Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-12-2006, 14:40
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline


Never gonna catch tomorrow.
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Advertentie
Oud 01-12-2006, 14:53
Verwijderd
omg morgen al kamer kijken
Oud 01-12-2006, 15:15
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
kut herinnering.
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 01-12-2006, 16:17
Eend
Avatar van Eend
Eend is offline
Om half 6 weer terug
__________________
Take my future, past, it's fine, but now is mine
Oud 01-12-2006, 16:32
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Wat een nieuwsbericht... Ik ben heel benieuwd naar 'alle feiten'. Zomaar een jongetje doodgestoken/gesneden op een basisschool, tijdens lestijd! Als ik dat lees, word ik zo giftig op die dader. En je zult zien dat hij er met verzachtende omstandigheden weer redelijk makkelijk van af komt. Bah.

Ik durf niet naar hem onder woorden te brengen wat ik vind, hoe slecht dat ook is. Ik weet alleen dat ik me er aan irriteer. We hebben toch ons eigen leven? Waarom moeten andere mensen dat dan - vanaf afstand - nog steeds regelen? Ik snap dat we (nog) niet alles alleen kunnen, maar dan kunnen we toch zelf om hulp vragen, als we het daar samen over eens zijn? En dan hoef ik toch niet mijn weekend te laten inplannen door iemand anders? Maar nee hoor, het is wel goed, ik ga wel weer poetsen en opruimen en tussendoor nog mijn huiswerk doen, en dan dit weekend weer braaf lachen pootje geven enzo.

Mijn 'depri'bui zal ook wel meespelen, plus het feit dat ik ongesteld ben, maar ik voel me echt niet fijn. Ik ben wel heel strijdlustig voor aanstaande maandag, wil me echt bewijzen, maar ben bang voor het tegenovergestelde. En dan donderdag gesprek op school. Het wordt me het weekje wel. Daarvoor zou ik best wat rust kunnen gebruiken. Maar nee dus, want dat is al ingepland voor mij...
Oud 01-12-2006, 17:05
Saarah
Saarah is offline
Ja, de examens zijn officieel begonnen nu. Ergens ben ik daar wel blij om, want ik haat die stress en spanning van de laatste week. Maandag examen chemie en latijn, best zwaar. Om dinsdag meteen voort te gaan met twee uur wiskunde én Latijn vertalen .
Daarna wel een paar daagjes uitblazen, niet zo'n zware examens. Dan nog een zwàre week, te beginnen met 4u wiskunde. En de laatste maandag uitblazen met een uurtje Esthetica.

Tja, we zullen wel zien of het lukt... Ik wil zo graag goede punten halen! En tegelijkertijd ben ik zo bang, het meeste voor wiskunde...
Oud 01-12-2006, 17:09
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 01-12-2006 @ 17:32 :
Wat een nieuwsbericht... Ik ben heel benieuwd naar 'alle feiten'. Zomaar een jongetje doodgestoken/gesneden op een basisschool, tijdens lestijd! Als ik dat lees, word ik zo giftig op die dader. En je zult zien dat hij er met verzachtende omstandigheden weer redelijk makkelijk van af komt. Bah.

Ik durf niet naar hem onder woorden te brengen wat ik vind, hoe slecht dat ook is. Ik weet alleen dat ik me er aan irriteer. We hebben toch ons eigen leven? Waarom moeten andere mensen dat dan - vanaf afstand - nog steeds regelen? Ik snap dat we (nog) niet alles alleen kunnen, maar dan kunnen we toch zelf om hulp vragen, als we het daar samen over eens zijn? En dan hoef ik toch niet mijn weekend te laten inplannen door iemand anders? Maar nee hoor, het is wel goed, ik ga wel weer poetsen en opruimen en tussendoor nog mijn huiswerk doen, en dan dit weekend weer braaf lachen pootje geven enzo.

Mijn 'depri'bui zal ook wel meespelen, plus het feit dat ik ongesteld ben, maar ik voel me echt niet fijn. Ik ben wel heel strijdlustig voor aanstaande maandag, wil me echt bewijzen, maar ben bang voor het tegenovergestelde. En dan donderdag gesprek op school. Het wordt me het weekje wel. Daarvoor zou ik best wat rust kunnen gebruiken. Maar nee dus, want dat is al ingepland voor mij...
het is een man van 22

en anders staat er een gesloten topic op onzin
als je om de onzin heen leest staat daar ook nog wel wat in


ot
oke wil ik ergens heen wil er weer niemand mee
__________________
.
Oud 01-12-2006, 17:32
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
Roosje schreef op 01-12-2006 @ 15:40 :


Never gonna catch tomorrow.
Welles want morgen kom je appels halen .

Haha, ik ben nog steeds meer verliefd. En het is nu leuk, niet meer eng .
Oud 01-12-2006, 17:33
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
naam ingebruik schreef op 01-12-2006 @ 18:09 :
het is een man van 22

en anders staat er een gesloten topic op onzin
als je om de onzin heen leest staat daar ook nog wel wat in
Ja, maar de 'echte' feiten zullen pas over een paar dagen/weken/maanden naar voren komen, als dat al lukt. Wie die man van 22 is, waarom precies dat kind, enz.

Ik schiet niet op. Maar mijn gedicht is wel af nu. Ik hoop dat hij het kan waarderen dinsdag.
Oud 01-12-2006, 17:37
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
Citaat:
LiefsvanHier schreef op 01-12-2006 @ 18:32 :
Welles want morgen kom je appels halen .

Haha, ik ben nog steeds meer verliefd. En het is nu leuk, niet meer eng .
Ja dat is waar maar ik weet het niet zeker want misschien ga ik dood voor het morgen is. xD

NOGEENUURTJENOGEENUURTJE! <3
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Oud 01-12-2006, 17:47
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
@Saarah: succes met je examens!

Zoveel te doen, dat ik niet weet waar ik moet beginnen. Volgende week twee wiskundevoortgangstoetsen. Ik doe al de hele week niks voor wiskunde, want ik liep zowat een hoofdstuk voor. Toch twijfel ik of ik het wel kan.

En morgen. Tja. Aan de ene kant heb ik er zin in, aan de andere kant ben ik er bang voor.
Mijn vriendinnetjes zijn lief
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 01-12-2006, 18:10
Verwijderd
Mensen zoals ik moeten dood.
Oud 01-12-2006, 18:21
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Citaat:
Roosje schreef op 01-12-2006 @ 18:37 :
Ja dat is waar maar ik weet het niet zeker want misschien ga ik dood voor het morgen is. xD

NOGEENUURTJENOGEENUURTJE! <3
Veel plezier meis!
Oud 01-12-2006, 18:23
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Was ik een post geleden nog blij, nu is het al omgeslagen.
Ik snap niks van dat klote natuurkunde.
Ik heb mijn jongste zusje met Sinterklaas. Ze wil een webcam voor haar computer boven (ik dacht voor beneden). Dus ik heb zo'n ding gekocht. Vraag ik aan pap of 'ie voor boven of beneden was, want boven kan hij niet (te slechte computer). Dus nu moet ik 'm ruilen. Hopen dat het kan. Moet ik 'm morgen ruilen. Ja, ik heb wel wat beters te doen. Ze kan toch ook de webcam die nu beneden staat boven. Waarom moet ze ook zo'n ding? En dan moet ik morgen dus ook andere cadeautjes halen. Dan moet ik wel mijn geld terugkrijgen bij de computerwinkel, anders ben ik de lul. Want ik ga geen andere webcam kopen, want die zijn slecht. Die computer van haar kan niet eens een webcam aan denk ik.
Klotezooi. Ik kan wel janken, en eigenlijk is het om niks.
Maar het is lang geleden dat ik gehuild heb, dus misschien is het een druppel die de emmer doet ovenlopen.
Kutzooi. Kutnatuurkunde. Kut dat ik m'n zusje heb voor Sinterklaas. Had ik pap maar, die wou een spelletje voor 50 euro.
Zucht. Gezeik toch ook. En volgens mij maak ik problemen die er niet zijn.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Oud 01-12-2006, 18:26
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
suf
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 01-12-2006, 18:29
- KTFE
Avatar van - KTFE
- KTFE is offline
Morgen begrafenis...
Oud 01-12-2006, 18:33
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
okey
een lerares mag niet aan je spullen zitten waaerom denkt dat mens dan dat ze het recht heeft stukken papier uit mijn schrijft te scheuren en als ik er dan ff zegf mevrouw volgens mij mag dat niet
dat ZIJ kwaat word dat ik aan m'n werk moet

als ik dan ff naar m'n mentor ga die zegt dat ik bij de afdl moet zijn
__________________
.
Oud 01-12-2006, 18:55
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
uitgeput..
en ik voel me zoooo leeg en rot
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Ads door Google
Oud 01-12-2006, 18:58
naam ingebruik
Avatar van naam ingebruik
naam ingebruik is offline
*knuffel geeft*

hoop dat het snel beter gaat
__________________
.
Oud 01-12-2006, 19:05
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Citaat:
rare kwast schreef op 01-12-2006 @ 19:55 :
uitgeput..
en ik voel me zoooo leeg en rot
*knuffel geeft*
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 01-12-2006, 19:18
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Precies waarom ging ik hem ook alweer vergeven?

Om te horen dat ik nooit naar iemand luister, als ik mijn mening probeer te geven?

Vandaag wilde ik echt zeggen dat het helemaal niet goed ging en dat het gewoon een klote dag was. Als je maar op z'n minst ergens het idee had gegeven dat je had willen luisteren. Als je maar een "En, hoe was jouw dag?" had laten vallen, of liever nog een "Hoe gaat het met je?". Als je maar op z'n minst begripvol was geweest, me had behandeld zoals mijn moeder vroeger deed. Dan had ik misschien durven zeggen hoe klote het was vandaag en waarom ik nergens aan toe kwam. Hoe veel pijn ik heb en waarom ik nu alweer huilend achter die stomme kut-computer zit. Misschien had ik je een heel klein beetje vertrouwen durven geven, een blijk dat ik écht probeer om je te vergeven. In plaats daarvan maak je het allemaal weer een beetje kapot. Of laat ik het je kapot maken. En ik huil maar weer door, in mijn eentje, terwijl jullie beneden zitten. Maakt niet uit, ik sla me vast ook hier wel weer doorheen. Maar niet omdat ik het het idee heb zo ontzettend geliefd te zijn. Ga toch weg, alsjeblieft.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 01-12-2006, 19:33
moon
Avatar van moon
moon is offline
KFTE: sterkte morgen!


wow ik word er echt niet goed van, is dit nou liefdesverdriet of een depressie? ik herken het niet meer, het voelt hetzelfde. Mijn god, wat ben ik depri. Ja ik kan het niet anders zeggen, ik heb me in tijden niet zo slecht meer gevoelt. pffff
Ik ga echt dood van binnen, het is niet te harden dit gevoel moet dit nou echt steeds terug komen in mijn leven? moet ik daar nou voor blijven vechten?
En waarom kan ik toch weer niet echt de waarheid spreken tegen de buitenwereld hierover. Het voelt alsof het een grote zonde of een groot taboe is dat ik weer depressief ben, heel raar.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 01-12-2006, 19:44
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Het maakt niet meer uit.
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 01-12-2006, 20:01
Mariekje*
Mariekje* is offline
Toch niet, maar het was best gezellig.

Zojuist allerlei spullen voor mijn uitzet erbij gekocht, ben immers al heel wat maanden aan het verzamelen. Nu knalroze servies, mokken, eierdopjes, pannenlappen enz aangeschaft en ik moet zeggen: Ze zijn precies zoals ik gehoopt had. Ook nog wat dingetjes gekregen van mijn moeder; Erg lief!
__________________
<3 Everyday I love you more....

Laatst gewijzigd op 02-12-2006 om 08:48.
Oud 01-12-2006, 20:29
Verwijderd
Ik wou dat ik een concréte reden had om me zo kut te voelen. Damn. Nu voel ik me alleen maar een aansteller
Advertentie
Oud 01-12-2006, 20:55
kroot
kroot is offline
druk druk druk
orkest gisteravond was leuk, elleboog deed alleen veel pijn. Ik wilde eigenlijk vanmorgen naar PPP in Amsterdam gaan, maar ik was pas om 11.30 uit mijn bed en ik bedacht me dat er op mijn werk veel werk te wachten lag, dus ging ik maar werken. Ik kon niet eens de boekhouding doen, want onze stagiaire had de computer nodig. Toen ging ik maar samen met mijn baas het mengpaneel en de opname-apparatuur inprikken, weer wat geleerd. Alleen mijn hoofd liep een beetje over. Daarna zangles was leuk, ook leuk liedje, uit Mary Poppins. Toen weer aan mijn arrangement werken. Ik mag het laten spelen door ons jeugdorkest, wel gaaf! Nu haren wassen, en beneden gaan doen alsof ik gezellig ben
Oud 01-12-2006, 21:01
Verwijderd
Ik merk aan mezelf dat ik nog maar weinig ietsjes over heb. En ik had er zoveel. Ik heb een heel groot ietsje en dat ben ik heel dankbaar. Verder zijn mijn ietsjes weg en daar baal ik van.
Verder gaat het goed.



En maandag ga ik naar Brazilie! En jullie moeten allemaal blij voor me zijn.

Braziiill.. lalalalalalalala...
Oud 01-12-2006, 21:11
Verwijderd
Citaat:
- KTFE schreef op 01-12-2006 @ 19:29 :
Morgen begrafenis...
Heel veel succes. Ik heb je verhaal gedeeltelijk gevolgd en ik kan me voorstellen hoe vreselijk dat is.
Heel veel sterkte.
Oud 01-12-2006, 21:49
Saarah
Saarah is offline
Citaat:
Heksjuh schreef op 01-12-2006 @ 18:47 :
@Saarah: succes met je examens!

Bedankt!
Jij ook succes met je schoolwerk enzo, en een dikke knuffel. En nog wat knuffels voor iedereen die ze nodig heeft...
Oud 01-12-2006, 22:15
fractuur
fractuur is offline
Anatomie voor me uitschuiven. Ik heb er nu gewoon echt geen zin in..
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 01-12-2006, 22:38
Verwijderd
alweer 6 uur geslapen vanavond, ik voelde me zo ziek toen ik van mn vriendje afkwam. Hij voelde zichzelf ook niet erg lekker, maar cijfert zichzelf dan wel een beetje weg. Ach tis een schat.
Ben echt zo vrolijk voor de rest. beoordeling ging goed vanochtend, we hebbn daarna lekker geshopt. Door naar vriendlief en toen ziek geworden, samen dat wel .
Dit weekend ga ik écht mn huiswerk doen. Ik moet gewoon mn achterstand wegwerken, maar waarom doe ik het dan niet. Ik heb er nu iig nog de tijd voor, de komende weekenden niet meer.
Oud 01-12-2006, 22:51
Faerie
Avatar van Faerie
Faerie is offline
Het was heel gezellig! Hij is leuk!
Nu ga ik ook gewoon niet meer twijfelen
Oud 01-12-2006, 23:45
Verwijderd
dank je darkphoenix

gedachtenspinsels van een paar minuten, normaal is dit nog veel en veel erger

gemakkelijk een miljoen wondjes en morgen móet ik douchen, want ik heb vandaag hard gewerkt. voor anderen
en 53 kilo is niet gezond, en ik kan er niks aan doen, het is de stress en de pijn en vooral het werk. maar ik moet toch ergens kado's van kopen? ik snap niet hoe mensen dat voor elkaar krijgen
ik wil niet douchen en een dag lang alleen pijn hebben, echt echt echt niet. helemaal niet op interklaasavond. dilemma. douchen of niet douchen, zoiets simpels, zoiets ontzettend stoms.
Am verzet naar het eczeem. god wat ben ik toch een slim kind.
waarom houd het niet gewoon op.
ik ga het op een zuipen zetten en dán douchen. ja. en dan slapen.
ik ben de slimste van mijn wereld waarin alleen ik besta. .
En ik wil mijn adhd uit mn hoofd want ik verlies objectiviteit. het lijkt soms echt een samenzwering, de pdd-nos, adhd, gilles de la tourette en mijn eczeem.
misschien mag ik nu in het guiness book of records als degene met de meest chaotische hersenspinsels

-- /quit thougts

ik ben gelukkig, en vandaag lekker gewerkt mijn mp3speler is super, ik heb geld gespaard zodat ik misschien een nieuwe koelkast kan kopen, zelfde tijd, volgend jaar yess
Oud 02-12-2006, 08:55
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
*knuffel voor iedereen die hem nodig heeft en wilt hebben*


OT: Nog maar een weekje en dan ga ik naar Parijs, oooh december is zoo mijn maand ik wou dat het altijd december was <3 Zometeen lekker winkelen met N. meteen wat kerstcadeautjes kopen en ik kwam er achter dat ik dus echt veeeel meeeer geld had dan dat ik eventjes dacht, maar het geld dat ik krijg van mama wil ik pas krijgen de dag voor dat ik naar Parijs ga zo kan ik het niet opmaken en ik heb nu zelf nog heel veel geld dus hoef ik ook niet te bezuinigen op kerstcadeaus

vanavond feest van R. Haar sweet sixteen party. jezus, ben ik even blij dat mijn ouders dat voor mij niet in een zaaltje hebben gevierd, njaa voor haar is het leuk

en morgen mag ik zwarte piet spelen en dinsdag mag ik zwarte piet spelen en we komen aan op school in een graafmachine en dan mogen we in die kuip voorop zitten en dan zie je al die blije kindergezichtjes en dan word je zelf ook blij en yeah <33333

En ik word bijna 17 en ik wil een tattoo maar ook niet, ik weet het niet meer en volgende maand ga ik hele mooie dure laarzen kopen van mijn verjaardagsgeld en misschien moestik deze week nog maar eens met mijn rapport bij iedereen langs gaan want dan heb ik nog meer geld om mee te nemen naar Parijs en oooooh ik ben zoo gelukkig <33

En nu vraag ik me echt af wat er gebeurd is dit heb ik in tijden niet meer gevoeld zo, ik wil zingen dansen, ik ga straks springen in de stad, ik ga rennen, huppelen, lief doen, allemaal cadeautjes kopen en ooooooh <333
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 02-12-2006, 09:18
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
tis vrij normaal iets niet meer zeker weten te willen als het dichterbij komt..
zenuwen en spanningen horen er bij
maar ik wil niet meer maandag.. ik durf niet, ik kan t niet, ik weet t niet meer..
het liefst zou ik wegkruipen naar een plekje waar niemand me kan vinden
straks gaat t niet, lukt t niet.. faal ik weer

__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 02-12-2006, 09:26
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
leren gaat wel redelijk geloof ik... ik heb er wel vertrouwen in, maar durf dat eigenlijk niet, gezien de verhalen van vorige jaren...

gewoon doorgaan, heb nog tijd en leer gewoon goed, en anders moet ik het volgende tentamen maar extra goed maken...


straks korfballen op m'n nieuwe schoenen. Had er met trainen nog wel last van, maar neem wel weer gewoon pijnstillers, dan red ik het wel. Daarna sinterklaas vieren. Leuk gedicht gemaakt, al zeg ik het zelf, hopelijk vindt ze het leuk en niet te lang (2 kantjes ). En hopelijk krijg ik ook iets leuks en een leuk gedicht...

En even declaraties voor mn vader uitgewerkt, heb ik straks weer een hoop centjes om leuke dingen te kopen of om op te sparen natuurlijk ...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Ads door Google
Oud 02-12-2006, 10:06
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
was ik weer .

Rare weken. Alweer. Vroeger, voor de zomer, leek alles perfect. Ik op kamers in A'foort, thuis alles goed, leuke vrienden. Het ging goed.

En toen overleed mama. Alles anders. Thuis is thuis, maar niet meer zoals eerst. Er komen doet pijn, hen weer achterlaten ook. Vrienden heb ik nog wel, al zie ik velen nu anders (de bekende telefoon die NIET meer overgaat). En het dubbele: wel een hele lieve vriendin. Die ik zonder het overlijden van mama niet had gehad. Dat is wel bizar soms.

Gister kregen we het rapport van de patholoog. Eigenlijk niet veel nieuw nieuws, veel medische blabla. Ik met m'n eigenwijze hoofd natuurlijk gelijk gaan googlen en vertalen. Dat is gelukt; ik hoop alleen dat ze al deze dingen in het ziekenhuis ook al ontdenkt hadden terwijl ze nog leefde; anders moet dat zo verschrikkelijk veel pijn hebben gedaan....
Al met al gaat het wel. Veel dipmomenten, huilbuien van 5 minuten, en dan maar weer doorgaan. Vaak lukt dat wel, soms ook niet, en dan blijf ik er lekker een dagje inhangen. Tegen alles aantrappen, boos zijn, verdrietig zijn, proberen ergens een rechtvaardiging te vinden voor alles. Die er niet is.
Oud 02-12-2006, 10:40
Verwijderd
Damien Rice uitverkocht godverdegodver

En verder ben ik zo heerlijk verliefd, zo geweldig verliefd, zo hmmmmmm <3
Oud 02-12-2006, 10:52
Meissiej
Avatar van Meissiej
Meissiej is offline
Net wakker. Ik kijk uit het raam. Regen..en ik moet vandaag naar de winkels om sinterklaas cadeautjes te kopen. Lekker dan. Dan maar met de bus.

kutzooi
__________________
Show some emotion put expression in your eyes light up if you're feeling happy but if it's bad then let those tears roll down
Oud 02-12-2006, 10:59
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Het is lekker makkelijk allemaal. "Dan slaap je toch gewoon ergens anders!" Ja, dat kon. Voordat ik huidproblemen kreeg, me zo gruwelijk schaamde en haast iedere nacht ander beddengoed nodig heb. Toen ging ik nog bij anderen slapen zonder me diep te schamen en alleen maar te hopen dat het deze nacht mee zou vallen. Toen had ik geen uur nodig voor ik mijn bed goed en wel in kon, omdat ik mezelf helemaal in moest cremen van te voren. Toen had ik nog niet van die verschrikkelijke pijnen en voelde ik me niet zó lelijk als nu. Ja hoor. Natuurlijk kan ik "gewoon" ergens anders slapen. Geen probleem, echt niet. Behalve dat ik het gewoon helemaal niet wil. Niemand bij me in de buurt als ik slaap, gewoon alleen ik. Snap het nou eens een keer, in plaats van dat ik alles duizend keer moet uitleggen. Kut.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 02-12-2006, 11:18
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Gothic schreef op 02-12-2006 @ 10:26 :
leren gaat wel redelijk geloof ik... ik heb er wel vertrouwen in, maar durf dat eigenlijk niet, gezien de verhalen van vorige jaren...

gewoon doorgaan, heb nog tijd en leer gewoon goed, en anders moet ik het volgende tentamen maar extra goed maken...
Om welk vak gaat het? (ik zit ergens anders, maar dat maakt niet uit )

Anatomie van de longen was best door te komen eigenlijk, anatomie van het strottehoofd is al een stuk erger. Dat hoofdstuk wordt na de semestertoets ritueel verbrand.
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 02-12-2006, 12:07
Verwijderd
Welja. Oke, dan fake ik het wel weer gewoon

Edit: godverdegodverdetyfus. Heel fijn. Dan spreek je toch niet af? Ga maar lekker met haar weg It's not like I need to talk or anything.


Laatst gewijzigd op 02-12-2006 om 12:24.
Oud 02-12-2006, 12:34
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Citaat:
fractuur schreef op 02-12-2006 @ 12:18 :
Om welk vak gaat het? (ik zit ergens anders, maar dat maakt niet uit )

Anatomie van de longen was best door te komen eigenlijk, anatomie van het strottehoofd is al een stuk erger. Dat hoofdstuk wordt na de semestertoets ritueel verbrand.
Ik zit idd gelukkig niet bij de VU, als ik die verhalen van m'n moeder moet horen ...

Maar we hebben geen vakken. Thema nu is infectieziekten en dit tentamen is vooral erg klinisch met ongeveer per week 20 ziektebeelden die allemaal rode vlekken geven en koorts... maar het zijn er gewoon veel, ze hebben allemaal met elkaar te maken, lijken op elkaar, geven overlappende ziektebeelden. Dus gewoon veel. Maar wel leuk . (behalve dat die kut huidziektes en wormen).
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 02-12-2006, 12:36
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
WIEH ik heb een vrijstelling voor m'n zorgstage

Terwijl de instelling waar ik de werkte vond dat ik nooit genoeg tijd in de verzoring heb gewerkt om aan de eisen te voldoen . Heb gewoon m'n uren gestuurd naar de commissie en die hebben het wel goedgekeurd , terwijl ik voor hetzelfde geld 80 uur in de keuken had kunnen werken, want ik kon niet bewijzen dat ze ook daadwerkelijk in de zorg waren.

Yeeh ik heb na kerst 2 weken college + tentamen en dan weer 2 weken vrij
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 02-12-2006, 12:38
Verwijderd
Congratz Gothic

En ik trek het even niet meer. Fuck it. Het is niet alsof iemand achter me aan komt, dus ik ga even verdwijnen. Tijdelijk. Ofzo.
Oud 02-12-2006, 13:25
fractuur
fractuur is offline
Citaat:
Gothic schreef op 02-12-2006 @ 13:34 :
Ik zit idd gelukkig niet bij de VU, als ik die verhalen van m'n moeder moet horen ...

Maar we hebben geen vakken. Thema nu is infectieziekten en dit tentamen is vooral erg klinisch met ongeveer per week 20 ziektebeelden die allemaal rode vlekken geven en koorts... maar het zijn er gewoon veel, ze hebben allemaal met elkaar te maken, lijken op elkaar, geven overlappende ziektebeelden. Dus gewoon veel. Maar wel leuk . (behalve dat die kut huidziektes en wormen).


Jezus, succes ermee.

OT: Net te horen gekregen dat mijn achteroom is overleden. Hij had kanker, maar eigenlijk ging dat allemaal best redelijk. Uiteindelijk is hij overleden aan ondervoeding en in een te slechte toestand geopereerd. Het kan toch neit dat een patiënt 10 kg kwijt raakt in anderhalve week tijd?! Ik heb er vorige week nog college over gehad, over ondervoeding. Het is zo makkelijk te verhelpen en het verbetert de toestand goed als het maar op tijd onderkent wordt.. O, ik kan er zo kwaad om worden.
Nou ja, later ga ik er zelf iig wel op letten..
__________________
.. zegt de liberaal.
Oud 02-12-2006, 13:48
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
pfff
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 02-12-2006, 14:54
Verwijderd
hoera, ik ben net wakker
en ik heb geen pijn.
net zolang opbleven totdat ik uitgeput was, me de tering gezopen, gedouched en geslapen
het enige wat nu nog rest is de wasted look

yesss
Oud 02-12-2006, 15:03
Bob der Bär
Avatar van Bob der Bär
Bob der Bär is offline
Citaat:
fractuur schreef op 02-12-2006 @ 14:25 :


Jezus, succes ermee.

OT: Net te horen gekregen dat mijn achteroom is overleden. Hij had kanker, maar eigenlijk ging dat allemaal best redelijk. Uiteindelijk is hij overleden aan ondervoeding en in een te slechte toestand geopereerd. Het kan toch neit dat een patiënt 10 kg kwijt raakt in anderhalve week tijd?! Ik heb er vorige week nog college over gehad, over ondervoeding. Het is zo makkelijk te verhelpen en het verbetert de toestand goed als het maar op tijd onderkent wordt.. O, ik kan er zo kwaad om worden.
Nou ja, later ga ik er zelf iig wel op letten..
Gecondoleerd

OT: I feel good Die relaxdag heeft me echt goed gedaan, nu vanavond nog de verjaardag van mijn vader overleven, ben benieuwd of mijn oom nu wel een hand geeft of vrolijk doorgaat met negeren.
Oud 02-12-2006, 15:33
Verwijderd
Au.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 10:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:32.