Oud 14-09-2001, 14:23
metzondernix
metzondernix is offline
Er is een banaan op straat. Duidelijk te zien. Geen schil, enkel banaan. In een boom. Wie hangt er nou een banaan in een boom? Nou, die meneer die hier net nog was. De schil eraf, de schil in zijn mond. De banaan over zijn schouder. Recht die boom in dus. Ongezond hoor.

Er is een dame op straat. Een hondje aan een lijntje aan het handje van de dame. Een plastic zakje met een broodje in het andere handje. Het broodje doormidden. Helft voor hondje. Plastic zakje voor de straat.
milieu-onbewust hoor.

Er is een jongen op straat. Knappe jongen! Hallo willen zeggen. Toch maar niet doen. Hij zou zich een hoedje schrikken. Een prachtig mooi hoedje, maar toch. Lacht naar je. Vuurwerk in je ogen en je grijnst terug. Weet dat je een te grote trui aan hebt. Hart in je keel. Hij is de hoek al om.
Jammer hoor.

Er is een hoop te zien op straat.
Leuk hoor!

Kijk maar goed.
__________________
OE MOEME NOEMOE!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-09-2001, 21:04
metzondernix
metzondernix is offline
en dat mag je zien allemaal weet je.
__________________
OE MOEME NOEMOE!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 14-09-2001, 21:10
stroopwafel
Avatar van stroopwafel
stroopwafel is offline
Citaat:
metzondernix schreef:
en dat mag je zien allemaal weet je.
goh

__________________
de havenmeester is ook niet perfect, maar zolang de worst vliegt, heerst de bloemkool de wereld..
Met citaat reageren
Oud 15-09-2001, 11:22
metzondernix
metzondernix is offline
goed kijken wat er op straat is. goed voor je humeur (soms).

Buiten is het grijs. Alleen thuis is saai. Naar buiten willen, hinkelen in je eentje. Touwtjespringen desnoods. Boomklimmen. Voor jouw part! Maar het regent. Druppels op de ramen, jij op de bank. Bank voor het raam. tegen de verwarming. Lekker warm hier binnen. Thee in je handen. Muziek in je hoofd. Grijze buiten wereld. Het regent. De zon heeft nog nooit zo hard geschenen als binnen. Ach, mooie wereld van me.
__________________
OE MOEME NOEMOE!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 18-09-2001, 13:55
metzondernix
metzondernix is offline
Ja en eh... Ja niet om het een of ander hoor maar jullie zijn niet zo gek op bananen he? Iedereen?
__________________
OE MOEME NOEMOE!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 18-09-2001, 16:39
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Ik vind het koelie!!
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 18-09-2001, 19:27
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
haha, wou je zeggen dat je die van die banaan écht gezien hebt??
Met citaat reageren
Oud 18-09-2001, 20:57
flurry
flurry is offline
vetjes! vooral die laatste over die regen..
Herkenbaar!!!

xx Tjitske
__________________
GROTE KNOEI
Met citaat reageren
Oud 19-09-2001, 15:44
metzondernix
metzondernix is offline
dank je wel.... Nou ja, je mag er best een béétje bij verzinnen toch?
__________________
OE MOEME NOEMOE!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2001, 12:36
metzondernix
metzondernix is offline
en iemand anders? Wat vinden jullie er van?
__________________
OE MOEME NOEMOE!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 31-10-2001, 15:14
metzondernix
metzondernix is offline
De zon schijnt herfstig. Goudachtig. Alles heeft een glansrandje. Jij, lopend van school naar huis, na een vermoeiend uur geschiedenis, voelt dat gouden glansrandje op je gezicht en op je kleren. Lekker warm. De wereld is zo vreselijk mooi, dat je vergeet dat je vandaag de hele dag kwaad zou zijn. Je hebt ineens een heleboel uitzicht.
__________________
OE MOEME NOEMOE!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 01-11-2001, 16:42
metzondernix
metzondernix is offline
zie je wel. dat is de eerste gedachte die in je hoofd zit als je ogen open zijn. zie je wel dat die barst in het plafond op een flamingo lijkt. je blijft heel stil liggen. hebt nog helemaal geen zin om op te staan. het is tenslotte zaterdag. als je nu in deze houding blijft liggen, misschien je ogen sluit, zou dan die droom terugkomen? er zit een goed gevoel in je, zo'n beetje in je luchtpijp, je haalt vrolijk adem. hmmmmmmmm. je sluit langzaam je ogen en er zit meteen een droom in je hoofd. je droomde dat je zo lag, in deze houding precies, droomde dat je recht in de zon keek. een zon met een oog. een oog dat recht in jou keek, recht in jou. dat deed geen pijn, het was prettig om te weten dat er een zon in je keek. je kan het niet laten, doet je ogen open, draait je om en kijkt op je horloge. het is pas kwart over acht. veel te vroeg voor zaterdag. je kruipt helemaal onder je dekbed, inclusief hoofd. hmmm. helemaal naar het voeteneinde en daar steek je je hand onder je dekbed uit om de radio aan te zetten. de hand kruipt terug op het moment dat er muziek door de kamer stuitert. nootjes en toontjes en stemmetjes. mooi... je rolt je helemaal op, als een balletje aan het voeteneinde en je valt weer in slaap. kwart over acht is ook veel te vroeg voor zaterdag.
__________________
OE MOEME NOEMOE!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 16-11-2001, 14:18
metzondernix
metzondernix is offline
Nageltje. Nageltje aan mijn doodskist. Stop maar met nagelbijten, sniet goed voor je. Je nagels vallen op je doodskist. Nageltje op mijn doodskist.
__________________
OE MOEME NOEMOE!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 16-11-2001, 16:12
flurry
flurry is offline
Ze zijn goed, Nienke!
__________________
GROTE KNOEI
Met citaat reageren
Oud 21-11-2001, 10:51
stella
stella is offline
Citaat:
metzondernix schreef:
goed kijken wat er op straat is. goed voor je humeur (soms).

Buiten is het grijs. Alleen thuis is saai. Naar buiten willen, hinkelen in je eentje. Touwtjespringen desnoods. Boomklimmen. Voor jouw part! Maar het regent. Druppels op de ramen, jij op de bank. Bank voor het raam. tegen de verwarming. Lekker warm hier binnen. Thee in je handen. Muziek in je hoofd. Grijze buiten wereld. Het regent. De zon heeft nog nooit zo hard geschenen als binnen. Ach, mooie wereld van me.
die vind ik echt mooooii!!!!!!!
ik heb hem by the way gebruikt voor me spreekbeurt literatuur en hij was em docent blijkbaar goed bevallen want ikheb een 8,5 yeah.
thnx metzondernix, je bent tha bomb!!!!
trouwens, ik vind al je verhaaltjes wel wat hebben, ga zo door!! ( voor als ik weer een spreekbeurt heb
Met citaat reageren
Oud 22-11-2001, 11:36
Juultje Molecuultje
Juultje Molecuultje is offline
ikke vint koel!!!
__________________
~~Als je iets doet, doe het dan goed~~ ~~"en het leven is meer dan jij er van maakt"~~
Met citaat reageren
Oud 24-11-2001, 17:18
Woodstock
Avatar van Woodstock
Woodstock is offline
je Tekent met Woorden en Schrijft wat je Ziet en ik vind het Prachtig!!!
my Artful Sista!
__________________
Eat jazz, drink sunshine, listen to honey, talk to tea
Met citaat reageren
Oud 25-11-2001, 12:26
metzondernix
metzondernix is offline
Citaat:
stella schreef:
die vind ik echt mooooii!!!!!!!
ik heb hem by the way gebruikt voor me spreekbeurt literatuur en hij was em docent blijkbaar goed bevallen want ikheb een 8,5 yeah.
thnx metzondernix, je bent tha bomb!!!!
trouwens, ik vind al je verhaaltjes wel wat hebben, ga zo door!! ( voor als ik weer een spreekbeurt heb
Ah joh, bedankt!
Hee, je kan me echt geen groter compliment geven hoor! wauzers! Hee, gefeliciteerd met je 8.5! gewaldig...
__________________
OE MOEME NOEMOE!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten De wraak van Harry: Deel VI
tss
3 29-11-2006 20:17
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 11:00
De Kantine Groot Moppentopic [1]
Negrotiator
82 16-01-2004 07:44
Verhalen & Gedichten [Verhaal] Jezelf terugvinden in een treincoupe...:p
Verwijderd
0 30-11-2002 18:38
Psychologie Mijn kliniek verhaal
Eend
21 15-08-2002 14:05
ARTistiek Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame!
Verwijderd
3 05-09-2001 08:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:10.