Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-09-2003, 17:29
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Wat zou jij doen als je erachter kwam dat je vriend/vriendin iemand van het andere geslacht bij hem liet slapen.. zeg maar je vriend laat een vriendin bij hem slapen en je vriendin een vriend..
wat zouden jullie hiervan vinden?
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!

Laatst gewijzigd op 11-09-2003 om 08:54.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-09-2003, 17:31
Soezen
Avatar van Soezen
Soezen is offline
Ligt er natuurlijk aan wie. Als hij zomaar iemand uit de kroeg pikt, en vraagt of ze bij hem wil slapen, dan kan het niet. Als ze misschien vrienden zijn wel, maar dan moet er wel een reden voor zijn. Niet zomaar dus.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 17:32
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Naa als het inderdaad ene vriendin is die hij kent.. a;l wel voor een hele lange tijd maar goed.
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 17:33
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Mjah, ik zou het wel goed vinden maar wel op voorwaarde dat ze niet bij elkaar op de kamer slapen, dat het een vriend is en niet dat hij op haar verliefd is en dat het maar 1 keer is. En dan nog zou het niet goed voelen denk ik...
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 17:35
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Zal even uitleggen..
kwma er gisteren achter dat ene buurmeisje van hem ( kent hij al zn leven lang) zou blijven slapen.. en aj op dezelfde kamer.. uiteindelijk siz e toch op de bank in slapa gevallen alleen het gata mij erom dat hij het had willen doen.. en ik vind het dus niet echt leuk ondanks dat hij dr lang kent, niet op dr valt etc etc..
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 17:39
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Citaat:
Punkygirl schreef op 10-09-2003 @ 18:35:
Zal even uitleggen..
kwma er gisteren achter dat ene buurmeisje van hem ( kent hij al zn leven lang) zou blijven slapen.. en aj op dezelfde kamer.. uiteindelijk siz e toch op de bank in slapa gevallen alleen het gata mij erom dat hij het had willen doen.. en ik vind het dus niet echt leuk ondanks dat hij dr lang kent, niet op dr valt etc etc..
Praat er met hem over, als jij dat niet wilt lijkt het me sterk dat hij het wel doet (volgende keer).
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 17:50
In_stilte
Avatar van In_stilte
In_stilte is offline
Ik zou het niet leuk vinden en me wel behoorlijk kut voelen. Toch als ik ervan was overtuigt dat 't niets inhield en dat dat altijd al zo was. Gewoon door omstandigheden. (Ik ga bijvoorbeeld ook weleens bij goeie vriend van vroeger (voor ik verhuisde) van me slapen, die woont dan wel 2 uur reizen weg)

Op een kamer, tjah ligt er maar net aan hoe het uitkomt. liever niet, maar als je weet dat ze toch nix doen. Alhoewel 't idee toch wel raar is. Hmm ik snap je gevoel wel. Ik zou het er idd over hebben met hem en uitleggen. Gewoon dat hij weet dat je het liever niet hebt, verbieden wil je neem ik aan toch niet.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 18:06
Verwijderd
Als mijn vriendin dat vantevoren zou melden, zou er niets aan de hand zijn. Ik vertrouw haar genoeg om haar dat toe te staan. En ook al zou ik haar niet vertrouwen, wie ben ik dan om haar dat niet toe te staan? Ze is verstandig genoeg om te weten wat ze wel en niet kan maken.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 18:15
Verwijderd
Zolang ze niet in een bed zouden slapen
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 18:19
Sangria
Avatar van Sangria
Sangria is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 10-09-2003 @ 19:15:
Zolang ze niet in een bed zouden slapen
en hoe dacht je dat te gaan controleren?
__________________
It's good to be in love, it really does suit you..
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 18:23
Wave
Wave is offline
Ik zou er niet zo''n probleem van maken, je vertrouwd hem en ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf ook bij jongens slaap...... als je maar niet te ver gaan.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 18:24
Verwijderd
Citaat:
Sangria schreef op 10-09-2003 @ 19:19:
en hoe dacht je dat te gaan controleren?
Dat hoef je niet te controleren, daarvoor zijn kuisheidsgordels uitgevonden.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 19:10
Verwijderd
Ik slaap ook heel erg vaak bij vrienden van me... en ook bij hun op de kamer... maar dat zijn wel vrienden die ik 2½ jaar ken ofzo... En ik ga er alleen slapen ná het uitgaan, of als ik geen zin meer heb om naar huis te fietsen. ik ken ze wel al erg lang, en er gebeurd toch niets Maar als ik een vriend zou hebben, dan zou ik denk ik niet meer bij ze gaan logeren... Of mn vriend moet het goed vinden ofzo...
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 19:34
Verwijderd
Citaat:
en hoe dacht je dat te gaan controleren?
Ik ben al 2 jaar single, er valt niets te controleren
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 19:37
MissMorena
Avatar van MissMorena
MissMorena is offline
Ik zou het niet leuk vinden...als het familie is okey maar een vriendin nee dat niet
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 19:50
AtHell
Avatar van AtHell
AtHell is offline
Ik zou alle vraagtekens in m'n topic titel recht op zetten om niet kitch over te komen.
__________________
Subtiel
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 20:03
Verwijderd
Krijgen we dat weer..

Ik snap dat probleem echt niet, waarom wordt daar altijd zo moeilijk over gedaan? Als er een vriend bij hem slaapt is dat toch ook geen probleem? Waarom wanneer die vriend geen slungeltje tussen zn benen heeft hangen en twee borsten heeft is het ineens wel een probleem? Je moet ook een beetje vertrouwen hebben in elkaar.

Als hij het niet expres geheim zou houden zou ik het geen probleem vinden, wanneer hij het bewust achter zou houden zou ik dat een teken vinden dat ik er iets achter moet zoeken en zou ik het niet leuk vinden.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2003, 20:12
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
Sjoe schreef op 10-09-2003 @ 18:31:
Ligt er natuurlijk aan wie. Als hij zomaar iemand uit de kroeg pikt, en vraagt of ze bij hem wil slapen, dan kan het niet. Als ze misschien vrienden zijn wel, maar dan moet er wel een reden voor zijn. Niet zomaar dus.
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-09-2003, 20:26
Slettelina *
Slettelina * is offline
Ligt er idd wie. Als ze elkaar al wat langer kennen ok. maar zodra het iemand is die hij net een dag kent vindt ik het minder prettig en zolang ze niet bijelkaar in bed slapen. Anders wordt ik te jaloers En hij moet et wel eerlijk aan mij vertellen
__________________
New York City, Dance or die
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 08:04
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Naa.. het was dus bij toeval dat ik het hoorde want dat meisje zat ( weer eens) een avondje erbij.. ( doet ze al bijna 2 weken fulltime omdat zn ouders er niet zijn) en toen vertelde ze het zelf.. Maar ja het is dus niet dat ik hem niet vertrouw maar ik vind het gewoon echt kut en hou er een naar gevoel aan over als hij andere meisjes laat slapen bij hem..
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 09:26
Eresh'kigål
Avatar van Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Nooit
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 09:47
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Ik zou er niets mis mee vinden hoor. Heb zelf ook al een paar keer een jongen te logeren gehad (die ook homo was...) en aangezien ik zelf maar een kamer heb... Maar mijn vriend vond dat geen probleem. Zou het andersom ook geen probleem vinden. Is toch gewoon een kwestie van vertrouwen?
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 11:29
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
hmm... nee. zou ik niet leuk vinden
maar ja... tis zijn leven. Ik kan t hem natuurlijk niet verbieden, ofzow.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 11:44
Verwijderd
Ik heb t meegemaakt.
Mijn vriend ging na een feestje, bij een vriendin slapen. Ze hebben samen in een tweepersoonsbed geslapen. hij in boxer en zij in string en t-shirt geloof ik.
Hij moest namelijk de volgende ochtend weer werken en anders moest ie weer helemaal naar huis fietsen en dat was wat ver. Dit was makkelijker.
Het maakt me niet zo uit. Zij heeft een vriend (hij was op vakantie) en hij heeft mij. Ik vertrouw ze allebei dus vind het geen probleem. Snap het ook wel.

Hij heeft t ook meteen heel eerlijk gezegd en voelde zich er kut onder, terwijl ik het helemaal geen probleem vond

Later kwamen er wat andere dingen bij kijken, waardoor ik er nu wel twee keer over na zou denken of ik t wel leuk vond, maar vind t nog steeds niet een groot probleem ofzo.

Laatst gewijzigd op 11-09-2003 om 11:48.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 13:43
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
hij weet al dat ik dat niet tolereer

ik vertrouw mijn eigen geslacht niet, VOORAL niet in de buurt van mijn vriend

mijn vriend evrtrouw ik natuurlijk, maar hij is zo naif dat hij niet inziet wat voor een geniepige wezens vrouwen werkelijk zijn.
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-09-2003, 14:02
Williams
Avatar van Williams
Williams is offline
Citaat:
Punkygirl schreef op 10-09-2003 @ 18:29:
Wat zou jij doen als je erachter kwam dat je vriend/vriendin iemand van het andere geslacht bij hem liet slapen.. zeg maar je vriend laat een vriendin bij hem slapen en je vriendin een vriend..
wat zouden jullie hiervan vinden?
die gast even gaan opzoeken en vertellen dat ie t niet nog een keer moet doen, om daar te gaan slapen...(tenminste als diegen weet dat we iets hebben...)
als t onbekende is ga ik superflippen en mag ze t proberen goed te maken
__________________
I need your love...So Fuck you All
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 15:14
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Uiteraard vertrouw ik mijn vriendin wel, zeker, maar andere jongens niet. Bepaalde personen in het bijzonder. Daar zou ik ook niet van willen dat ze bleven slapen. Andere personen weet ik gewoon van dat er niets kan gebeuren, dat mag dan weer wel. Ik denk dat iedereen dat wel een beetje heeft. Tja...
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 15:49
Verwijderd
Citaat:
WB schreef op 11-09-2003 @ 16:14:
Uiteraard vertrouw ik mijn vriendin wel, zeker, maar andere jongens niet. Bepaalde personen in het bijzonder. Daar zou ik ook niet van willen dat ze bleven slapen. Andere personen weet ik gewoon van dat er niets kan gebeuren, dat mag dan weer wel. Ik denk dat iedereen dat wel een beetje heeft. Tja...
maar je vriendin is er dan toch altijd nog zelf bij? Zij doet toch niets wat zij niet wil, wat een ander ook probeert?
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 15:54
WB_Oud
Avatar van WB_Oud
WB_Oud is offline
Nee, uiteraard niet nee. Maar de vraag is dan: wanneer is voor de andere persoon nee nee, en wanneer zegt ze nee? Als ik al met mijn ogen dicht kan voorspellen dat ze in een ongelukkige situatie komt (waar ze nee moet zeggen) heb ik liever niet dat die jongen blijft slapen. Ik wil namelijk niet dat ze zich ongemakkelijk voelt.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 17:12
Strictly Aimee
Avatar van Strictly Aimee
Strictly Aimee is offline
jee, wat maakt iedereen zich daar druk over..
Toen mn beste vriend verkering had, en we hadden een feestje ofzo, dan slapen we ook gewoon bij elkaar in bed. gewoon gezellig knus, maar verder niets. Zijn vriendin had daar verder ook totaal geen moeite mee, ze vertrouwde hem volledig. Ik vind ook dat dat moet kunnen, je moet elkaar toch vertrouwen daarin? en anders is het meteen een goede test, of hij te vertrouwen is...
__________________
windsurfing rulez, no matter what!
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 17:17
Ninnoc
Ninnoc is offline
echt geen probleem ik zou het ook echt erg vinden als mijn vriend zoiets problematisch zou vinden. Kijk als hij haar int verleden leuk heeft gevonden of nogal een geschiedenis is tussen die 2 ist ander verhaal, dan zou ik het er met m over hebben.
__________________
because we are born free, to have the world as our playground
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 18:26
Verwijderd
Geloof niet dat ik daar een probleem van zou maken. Je moet je vriend kunnen vertrouwen. Het ligt natuurlijk ook wel een beetje aan de persoon die het is, die daar blijft slapen. Is het gewoon een goede vriendin van hem, zou ik er dus echt niet moeilijk over doen. Maar wanneer het iemand is die 'ie nog maar net kent, zou ik het minder prettig vinden. Omdat ik niet weet of ik háár dan kan vertrouwen zegmaar.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2003, 19:25
Genela
Genela is offline
Als ik haar ook kan vertrouwen wel, anders zou ik het niet leuk vinden
__________________
En de boom stond op de berg...
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 16:23
ammiebammie
ammiebammie is offline
Ik heb zelf in zo'n situatie gezeten...ik had verkering maar heb wel gewoon 2 jongens bij me laten slapen..er hoeft helemaal niets te gebeuren! En er is ook niets gebeurd...ik ga ervan uit dat het eigenlijk altijd wel te vertrouwen is..
__________________
Love excists about truth, friendship andmost of all sweet kisses..:D
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 17:02
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
Ik zou heel eerlijk tegen em zeggen dat ik onwijs jaloers zou zijn, maar dat ik em wel vertrouw
(ikzelf heb ook heel veel gewone vrienden bij wie ik heel vaak slaap en met wie er ook nooit wat gebeurd, dus ga ervan uit dat hij dat dan ook zou kunnen)
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 19:10
Verwijderd
Als mijn vriend een meisje zou laten slapen zou ik geen bezwaar hebben... zij zou in zijn bed slapen en hij zou op de bank in de basement slapen. ZOu het ergens anders zijn en zou hij in bed met een vriendin van hem slapen, is dat nog best... want ik weet dat er maar 1 persoon is bij wie hij in bed zou willen slapen (en dat is een hele goede vriendin van hem) Dus mij boeit het werkelijk waar niet, ik vertrouw hem en ik zie het probleem gewoon niet... (Zolang het geen slettebak is die zonder reden op komt dagen en blijft slapen ofzo en hij dat goed is... dan zit er bij beiden een steekje los lol)

En bij mij, iedereen die bij mij slaapt slaapt op een matras op de grond of op de bank als er geen ruimte is, sinds ik hier woon zijn er mensen blijven slapen, er is altijd ruimte en ik maak geen uitzondering. Mijn vriend weet dat want hij heeft zelf meerdere malen hier onderdak gevonden en voor zover ik weet heeft hij dr ook geen probleem mee.. tenzij ik jongens in mn bed zou laten slapen. Ikzelf heb een tweepersoons bed, en ik heb zelf ook een goede vriend dus als hij blijft slapen mag hij bij mij in bed... in z'n boxer. M'n vriend zal dat waarschijnlijk niet fijn vinden... maar ik en die bepaalde vriend zijn altijd goed bevriend geweest en kunnen het ontzetten dgoed vinden.. er is iets tussen mij en hem geweest... en mn vriend vond dat niet fijn maar dat is lang en goed over dus jah. Heeft mn vriend pech, hij zou het niet fijn vinden maar verder zou hij dr ook niet over zeiken...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 21-09-2003, 21:13
Sithan
Sithan is offline
I couldn't care less...

Als ze het toch zou willen doen met die gast, hou je dat echt niet tegen door te denken dat er wat kan gaan gebeuren als ze bij elkaar zouden slapen, dan zouden ze nl niet eens laten weten dat ze dat deden...kortom of je nou triest je gaat aanstellen dat ze in een bed slapen, het boeit geen ene reet want het staat dan toch al vast wat de uitkomst zal zijn...als ze gevoelens heeft, eindigt de relatie toch wel, dus mag ik er van uitgaan dat er geen gekke dingen gebeuren als ze claimt mijn vriendin te zijn en met iemand anders in een bed slaapt...

T lijkt wel alsof de helft hier denkt dat als je maar genoeg verbiedt om dat te doen, dat ze dan ook daadwerkelijk het niet doen als ze gevoelens voor elkaar hebben...het zorgt er alleen maar voor dat je je vriend(in) juist van je afduwt door duidelijk te laten zien dat je je eigen vriend(in) blijkbaar niet genoeg vertrouwt om weerstand te kunnen bieden aan iemand...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -

Laatst gewijzigd op 21-09-2003 om 21:19.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 21:51
Denise84
Avatar van Denise84
Denise84 is offline
Als ie dat van te voren zegt, dan vind ik het wel oke. Maar fijn.. nee.
__________________
(geen signature)
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 05:52
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
als hij het van te voren zegt dan is het wel oke.... Ik weet zekker dat men vriend niet zou vreemdgaan. Zou alleen pised worden als ik er agter zou komen dat er iemand sliep terwijl die het niet zei....
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren wat zou jij doen met alle toetsen van de school?
gewooniemand!!!
7 16-02-2012 10:49
De Kantine Wat zou jij doen?
Dr. Korsakov
56 29-05-2007 16:15
De Kantine wat zou jij doen?
Legend Of Rusj@
63 28-06-2005 22:53
Levensbeschouwing & Filosofie Wat zou jij doen?
LaResistance
25 26-05-2004 12:54
Liefde & Relatie tegenwerking moeder, wat zou jij doen? Help!
CoveredEyes
18 01-09-2003 07:01
Liefde & Relatie wat zou jij doen??
charly not
2 12-04-2002 19:00


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:22.