alleen als ik weer kriebels krijg en weer iemand zie waar ik verliefd op wordt maar zodra dit over is begint het weer opnieuw...

Ik denk dat ze niet meer reageert of omdat ze niet mag smsje en belle van haar vader naar Nederland (die vader was namelijk niet haar echt vader en was echt een vreemde krl) of ze wilt me op deze manier vergeten of ze heeft al een andere vriend en schrijft daarom niks meer terug...

Ik heb ook een foto van haar zie hieronder... Alleen hij is een beetje big en mislukt maar toch...



Was ik maar nooit aan een vakantieliefde begonnen waar ik zoveel van zou gaan houden

Bisous
DaLoverBoy
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi

Laatst gewijzigd op 14-04-2003 om 21:33.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2003, 14:58
luckyleo
luckyleo is offline
Op vakantie is alles altijd mooier, iedereen doet zich leuker voor en de liefdes lijken veel mooier. toch snap ik best dat je een vakantievriendin hebt gehad waar je gewoon stapeldol op was. Ik denk dat je gewoon moet accepteren dat het uit is en dat je haar zeer waarschijnlijk nooit meer gaat zien. Zo moet zij ook gedacht hebben. Gewoon accepteren en verder gaan met je leven in nederland. tip: niet teveel naar het nr batiste - vakantieliefde luisteren

ps is dat zinnetje uit de topictitel van guus meeuwis - haven in zicht?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 15:07
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Citaat:
luckyleo schreef op 14-04-2003 @ 15:58:
Ik denk dat je gewoon moet accepteren dat het uit is en dat je haar zeer waarschijnlijk nooit meer gaat zien. Zo moet zij ook gedacht hebben. Gewoon accepteren en verder gaan met je leven in nederland. tip: niet teveel naar het nr batiste - vakantieliefde luisteren

ps is dat zinnetje uit de topictitel van guus meeuwis - haven in zicht?
Yep, mijn muziekstijl is er ook enorm door veranderd. Vroeger luisterde ik wat in de Wanadoo stond tegenwoordig alleen nog maar Guus Meeuwis, Mama`s Jasje, Batiste (vakantieliefde ) en natuurlijk R&B Usher en R.Kelly, maar dat was al heel lang zo R&B ist sowieso al! Oh ja en niet te vergten Shania Twain - Your still the one.. Die draaide ik ook toen haha opmerkelijk genoeg in de auto toen we wat muziek zaten te luisteren... Ach ik vind mijn eigen best wel een zielig en hopeloos geval

En ja ik hoef haar ook niet te zien.. Alleen maar eens iets terugkrijgen op al die brieven die ik haar geschreven heb...

Kon ik haar maar vergeten ... Het lukt met niet ik heb wel vaker een vakantieliefde gehad maar nog nooit zo iemand als haar.... Het gevoel voor haar blijft bestaan.. Ze blijft in mijn gedachten...

Gr
Da Lover Boy
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi

Laatst gewijzigd op 14-04-2003 om 15:11.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 19:07
phmpruim
phmpruim is offline
ik weet natuurlijk niet wat je haar allemaal al geschreven hebt, en of zij je brieven wel leest, maar je zou kunnen schrijven dat je contact wilt houden als vrienden, meer niet. Je kunt erbij zetten dat je in Nederland al anderen hebt gehad, en dat dat vast ook nog wel weer gaat gebeuren, maar dat je maar haar gewoon goede vrienden wilt blijven. Wie weet accepteert ze dat.
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 20:43
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Hee.. Ja ik heb al gestuurd dat ik alleen vrienden met haar wil wezen... Maar nog niet dat ik hier ook al enkele vriendinnen heb gehad... En dat het mij alleen om de vriendschap gaat... Alleen het probleem is 1 of ze leest de brieven niet of 2 de vader of moeder probeert haar te weerhouden om nog langer contact te hebben..

Het waren gewoon erg moeilijke ouders jammergenoeg...

Maar bellen zou wel een oplossing zijn maar zou ze me dan niet voor gek verklaren? Ik bedoel dat ik na zo`n lange tijd nog steeds aan een vakantieliefde denk...?!

Bisous,
DaLoverBoy
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 21:30
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Mooi of niet soms?:

Vakantieliefde ga je mee
'k wil met je zwemmen in de zee
Vakantieliefde ga je mee

'k lag op het strand, je kwam voorbij
je keek me aan, zei tegen mij
is er een plaatsje naast je vrij
en vanaf toen, wij hand in hand
over het plein, over 't strand
schreef onze namen in het zand

elke vakantie gaat voorbij
blijf in gedachten steeds bij mij
reeds zijn de woorden die je zei

Embrasse-moi
ne pleure pas
je ne veux pas partir
je dois haaa
ik wil blijven
maar ik moet je laten gaan
Embrasse-moi
ne pleure pas
je ne veux pas partir
je dois haaa
ik zal schrijven
maar ik moet je laten gaan

Vakantieliefde, een cliche
Tot je het hebt, je maakt het mee
Maar de vakantie is passe
En die vakantie vloog voorbij
Blijf in gedachten, steeds bij mij
Dit zijn de woorden die je zei

Embrasse-moi
ne pleure pas
je ne veux pas partir
je dois haaa
ik wil blijven
maar ik moet je laten gaan
Embrasse-moi
ne pleure pas
je ne veux pas partir
je dois haaa
ik zal schrijven
maar ik moet je laten gaan

ne pleure pas (5x)

ne pleure pas (5x)
je pense а toi

Embrasse-moi
ne pleure pas
je ne veux pas partir
je dois haaa
ik wil blijven
maar ik moet je laten gaan
Embrasse-moi
ne pleure pas
je ne veux pas partir
je dois haaa
ik zal schrijven
maar ik moet je laten gaan

Ik zal schrijven
maar ik moet je laten gaan
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 21:48
Thomas
Thomas is offline
Je moet er niet zo mee zitten, er zijn zat andere meiden voor je.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 22:18
Jordi
Avatar van Jordi
Jordi is offline
Waarom denk je dat je haar makkelijker kan vergeten als je contact met haar houdt?
Het lijkt mij juist dat als je haar nooit meer ziet, dat het langzaam wel zal slijten, maar dat als je contact houdt, je haar altijd leuk zal blijven vinden. (ok niet altijd waarschijnlijk, maar wel langer)

Ik kan me best voorstellen dat je graag contact met haar wilt, maar misschien moet je je afvragen of dat echt het beste is.
__________________
Mommy, that salesman's on TV!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 00:26
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
probeer 't te vergeten dude, of sluit vrede met het feit dat het 'n leuke tijd was die niet terugkomt. ik heb 4 jaar lang over 'n chick ingezeten. (die nb. gewoon ergens in NL woonde.)
dat breekt je op, en je hebt 'r niks aan.
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 06:43
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Jullie hebben wel gelijk maar dat heb ik nou al bijna een jaar geprobeerd elke keer als er een mooi muziekje draait of er over vakantie gepraat wordt denk ik weer aan haar... En ik denk dat als ik contact met haar heb gehad, dus als ik weet hoe het met haar es dat ik het veel makkelijker kan vergeten.. Want nou was ineens het contact verbroken.. Ik hoor helemaal niks meer van haar.... Al stuurde ze maar iets terug in de zin van "allo ca va?" Het slijt allemaal wel maar elke keer heb ik toch weer van die momenten dat het terug komt...

En nou elke keer als ik eraan herrinert wordt zie ik haar weer... Weet ook niet hoe het komt.. Als ik met iemand anders heb ben ik het vergeten maar daarna als het weer uit is... Zucht... (Ademhaling)

"Ze was gewoon erg special voor me en dit heb ik hier nog nooit in Nederland gehad bij een chick" Ja het zal wel vakantieliefde zijn ik weet het maar toch.........



Bisous,
DaLoverBoy
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi

Laatst gewijzigd op 15-04-2003 om 06:46.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 08:11
Verwijderd
Citaat:
DaLoverBoy schreef op 14-04-2003 @ 21:43:
Maar bellen zou wel een oplossing zijn maar zou ze me dan niet voor gek verklaren? Ik bedoel dat ik na zo`n lange tijd nog steeds aan een vakantieliefde denk...?!
Ik denk dat ze zich stiekem wel gevleid voelt eigenlijk :/

Tsja, voor de rest leef ik met je mee Ik moet er niet aan denken op zo'n manier afscheid te nemen. Net als je het zo leuk hebt enzo
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 08:40
phmpruim
phmpruim is offline
Bellen is misschien een goed idee, ze zal zich zoals hierboven gezegd wordt, misschien wel gevleid voelen. Het is alleen de hoop dat niet haar ouders erbij zijn, als die inderdaad zo vervelend doen. Misschien reageert ze eerst wel vreemd, maar als je de tijd krijgt het uit te leggen, werkt het waarschijnlijk wel.

Ik zou zeggen: probeer het maar gewoon. Wat heb je te verliezen? Als je niets doet krijg je in elk geval geen contact. Dus probeer maar gewoon.

En hou ons op de hoogte!
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 09:32
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Heel veel bedankt hier knap ik best van op Ga denk ik morge of overmorge eens bellen naar haar.. Ik ga eerst eens een briefje opstellen wat ik allemaal zou willen zeggen.... Best wel

Hebben jullie nog suggesties om iets tegen haar te zeggen?

Ik ga denk ik zo beginnen...
Allo Charlene! Avec Stefan! Ca va? Tu me reconnaissez? Je veux savoir pourquoi que tu n'écrive jamais quelque chose de retour me? Ai-t-je fait le tort de quelque chose avec tu? Je veux être seulement des amis avec toi et que nous restons dans ensemble d'esprit de contact. Oui j'ai eu déjà quelques copines dans les Pays Bas, mais c'est si difficile à vous oublier quand nous avions tel que le grand temps et que je ne sait pas pourquoi que le contact entre nous par-dessus est.. J'espère que vous pouvez m'expliquer..?

Er staat:
Hallo Charlene! Met Stefan! Alles goed? Herken je me? Ik zou graag willen weten waarom je niks terug schrijft naar me? Heb ik iets verkeerd gedaan? Ik wil alleen maar vrienden met je zijn en dat we contact met elkaar blijven houden! Ja in Nederland heb ik ook al enkele vriendinnen gehad, maar het is zo moeilijk voor mij om jouw te vergeten mede omdat ik niet weten waarom je niks terug schrijft!

Ik hoop dat je het me uit wil leggen?
/ ?

Oh jeeee en nou nog de moed na zo`n lange tijd!

Bisous,
DaLoverBoy
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 09:39
phmpruim
phmpruim is offline
Dat ziet er wel goed uit ja. Bedankt trouwens dat er een vertaling bij staat! Ik hoop voor je dat het werkt! Hou ons op de hoogte!
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 12:56
cha0s
Avatar van cha0s
cha0s is offline
Citaat:
DaLoverBoy schreef op 15-04-2003 @ 07:43:
"Ze was gewoon erg special voor me en dit heb ik hier nog nooit in Nederland gehad bij een chick" Ja het zal wel vakantieliefde zijn ik weet het maar toch.........


mjoah, m'n woordkeus is niet altijd biijzonder charmant, maar de strekking kwam over
__________________
He died shortly after, intriguingly, while standing up and leaning against a mantlepiece, purely in order to prove that it could be done.
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 13:39
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Je bent een ghetto-wigger, grappig.
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 15:08
Acire
Avatar van Acire
Acire is offline
Goed plan!

Voortaan niet te close met vakantieliefdes en vind een leuke meid in Nederland!
Op de fotow te zien best een chilluh gast jij!
__________________
If you meet somebody without a smile, give him one of yours!!!
Met citaat reageren
Oud 15-04-2003, 17:58
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Yeah i hope.. Ik had verleden week weer een afspraakje maar dan zitten haar ouders weer tegen... Wordt ik echt droevig van... Ach ja ga zo maar weer effe fitnessen es echt lekker kan je weer alles effe vergeten en al je energie kwijt...

Ach ja ik zal proberen moed te verzamelen, een beste maat van me zegt dat ik gek ben om te bellen.. HAhaha maar hij is er allang gek van geworden van al dat gezeur over Charlene...

Ik heb er ook over nagedacht om haar een kaartje met iets erbij te sturen want in de meivakantie ga ik naar Monaco en ik dacht misschien is dat specialer als ik laat weten dat ik in Frankrijk ben... Ik zit dan toch nog maar iets van 300/400 km van haar vandaan...

Dus jaaaa....

We zien wel! Iedereen komt volgens mij wel ooit de ware tegen!
Niet?


Ps: had je het over mij dat ik een whigger was? HAhaha da meen je niet sorry voor het taalgebruik dat is van een van mijn schoolmaten die noemt iemand altijd een chick en een ander zegt weer als hij een mooi meissie ziet: wat een mooie fiets daar!

Besides naar mijn kleren moet je ook niet kijken dat was een jaar geleden toen leefde ik nog in het skaters-tijdperk . I`ve create a new style.. Because the time changes and so am i


Bisous,
DaLoverBoy
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi

Laatst gewijzigd op 15-04-2003 om 18:17.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-04-2003, 21:38
phmpruim
phmpruim is offline
Ehm, dat van dat kaartje over Monaco is misschien niet zo'n goed idee. Dat komt misschien wel een beetje opdringerig over.

Ik zou het maar bij dat bellen laten, en dan kijken hoe ze reageert, en dan misschien (afhankelijk van reactie) vertellen dat je naar Monaco gaat. Moet je natuurlijk niet te lang wachten met bellen, want dan ben je Monaco alweer uit.

En moed verzamelen lijkt me niet echt nodig. Ik zei het al eerder: je hebt niets te verliezen. Als je niet belt, krijg je sowieso geen contact.
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 16:17
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
lieve lieve jongen....
(jaja ik slijm i kn0w, maar t verhaal is zow schattig en liev)

ik ben alleen bang dat dit meisje het zag als een vakantieliefde
misschien niet toen je bij haar was,
maar toen je weg was besefte ze dat ze geen zin had in een jongen die zover woont, terwijl ze misschien wel heel gek van je is geweest! maar dat heen en weer gereis enzow

maar je moet je erbij neerleggen dat zij die keuze gemaakt heeft. Misschien heeft ze wel een nieuw vriendje en wil ze daarom dat je iemand vind in Nederland, wie weet. Misschien heeft ze gewoon geen zin in de afstand.

probeer je erbij neer te leggen...
het slijt op den duur wel..

enne je vind vast wel iemand hier in Nederland!!
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 16:33
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Heee hallo Lieverd (en geen geslijm )

Ik weet dat ze het als vakantieliefde zag maar ik zou zo graag nog eens contact met haar willen..

Het contact tussen ons was ook van de ene na de andere dag verbroken.. En dat is jammer anders had ik er niet zoveel last van gehad..

En ja als ze nou erg lelijk was geweest, en een echte bitch dan had ik er niet zoveel problems meegehad als het over was maar nou toch wel..

Ik heb van een ding geleerd geen vakantieliefdes meer Najaaa dat zei ik dat jaar daarvoor ook maar toen lukte het dus ook niet...

Ik hoop dat ik hier in Nederland snel de ware tegen kom

Bisous,
DaLoverBoy (Stefan)
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 16:56
phmpruim
phmpruim is offline
Tuurlijk vind je iemand, genoeg leuke meiden hier in Nederland hoor! Zolang je maar van mijn vriendin af blijft!

btw, heb je al gebeld? Ik hoop dat het succes heeft, dat je een poosje met haar kunt praten, je hart kunt luchten, en te weten komt waarom ze niet reageert. En dan zijn er daarna twee opties: 1)alles is voorbij, maar dan op een normale manier, of 2) jullie blijven gewoon vrienden dmv brieven en evt telefoon.

Succes!
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 17:03
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Poe poe, ik snap niet waarom je niet in ziet dat je haar nooit meer zult zien en ze zal ook nooit meer iets terugsturen. Op mij kom je over als een soort stalker. Als zij nooit meer iets terugstuurt, heeft het gewoon geen zin om nog eens honderdduizenden brieven te sturen... Ze wil niet, hint, hint.
Klinkt een beetje hard, maar dit zul je toch onder ogen moeten zien. Ook al ben je nog zo verdrietig.
En vakanties maken alles veel mooier veel sprookjes-achtiger dan het in werkelijkheid is. Herinner je je nou maar die supermooie vakantie met haar en laat het erbij...
Ik persoonlijk zou nix meer sturen, het heeft geen zin... Je moet jezelf niet zo blijven kwellen en niet blijven verwachten dat je misschien nog iets terugkrijgt van haar, dat maakt de teleurstelling alleen maar groter als het niet zo blijkt te zijn...
Sterkte!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 17:25
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Owk maar ik wil niet als een stalker overkomen.. Ik wil het ook vergeten namelijk maar het lukt niet.. Onderbewust denk ik nog steeds aan haar.. Jammergenoeg..!

NOGMAAL ik wil haar ook VERGETEN.. Maar niet op de manier zoals het nou gebeurd..

Elke keer wordt ik er weer door herrinerd..!

Ik zou geeneens meer iets met haar willen hebben... Ook al zou zij dat willen.. Ik zou alleen willen dat ik dit nog een keer mag uit praten...

En niet als stalker maar als vriend...

Bisous,
DaLoverBoy
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 20:35
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
Loezzel schreef op 16-04-2003 @ 18:03:
Poe poe, ik snap niet waarom je niet in ziet dat je haar nooit meer zult zien en ze zal ook nooit meer iets terugsturen. Op mij kom je over als een soort stalker. Als zij nooit meer iets terugstuurt, heeft het gewoon geen zin om nog eens honderdduizenden brieven te sturen... Ze wil niet, hint, hint.
Klinkt een beetje hard, maar dit zul je toch onder ogen moeten zien. Ook al ben je nog zo verdrietig.
En vakanties maken alles veel mooier veel sprookjes-achtiger dan het in werkelijkheid is. Herinner je je nou maar die supermooie vakantie met haar en laat het erbij...
Ik persoonlijk zou nix meer sturen, het heeft geen zin... Je moet jezelf niet zo blijven kwellen en niet blijven verwachten dat je misschien nog iets terugkrijgt van haar, dat maakt de teleurstelling alleen maar groter als het niet zo blijkt te zijn...
Sterkte!
Als je nou eerst even alles leest wat er al geschreven is, dan had dit niet geschreven hoeven worden!!! Hij had duidelijk gezged dat hij haar wil vergeten, maar dat dat niet lukt doordat het zo ineens over was, en dat hij dat daarom nog een keer met haar wil praten, om op een normale manier afscheid te nemen. Ik had dat allang begrepen, maar blijkbaar is niet iedereen zo slim als ik . Ik geef hem groot gelijk. Als iemand waar je veel om geeft ineens niks meer van zich laat horen, is dat niet zomaar uit het hoofd te zetten. Logisch dat je je best doet om dan nog 1 keer contact te krijgen. En dan vind ik het eigenlijk belachelijk dat je hem een stalker noemt. Daar zou ik maar snel mijn excuses voor aanbieden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
En zoals ik al eerder gezegd heb: het is alleen maar goed om te bellen, want er zijn namelijk 2 mogelijkheden:
1) de meest voor de hand liggende is dat het na dat ene gesprek voorgoed over is, maar dan kan deze jongen tenminste weer normaal verder leven.
2) kans lijkt me zeer klein, maar het is niet onmogelijk, dat jullie via brieven nog wel als normale vrienden contact houden.
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-04-2003, 20:56
Lilything
Avatar van Lilything
Lilything is offline
Citaat:
DaLoverBoy schreef op 16-04-2003 @ 17:33:
Heee hallo Lieverd (en geen geslijm )

Ik weet dat ze het als vakantieliefde zag maar ik zou zo graag nog eens contact met haar willen..

Het contact tussen ons was ook van de ene na de andere dag verbroken.. En dat is jammer anders had ik er niet zoveel last van gehad..

En ja als ze nou erg lelijk was geweest, en een echte bitch dan had ik er niet zoveel problems meegehad als het over was maar nou toch wel..

Ik heb van een ding geleerd geen vakantieliefdes meer Najaaa dat zei ik dat jaar daarvoor ook maar toen lukte het dus ook niet...

Ik hoop dat ik hier in Nederland snel de ware tegen kom

Bisous,
DaLoverBoy (Stefan)

hihi snelle reactie!
ksnap dat je haar nog ns zou willen zien
dan zou je t kunnen afsluiten
maja als je dat nu doet
wordt je echt een stalker ja
en dat ben je niet dat weet ik zeker
je bent gewoon hopeloos verliefd

maar je komt wel over dr heen!
__________________
..so what was good..what just slipped out..what went wrong?..oh the way he feels about me has changed....thanks for playing try again! (game over)
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 21:01
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Tuurlijk kom ik er overeen (allang eigenlijk) maar vergeten wil niet echt lukke probeer het al vanaf de zomervakante

Bisous,
DaLoverBoy
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 21:06
phmpruim
phmpruim is offline
wanneer ga je bellen?
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Met citaat reageren
Oud 16-04-2003, 21:22
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Ik ga het morgen probere... Maar aan de andere kant ikje17 heeft ook wel gelijk .... Na zo een lange tijd!

Maar ga het denk ik toch doorzetten...

Ik vind het zo moelijk

Heb in ieder geval wel alles nou goed opgesteld wat ik tegen haar wil zeggen....

Bisous,
DaLoverBoy
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 08:53
phmpruim
phmpruim is offline
ik wens je succes, en ik vind wel dat je nu even moet doorzetten. Ik bedoel, dan kun je het voor jezelf tenminste afsluiten.
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 17:31
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Aan phmpruim: ik heb WEL alles gelezen, dus dat commentaar mag je even voor je houden. Maar als jij mijn bericht ook goed leest, zie je dat ik het niet gemeen bedoel: het heeft gewoon totaal geen enkele zin meer nog contact met haar te zoeken als ze nix van zich laat horen! En hij wil haar vergeten door met haar te praten, maar ik ben bang dat het niet erg zal gaan lukken.
Als hij wil bellen, moet hij dat doen, ik zou het alleen niet doen en het TOCH maar proberen te vergeten, hoe moeilijk dat ook is...
En ik zeg niet dat hij een stalker IS, ik zeg dat hij zo OP MIJ OVER KOMT.... en als je dan ook nog even verder leest, zie je ook dat ik helemaal niet gemeen wil overkomen, maar gewoon de werkelijkheid voor hem neer wil zetten, dus....
Sorry dat ik niet zo tactisch ben als anderen...
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 18:06
phmpruim
phmpruim is offline
ok, misschien reageerde ik een beetje bot, maar ik vond je overkomen alsof hij dom is, terwijl ik hem groot gelijk geef. Ik bedoel: het is toch logisch dat als je op een normale manier afscheid neemt het makkelijker is om haar te vergeten! Natuurlijk is het dan niet van de ene op de andere dag voorbij, maar het wordt wel makkelijker lijkt me.

Dus ja, volgende keer even iets tactischer zijn, zodat het niet lijkt alsof je anderen dom vindt (want dat vind je vast niet), dan zal ik niet meer zo bot reageren. Afgesproken?
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 20:09
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Gadver kwam thuis van de fitness en had lekker effe al mijn energie kwijt gekunt en dacht ik zal d`r bellen!! Ik pakte de telefoon en Ik heb hem er weer opgelegd... ... Ik had er de moed niet voor.. Ik weet toch niet precies hoe ik moet beginnen.. Kijk het klinkt allemaal zo eenvoudig maar na zo een lange tijd. Hoe zou zij reageren? Hoe reageer ikzelf? Wat zeg ik na die paar zinnetjes die ik heb opgesteld....?~?

Dus ja misschien ga ik het nu zaterdag proberen vrijdag moet ik van 17:00 tot 21:00 bij de Albert Heijn werke en dan komt er daarna ook niet meer veel van.. En de zaterdag zou dan wel lukke.. HAhahaah zit zelfs om het kleinste dingetjes te twijfele zou ik haar `s middags bellen, `s avonds? Is het toch wel nodig? Enzzzzzzz.....

Owk ik geef toe i`am the biggest coward at the world!

Ik hoop dat ik zaterdag wel genoeg lef en tijd heb... Als het nog gelukt is zal ik het nog laten horen...! Trouwens bedankt voor je steun phmpruim en natuurlijk ook van de anderen

Very kind...

Maar ja.. Ga maar weer fff aan Po werke van Economie: Westerscheldetunnel.... Wat een k-u-t onderwerp zeg! Het mag alleen maar gaan over werkgelegenheid, huizenmarkt etc waar je dus haast niks tot niets over kan vinden.

Maar daar zal ik jullie niet mee vervelen het is tenslotten een l & r forum!



Bisous,
DaLoverBoy
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 20:17
phmpruim
phmpruim is offline
jammer dat het je niet gelukt is. Ik begrijp het best, ik zou er ook wel moeite mee hebben denk ik. En je hebt gelijk, het klinkt allemaal heel makkelijk, vooral als je het alleen maar hoeft in te typen, maar zo makkleijk is het niet. Toch denk ik dat je de moed niet moet opgeven. Morgen hoef je vast niet naar school, dus misschien kun je overdag bellen (of moeten ze in frankrijk op goede vrijdag wel naar school??) en anders inderdaad zaterdag. Je kunt het vast wel. Gewoon vertrouwen hebben in jezelf, dan moet het lukken. Hoe zij reageert kun je toch nooit van te voren weten, dus daar moet je niet te veel over in zitten. Probeer het maar gewoon. Moet lukken! Succes!
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Met citaat reageren
Oud 17-04-2003, 20:37
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Morgen hebben we geen vrij pas na het 4de daarna nog naar een makelaarsbureau, horeca bedrijf en een uitzendbureau voor interviews af te leggen Po.. Daarna werken tot 9 uur vind ik persoonlijk niet meer echt de goede tijd om om half 10 te bellen.. En waarschijnlijk ik uit ga, probeer ik het liever de zaterdag!

Maar jij denkt ook wel dat het zo lukt met die zinnetjes die ik opgesteld heb Phmpruim? Of weet jij nog iets om erbij te verzinnen..?

En nogmaals bedankt... Specially Phmpruim, jij bent degene die me een beetje moed in praat. De meeste van mijn vrienden zeggen laat het erbij.. Maar jij support me tenminste een beetje..

En het werkt in ieder geval wel! Ik voel me ook al wat .. Nu ik weet dat ik haar zaterdag bel..! En haar eindelijk is hoor en vooral de reden waarom ze me niet nog es geschreven heb enzz..

Bisous,
DaLoverBoy
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 07:48
phmpruim
phmpruim is offline
op goede vrijdag naar school??? wat is dat voor vage school?

fijn dat je je al beter voelt, ik hoop echt dat het je lukt zaterdag!

En zeg maar Philip, ipv phmpruim
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-04-2003, 10:39
svs
svs is offline
een leuk verhaal en ik ben benieuwd wat de afloop is, hopelijk tot tevredenheid van alle betrokkenen
Met citaat reageren
Oud 18-04-2003, 14:56
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
afgesproken phmpruim
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 19-04-2003, 18:54
blueeyes_jochie
Avatar van blueeyes_jochie
blueeyes_jochie is offline
Sjorry jongens ben kwaad op mezelf, maar durf het echt niet.. Kan wel doodvallen... Ben geen echte ster in Frans en.... .... Ik wil ook niet als iemand overkomen die nog steeds elke dag aan haar denkt...

Daarom ga ik nog maar even proberen het van me af te zetten.. Hopelijk ontmoet ik gauw iemand hier weer...

Ik denk dat ik haar nog wel een brief ga schrijve... Das veel eenvoudiger voor mij dan in ieder geval... Kan moeilijke woorden in een woordenboek opzoeken en moet niet allemaal vlug, vlug gebeuren.

Maar dan wel een brief waarbij het bevestigt moet worden door de ontvanger (Charlene dus)....

Wat was nou ook al weer in teken van vriendschap? Een witte roos of een rode? Ben niet zo ster in symbolische dingen. Meestal als ik met iemand iets heb, geef ik haar een rode roos of wa anders maar nu?

Wat vind jij ervan Philip? Mijn coach

Bisous,
DaLoverBoy
__________________
denken met je hart, niet met je verstand ,,mooi
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 12:38
phmpruim
phmpruim is offline
sorry, ben een poosje niet online geweest (kwas niet thuis).

Ik denk dat je toch zal moeten bellen. Op andere brieven heeft zo ook nooit gereageerd, dus de kans is groot dat dat nu weer niet gebeurt. Bovendien: als ze je aan de telefoon heeft moet ze je wel antwoord geven, en een brief kan ze wegleggen en niet lezen.
Ik kan me goed voorstellen dat je erg twijfelt, maar je moet gewoon in jezelf geloven. Nogmaals: je hebt niets te verliezen! En als je overkomt als iemand die nog steeds aan haar denkt, wat dan nog? Het is toch ook zo! En als zij dat dom vind ofzo heb je er geen last van, want ze woont ver weg. Ik blijf zeggen, gewoon doen! Maar het blijft natuurlijk je eigen keus.

succes!
Philip
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters.
Dreamerfly
106 28-12-2004 21:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:37.