Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2016, 20:20
Mangler
Mangler is offline
Beste medeleden,
Ik ben een jongen van 20jaar, van mijn 15e tot mijn 18e had ik een relatie met hetzelfde meisje.
Een erectie houden met de seks ging, maar klaarkomen deed ik vrijwel nooit van de seks alleen. Zij wou altijd stoppen nog voordat ik klaarkwam.
De enkele keren dat ik klaargekomen ben bij de seks was elke keer op z'n hondjes, omdat ik dan ook meer kon zien.

Nu vanaf mijn 18e tot nu heb ik bij elke meid waarmee ik het bed in duik het probleem dat ik mijn erectie zo goed als niet kan houden.. Geen 1 van hun is zo strak als degene waar ik het eerst seks mee had en het lijkt wel alsof ik die "strakte" echt nodig heb om genoeg stimulatie te hebben. Ik voel namelijk zo goed als niks tijdens de seks. Het lijkt wel alsof ik gewoon in een warme olie aan het soppen ben ofzo Voor de rest zou ik wel perfect klaar kunnen komen van orale bevrediging of bij masturbatie.

Nu ben ik vorig jaar bij de dokter (uroloog) geweest voor een gezwel in de teelballen en hier werd geconstateerd dat ik een lichte vernauwing van de voorhuid heb maar dat dit niet per se een probleem zou moeten vormen.
Hij dacht eerder aan het feit dat ik zo'n prestatiedruk voelde dat het gewoon niet lukte. En vond dat ik eerst af moest wachten of het zou beteren bij een deftige relatie.

Ondertussen een jaar verder heb ik nog altijd geen nieuwe relatie & was ik er dus weer eens over aan het lezen en las in ergens dat de voorhuid bij seks over de eikel moet komen?
Ik kan mijn voorhuid perfect over mijn eikel halen in slappe toestand, maar tijdens een erectie is dit echt wel onmogelijk? Tot bijna halverwege ofzo komt ie maar verder ook niet.
Zou dit dan toch de oorzaak zijn?

Iemand die dit probleem herkent en/of kan zeggen wat eventuele oplossingen zijn?
Besnijdenis zou ik zowiezo nog willen uitstellen aangezien ik ZEKER wil zijn dat het geen andere oorzaak heeft. Als de voorhuid er af is kan ie er namelijk natuurlijk nooit meer terug aangezet worden..
Met citaat reageren
Oud 09-02-2016, 20:45
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Als de seks met je eerste vriendin geen pijn deed ligt het waarschijnlijk niet aan een te nauwe voorhuid. Weet je waarom je vriendin altijd wilde stoppen voordat je was klaargekomen? Vermoedelijk zit het probleem meer tussen je oren en is er niks met je penis aan de hand. Misschien kan je proberen om je iets minder te concentreren op het idee dat je moet klaarkomen.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 09-02-2016, 20:49
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Als je je voorhuid maar halverwege je eikel krijgt tijdens de seks dan is het niet raar dat je er weinig van voelt. Dan is het grootste gedeelte van de zenuwen bedekt, en doordat je voorhuid strakgespannen staat is er aan de binnenkant ook geen beweging. Door de voorhuid kan het bovendien zijn dat er geen ruimte is voor een volledige erectie, waardoor 't moeilijker is om 'm overeind te houden. Kortom, het klinkt alsof het aan je penis ligt, ja.

Aan het soppen in een warme olie... Ik vraag me af of je sekspartners ook zulke kleurrijke metaforen hebben voor jou.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2016, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Als de seks met je eerste vriendin geen pijn deed ligt het waarschijnlijk niet aan een te nauwe voorhuid. Weet je waarom je vriendin altijd wilde stoppen voordat je was klaargekomen? Vermoedelijk zit het probleem meer tussen je oren en is er niks met je penis aan de hand. Misschien kan je proberen om je iets minder te concentreren op het idee dat je moet klaarkomen.
Dit zou een van de oorzaken kunnen zijn, maar aangezien zijn voorhuid over zijn eikel blijft tijdens de sex zou het ook kunnen dat ie daardoor niet zoveel voelt. Ontblote eikel is meestal gevoeliger. Je kan altijd ff proberen of oprekk helpt. Ff speciale crème halen bij huisarts. Die maakt de huid wat dunner en rekbaarder. Succes!
Met citaat reageren
Oud 09-02-2016, 21:11
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Tsja, hoewel je al bij de uroloog bent geweest, misschien toch (nog) maar eens naar de huisarts met specifiek dit probleem.

Overigens kunnen veel mannen prima seks hebben en klaarkomen met een eikel die maar half ontbloot is/wordt, dus het kan ook (vooral) tussen je oren zitten.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2016, 21:45
Mangler
Mangler is offline
De reden waarom ze altijd vroegtijdig wou stoppen was omdat het pijn begon te doen bij haar.

Wat betreft het half ontbloten van de eikel, nu ik er nog eens op let word ie eigenlijk zelfs nog niet eens half ontbloot, echt maar een klein stukje..

Die zalf zou dus nog een optie kunnen zijn? Ik dacht dat het vooral voor kinderen gebruikt werd en dan het voor mensen op deze leeftijd niet meer zou helpen.

Wat betreft de "soppen in warme olie" reactie, dit was zeker niet beledigend bedoeld. Mijn excuses als dit zo overkwam. Het leek mij gewoon de beste vergelijkenis met wat ik voel op dat moment.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2016, 23:40
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Ik denk dat die zalf het beste helpt als je nog in de groei bent maar het kan geen kwaad om het alsnog te proberen.
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 09-02-2016, 23:48
Axel11
Avatar van Axel11
Axel11 is offline
Citaat:
Die zalf zou dus nog een optie kunnen zijn? Ik dacht dat het vooral voor kinderen gebruikt werd en dan het voor mensen op deze leeftijd niet meer zou helpen.
Die zalf wordt ook aan volwassen mannen voorgeschreven, dus neem aan dat het positief effect kan hebben.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2016, 13:13
1337Gamer
1337Gamer is offline
Ben je hetero?
Met citaat reageren
Oud 14-02-2016, 14:04
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Wat heeft dat er nou weer mee te maken
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 14-02-2016, 15:44
RobertG
Avatar van RobertG
RobertG is offline
Is toch niet een geheel domme vraag. Het kan namelijk zijn dat de ts bi is en dat hij misschien iets meer aangetrokken is tot het mannelijke geslacht. Heb t ook vaker gehoord dat er mannen/jongens zijn die graag met een vrouw sexen maar eenmaal in de vagina is het hem toch net niet, dan verdwijnt de stimulans en is het niet strak genoeg, zo lijkt, omdat die eene sterke prikkel gemist wordt.

Dan wordt de jonge heer snel slap, behalve dus zoals vermeld door de ts op zijn hondjes, ten eerste is dat wat strakker en ten tweede misschien de biseksuele prikkel.

Dat het te maken heeft met teveel/te weinig/halve voorhuid geloof ik ook niet in, zijn genoeg jongens die zelfs in harde stand een volledig bedekte eikel hebben, dat gaat prima.

Ik vermoed dus ook dat er wat meer in het hoofd rondgaat dan alleen de hetero sex.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2016, 15:45
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Wat heeft dat er nou weer mee te maken
Redenatie is waarschijnlijk: Als hij niet geil kan blijven tijdens seks met een vrouw, valt hij misschien wel niet op vrouwen.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit De (cu2) sexvragenlijst
Some
41 25-04-2020 22:14
De Kantine jongen vs. meisje
de_aap
173 22-06-2006 14:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:44.